Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 22:06

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Åhr mand, jeg gad godt! Men jeg har nattevagt OG bor i den anden ende af landet... :D

Sig dit job op og flyt til hovedstaden :pompom:

Jeg HAR faktisk sagt mit job op - men jeg har også fået et nyt :D
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. feb 2018, 22:10

Planten skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Åhr mand, jeg gad godt! Men jeg har nattevagt OG bor i den anden ende af landet... :D

Sig dit job op og flyt til hovedstaden :pompom:

Jeg HAR faktisk sagt mit job op - men jeg har også fået et nyt :D

Så har du da gjort halvdelen :lol:

Tillykke med din nye job :D
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. feb 2018, 22:13

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Åhr mand, jeg gad godt! Men jeg har nattevagt OG bor i den anden ende af landet... :D

Sig dit job op og flyt til hovedstaden :pompom:

Jeg HAR faktisk sagt mit job op - men jeg har også fået et nyt :D

Så har du da gjort halvdelen :lol:

Tillykke med din nye job :D

Hehe tak :) håber de andre tager med dig ud :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 16. feb 2018, 23:36

Jeg er lige kommet hjem fra min mors forsinkede fødselsdagsfest. Jeg er ør i hovedet og har smerter, så jeg valgte - til min mors skuffelse, tror jeg - ikke at tage med videre i byen. Jeg havde bare ikke overskuddet til at tage med hende og de andre i byen. Især ikke fordi hun i forvejen havde fået så rigeligt og snakkede åbent om sin eks (som var en spassernar) og om alle de dates hun gerne ville på! Det er bare ikke noget man gerne vil høre fra sin mor :genert:


Vi var tre singler og jeg har det altså lettere stramt med at være single i sådan nogle sammenhænge. Jeg havde mere end svært ved at være ude og "på" i aften, og der kan jeg godt mærke, at det havde været rart med en kæreste, der kunne være i det sammen med mig. Jeg havde generelt bare en rigtig øv-dag i dag, som jeg håber jeg formåede at skjule. Det blev da bestemt ikke bedre af, at jeg havde bestilt en kjole jeg ikke kunne passe :rulle: Dén får min mor så lov at overtage, men jeg følte mig bare totalt ensom, stor og tyk, grim, forkert og træls :(

I det mindste havde hun en god aften, og det er, trods alt vigtigst :lun:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. feb 2018, 00:53

Jeg har været til begravelse i dag, min onkel gik bort i mandags efter kort tids svær sygdom. Det var derfor ikke uventet og han blev 81 og har haft et fantastisk liv. Og jeg troede jeg havde fået tudet ud, og jeg havde fået tænkt alle ‘katestrofetanker’ der var at tænke, men da jeg så min moster stå i kirken, så løb tårerne bare. Og jeg hader at græde offentligt!
Inde i kirken fik jeg lidt hold på mig selv, men da så min mor kom ind begyndte jeg at tude igen, fordi nogle at de her katastrofetanker begyndte at køre rundt i hovedet :rulle: Resten af tiden sad jeg og stirrede stift ind i ryggen på den pelsfrakke som damen foran mig havde på, mens jeg planlagde sommerferie i København. Ikke at jeg kan huske en skid af det nu, men det var for ikke at sidde og tude igen. Og jeg synes jeg fik okay hold på mig selv. Lige indtil de skulle bære kisten ud, og jeg så min fætters kæreste ansigt (hun skulle bære). Hun græd. Folk omkring mig græd og pudsede næse. Og så stortudede jeg igen.

Jeg har så svært ved at være så grådlabil. Et er at jeg tuder over hvad som helst herhjemme lige i øjeblikket, men jeg hader at græde når andre kan se det, det er så ... privat, på en eller anden måde. Også selvom vi her alle var fælles om den samme sorg. Og samtidig skammer jeg mig over jeg har det sådan. Han var et fantastisk menneske og jeg kommer virkelig til at savne ham og jeg vil da gerne udvise sorg og på den måde ‘fortælle’ at han betød noget for mig. Men jeg har mest lyst til at kramme mig selv hårdt og bare lukke mig inde i mig selv, lægge låg på sorgen.

