Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 25. maj 2018, 22:02

Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Crazy shit! Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at han både virkede meget ligetil og overraskende direkte i sin kommunikation. Det troede jeg, var en uddød race? :gruble: :-D

Nå. Jeg kan næppe komme til nævnte fest, men herregud. Han virker cool, kvik og underholdende, så fest eller ej er jeg indtil videre fan af at sludre videre med ham.
5
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 26. maj 2018, 05:31

Krølle skrev:Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Crazy shit! Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at han både virkede meget ligetil og overraskende direkte i sin kommunikation. Det troede jeg, var en uddød race? :gruble: :-D

Nå. Jeg kan næppe komme til nævnte fest, men herregud. Han virker cool, kvik og underholdende, så fest eller ej er jeg indtil videre fan af at sludre videre med ham.


Haha, man kan også blive helt overrasket over, at man faktisk stadig kan hooke op med nogen, man har mødt på en bar :D
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. maj 2018, 07:09

Lys skrev:
Krølle skrev:Ej det er simpelthen for syret i denne her Tinder-æra, men ved I hvad - jeg er fandeme blevet inviteret til fest. Af et vaskeægte, fysisk tilstedeværende menneske.

Crazy shit! Jeg vil endda gå så langt som til at sige, at han både virkede meget ligetil og overraskende direkte i sin kommunikation. Det troede jeg, var en uddød race? :gruble: :-D

Nå. Jeg kan næppe komme til nævnte fest, men herregud. Han virker cool, kvik og underholdende, så fest eller ej er jeg indtil videre fan af at sludre videre med ham.


Haha, man kan også blive helt overrasket over, at man faktisk stadig kan hooke op med nogen, man har mødt på en bar :D


Ja! Der ville jeg også være overrasket :-D

Men seriøst. Ædru? I dagslys? Uden indpakning? WTF?

Det er fascinerende. Må udforskes nærmere.
6
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. maj 2018, 07:12

Hvis det er sådan, det er at være single i slut-30’erne, kan jeg fandeme bedre li’ det end start-20’erne! :lol:

Ikke så meget BS, ikke så meget alkohol og hvad jeg fornemmer er en mulighed for at høste sex/casual relation uden sårede følelser, hvis man bare melder rent ud.

DET var dæleme ikke muligt i begyndelsen af 20’erne. I hvert fald ikke for mig.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 26. maj 2018, 17:27

Tak for alle de grønne fødselsdagskort :lun:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 26. maj 2018, 22:06

Krølle skrev:Hvis det er sådan, det er at være single i slut-30’erne, kan jeg fandeme bedre li’ det end start-20’erne! :lol:

Ikke så meget BS, ikke så meget alkohol og hvad jeg fornemmer er en mulighed for at høste sex/casual relation uden sårede følelser, hvis man bare melder rent ud.

DET var dæleme ikke muligt i begyndelsen af 20’erne. I hvert fald ikke for mig.

Jeg vil gerne med ud t kigge på pæne mænd ved dine private sammenkomster!
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 27. maj 2018, 06:58

Dikus skrev:
Krølle skrev:Hvis det er sådan, det er at være single i slut-30’erne, kan jeg fandeme bedre li’ det end start-20’erne! :lol:

Ikke så meget BS, ikke så meget alkohol og hvad jeg fornemmer er en mulighed for at høste sex/casual relation uden sårede følelser, hvis man bare melder rent ud.

DET var dæleme ikke muligt i begyndelsen af 20’erne. I hvert fald ikke for mig.


Jeg har virkelig prøvet at holde mig væk. Men nu har jeg fået rødvin og cognac...

Hvordan foregik det så?


I starten af 20’erne?

Ej men det var bare noget rod. Altid noget der involverede alkohol og svækket dømmekraft, og pludselig var jeg blevet kærester med en fyr, jeg nok bare skulle have sendt videre i sin søgen, selvom de alle var søde fyre. Så kunne man bruge et halvt til et helt år på at rode sig ud af det - rinse and repeat.

De gange hvor jeg reelt forsøgte at holde noget casual, endte det alligevel skidt - nok fordi det var mænd, jeg godt kunne lide men blot ikke så i kæresterollen. Enter sårede følelser og følelsen af at være en røv.

Mit erfaringsgrundlag i 30’erne er selvsagt meget spinkelt, men so far kan jeg konstatere, at jeg møder markant færre mænd end i 20’erne, fordi jeg ikke går ud, men at der alligevel i de særeste sammenhænge dukker flere tilbud op fra interessante guys, som kan sige til og fra og ikke har travlt. Tilsyneladende ER alle i min privatsfære blevet klogere og mere direkte end i 20’erne :-D
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 29. maj 2018, 09:15

Jeg har skrevet med en mand via Tinder. Han virker rigtig sød og vi har aftale en date torsdag i næste uge (det var lidt svært at få enderne til at mødes). Men nu er der begyndt at gå dage imellem skrivningen og når han så svarer, er det forholdsvist kortfattet. Han skrev og beklagede i weekenden, at det havde skyldtes han lige skulle have overstået nogle fødselsdage... men altså... jeg er begyndt at miste interessen. Jeg ved godt, at man ikke har nogen "aktier" og følelser i skriveriet, når man ikke har mødtes endnu, men jeg begynder lidt at tænke... hvis han allerede nu har for travlt til at skrive et par beskeder, hvordan har han tid til at date og holde det ved lige, når først vi har haft daten.

