Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. okt 2019, 23:37

Misantropen skrev:
Krølle skrev:
Misantropen skrev:
Krølle skrev:Nå ja. Jeg kommer sandsynligvis til at blande mig fra tid til anden, men det er nok uundgåeligt. Til gengæld håber jeg, det bliver ved den form for på papiret til tider upassende indblanding uden en officiel adgangsbillet.

Jeg kan ikke lure hvad du mener. Skal det tolkes som noget godt eller dårligt?


Som noget uundgåeligt - ikke noget værdiladet :-D

Ej, jeg ved bare af erfaring at det til tider kan virke lidt malplaceret, hvis folk i parforhold kommer bragende ind i denne tråd med skarpe holdninger. Det er ikke fordi, det er forbudt, men til tider kommer det til at virke det en smule malplaceret.

Jeg vidste ikke om du var kommet i et forhold eller om der var sket noget så du ikke gad tråden mere :D

Men dejligt med den nye status :lun:


:lol:

Jeg har det nok også lidt svært med at sætte ord på, så det er næppe en overraskelse, at det kunne fremstå lidt kryptisk.

Konklusionen er jeg dog ikke i tvivl om. This is good stuff, ingen af os fatter det helt, men vi er meget enige om bare at følge med og nyde det.

Det er trygt, ærligt, lækkert og alt mulig andet, og jeg er glad og taknemmelig.
14
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 27. okt 2019, 12:51

OberstNasig skrev:
malou_43 skrev:Her går det godt. Næsten da. Vi har tilbragt hele weekenden sammen og søndag aften skrev han, at han havde bestilt romantisk weekend til os sidst i november i Tyskland.
Han vil mig, ingen tvivl om det :lun:

MEN jeg har så mange issues med jalousi og mistillid, at jeg er så træt af mig selv.
Jeg har været udsat for rigtig meget svigt og mistillid - og utroskab - helt siden barndommen. Og tillid og nærhed er virkelig svært - jeg har lyst til at give op på forhånd, fordi jeg er ked af at gøre ham ked af det.
Han tager det fandme umådeligt dejligt og flot. Er blown away af hans forståelse og støtte. Og fucking alligevel tænker jeg “hvad er hans bagtanke? Hvad pønser han på?”

Jeg går til psykolog. Nogle gode konstruktive råd fra monopolet? :genert:



Hej søde Malou. Jeg er sikker på at terapi i bunkevis er den eneste løsning på lang sigt, så godt du går til psykolog. Men får du nok ud af dine samtaler? Er der slet ingen forbedringer i din mistillid til dine omgivelser, herunder især mænd?



Der er ingen tvivl om, at han er den rette til at øve sig på at få mit shit together.

Fx er han til fest i nat, og det går godt for mig. Det er som regel noget jeg bliver utryg ved, inden i mig selv. Der er ingen utryghed, fordi jeg stoler på, at han er en good guy - indtil klokken bliver mange, og jeg vågner og ser han ikke er kommet hjem. Og så går de automatiske tanker igang - knalder han en anden? - jeg har oplevet en kæreste, som tit kom hjem om morgenen, duftende af en anden kvinde :rulle:

Han kommer hjem midt på natten, vi snakker lidt om hans aften, og han gør vitterligt alt, han kan. Han viser omsorg, hensyn, respekt - alt.
Jeg har dog sagt, at det er mit hårde arbejde at arbejde kognitivt og aktivt med det - men at han gør det lettere for mig.

Jeg er meget åben, og han vil germe forstå. Det passer ret godt sammen :) jeg er klare omkring mine grænser. Han har dummet sig lidt et par gange (virkelig i småtingsafdelingen - det er ikke let for ham :genert:) og jeg tilgiver fordi jeg vil og kan - ikke fordi jeg skal - og vi kommer videre :)

Han skrider ikke, fordi det er lidt svært, og jeg fremstår til tider HELT fucked up - og det rykker klart på den gode side af tilliden.

Han er fandme en champ :love:
13
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 27. okt 2019, 18:15

malou_43 skrev:
OberstNasig skrev:
malou_43 skrev:Her går det godt. Næsten da. Vi har tilbragt hele weekenden sammen og søndag aften skrev han, at han havde bestilt romantisk weekend til os sidst i november i Tyskland.
Han vil mig, ingen tvivl om det :lun:

MEN jeg har så mange issues med jalousi og mistillid, at jeg er så træt af mig selv.
Jeg har været udsat for rigtig meget svigt og mistillid - og utroskab - helt siden barndommen. Og tillid og nærhed er virkelig svært - jeg har lyst til at give op på forhånd, fordi jeg er ked af at gøre ham ked af det.
Han tager det fandme umådeligt dejligt og flot. Er blown away af hans forståelse og støtte. Og fucking alligevel tænker jeg “hvad er hans bagtanke? Hvad pønser han på?”

Jeg går til psykolog. Nogle gode konstruktive råd fra monopolet? :genert:



Hej søde Malou. Jeg er sikker på at terapi i bunkevis er den eneste løsning på lang sigt, så godt du går til psykolog. Men får du nok ud af dine samtaler? Er der slet ingen forbedringer i din mistillid til dine omgivelser, herunder især mænd?



Der er ingen tvivl om, at han er den rette til at øve sig på at få mit shit together.

