Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 2. dec 2018, 19:31

Lys skrev:Jeg har været på en ok god date, og jeg vil egentlig gerne se ham igen. Mit issue er, at han bruger snus. Og det synes jeg virkelig er ulækkert. Han smagte også surt/lidt af bræk, da vi kyssede, og jeg tænker det er pga snusen. Jeg havde bedre kunnet overskue cigaretter, selvom jeg er ikke-ryger.

På den ene side synes jeg ikke, at jeg kan bestemme over hans vaner eller stille ultimatummer over for en mand, jeg har mødt én gang. På den anden side tror jeg ikke, at jeg kommer til at kunne råsnave en mand, der smager sådan.

Kan man foreslå en 2. date på betingelse af ingen snus?



Jeg ville ikke kunne være sammen med en, jeg ikke har lyst til at kysse. Men jeg ville nok heller ikke forsøge at ændre på det. Øv.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. dec 2018, 20:17

Muspel skrev:
Lys skrev:Jeg har været på en ok god date, og jeg vil egentlig gerne se ham igen. Mit issue er, at han bruger snus. Og det synes jeg virkelig er ulækkert. Han smagte også surt/lidt af bræk, da vi kyssede, og jeg tænker det er pga snusen. Jeg havde bedre kunnet overskue cigaretter, selvom jeg er ikke-ryger.

På den ene side synes jeg ikke, at jeg kan bestemme over hans vaner eller stille ultimatummer over for en mand, jeg har mødt én gang. På den anden side tror jeg ikke, at jeg kommer til at kunne råsnave en mand, der smager sådan.

Kan man foreslå en 2. date på betingelse af ingen snus?



Jeg ville ikke kunne være sammen med en, jeg ikke har lyst til at kysse. Men jeg ville nok heller ikke forsøge at ændre på det. Øv.

Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 2. dec 2018, 20:24

Planten skrev:
Jeg ville ikke kunne være sammen med en, jeg ikke har lyst til at kysse. Men jeg ville nok heller ikke forsøge at ændre på det. Øv.

Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.[/quote]

Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. dec 2018, 20:27

Lalana skrev:
Planten skrev:Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.


Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter

Altså de kan jo fås med mange smage. Men jeg ville nok også tænke dårlig ånde.
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. dec 2018, 22:11

Planten skrev:
Lalana skrev:
Planten skrev:Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.


Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter

Altså de kan jo fås med mange smage. Men jeg ville nok også tænke dårlig ånde.


Det er selvfølgelig også en mulighed - jeg har helt ærligt ikke meget erfaring med snus...
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. dec 2018, 22:18

Lys skrev:
Planten skrev:
Lalana skrev:
Planten skrev:Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.


Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter

Altså de kan jo fås med mange smage. Men jeg ville nok også tænke dårlig ånde.


Det er selvfølgelig også en mulighed - jeg har helt ærligt ikke meget erfaring med snus...

Jeg har ikke lige kysset med en, der bruger det - men altså, hvis man ryger eller snuser, kan man så ikke øve sig at bruge tyggegummi også monstro? :)
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 2. dec 2018, 22:23

Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lalana skrev:
Planten skrev:Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.


Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter

Altså de kan jo fås med mange smage. Men jeg ville nok også tænke dårlig ånde.


Det er selvfølgelig også en mulighed - jeg har helt ærligt ikke meget erfaring med snus...

Jeg har ikke lige kysset med en, der bruger det - men altså, hvis man ryger eller snuser, kan man så ikke øve sig at bruge tyggegummi også monstro? :)



Jo, det tænker jeg. Jeg synes bare det er svært at kommentere på en mands vaner og/eller smag forud for eller på en 2. date. Men det afholdt mig fx fra at invitere ham med hjem fra daten, så det er jo en dealbreaker (uanset årsagen til smagen).
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 2. dec 2018, 22:24

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lalana skrev:
Planten skrev:Der er jeg så lidt anderledes. Jeg ville sige, jeg ikke rigtig kunne lide smagen, når vi kyssede, når han brugte snus. (Jeg kan virkelig ikke lide lygten af det.) men dette er ud fra at jeg selv ikke ofte finder nogen, jeg gider se flere gange.