Hvor vigtigt er det for jer, at man holder kontakten ved lige indtil første date? Og ville det for jer være en indikator om, hvilket kontaktniveau man kan forvente?
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 29. maj 2018, 09:54

Freya skrev:Jeg har skrevet med en mand via Tinder. Han virker rigtig sød og vi har aftale en date torsdag i næste uge (det var lidt svært at få enderne til at mødes). Men nu er der begyndt at gå dage imellem skrivningen og når han så svarer, er det forholdsvist kortfattet. Han skrev og beklagede i weekenden, at det havde skyldtes han lige skulle have overstået nogle fødselsdage... men altså... jeg er begyndt at miste interessen. Jeg ved godt, at man ikke har nogen "aktier" og følelser i skriveriet, når man ikke har mødtes endnu, men jeg begynder lidt at tænke... hvis han allerede nu har for travlt til at skrive et par beskeder, hvordan har han tid til at date og holde det ved lige, når først vi har haft daten.

Hvor vigtigt er det for jer, at man holder kontakten ved lige indtil første date? Og ville det for jer være en indikator om, hvilket kontaktniveau man kan forvente?


For mig er en løbende kommunikation op til daten en god indikator for hvordan det vil gå fremover. Der har i hvert fald været sammenfald ift. dem der har været glade for at skrive med mig op til daten og dem der har været glade for at date mig efterfølgende.

Dog synes jeg ikke du må lægge for meget i at han skriver mindre. Især når han selv er så flink og forklarer. Der er trods alt grænser for hvor meget man skal prioritere et menneske man kun har et "virtuelt" forhold til ift. dem i det virkelige liv.
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 29. maj 2018, 13:40

Jeg er virkelig nybagt single - men er allerede lidt træt af mænd.
Kyssede lidt og blev gramset virkelig meget på til 90’er fest i lørdags. Tror I så kkke manden har kæreste og moralske tømmermænd søndag?
Han var virkelig sød - og jeg gad ellers godt se ham igen.
Mangler ikke en kæreste - bare sådan lidt hygge. Og hudkontakt.
0
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf uptowngirl » 29. maj 2018, 14:40

Freya skrev:Jeg har skrevet med en mand via Tinder. Han virker rigtig sød og vi har aftale en date torsdag i næste uge (det var lidt svært at få enderne til at mødes). Men nu er der begyndt at gå dage imellem skrivningen og når han så svarer, er det forholdsvist kortfattet. Han skrev og beklagede i weekenden, at det havde skyldtes han lige skulle have overstået nogle fødselsdage... men altså... jeg er begyndt at miste interessen. Jeg ved godt, at man ikke har nogen "aktier" og følelser i skriveriet, når man ikke har mødtes endnu, men jeg begynder lidt at tænke... hvis han allerede nu har for travlt til at skrive et par beskeder, hvordan har han tid til at date og holde det ved lige, når først vi har haft daten.

Hvor vigtigt er det for jer, at man holder kontakten ved lige indtil første date? Og ville det for jer være en indikator om, hvilket kontaktniveau man kan forvente?


Altså, jeg er selv virkelig dårlig til at svare Tinder beskeder før 1. date og er nærmest stolt af mig selv hvis jeg svarer 1 gang dagligt. Flere dages mellemrum er meget synes jeg (her ville jeg straks få aftalt en date, for ellers løber det nok ud i sandet). Når jeg så har mødt fyren og er interesseret, så er jeg bare på med skriveriet, svarer måske maks hver 3. time medmindre jeg er på arbejde :D For mig kommer jeg bare først i gang, når jeg har mødt personen, ellers er de lidt en fremmed bag en anden telefonskærm. Så der findes også den modsatte version :D
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 29. maj 2018, 18:09

Fortæl mig, at jeg ikke kan være den eneste, der mener, at hvis man alligevel ikke er interesseret i en, man fx. har Tinder-matchet med, så er det almindelig høflighed at sige det...
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. maj 2018, 18:30

Ally skrev:Fortæl mig, at jeg ikke kan være den eneste, der mener, at hvis man alligevel ikke er interesseret i en, man fx. har Tinder-matchet med, så er det almindelig høflighed at sige det...

Det afhænger godt nok af, om man har skrevet. Har man det, så siger man tak for snakken, men interessen er der ikke. I hvert fald, hvis man er mig. Men jeg har erfaret, at sådan er virkeligheden ikke...
3
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 29. maj 2018, 18:47

Planten skrev:Det afhænger godt nok af, om man har skrevet. Har man det, så siger man tak for snakken, men interessen er der ikke. I hvert fald, hvis man er mig. Men jeg har erfaret, at sådan er virkeligheden ikke...

Det burde jeg havde skrevet - tak, Plante :kys: Ja, når man har skrevet og måske også har talt om at mødes...
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. maj 2018, 18:54

Ally skrev:
Planten skrev:Det afhænger godt nok af, om man har skrevet. Har man det, så siger man tak for snakken, men interessen er der ikke. I hvert fald, hvis man er mig. Men jeg har erfaret, at sådan er virkeligheden ikke...

Det burde jeg havde skrevet - tak, Plante :kys: Ja, når man har skrevet og måske også har talt om at mødes...

Det er afsindig dårlig stil bare at slette matchet så.
1

Tilbage til "Forhold og sex"