Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 26. jul 2018, 08:50

Lalana skrev:
Precaseptica skrev:
Jeg kan sagtens se ideen i det. Men hun virker nu fornuftig nok, så jeg ville tænke, at lige mens vi lærer hinanden bedre at kende, så kunne man måske udskyde projektet.


Eller måske bare foreslå et ny date når i ses, så behøver i ikke have så meget kontakt indimellem selvom jeg godt ved at nogen foretrækker meget SMS kontakt, så er det måske nemmere at finde ro i manglende kontakt hvis du ved i har næste møde planlagt.


Det er klart. Hun sluttede også sidste date af med at foreslå den næste. Men det var hjem til hende, så jeg tænker at bolden ligger lidt på hendes banehalvdel. Deraf ventetiden.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6706
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9687

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 26. jul 2018, 17:27

Madam Pomfrey skrev:
FrøkenM skrev:Jeg ved, at en af de andre har talt med ham om det. Og fået ham til at forstå det ikke var okay. Personen så det ske og blev ubehageligt til mode. Det indrømmede han også - at det ikke var tilsigtet og at det aldrig ville ske igen.

Han vil ikke trække sig på fredag, tilsyneladende. Om jeg kan ignorere det, det ved jeg ikke. Så jeg tror jeg bliver hjemme og passer på mig selv i denne omgang.

Jaloux ekskærester er sgu næsten det værste der findes. Æv :(


Det lyder som det rigtige at gøre her og nu... Pas på dig selv, og sig nej til hans bullshit. Det betyder jo på ingen måde at han har vundet, men at du bare bygger dig selv op.
Hvordan gik det hos psykologen?

Jeg har verdens bedste psykolog. Seriøst.
Vi fik en lang, god snak og hun roste mig for hvordan jeg havde handlet i situationen og hvordan jeg havde håndteret ham efterfølgende. Hun mente, at jeg burde tage med i morgen og det har jeg valgt. På trods af forbeholdet for at jeg fortryder, men så er der vel en debatkomsammen jeg kan joine, så det er godt for noget, uanset :) ,

Hun rådede mig til at holde fast i, at vi ikke skal have noget med hinanden at gøre så længe at han er et dumt svin og at det skal holdes på absolut minimum så længe jeg er utryg, men at det er en god ide at være sammen med mange mennesker når vi er sammen. Derfor var min veninde meget hurtig til at sige, at hun havde plads i bilen, hun fiksede overnatning og flybillet hjem til mig så... Nu prøver jeg at tage afsted og så må vi se.

Psykologen mente i øvrigt at det var sundt at jeg kom ud fik flirtet og blev bekræftet lidt, så det har jeg selvfølgelig også tænkt mig ;)

Efterfølgende var jeg til samtale hos min læge, og hun sagde ligeledes at jeg var kommet langt og så ud til at være nogenlunde OK omstændighederne taget i betragtning.
18
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 26. jul 2018, 18:07

Jeg er også typen, der phone-detoxer (det udtryk stjæler jeg så meget :D ), ind i mellem, når jeg er alt for stresset og er nødt til at passe på mig selv, eller når jeg bare trænger til ikke at skulle forholde mig til mennesker. Det ville jeg gøre, uanset om jeg skrev med/så en eller ej. Så ville jeg bare advare personen om det.

Jeg forstår ikke behovet for at være i kontakt hele tiden.
3
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 26. jul 2018, 20:37

Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?
2
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 26. jul 2018, 22:04

Annione skrev:Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?



Øhhhh JO :banan:
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 26. jul 2018, 22:25

Falstria skrev:
Primerose skrev:
Annione skrev:Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?



Øhhhh JO :banan:


Strandsex betyder sand overalt, tag dine forbehold :D


Enig! Det er steder sand bare ikke er ment to be.
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 26. jul 2018, 22:54

Falstria skrev:
Primerose skrev:
Annione skrev:Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?



Øhhhh JO :banan:


Strandsex betyder sand overalt, tag dine forbehold :D

Så er det godt der er et hav i nærheden. Derude kan man godt knalde uden at få problemer med sand. Har jeg hørt :fløjt:
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 26. jul 2018, 23:29

Annione skrev:Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?

Det hænger slet ikke sammen det der. Aalborg og klitter? Vil i til vesterhavet? Men hvis man skal tro på vejrprofeterne, lover de regn for første gang i hundred år lige nøjagtig den nat i vil sove ude. (find en shelter)

Nu kender jeg ikke jeres forhold, men jo det lugter da af sex.
3
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 27. jul 2018, 11:51

Artem skrev:
Annione skrev:Jeg er i Aalborg og besøge min kammerat. Han har foreslået at vi natten til søndag overnatter i klitterne på stranden efter en hygge stranddag og vino :slem: jeg er klar, hvis han er :-D
Altså. Det er da en sexinvitation, no?

