Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 4. mar 2018, 13:37

Mangoness skrev:De sælger godt...har jeg læst :genert: :ninja:

:lol: :lol: :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 4. mar 2018, 14:57

Marioneta skrev:
Grissebassen skrev:Jeg kan godt mærke usikkerheden omkring, hvorvidt jeg kan stole på, at han ikke bare smutter fra den ene dag til den anden, er begyndt at spille lidt ind. Vi har snakket om det, og han tager ansvar for det og er god til at fortælle mig, hvor han står og hvad han tænker og føler.


Men det kan man jo aldrig være sikker på i et forhold. Ens partner kan altid smutte fra den ene dag til den anden. Det er den risiko man tager, når man er følelsesmæssigt involveret i et andet menneske. Når han så både er reflekterende og god til at kommunikere, så er der jo nok ikke så større risiko end der ellers ville være. Det lyder til at I er på rette spor :)

Det er også det, jeg siger til mig selv :) Så jeg føler bestemt, vi er på rette spor. Men kan samtidig godt mærke, at jeg holder lidt igen.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25612

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. mar 2018, 16:38

Ha... så så man lige mig tjekke pensionsinfo, bare for at være sikker på det så fornuftigt nok ud :genert:
er 36, og har ca. 450.000 kr - men min bankdame så nu også ganske tilfreds ud da vi gennemgik det hele for 6-7 mdr siden.

Jeg har først fået mig en opsparing indenfor de sidste 6 mdr, - jeg gør mig ikke i uforudsete udgifter :lol: :tie:
Jeg har aldrig været ude for at skulle have en rigtig stor slat op af lommen. Jeg er dækket godt af forsikringer.
Skulle det være bydende nødvendigt at få skiftet gasfyret, så kan man jo købe det med afdrag. Og så VED jeg at jeg altid har mulighed for at låne af mine forældre, hvis det skulle være nødvendigt. Jeg sover godt og trygt om natten ;)
Jeg kunne godt have sparet mere op end jeg har, der er røget en del penge på luksus-kontoen, nice to have - som ikke heeeelt var need to have, eller der kunne være skruet på graden af luksus.

Ud over pensionen, så har jeg en pæn friværdi i min bolig, og den vokser jo kun hen af vejen, og inflation/boligpriser bidrager jo også til friværdien.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Singletråden

Indlægaf chokoladegris » 4. mar 2018, 17:42

Jeg sidder faktisk og er lidt ked af det. Det nærmer sig snart at jeg har været single et år, de første måneder havde jeg det godt med det! Men nu er det faktisk ved at nage mig lidt :-( har været på enkelte dates, dog ikke med nogen hvor jeg har følt der har været kemi til at det kunne blive til en date nr 2. Kan mærke jeg crusher lidt for nemt på søde fyre jeg møder, selvom jeg egentlig godt ved de ikke er interesserede i mig, så derfor gør det bare endnu mere ondt end hvis der bare var en smule gensidig crush :-D
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 4. mar 2018, 18:08

chokoladegris skrev:Jeg sidder faktisk og er lidt ked af det. Det nærmer sig snart at jeg har været single et år, de første måneder havde jeg det godt med det! Men nu er det faktisk ved at nage mig lidt :-( har været på enkelte dates, dog ikke med nogen hvor jeg har følt der har været kemi til at det kunne blive til en date nr 2. Kan mærke jeg crusher lidt for nemt på søde fyre jeg møder, selvom jeg egentlig godt ved de ikke er interesserede i mig, så derfor gør det bare endnu mere ondt end hvis der bare var en smule gensidig crush :-D



Totalt lavpraktisk og måske ikke mere brugbart end forsikringer om, at "det sker når du mindst venter det", men sørger du for at være god ved dig selv i hverdagen?

Jeg prøver at forberede mig på livet alene, og jeg er ret obs på, at jeg nok skal sørge for at være virkelig god ved mig selv, hvis jeg ikke på et tidspunkt skal falde i et sort hul af selvmedlidenhed og "jeg finder aaaaaldrig en kæreste igen, det er SLUT, finale, OVER!"

