Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 24. jul 2019, 06:12

malou_43 skrev:Min genforening med Tinder.....

Yay................ :træt2:


JEg har ikke været på Tinder længe, men har du nu gjort sådan at man kan se hvornår/om en besked er blevet læst? Står der også hvornår man sidst var online?
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 24. jul 2019, 08:19

Ghattner skrev:
malou_43 skrev:Min genforening med Tinder.....

Yay................ :træt2:


JEg har ikke været på Tinder længe, men har du nu gjort sådan at man kan se hvornår/om en besked er blevet læst? Står der også hvornår man sidst var online?


Nej jeg tror det koster penge så :)
Og jeg tror ikke, man kan se, hvornår folk har været online :)
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 24. jul 2019, 10:43

Okay. Jeg kan virkelig godt lide gammel-bekendt-mødtes-på-tinder-dude. Og han vil ikke have en kæreste.

...lyder det bekendt?

Men altså. Jeg kom over mand-der-ikke-vil-have-mig fordi jeg mødte ham. Så hey - fremskridt.
Og jeg magter ikke at droppe at se ham, fordi der er en potentiel mulighed for, at jeg bliver såret. Så skal man jo holde sig væk fra alle mænd.

Han kender min fortid, han kender mange af de mennesker jeg kendte, han kender endda min mor, vi har mange af de samme sår.
Jeg kaster mig ud i det, og ser, hvad der sker. Måske bliver vi kun gode venner?!
Jeg skal først se ham om en måned, fordi vores ferieplaner clasher, så der er tid nok til at tænke over ting.
3
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Singletråden

Indlægaf Utilregnelig » 24. jul 2019, 11:08

Annione skrev:Okay. Jeg kan virkelig godt lide gammel-bekendt-mødtes-på-tinder-dude. Og han vil ikke have en kæreste.

...lyder det bekendt?

Men altså. Jeg kom over mand-der-ikke-vil-have-mig fordi jeg mødte ham. Så hey - fremskridt.
Og jeg magter ikke at droppe at se ham, fordi der er en potentiel mulighed for, at jeg bliver såret. Så skal man jo holde sig væk fra alle mænd.

Han kender min fortid, han kender mange af de mennesker jeg kendte, han kender endda min mor, vi har mange af de samme sår.
Jeg kaster mig ud i det, og ser, hvad der sker. Måske bliver vi kun gode venner?!
Jeg skal først se ham om en måned, fordi vores ferieplaner clasher, så der er tid nok til at tænke over ting.


Det er altid rigtig interessant for mig at læse dine indlæg, fordi vi har viiiirkelig mange af de samme mønstre og tanker. Jeg havde også besluttet, at jeg bare skulle leve "det vilde liv"; ikke binde mig til nogen, se flere mænd på én gang, fokusere på andre aspekter af livet end kærlighed og forhold. Og hvor ender man så netop, når man har besluttet sig for det? Jep, midt i en "jeg-vil-dig-faktisk-rigtig-gerne-men-du-vil-måske-ikke-og-vil-jeg-egentlig-selv?"-situation.

Hvor meget har I snakket sammen om det? Ser han andre?
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 24. jul 2019, 12:48

Jeg er stadigvæk ret usikker på ham jeg ser. Ikke på grund af ham, men som jeg tidligere har skrevet om, er jeg rigtig god til at overanalysere og generelt er jeg bange for at blive forladt.
Såååå derfor har jeg også besluttet mig for, at næste gang jeg ser ham, tager jeg en lille snak med ham og forventningsafstemmer. Ikke noget pres om at det skal gå hurtigere, eller at det skal være noget megaseriøst nu. Men bare for at være sikker på, at vi er på bølgelængde og at jeg ikke lægger mere i det end han gør.