Argh, jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, få luft måske? Klokken er snart to om natten og jeg har været vågen siden kl 6 i morgens. Jeg går i seng lige om lidt og ser om jeg kan få sovet, jeg er overtræt, forvirret og ked af det. Måske det går mig på, at jeg bliver så påvirket af dette. Da min bedstefar, som jeg elskede virkelig højt, døde for 4-5 år siden, reagerde jeg slet ikke så kraftigt. Der trillede et par tårer da kisten blev sænket i jorden, det var det - selvom jeg var endnu mere ked af det indeni end jeg var i dag.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 17. feb 2018, 07:36

FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra min mors forsinkede fødselsdagsfest. Jeg er ør i hovedet og har smerter, så jeg valgte - til min mors skuffelse, tror jeg - ikke at tage med videre i byen. Jeg havde bare ikke overskuddet til at tage med hende og de andre i byen. Især ikke fordi hun i forvejen havde fået så rigeligt og snakkede åbent om sin eks (som var en spassernar) og om alle de dates hun gerne ville på! Det er bare ikke noget man gerne vil høre fra sin mor :genert:


Vi var tre singler og jeg har det altså lettere stramt med at være single i sådan nogle sammenhænge. Jeg havde mere end svært ved at være ude og "på" i aften, og der kan jeg godt mærke, at det havde været rart med en kæreste, der kunne være i det sammen med mig. Jeg havde generelt bare en rigtig øv-dag i dag, som jeg håber jeg formåede at skjule. Det blev da bestemt ikke bedre af, at jeg havde bestilt en kjole jeg ikke kunne passe :rulle: Dén får min mor så lov at overtage, men jeg følte mig bare totalt ensom, stor og tyk, grim, forkert og træls :(

I det mindste havde hun en god aften, og det er, trods alt vigtigst :lun:


Øv det lyder dikke som verdens bedste aften, men jeg tror vi alle kender til det- nogen gange er man bare ikke på toppen, og så er der ingen grund til at fortsætte i byen. Jeg synes du lyder som en sød datter, og det var fint af dig at bide det lidt i dig så hun kunne få en god aften, man skal bare også huske ikke at overskride sine egne grænser. Håber lørdag bliver bedre :kram:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. feb 2018, 07:42

Daine skrev:Jeg har været til begravelse i dag, min onkel gik bort i mandags efter kort tids svær sygdom. Det var derfor ikke uventet og han blev 81 og har haft et fantastisk liv. Og jeg troede jeg havde fået tudet ud, og jeg havde fået tænkt alle ‘katestrofetanker’ der var at tænke, men da jeg så min moster stå i kirken, så løb tårerne bare. Og jeg hader at græde offentligt!
Inde i kirken fik jeg lidt hold på mig selv, men da så min mor kom ind begyndte jeg at tude igen, fordi nogle at de her katastrofetanker begyndte at køre rundt i hovedet :rulle: Resten af tiden sad jeg og stirrede stift ind i ryggen på den pelsfrakke som damen foran mig havde på, mens jeg planlagde sommerferie i København. Ikke at jeg kan huske en skid af det nu, men det var for ikke at sidde og tude igen. Og jeg synes jeg fik okay hold på mig selv. Lige indtil de skulle bære kisten ud, og jeg så min fætters kæreste ansigt (hun skulle bære). Hun græd. Folk omkring mig græd og pudsede næse. Og så stortudede jeg igen.

Jeg har så svært ved at være så grådlabil. Et er at jeg tuder over hvad som helst herhjemme lige i øjeblikket, men jeg hader at græde når andre kan se det, det er så ... privat, på en eller anden måde. Også selvom vi her alle var fælles om den samme sorg. Og samtidig skammer jeg mig over jeg har det sådan. Han var et fantastisk menneske og jeg kommer virkelig til at savne ham og jeg vil da gerne udvise sorg og på den måde ‘fortælle’ at han betød noget for mig. Men jeg har mest lyst til at kramme mig selv hårdt og bare lukke mig inde i mig selv, lægge låg på sorgen.

Argh, jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, få luft måske? Klokken er snart to om natten og jeg har været vågen siden kl 6 i morgens. Jeg går i seng lige om lidt og ser om jeg kan få sovet, jeg er overtræt, forvirret og ked af det. Måske det går mig på, at jeg bliver så påvirket af dette. Da min bedstefar, som jeg elskede virkelig højt, døde for 4-5 år siden, reagerde jeg slet ikke så kraftigt. Der trillede et par tårer da kisten blev sænket i jorden, det var det - selvom jeg var endnu mere ked af det indeni end jeg var i dag.