De første måneder satser jeg på at sejle på en lyserød sky af "åååårh, jeg bestemmer selv ALT!", men med tiden falmer nyhedens charme ved det nok en smule. Så er selvforkælelse godt at huske på. Vi ER jo ret fede og fortjener forkælelse. Også hvis vi selv skal stå for det :-D
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 4. mar 2018, 18:21

Krølle skrev:De første måneder satser jeg på at sejle på en lyserød sky af "åååårh, jeg bestemmer selv ALT!", men med tiden falmer nyhedens charme ved det nok en smule. Så er selvforkælelse godt at huske på. Vi ER jo ret fede og fortjener forkælelse. Også hvis vi selv skal stå for det :-D
Hørt! :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 4. mar 2018, 20:07

Jeg datede en fyr sidst i 17, som var ret tæt med eks'en, som han brød med for et halvt års tiden siden - og jeg endte med at droppe ham, fordi han en aften løj om at skulle på biotur med hende.
Jeg stalkede ham lige i går og hørt af en der kender, der kender, der kende - at han vist så har fundet en ny. Og hun ligner hans eks spot on. I kid you not. Det er en tro kopi, så meget at det faktisk er lidt skræmmende :tie: :nerve:

Ellers så skrev jeg igår kort med en, jeg afsluttede det med for en uge siden - egentligt bare som en "er der mere at komme efter her". Men jeg fik bare bekræftiget, at det var der bestemt ikke, han var fandme ucharmerende - og det er pisse træls, at jeg skal sidde med en "er det mig, der er helt galt på den?!?!". Det omhandlede børn - hvor vi nok mest snakkede forbi hinanden, fordi jeg mente, at det kunne være hårdt, hvis man som fars kæreste skulle gå på kompromis med ALT, hvis det omhandlede noget med hans søn, hvilket han mente, og han egentlig ikke rigtig ville lytte, men bare kørte "sådan er det"-talen. Og han begyndte at snakke om at han ikke ville opgive sin søn - og så tænkte jeg bare "du lytter jo ikke, dude - held og lykke" ... den samtale ville jeg gerne have undværet! :tie:

Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D
Senest rettet af malou_43 4. mar 2018, 20:20, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. mar 2018, 20:13

malou_43 skrev:Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D

Jeg har også slettet tinder. Det bliver bare ikke lige min platform.
Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at det ikke skorter på sextilbud, men det er det omsluttende jeg søger. Interesse for min person, ikke mine kønsdele. Øv et grimt ord :D
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 4. mar 2018, 20:16

Planten skrev:
malou_43 skrev:Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D

Jeg har også slettet tinder. Det bliver bare ikke lige min platform.
Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at det ikke skorter på sextilbud, men det er det omsluttende jeg søger. Interesse for min person, ikke mine kønsdele. Øv et grimt ord :D


Jeg er mest på Tinder, fordi det er gratis! :D Jeg var betaler på dating.dk, men det er lidt spild af penge. Desværre bandt jeg mig for et halvt år, 150 kr - og det er squ alligevel en del penge, når der ikke rigtig er så meget at komme efter :genert:

Jeg synes, det er de to platforme, der er :) Og så er jeg medlem af en enkelt netværksside på facebook, men det er virkelig heller ikke det helt store :genert:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. mar 2018, 20:24

malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D

Jeg har også slettet tinder. Det bliver bare ikke lige min platform.
Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at det ikke skorter på sextilbud, men det er det omsluttende jeg søger. Interesse for min person, ikke mine kønsdele. Øv et grimt ord :D


Jeg er mest på Tinder, fordi det er gratis! :D Jeg var betaler på dating.dk, men det er lidt spild af penge. Desværre bandt jeg mig for et halvt år, 150 kr - og det er squ alligevel en del penge, når der ikke rigtig er så meget at komme efter :genert:

Jeg synes, det er de to platforme, der er :) Og så er jeg medlem af en enkelt netværksside på facebook, men det er virkelig heller ikke det helt store :genert:

I Nordjylland er der intet at komme efter på dating.dk. Of tinder er også lidt det samme :lol:
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 4. mar 2018, 20:42