Pga. vi begge er på ferie går der lige lidt tid inden vi ses igen. Jeg gruer dog allerede for det, da jeg HADER sådan nogle snakke :tie: :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 24. jul 2019, 12:54

Animi skrev:Jeg er stadigvæk ret usikker på ham jeg ser. Ikke på grund af ham, men som jeg tidligere har skrevet om, er jeg rigtig god til at overanalysere og generelt er jeg bange for at blive forladt.
Såååå derfor har jeg også besluttet mig for, at næste gang jeg ser ham, tager jeg en lille snak med ham og forventningsafstemmer. Ikke noget pres om at det skal gå hurtigere, eller at det skal være noget megaseriøst nu. Men bare for at være sikker på, at vi er på bølgelængde og at jeg ikke lægger mere i det end han gør.

Pga. vi begge er på ferie går der lige lidt tid inden vi ses igen. Jeg gruer dog allerede for det, da jeg HADER sådan nogle snakke :tie: :lol:

Jeg synes, det er mega sejt, at du tager snakken, selvom du hader det. Det kræver i mine øjne mod. Og det er fedt!
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 24. jul 2019, 13:46

Jeg skrider på stranden med anderledes-end-normalt-mand, vino og et par plastikcampingkopper. Very classy!

Man dør i byen, og jeg glæder mig til at se ham. Win-win :lun:
3
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 24. jul 2019, 16:20

Anilara skrev:Jeg har det problem, modsat flere af jer, at dem jeg ser åbenbart gerne vil i forhold med mig. Og jeg gider ikke rigtig i forhold.

Gad godt vide hvad det er der gør, at nogen bliver udset som partnerpotientiale i højere grad end andre. Og modsat, hvad der gør at nogen nærmest aldrig bliver anset som potentiel partner.


Jeg havde ikke lige noget godt svar da du skrev, men det gad jeg også godt at vide! Jeg er selv vel ca 50/50 om jeg dumper eller er blevet dumpet. Der er ikke nogen sammenhæng i om jeg synes det er en “opad” eller en “nedad” date. Jeg er blevet dumpet af mænd hvor jeg syntes, at de havde scoret opad. Og også selv dumpet mænd hvor jeg syntes at jeg havde scoret opad. Det er vel et spørgsmål om hvorvidt det føles rigtigt. Der er så mange singler derude og også pæne singler, både mænd og kvinder.

For mit eget vedkommende handler det om kemi. Altså om jeg føler mig “hjemme” sammen med en mand. Og der er tidspunktet i ens eget og mandens liv nok også en faktor, om man begge er åben for en kæresterelation.

Og så er kvinder måske også hurtigere til at afvise inden en evt date end mænd er. Min fordom er i hvertfald, at flere mænd end kvinder tænker at så kan man i hvertfald godt knalde lidt, hvor kvinder takker nej allerede inden daten.

Hvis du udstråler at du er hard to get, fordi du ikke leder efter et forhold, så tror jeg at mange mænd bliver helt primitivt jæger-agtige, hvor tilgængelige kvinder mister noget appeal. Sådan helt stenalderagtigt. Det tror jeg kan være en årsag i hvertfald.
2
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 24. jul 2019, 21:02

Tak for jeres kommentarer til det med brysterne. Jeg ved godt, at det er min egen holdning, der også tæller, men indimellem har jeg brug for et realitetstjek fra andre objektive mennesker og det fik jeg.

Jeg kan kunne komme i tanke om een ting, der gør, at jeg stejler lidt på den slags. Jeg anser mig selv for at være dannet og leder efter et andet dannet menneske og jeg synes, at det er lidt udannet at kommentere på størrelsen af mine bryster, selvom han ikke fulgte op.
Jeg skal lige vænne mig til at han er så explicit. Da vi lå og solbadede sammen på vores tredje date idag, kunne han ikke holde fingrene væk og kørte en finger henover siden af mit bryst, da jeg lå på maven. Altså, vi har da kysset een gang, ganske lidt, men jeg blev sgu lige sådan lidt overrasket over, at han gjorde det. Selvsagt fordi han fik lyst til det, fordi han nævnte, at han kunne se virkelig meget af mit bryst, fordi de ligesom splattede ud under armene.
Nå, men han kysser desværre vist ret dårligt! Så jeg tænker faktisk at jeg skal oplære ham, hvis han har lyst.