Det er hårdt at miste nogen, man holder af - uanset omstændighederne. Lige netop til begravelser er det vigtigt, synes jeg, at man lader være med at tænke på andre og hvad de nu synes. Der handler det om ens egen afsked og "renselse".
At du så græder hjemme, kender du jo selv årsagen til og det er du ved at bearbejde, ikke? :ae:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 17. feb 2018, 08:23

Rikke skrev:
LadyFox skrev:
Rikke skrev:tag

+ andre.

Ville du drikke en øl i morgen? :P

Jeg er blevet inviteret ud og spise i aften. Hvis det kikser (eller bliver kikset :D ), er jeg på :)

Fair. Ville også lige høre. God middag :)
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 17. feb 2018, 08:58

Lalana skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er lige kommet hjem fra min mors forsinkede fødselsdagsfest. Jeg er ør i hovedet og har smerter, så jeg valgte - til min mors skuffelse, tror jeg - ikke at tage med videre i byen. Jeg havde bare ikke overskuddet til at tage med hende og de andre i byen. Især ikke fordi hun i forvejen havde fået så rigeligt og snakkede åbent om sin eks (som var en spassernar) og om alle de dates hun gerne ville på! Det er bare ikke noget man gerne vil høre fra sin mor :genert:


Vi var tre singler og jeg har det altså lettere stramt med at være single i sådan nogle sammenhænge. Jeg havde mere end svært ved at være ude og "på" i aften, og der kan jeg godt mærke, at det havde været rart med en kæreste, der kunne være i det sammen med mig. Jeg havde generelt bare en rigtig øv-dag i dag, som jeg håber jeg formåede at skjule. Det blev da bestemt ikke bedre af, at jeg havde bestilt en kjole jeg ikke kunne passe :rulle: Dén får min mor så lov at overtage, men jeg følte mig bare totalt ensom, stor og tyk, grim, forkert og træls :(

I det mindste havde hun en god aften, og det er, trods alt vigtigst :lun:


Øv det lyder dikke som verdens bedste aften, men jeg tror vi alle kender til det- nogen gange er man bare ikke på toppen, og så er der ingen grund til at fortsætte i byen. Jeg synes du lyder som en sød datter, og det var fint af dig at bide det lidt i dig så hun kunne få en god aften, man skal bare også huske ikke at overskride sine egne grænser. Håber lørdag bliver bedre :kram:

Mange tak :kys:

Aftenen var - set i bakspejlet fin - men desværre var jeg ikke så oplagt som jeg gerne havde set :)

Det er altså også bare en øv oplevelse at man ikke kan være i en kjole, når man samtidig har issues med ens krop :(

Men missionen om at hun fik en god aften er 100% lykkedes. Har lige snakket med hende og hun er så glad :love2:

Lørdag bliver bedre. Det skal den. Jeg er lige vågnet og sneen er næsten væk. Nu skal jeg hygge og tillade mig selv en dag uden læsning til studiet, det tror jeg der er behov for :genert:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. feb 2018, 10:16

Jeg er lige vågnet og vil til at lave kaffe inden aftenvagt. Er SÅ misundelig på jer, der har weekend. :genert:

Jeg er noget ked af det i dag. På kærestesorgsmåden. Hader det. Ekstra hårdt, når den man faldt for, og som man oprigtigt troede var gensidigt forelsket, har vist sig at være ... så skadet, at den slags slet ikke kan lade sig gøre. Det var skuespil og løgn. Jeg var forelsket i et fatamorgana.

Jeg er stadig i gang med at bearbejde det og tage det ind. Well. Der er begyndt at være glade stunder igen. Og timer, hvor jeg ikke tænker på ham og det, der skete. Jeg tror, jeg klarer den. Og husker på, at min selvkærlighed må være for opadgående, siden jeg så hurtigt fik verfet ham og hans manipulation ud af vagten. Den sti fortsætter jeg nedad.