Planten skrev:
malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D

Jeg har også slettet tinder. Det bliver bare ikke lige min platform.
Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at det ikke skorter på sextilbud, men det er det omsluttende jeg søger. Interesse for min person, ikke mine kønsdele. Øv et grimt ord :D


Jeg er mest på Tinder, fordi det er gratis! :D Jeg var betaler på dating.dk, men det er lidt spild af penge. Desværre bandt jeg mig for et halvt år, 150 kr - og det er squ alligevel en del penge, når der ikke rigtig er så meget at komme efter :genert:

Jeg synes, det er de to platforme, der er :) Og så er jeg medlem af en enkelt netværksside på facebook, men det er virkelig heller ikke det helt store :genert:

I Nordjylland er der intet at komme efter på dating.dk. Of tinder er også lidt det samme :lol:


Vi kommer næsten fra samme landsdel, så sidder og nikker meget heftigt lige nu! :lol:

Seneste 2 breve er fra mænd over 55 - jeg er 32 og siger max 35 - suk!
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. mar 2018, 20:55

malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:
Planten skrev:
malou_43 skrev:Så jeg er lidt modløs lige nu. Jeg har Tinder og har lige oprettet en profil på dating.dk, men opgiver næsten på forhånd. Måske man burde holde en pause, men vi går ind i 1,5-år siden der bare har været et knald. Der er tilbud nok, ork, men jeg gider bare ikke :genert: Jeg savner mere forelskelsen.
Jeg opgiver næsten på forhånd, hvor er de gooooode fyre, der bare kan det hele :D :D

Jeg har også slettet tinder. Det bliver bare ikke lige min platform.
Og jeg kan sagtens nikke genkendende til at det ikke skorter på sextilbud, men det er det omsluttende jeg søger. Interesse for min person, ikke mine kønsdele. Øv et grimt ord :D


Jeg er mest på Tinder, fordi det er gratis! :D Jeg var betaler på dating.dk, men det er lidt spild af penge. Desværre bandt jeg mig for et halvt år, 150 kr - og det er squ alligevel en del penge, når der ikke rigtig er så meget at komme efter :genert:

Jeg synes, det er de to platforme, der er :) Og så er jeg medlem af en enkelt netværksside på facebook, men det er virkelig heller ikke det helt store :genert:

I Nordjylland er der intet at komme efter på dating.dk. Of tinder er også lidt det samme :lol:


Vi kommer næsten fra samme landsdel, så sidder og nikker meget heftigt lige nu! :lol:

Seneste 2 breve er fra mænd over 55 - jeg er 32 og siger max 35 - suk!

Jeg er gået tilbage til den gode gamle "det kommer, når du mindst venter det" taktik.... Så.... Bare kom an! :D
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. mar 2018, 00:09

Rikke skrev:Så meget for at være en gletcher :tie: Kæft, jeg er irriteret lige nu, og den følelse skal jeg virkelig passe på med, for det er den, der kan få mig til at presse på, og det har jeg ikke helt lyst til.

Vi har talt face to face om det her med at svare på beskeder i løbet af arbejdsdagene. At det for os begge godt kan være lidt presset, og der er ting, det hverken kan eller skal afbrydes for at svare hurtigt bare for at svare.

Men... Man skal sgu ikke skyde mig i skoene, at min kommunikation ikke er opsøgende pga et manglende “Har du også sovet godt?”, når man (på en fridag) læser min godmorgen-besked kl. 8.17 og endnu ikke har gidet bruge tre sekunder på et svar.

Nå.


Hørte du fra ham? Og var der i så fald en grund til, det tog lidt, før han svarede?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 5. mar 2018, 05:31

Jeg har så rundet mit år son single uden egentlig at opdage det :lol: Det er sgu alligevel ret godt gået synes jeg :banan:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 5. mar 2018, 06:42

Thestral skrev:Jeg har så rundet mit år son single uden egentlig at opdage det :lol: Det er sgu alligevel ret godt gået synes jeg :banan:

Hurra! :lol2:

Du må godt få nogle af mine år, hvis du er så glad for dem :D
0

Tilbage til "Forhold og sex"