Kan iøvrigt godt relatere til jer med en omgangskreds med lutter par. Jeg har heldigvis 5 singleveninder i min kreds, så det er godt nok, men dem som er mig allernærmest, er begyndt at planlægge børn og det er fandme trist, hvis man selv ønsker sig børn. Forleden læste jeg i en fagbog om mænd med fødselsdepressioner, hvor der stod forskellige spørgsmål, man kunne bruge i arbejdet med denne målgruppe. Eet af dem bad den vordende forælder om at forestille sig en situation med sit barn.

Jeg prøvede det selv og tænkte på "Mit barn", der lå på skødet og pludrede med mig- og så fik jeg simpelthen våde øjne. Så jeg er stadig berørt af, at jeg ikke skal have børn nu, som jeg forventede da min eks og jeg stadig var sammen.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 24. jul 2019, 23:19

Vil lige vende nogle tanker der ikke handler så meget om mig, og måske i sidste ende gør det.
Har en rigtig god løbe og fitness veninde. Hvor vi er i inderkernen af løbeklubben som vi begge er en del af, hvor vi også ses privat, til fødselsdage, og fælles hygge efter længere løb osv. Nærmest alle de andre er i forhold, hvor jeg også flere gange har mødt deres mænd og koner. Som også er gode til at supporte dem/os til større løb osv.

Men så er der min løbeveninde her. Hun taler aldrig om sin mand. På facebook har hun heller ingen billeder af ham, men kun børn og løbeglad søster som jeg forøvrigt også har mødt på en løbetur.
Har før talt om hende med nogle af de "ældre" i løbeklubben, og han forstå at hun har en noget ældre mand der ikke deler hendes interesse for at være meget aktiv med alt muligt... Hvor jeg mest har tænkt det er jo også fair nok.

I foråret deltog vi så i et marathon sammen, hvor jeg i god tid havde bestilt hotelværelse med plads til to. Hun melder sig til i sidste øjeblik, og jeg tilbyder at vi kan dele værelse. Som vi så gør, og det er også hyggeligt nok, vi render også rundt og leger turister, få taget foto sammen osv... Hvor jeg spørger hende om det er ok at jeg deler dem med de andre løbevenner. (noget vi gør meget i) Som hun siger ja til.
Kan så forstå efterfølgende da vi kommer hjem at der går rygter om at vi har noget kørende. Ja det burde jeg nok have forudset, men maner det i jorden med at det har vi ikke, og at min løbeveninde her er lykkeligt gift.
Jeg fortæller også det med rygterne til min løbeveninde, og at jeg har sagt hun er lykkeligt gift. Hvor hun er sådan ok, godt sagt.

Nu er vi efterhånden fremme ved i dag. Her i ferien har hun været ved at ligge fliser om der hjemme. Hvor jeg igen undrer mig lidt over at det er hende som gør det, og at manden åbenbart ikke er involveret, hvor han jo heller ikke er med på de foto hun sender af projektet.
Jeg er så ude at løbe med en fælles veninde i weekend, hvor hun også bliver et emne, og hvor den fælles veninde siger at når de to kun har løbet sammen, der har hun spurgt en del ind til hendes brud med manden. Og hvor jeg fortæller det jeg ved om stor aldersforskel og ikke fælles interesser.
Hvor vi bliver enige om at hun nok overvejer at gå fra manden...

Men i stedet for alle de her rygter og spekulationer, vælger jeg så at skrive til hende i går aftes med om hun virkelig er lykkeligt gift? siden vi aldrig hører om manden eller har set ham? men at det er helt ok hvis det er personligt og noget hun ikke vil tale om.
Hun svarer aldrig på den besked... Her til aften har vi så trænet sammen, og hvor det også blev til en del snak efterfølgende kun hende og jeg. Jeg vælger så ikke at spørge ind til det. Da jeg har skrevet at det er ok hvis hun ikke vil tale om det. Så emnet bliver helt undgået og der bliver kun talt om træning, ferieplaner, og vores næste fælles løb.

Jeg er rimelig ok til at stalke folk på nettet, så har undersøgt om manden findes, som hun ejer huset med i fællesskab, og har på den måde også funder ud af hvad han laver, og at han faktisk også er på FB. Så alt tyder på at han bor i huset. De lader bare til at leve hvert sit liv.