Er i gang med at finde ud af, hvad jeg egentlig har med mig om dét at vise mine grænser og behov. Det er ikke alt, jeg finder, som er lige rart. Men det begynder at give mening, hvorfor jeg gang på gang er rendt ind i de her narcissistiske mænd ...

Mavepinen har stort set været væk siden terapien torsdag.

Alt i alt GÅR det fremad. Lige så stille.
Senest rettet af ManicNinja 17. feb 2018, 10:30, rettet i alt 2 gange.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 17. feb 2018, 10:16

Ihha... altså...! Skal til fødselsdagsfest i aften og bagefter i byen... Og *suk* vågnede med et stort forkølelsessår på læben i morges... Det er ski' da møg hamrende irriterende... og rigtig dårlig timing :(
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. feb 2018, 10:26

ManicNinja skrev:Jeg er lige vågnet og vil til at lave kaffe inden aftenvagt. Er SÅ misundelig på jer, der har weekend. :genert:

Jeg er noget ked af det i dag. På kærestesorgsmåden. Hader det. Ekstra hårdt, når den man faldt for, og som man oprigtigt troede var gensidigt forelsket, har vist sig at være ... så skadet, at den slags slet ikke kan lade sig gøre. Det var skuespil og løgn. Jeg var forelsket i et fatamorgana.

Jeg er stadig i gang med at bearbejde det og tage det ind. Well. Der er begyndt at være glade stunder igen. Og timer, hvor jeg ikke tænker på ham og det, der skete. Jeg tror, jeg klarer den. Og husker på, at min selvkærlighed må være for opadgående, siden jeg så hurtigt fik verfet ham og hans manipulation ud af vagten. Den sti fortsætter jeg nedad.

Er i gang med at finde ud af, hvad jeg egentlig har med mig om dét at vise mine grænser og behov. Det er ikke alt, jeg finder, som erlige rart. Men det begynder at give mening, hvorfor jeg gang på gang er rendt ind i de her narcissistiske mænd ...

Mavepinen har stort set været væk siden terapien torsdag.

Alt i alt GÅR fremad. Lige så stille.

I det mindste er DU i stand til at forelske dig og elske andre. Det gør det ikke mindre smertefuldt, men det er bedre. Kram.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 17. feb 2018, 10:36

Rapfisk skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er lige vågnet og vil til at lave kaffe inden aftenvagt. Er SÅ misundelig på jer, der har weekend. :genert:

Jeg er noget ked af det i dag. På kærestesorgsmåden. Hader det. Ekstra hårdt, når den man faldt for, og som man oprigtigt troede var gensidigt forelsket, har vist sig at være ... så skadet, at den slags slet ikke kan lade sig gøre. Det var skuespil og løgn. Jeg var forelsket i et fatamorgana.

Jeg er stadig i gang med at bearbejde det og tage det ind. Well. Der er begyndt at være glade stunder igen. Og timer, hvor jeg ikke tænker på ham og det, der skete. Jeg tror, jeg klarer den. Og husker på, at min selvkærlighed må være for opadgående, siden jeg så hurtigt fik verfet ham og hans manipulation ud af vagten. Den sti fortsætter jeg nedad.

Er i gang med at finde ud af, hvad jeg egentlig har med mig om dét at vise mine grænser og behov. Det er ikke alt, jeg finder, som erlige rart. Men det begynder at give mening, hvorfor jeg gang på gang er rendt ind i de her narcissistiske mænd ...

Mavepinen har stort set været væk siden terapien torsdag.

Alt i alt GÅR fremad. Lige så stille.

I det mindste er DU i stand til at forelske dig og elske andre. Det gør det ikke mindre smertefuldt, men det er bedre. Kram.


Nemlig. Begge parter har været/er afhængige af kærlighed og det, der ligner, fordi vi aldrig har fået det/kun har fået det meget begrænset og på andres vilkår. Så når sådan to tørner sammen, og den ene faker stormende forelskelse, BLIVER den anden forelsket og kan beundre fakeren hovedløst, som han ønsker. Men dybest set udspringer de to roller af det samme. Tragisk!