Jeg synes næsten ikke det lyder som snus? Altså at det skulle smage lidt surt/af bræk, jeg ved det selvfølgelig ikke, men måske det bare er almindelig dårlig ånde? Ikke at det egentlig gør det bedre, men så kunne det måske bare være en engangsting. Jeg synes du skal give ham en chance til og vurdere derefter

Altså de kan jo fås med mange smage. Men jeg ville nok også tænke dårlig ånde.


Det er selvfølgelig også en mulighed - jeg har helt ærligt ikke meget erfaring med snus...

Jeg har ikke lige kysset med en, der bruger det - men altså, hvis man ryger eller snuser, kan man så ikke øve sig at bruge tyggegummi også monstro? :)



Jo, det tænker jeg. Jeg synes bare det er svært at kommentere på en mands vaner og/eller smag forud for eller på en 2. date. Men det afholdt mig fx fra at invitere ham med hjem fra daten, så det er jo en dealbreaker (uanset årsagen til smagen).

Jeg ved heller ikke, hvordan jeg ville sige sådan noget.
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 3. dec 2018, 07:44

Jeg havde en snak med en kammerat i weekenden.

Vi har kendt hinanden et par år og jævnligt "danset lidt om den varme grød" men af forskellige årsager er det aldrig blevet til mere.
Her på det sidste var vi begyndt at blive tættere igen, og jeg læste (og læser stadig når jeg kigger tilbage i beskederne) at han viste øget interesse på den gode måde :genert:

-så da han foreslog at vi satte os ned og fik en snak om vores relation og om, hvorfor vi begrænser os i stedet for at give los, fik jeg skruet både forventninger og håb op. "måske var vi alligevel nået dertil hvor vi turde tage chancen?"

Det var "vi" så ikke. Han gjorde en del ud af at fortælle, at han ikke kunne se os blive til "mere" uden at det ville være akavet og mest af alt bare føles som en kontrakt der blev forhandlet på plads :/

Det havde jeg ikke set komme. På ingen måde. Men altså, når det er sådan han føler, så er det jo sådan han føler.
(og jeg vil virkelig ikke være nogens akavede kontrakt, hvor romantisk det så end lyder :lol: )

Så resten af weekenden har jeg brugt på at have ondt af mig selv, spise chokolade, sunde mig, reflektere og forsøge at finde ud af hvordan hulan jeg har læst signalerne forkert.

Det er okay. Vi fortjener begge to at møde en der kan/vil/tør gå all in på den der "fordi jeg slet ikke kan lade være" måde.

jeg skal bare lige lande, tror jeg...
-og ventilere. Hvad skulle jeg gøre uden Debatten? :D
9
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 3. dec 2018, 08:01

SurSødSovs skrev:
WorkInProgress skrev:Jeg havde en snak med en kammerat i weekenden.

Vi har kendt hinanden et par år og jævnligt "danset lidt om den varme grød" men af forskellige årsager er det aldrig blevet til mere.
Her på det sidste var vi begyndt at blive tættere igen, og jeg læste (og læser stadig når jeg kigger tilbage i beskederne) at han viste øget interesse på den gode måde :genert:

-så da han foreslog at vi satte os ned og fik en snak om vores relation og om, hvorfor vi begrænser os i stedet for at give los, fik jeg skruet både forventninger og håb op. "måske var vi alligevel nået dertil hvor vi turde tage chancen?"

Det var "vi" så ikke. Han gjorde en del ud af at fortælle, at han ikke kunne se os blive til "mere" uden at det ville være akavet og mest af alt bare føles som en kontrakt der blev forhandlet på plads :/

Det havde jeg ikke set komme. På ingen måde. Men altså, når det er sådan han føler, så er det jo sådan han føler.
(og jeg vil virkelig ikke være nogens akavede kontrakt, hvor romantisk det så end lyder :lol: )

Så resten af weekenden har jeg brugt på at have ondt af mig selv, spise chokolade, sunde mig, reflektere og forsøge at finde ud af hvordan hulan jeg har læst signalerne forkert.