Synes bare det virker mærkeligt, og at hun vælger ikke at svare mig, kan jeg ikke lade være med at tolke som andet end at hun overvejer at gå fra manden. Men at hun ikke vil sige noget da der ikke skal opstå rygter om det inden hun reelt gør det. Hvor jeg tænker hun måske vil vente til den mindste af de store børn er flyttet hjemme fra, hvor der nok maks går 2 år endnu...
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 24. jul 2019, 23:42

Nu kender jeg jo ikke jargonen mellem jer, men jeg ville muligvis heller ikke svare på en besked, der var formuleret som noget i retning af "kan det virkelig passe...". Dels virker tilgangen snagende på mig, dels ville jeg tænke, hvad det dog ragede den anden. Simpelthen fordi jeg ikke rigtig ville kunne greje bagtanken og derfor ville blive usikker. Ikke mindst hvis jeg befandt mig i en kreds, hvor jeg fornemmede, at jeg var et samtaleemne, og det ville ikke undre mig, hvis din veninde gør det.

Jeg går ud fra, at du spørger til manden, fordi du er interesseret i veninden, og der synes jeg egentlig, at det er dig som initiativtager, der bør blotte dig i stedet for indirekte at opfordre den anden part, som ikke har bedt om at få taget det her uden tvivl følsomme emne op, til det.
16
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 24. jul 2019, 23:54

Artem skrev:Vil lige vende nogle tanker der ikke handler så meget om mig, og måske i sidste ende gør det.
Har en rigtig god løbe og fitness veninde.
...

Jeg er i tvivl om jeg har forstået det rigtigt, men har hende med manden selv givet udtryk for at et brud var under opsejling og at hun var utilfreds med at manden ikke deler hendes interesser? Eller er det kun rygter og sladder?

Det virker ikke mærkeligt at hun ikke synes statussen på forholdet vedkommer dig(ved at ignorere din besked, men opfører sig som hidtil) hvis ikke hun selv har givet udtryk for at der er problemer overfor dig.
2
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 25. jul 2019, 00:06

Misantropen skrev:
Artem skrev:Vil lige vende nogle tanker der ikke handler så meget om mig, og måske i sidste ende gør det.
Har en rigtig god løbe og fitness veninde.
...

Jeg er i tvivl om jeg har forstået det rigtigt, men har hende med manden selv givet udtryk for at et brud var under opsejling og at hun var utilfreds med at manden ikke deler hendes interesser? Eller er det kun rygter og sladder?

Det virker ikke mærkeligt at hun ikke synes statussen på forholdet vedkommer dig(ved at ignorere din besked, men opfører sig som hidtil) hvis ikke hun selv har givet udtryk for at der er problemer overfor dig.

Det er kun rygter som jeg har fået fortalt videre fra en anden fælles løbeveninde. Som hun en gang skulle have fortalt det til.
Men ja de kan da sagtens have et godt forhold på trods af det...
Det er jo heller ikke fordi hun skal forsvare sit forhold over for mig... Men hvis hun virkelig er lykkeligt gift, kunne hun jo bare have skrevet det som svar til mig.

Undrer mig jo bare da jeg ellers synes vi er forholdsvis tætte venner. Hvor der bliver talt om alt muligt andet end hendes mand.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 25. jul 2019, 00:23

DetSorteCirkus skrev:Nu kender jeg jo ikke jargonen mellem jer, men jeg ville muligvis heller ikke svare på en besked, der var formuleret som noget i retning af "kan det virkelig passe...". Dels virker tilgangen snagende på mig, dels ville jeg tænke, hvad det dog ragede den anden. Simpelthen fordi jeg ikke rigtig ville kunne greje bagtanken og derfor ville blive usikker. Ikke mindst hvis jeg befandt mig i en kreds, hvor jeg fornemmede, at jeg var et samtaleemne, og det ville ikke undre mig, hvis din veninde gør det.

Jeg går ud fra, at du spørger til manden, fordi du er interesseret i veninden, og der synes jeg egentlig, at det er dig som initiativtager, der bør blotte dig i stedet for indirekte at opfordre den anden part, som ikke har bedt om at få taget det her uden tvivl følsomme emne op, til det.