Fx er han til fest i nat, og det går godt for mig. Det er som regel noget jeg bliver utryg ved, inden i mig selv. Der er ingen utryghed, fordi jeg stoler på, at han er en good guy - indtil klokken bliver mange, og jeg vågner og ser han ikke er kommet hjem. Og så går de automatiske tanker igang - knalder han en anden? - jeg har oplevet en kæreste, som tit kom hjem om morgenen, duftende af en anden kvinde :rulle:

Han kommer hjem midt på natten, vi snakker lidt om hans aften, og han gør vitterligt alt, han kan. Han viser omsorg, hensyn, respekt - alt.
Jeg har dog sagt, at det er mit hårde arbejde at arbejde kognitivt og aktivt med det - men at han gør det lettere for mig.

Jeg er meget åben, og han vil germe forstå. Det passer ret godt sammen :) jeg er klare omkring mine grænser. Han har dummet sig lidt et par gange (virkelig i småtingsafdelingen - det er ikke let for ham :genert:) og jeg tilgiver fordi jeg vil og kan - ikke fordi jeg skal - og vi kommer videre :)

Han skrider ikke, fordi det er lidt svært, og jeg fremstår til tider HELT fucked up - og det rykker klart på den gode side af tilliden.

Han er fandme en champ :love:


Han lyder som en keeper! :lun:

Som en kvinde, der selv har en del issues, kan jeg kun være enige i, at tålmodige, forstående mænd er guld værd - og burde få en medalje.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 27. okt 2019, 21:20

Tålmodige, oprigtige, forstående og ærlige mænd(elsker) er guld værd. De giver en lyst til og mod på at give slip på bagage i stedet for at lade den styre :lun:
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. okt 2019, 12:20

Krølle skrev:Tålmodige, oprigtige, forstående og ærlige mænd(elsker) er guld værd. De giver en lyst til og mod på at give slip på bagage i stedet for at lade den styre :lun:


Det var da i hvert fald det, som gjorde, at jeg havde lyst til at dyrke og blive sammen med den mand, der i dag er min kæreste.

Vi har snart kendt hinanden i tre år. Det er helt surrealistisk fordi jeg havde været single i over 10 år og boet alene i 16 år. Jeg troede egentlig ikke rigtig på, at det nogensinde skulle lykkes mig at få en kæreste igen. Jeg havde så småt indstillet mig på at leve mit liv alene.

Nogle af de issues, jeg tidligere havde haft i relation til andre, var aldrig et issue med ham. Han gav mig aldrig grund til at tvivle på, at han gad mig. Og gav mig aldrig grund til at føle mig usikker på ham og hvor vi var.

Jeg ved, at jeg kan stole 100 pct på ham. Og at han har min ryg.
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 28. okt 2019, 21:11

Når man er blevet 40, tiltrækker man usandsynligt mange unge mænd på 31 på tinder :lol:
5
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 29. okt 2019, 11:31

Planten skrev:Når man er blevet 40, tiltrækker man usandsynligt mange unge mænd på 31 på tinder :lol:


Så skulle du prøve at sige 52 år og Dating.dk - der er man jaget vildt af de 30-35 årige :lol:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 11:45

Tricolette skrev:
Planten skrev:Når man er blevet 40, tiltrækker man usandsynligt mange unge mænd på 31 på tinder :lol:


Så skulle du prøve at sige 52 år og Dating.dk - der er man jaget vildt af de 30-35 årige :lol:

Haha :D det er altså lidt sjovt.... :)
0
Aurora
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2709

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 29. okt 2019, 18:52

Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 29. okt 2019, 19:57

Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Hvis de bare er ærlige omkring det, så er det vel fint nok?
0
Aurora
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2709

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 29. okt 2019, 20:06

klumphen skrev:
Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Hvis de bare er ærlige omkring det, så er det vel fint nok?


Ja det er da helt fint, det er bare - sært. Men det er vel et kink som alle mulige andre.
1
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Singletråden

Indlægaf A 7 » 29. okt 2019, 20:13

Det er lidt sjovt, for her på debatten synes jeg aldrig, man læser om mænd, der dater ældre kvinder - men man læser da nogle gange om kvinder, der dater yngre mænd. :gruble:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 21:53

Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Altså, nu er der ikke særligt meget milf over mig, spinster derimod.... :-D

Jeg ser ikke særligt meget på alder, jeg har matches jævnt fordelt fra 30-50. Jeg går efter udstråling (det man nu kan have på tinder).
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 21:54

Falstria skrev:
A 7 skrev:Det er lidt sjovt, for her på debatten synes jeg aldrig, man læser om mænd, der dater ældre kvinder - men man læser da nogle gange om kvinder, der dater yngre mænd. :gruble:


Debattens mænd dater måske yngre kvinder istedet...

Vi er ikke repræsentative for resten af samfundet.

Eller er gift? :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 21:56

Aurora skrev:
klumphen skrev:
Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Hvis de bare er ærlige omkring det, så er det vel fint nok?


Ja det er da helt fint, det er bare - sært. Men det er vel et kink som alle mulige andre.

Jeg bliver lige nødt til at kommentere den med kink. Hvorfor skal det være et kink?
Jeg har fx mere til fælles med en mand på et par og 30, som ikke har leget far, mor og børn, end jeg har med en i starten af 40'erne, hvis største interesse er vintage rom og MTB. Det er jo ikke noget seksuelt?
3

Tilbage til "Forhold og sex"