Det er okay. Vi fortjener begge to at møde en der kan/vil/tør gå all in på den der "fordi jeg slet ikke kan lade være" måde.

jeg skal bare lige lande, tror jeg...
-og ventilere. Hvad skulle jeg gøre uden Debatten? :D


Ej men. :ae: Er det ikke også lidt mærkeligt at lægge op til sådan en samtale med det budskab?


Jeg tænker oplægget kan læses på to måder. "lad os snakke om hvorfor vi ikke giver los" eller "lad os minde os selv og hinanden om de gode grunde der er til at begrænse relationen"

Jeg valgte bare at læse den version jeg håbede det var. Det kan han jo ikke gøre for :fløjt:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. dec 2018, 17:41

SurSødSovs skrev:Alt der kommer ud af brillemanden - ud over arbejdssituation, men det er jeg faktisk heller ikke sikker på er skævt - er som om jeg havde skrevet en drejebog til ham.

Der er kun en forklaring: Jeg bliver narret! Må kontakte politiet, før jeg bliver overfaldet, røvet og dræbt

Haha, ro på med dramaet :lol: har du set for mange B film? :D
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. dec 2018, 17:44

Åh (med fare for at gøre mig selv til grin...) jeg tror jeg er landet i noget "fordi jeg ikke kan lade være" noget - på den rigtige og gode måde. :love:

Der er fløjet beskeder frem og tilbage hele weekenden, søde, rare og dejlige beskeder, nysgerrig spørgen ind til.
Og et gensidigt ønske om at ses snart, og at følelse af at den der aftale på fredag, den var der bare alt alt alt for længe til.
så det er altså endt med at han kommer og sover i ske i nat, og jeg glæder mig bare helt vildt meget til at se ham igen.
Sådan overvældende meget.

Der har intet pres været inde over det, men mere sådan noget med "hvor er der længe til" "det ville være dejligt at kunne ses inden" "vi kunne måske også, - fungerer det for dig?" - så en god indføling, og boldspil fra egne halvdele, uden forventninger. Det er jeg ret vild med :lun:
Forventningerne er ikke skruet i vejret, jeg træder ind i det med et nysgerrigt sind, glæder mig til at vi samme skal undersøge og mærke om der er grundlag for at det kan udvikle sig.
Maven er en god blanding af ro, glæde og massevis af sommerfugle lige nu
6
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. dec 2018, 18:30

SurSødSovs skrev:
Planten skrev:
SurSødSovs skrev:Alt der kommer ud af brillemanden - ud over arbejdssituation, men det er jeg faktisk heller ikke sikker på er skævt - er som om jeg havde skrevet en drejebog til ham.

Der er kun en forklaring: Jeg bliver narret! Må kontakte politiet, før jeg bliver overfaldet, røvet og dræbt

Haha, ro på med dramaet :lol: har du set for mange B film? :D


Det er begyndt! En skraldebil har lige torpederet mit hus... Terassen stoppede den! Nu er jeg ubeskyttet!

Yikes! :shock:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. dec 2018, 06:41

jamen godmorgen i tråden....
Jeg har sovet helt fantastisk og helt vildt dårligt :lol:
Jeg faldt i søvn til lyden af sovende mand, tæt i hans arme :lun: Jeg har moslet rundt og er vågnet virkelig mange gange, og hver gang er jeg enten blevet trukket helt tæt ind til ham, har fået en arm rundt om mig, en hånd at holde i :lun:
Da hans alarm gik kl. virkelig tidlig skulle vi også lige flettes ud af hinanden :love:
jeg blev kysset godmorgen og på gensyn, inden han puttede dynen rundt om mig, og selv listede ud af døren...

Søde og dejlige beskeder er sendt frem og tilbage her til morgen - og antallet af sommerfugle er vist steget betragteligt.
21
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 4. dec 2018, 07:23

Årh Madam Pomfrey, det lyder virkelig lækkert :lun: Bare det var mig.
1

Tilbage til "Forhold og sex"