Jeg indleder nu med at spørge pænt om jeg må spørge om noget personligt. Dog fuldt af at jeg undrer mig over om hun er lykkeligt gift siden jeg aldrig hører om manden, osv.... For at slutte af med at det er ok hvis hun ikke vil svare...

Synes ellers vi har en meget ligefrem tone i mellem os. Ja og hun er et af de mest glade og overskudsagtige personer jeg kender. Hvilket hun også var til aften og der blev pjattet rigtigt meget sammen med de andre osv...
Så det er ikke fordi jeg tror at hun er ulykkelig. Jeg undrer mig bare over manden som ikke er et del af billedet.

Ved ikke hvor interesseret jeg er... Altså vi er samme årgang og på mange måder nærmest et perfekt match. Men har jo aldrig tænkt på hende på den måde. Er faktisk kun på grund af den samtale i weekenden med den fælles løbeveninde. Hvor hun fortalte at hun havde spurgt meget ind til da hun gik fra manden.
Hvor det hele sådan gav mening for mig, med at det måske også var det der var under opsejling her... Det lyder måske skørt men har aldrig kendt nogle tæt på mig der er gået fra hinanden, og hvor jeg har haft sådan en fornemmelsen i forvejen.
Jeg er måske lidt sådan svesken på disken... Hvorfor jeg vælger at spørge direkte. Men var da virkelig også i tvivl om jeg skulle gøre det, og om det ville gå ud over vores venskab. Men det ser det jo heldigvis ikke ud til. Kan være hun åbner op en dag.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 25. jul 2019, 01:21

Artem skrev:
Misantropen skrev:
Artem skrev:Vil lige vende nogle tanker der ikke handler så meget om mig, og måske i sidste ende gør det.
Har en rigtig god løbe og fitness veninde.
...

Jeg er i tvivl om jeg har forstået det rigtigt, men har hende med manden selv givet udtryk for at et brud var under opsejling og at hun var utilfreds med at manden ikke deler hendes interesser? Eller er det kun rygter og sladder?

Det virker ikke mærkeligt at hun ikke synes statussen på forholdet vedkommer dig(ved at ignorere din besked, men opfører sig som hidtil) hvis ikke hun selv har givet udtryk for at der er problemer overfor dig.

Det er kun rygter som jeg har fået fortalt videre fra en anden fælles løbeveninde. Som hun en gang skulle have fortalt det til.
Men ja de kan da sagtens have et godt forhold på trods af det...
Det er jo heller ikke fordi hun skal forsvare sit forhold over for mig... Men hvis hun virkelig er lykkeligt gift, kunne hun jo bare have skrevet det som svar til mig.

Undrer mig jo bare da jeg ellers synes vi er forholdsvis tætte venner. Hvor der bliver talt om alt muligt andet end hendes mand.

Måske lever de som hund og kat, og burde have været skilt for flere år siden, men de er gift uanset hvor ulykkeligt de så måtte have det. Det virker i hvert fald ikke til at hun synes det kommer dig ved. Om det så er fordi hun misforstår din forespørgsel og tror du har bagtanker eller hun synes det er for privat at dele med dig er ikke til at vide.

Men jeg forstår godt i at det er ment som et tilforladeligt spørgsmål fra dig. Uden at kende de nærmere omstændigheder lyder det til at det godt at kan virke anmassende/anklagende/grænseoverskridende at få sådan et spørgsmål ud af det blå :)

Er du interesseret i noget med hende eller interesserer du dig kun for hende som ven? Jeg ved ikke om du har skrevet om hende før.

Hvis jeg må give dig et råd synes jeg du skal skrive til hende og forklare hvorfor du skrev som du gjorde(for at få al tvivl ud af verden og undgå yderligere rygter og sladder i i omgangskredsen)


Edit: Kan hendes mand være syg eller have et job hvor han er meget væk hjemmefra? Min første tanke om deres forhold var om han er syg, på den ene eller anden måde, og fritiden derfor er hendes frirum/pause fra hverdagen hvor det måske handler meget om ham.
1

Tilbage til "Forhold og sex"