Han er imidlertid doomed og vil for evigt følelsesmæssigt være en 3-årig, der jager sit bekræftelsesfix og ønsker kontrol over andre.
Jeg kan ændre mit mønster. Og dét insisterer jeg meget hårdt på, at jeg vil. I 2018 går jeg ud i friheden! Og så kan det godt være, det tager længere. Skidt! Mål er rare at have. :)

Tusind tak for støtten, Rap :kys:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. feb 2018, 11:47

Planten skrev:
Daine skrev:Jeg har været til begravelse i dag, min onkel gik bort i mandags efter kort tids svær sygdom. Det var derfor ikke uventet og han blev 81 og har haft et fantastisk liv. Og jeg troede jeg havde fået tudet ud, og jeg havde fået tænkt alle ‘katestrofetanker’ der var at tænke, men da jeg så min moster stå i kirken, så løb tårerne bare. Og jeg hader at græde offentligt!
Inde i kirken fik jeg lidt hold på mig selv, men da så min mor kom ind begyndte jeg at tude igen, fordi nogle at de her katastrofetanker begyndte at køre rundt i hovedet :rulle: Resten af tiden sad jeg og stirrede stift ind i ryggen på den pelsfrakke som damen foran mig havde på, mens jeg planlagde sommerferie i København. Ikke at jeg kan huske en skid af det nu, men det var for ikke at sidde og tude igen. Og jeg synes jeg fik okay hold på mig selv. Lige indtil de skulle bære kisten ud, og jeg så min fætters kæreste ansigt (hun skulle bære). Hun græd. Folk omkring mig græd og pudsede næse. Og så stortudede jeg igen.

Jeg har så svært ved at være så grådlabil. Et er at jeg tuder over hvad som helst herhjemme lige i øjeblikket, men jeg hader at græde når andre kan se det, det er så ... privat, på en eller anden måde. Også selvom vi her alle var fælles om den samme sorg. Og samtidig skammer jeg mig over jeg har det sådan. Han var et fantastisk menneske og jeg kommer virkelig til at savne ham og jeg vil da gerne udvise sorg og på den måde ‘fortælle’ at han betød noget for mig. Men jeg har mest lyst til at kramme mig selv hårdt og bare lukke mig inde i mig selv, lægge låg på sorgen.

Argh, jeg ved ikke hvad jeg vil med det her, få luft måske? Klokken er snart to om natten og jeg har været vågen siden kl 6 i morgens. Jeg går i seng lige om lidt og ser om jeg kan få sovet, jeg er overtræt, forvirret og ked af det. Måske det går mig på, at jeg bliver så påvirket af dette. Da min bedstefar, som jeg elskede virkelig højt, døde for 4-5 år siden, reagerde jeg slet ikke så kraftigt. Der trillede et par tårer da kisten blev sænket i jorden, det var det - selvom jeg var endnu mere ked af det indeni end jeg var i dag.

Det er hårdt at miste nogen, man holder af - uanset omstændighederne. Lige netop til begravelser er det vigtigt, synes jeg, at man lader være med at tænke på andre og hvad de nu synes. Der handler det om ens egen afsked og "renselse".
At du så græder hjemme, kender du jo selv årsagen til og det er du ved at bearbejde, ikke? :ae:

Jo, og det bliver da også lige så stille bedre :) Det irriterende mig ... og var lidt pinligt ... at jeg græd mere end mine fætre og deres børn, som jo alt andet lige havde mistet deres far/farfar. Og så irriterede det mig bagefter, at jeg blev irriteret over det :stoned:
Al denne irritation har givet mig hovedpine, og når lørdagen så alligevel er “ødelagt”, så har jeg brugt de sidste par timer på at rydde op i alle mine papirer og fået dem sorteret og taget dem fra der skal brændes. Så har jeg da været lidt produktiv, om ikke andet :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 14:11

Jeg skal på date i aften, og jeg panikker en smule. Mit hår sidder helt skævt, og hvis jeg endelig får det til at makke ret, skal min cykelhjelm nok ødelægge det. Jeg aner ikke, hvad jeg skal have på, pludselig er alt mit tøj blevet uklædeligt og kedeligt :panik:
Jeg siger til mig selv, at jeg har været på både gode og dårlige dates før, og jeg tilsyneladende ikke døde af det. Vi skal være ude i offentligheden, så han burde heller ikke kunne overfalde mig og stjæle oplysninger til alle mine bankkonti. Ellers er han ret kreativ!
Men alligevel :genert:
4

Tilbage til "Forhold og sex"