Det hænger slet ikke sammen det der. Aalborg og klitter? Vil i til vesterhavet? Men hvis man skal tro på vejrprofeterne, lover de regn for første gang i hundred år lige nøjagtig den nat i vil sove ude. (find en shelter)

Nu kender jeg ikke jeres forhold, men jo det lugter da af sex.


Så langt er der heller ikke til Løkken eller Blokhus.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jul 2018, 12:34

hold nu op med at snak om alt det sex altså... :nerve: :genert: :lol:

Vi er nogen her der er ved at blive en smuuuule frustrerede :rulle:

Det gør det ikke nemmere, at eks-fling, som jeg skal ud og ha frokost og et par øl med, imorgen, i form af div. undertoner og hentydninger tilbyder sig.
Men den vej har jeg faktisk ikke lyst til at gå, det ville ikke være ordentligt imod ham - for jeg ved at han gerne vil så meget mere, og det vil jeg ikke.
Den dør har jeg lukket - tror jeg :gruble:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 27. jul 2018, 12:56

Okay. Aalborg tur starter vildt :lol:

Lagde ud med at flashe min kammerat, da han uforvarende gik ud på badeværelset, hvor jeg stod helt nøgen foran spejlet. Jeg er ikke vandt til at bruge en lås, tydeligvis.
Senere gik jeg tur med en veninde og flashede trusser for det halve af Aalborg, da jeg i bedste Marylin Monroe stil gik over en rist.
...det bliver en vild weekend.
10
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 27. jul 2018, 14:04

Madam Pomfrey skrev:hold nu op med at snak om alt det sex altså... :nerve: :genert: :lol:

Vi er nogen her der er ved at blive en smuuuule frustrerede :rulle:

Det gør det ikke nemmere, at eks-fling, som jeg skal ud og ha frokost og et par øl med, imorgen, i form af div. undertoner og hentydninger tilbyder sig.
Men den vej har jeg faktisk ikke lyst til at gå, det ville ikke være ordentligt imod ham - for jeg ved at han gerne vil så meget mere, og det vil jeg ikke.
Den dør har jeg lukket - tror jeg :gruble:

Du lyder ikke helt afklaret med at den dør skal forblive lukket?

På dine vegne tænker jeg nok det er bedst at du ikke indleder noget igen. Mon ikke det andet vil give for mange unødige komplikationer? Jeg ville i øvrigt i dine sko blive super træt af hans hentydninger, når jeg havde afsluttet forholdet. Men måske han kan fornemme at du ikke er helt afklaret.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jul 2018, 19:19

Tilly skrev:
Madam Pomfrey skrev:hold nu op med at snak om alt det sex altså... :nerve: :genert: :lol:

Vi er nogen her der er ved at blive en smuuuule frustrerede :rulle:

Det gør det ikke nemmere, at eks-fling, som jeg skal ud og ha frokost og et par øl med, imorgen, i form af div. undertoner og hentydninger tilbyder sig.
Men den vej har jeg faktisk ikke lyst til at gå, det ville ikke være ordentligt imod ham - for jeg ved at han gerne vil så meget mere, og det vil jeg ikke.
Den dør har jeg lukket - tror jeg :gruble:

Du lyder ikke helt afklaret med at den dør skal forblive lukket?

På dine vegne tænker jeg nok det er bedst at du ikke indleder noget igen. Mon ikke det andet vil give for mange unødige komplikationer? Jeg ville i øvrigt i dine sko blive super træt af hans hentydninger, når jeg havde afsluttet forholdet. Men måske han kan fornemme at du ikke er helt afklaret.



Den er absolut lukket på kærestemåden, det er der ikke rette fundament for.
tanken om, om den skulle forblive lukket, var mest ifht den fristelse det kan være at have adgang til garanteret god sex. Men jeg skal ikke, det bliver noget rod, og det skal jeg ikke rode mig selv ind i, og det vil hellere ikke være fair.

Hentydninger og undertoner er ganske sobre og humoristisk baseret, det generer mig ikke, egentlig er det bare en dejlig bekræftelse, så længe det forbliver på det niveau. Han er en voksen mand, og han kan passe på sig selv. Jeg afviser ham pænt når det er nødvendigt, og det bliver respekteret.
Så vi er all good på den måde, jeg betragter ham som en virkelig god- og fortrolig ven, og det må han meget gerne blive ved med at være.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jul 2018, 19:20

Jeg har tilgengæld været på "date" her til aften - med The Rock :slem: :lol:
Ham har jeg godtnok et blødt punkt for, og det er simpelthen en fornøjelse at han er så produktivt filmmæssigt ;)
Han havde bare alt for meget tøj på i Skyskraper :genert: :genert: :genert:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 28. jul 2018, 05:52

Jeg havde helt glemt hvor meget jeg savner klem, kram og berøringer og en smule sweettalk.. suk :genert:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"