Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. feb 2018, 08:54

TinaW skrev:
Juki skrev:Jeg havde den skønneste dag med min nevø i går :lun:

Vi så animationsfilmen Coco sammen med resten af Familien Danmark og var på café bagefter. Filmen var virkelig overraskende god! Jeg havde på forhånd set at den havde fået gode anmeldelser, men det kan jo godt snyde og så vidste jeg ikke helt hvad filmen egentlig gik ud på, men det var en rigtig god fortælling og historie. Og så var den helt vildt flot lavet. Jeg synes ellers tit at de der nyere Disney film har tendens til at være alt for sukkersøde og tit "dårligt" lavet, men det kan ikke udelukkes at jeg måske var ved at begynde at græde i slutningen af filmen.. :fløjt: :genert:

Det var meningen at han skulle forkæles så han måtte få alt det slik han ville til filmen. Det var vist ret overvældende for han er ikke det barn der lever allermest usundt :lol: Fx kan han ikke lide sodavand, så jeg havde noget vand med, men ellers måtte han slå sig løs. Han er så sød og beskeden så han fik ret store øjne da jeg sagde han måtte få det slik han ville :D Jeg havde købt nogle ting inden, sammen med vandet, ellers ville jeg jo blive ruineret med de priser biografen tager :nerve:

Jeg havde bl.a købt nogle sure jordbærstænger(noget vingummi-agtigt) De var rigtig gode, men virkelig sure. Jeg fik nærmest tics af at spise dem. Min nevø var tosset med dem, så da vi var på café og ventede på vores desserter havde vi forskellige konkurrencer med hvem der kunne holde til at have dem i munden i længst tid osv. :lol:

Min søster stødte sig til os på caféen og så skulle vi lige have købt lidt ind på hjemvejen. Min søster kom til at kigge på babytøj, som hun fik lokket mig med til, så det gik der også lidt tid med. Virkelig kedeligt ifølge min nevø, der efter egne ord flere gange var ved at falde i søvn.. :lol2: Men jeg fik købt et sæt tøj til min søster, eller rettere kommende nevø.

Min nevø sagde flere gange at det havde været en rigtig god og hyggelig dag, så det er bestemt ikke sidste gang vi gør det :lun:


Da mine niecer var små (nu er de voksne) var de min undskyldning for at gå i biografen og se Disney tegnefilm :D Nu er det mit eget barn, der bruges :fløjt:

Smart :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 16. feb 2018, 11:54

Godt så og sagaen fortsætter. Min date besluttede at han ikke kunne nå det til kl 12. Så enten skulle han aflyse eller skubbe det til senere. Han vælger at skubbe det til kl 13 så jeg finder en sofa og en kaffe og venter så på at han skal dukke op. 30 min senere melder han afbud :tie:

Nå men i det mindste fik jeg lidt pænt tøj på, kom ud af huset og fik kaffe :genert:
5
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 16. feb 2018, 12:12

Thestral skrev:Godt så og sagaen fortsætter. Min date besluttede at han ikke kunne nå det til kl 12. Så enten skulle han aflyse eller skubbe det til senere. Han vælger at skubbe det til kl 13 så jeg finder en sofa og en kaffe og venter så på at han skal dukke op. 30 min senere melder han afbud :tie:

Nå men i det mindste fik jeg lidt pænt tøj på, kom ud af huset og fik kaffe :genert:


Ej en idiot :s

Godt du kan se det positive i det :)
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 16. feb 2018, 12:18

Stitch skrev:
Thestral skrev:Godt så og sagaen fortsætter. Min date besluttede at han ikke kunne nå det til kl 12. Så enten skulle han aflyse eller skubbe det til senere. Han vælger at skubbe det til kl 13 så jeg finder en sofa og en kaffe og venter så på at han skal dukke op. 30 min senere melder han afbud :tie:

Nå men i det mindste fik jeg lidt pænt tøj på, kom ud af huset og fik kaffe :genert:


Ej en idiot :s

Godt du kan se det positive i det :)

Han har undskyldt flere gange efterfølgende men jeg overvejer at fjerne matchet. Min motivation til at møde ham har jo hele tiden været lidt lav pga. ham den forrige bla. og så de ting jeg har nævnt tidligere og det idag giver bare ikke rigtig lyst til en runde to. Min tanke er at han har været der, set mig og er gået igen :nerve: den er grim men jeg kan ikke rigtig slippe den.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 16. feb 2018, 13:54

Thestral skrev:
Stitch skrev:
Thestral skrev:Godt så og sagaen fortsætter. Min date besluttede at han ikke kunne nå det til kl 12. Så enten skulle han aflyse eller skubbe det til senere. Han vælger at skubbe det til kl 13 så jeg finder en sofa og en kaffe og venter så på at han skal dukke op. 30 min senere melder han afbud :tie:

Nå men i det mindste fik jeg lidt pænt tøj på, kom ud af huset og fik kaffe :genert:


Ej en idiot :s

Godt du kan se det positive i det :)

Han har undskyldt flere gange efterfølgende men jeg overvejer at fjerne matchet. Min motivation til at møde ham har jo hele tiden været lidt lav pga. ham den forrige bla. og så de ting jeg har nævnt tidligere og det idag giver bare ikke rigtig lyst til en runde to. Min tanke er at han har været der, set mig og er gået igen :nerve: den er grim men jeg kan ikke rigtig slippe den.


Han er da noget af en klaphat, der ikke virker til at kunne prioritere sin tid.
Jeg tænker dog ikke, at han har set dig, selvom jeg sikkert selv kunne finde på at tænke den tanke. Men var det sket sådan, havde han vel ikke skrevet til dig efterfølgende.
Jeg havde droppet ham, hvis det var mig.
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 16. feb 2018, 14:49

Jeg har valgt at fjerne vores match. Jeg hader godt nok selv når det sker uden at jeg ved hvorfor men jeg tænker at efter idag burde han vide hvorfor.
12
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 15:34

Thestral skrev:Jeg har valgt at fjerne vores match. Jeg hader godt nok selv når det sker uden at jeg ved hvorfor men jeg tænker at efter idag burde han vide hvorfor.

Jeg forstår dig godt. Det er en lortet handling at spilde andre folks tid på den måde.. Man må da melde ud, hvis man har fortrudt, at man skulle mødes.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 16:08

Jeg har sådan en socialrådgiver der ind i mellem kommer forbi og ser til om jeg er okay, har styr på det hele og snakker lidt med mig om løst og fast.
Hun var forbi i dag til en snak om både det med min mor, og det med at det går mig på at jeg et blevet uvenner med min flirt fordi han er en nar og at jeg har det med at overreagerer og have nogle ret nederen mønstre (særligt hvis jeg er ekstremt fuld og endelig lukker op) for folk jeg har en romantisk relation til. Og jeg derfor nemt ender med at sidde tilbage og have det dårligt med mig selv.
Og det var rart. Jeg kan virkelig godt lide hende.

Hun gav mig lidt nogle andre inputs, om jeg bare skal lade som ingenting, eller i det mindste prøve at glatte situationen lidt ud, ikke med henblik på at komme tilbage hvor det var, men med henblik på i hvert fald ikke at være uvenner, og have dårlige indebrændte følelser i luften.

Hun kunne i hvert fald godt forstå det med en mor der hele tiden fik flere og flere problemer, angst, et knust hjerte, indebrændte følelser var et helvede at sidde med når jeg på samme tid har ferie, og ikke rigtig har kunne overskue at leve noget som helst pga. Tandlæge og antibiotika. Det er ret meget tid til at sidde med sine følelser når man er typen der løser kriser med at starte på projekter der kræver noget.

Jeg føler lidt at jeg blev et halvt kilo lettere af at snakke med hende, så det var ret fantastisk.
11
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 16:11

Thestral skrev:Jeg har valgt at fjerne vores match. Jeg hader godt nok selv når det sker uden at jeg ved hvorfor men jeg tænker at efter idag burde han vide hvorfor.

Det forstår jeg godt. Det er så træls når folk synes deres egen tid er vigtigere end andres. Det er et virkelig ucharmerende træk.
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 18:37

Nu har jeg lige slettet numre på diverse tidligere flirts. Væk med de klaphatte!
6
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 16. feb 2018, 20:31

Planten skrev:Nu har jeg lige slettet numre på diverse tidligere flirts. Væk med de klaphatte!

Det er ligesom når jeg tømmer slikskuffen. Ud og væk, det er en god følelse :gogo:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 20:33

Daine skrev:
Planten skrev:Nu har jeg lige slettet numre på diverse tidligere flirts. Væk med de klaphatte!

Det er ligesom når jeg tømmer slikskuffen. Ud og væk, det er en god følelse :gogo:

Haha præcis :lol: alt andet er jeg ret god til at skaffe mig af med, men mænd er åbenbart noget andet :D
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 21:55

Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 21:59

LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Åhr mand, jeg gad godt! Men jeg har nattevagt OG bor i den anden ende af landet... :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 22:01

Planten skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Åhr mand, jeg gad godt! Men jeg har nattevagt OG bor i den anden ende af landet... :D

Sig dit job op og flyt til hovedstaden :pompom:
1
...

Tilbage til "Forhold og sex"