Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:29

Animi skrev:Ja, det kan godt være, det bare er mig, der er lidt sjovt på det punkt. Det er egentlig lidt det samme for mig.


Jeg tror, det er mig, der er den spøjse på det punkt :lol2: . Men det var bare, så du lige hørte, at man altså kan ikke tænke for meget over formålet med en samtale, men bare nyde at have den/de samtaler.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19601

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 14. feb 2019, 21:33

Stitch skrev:
Animi skrev:Ja, det kan godt være, det bare er mig, der er lidt sjovt på det punkt. Det er egentlig lidt det samme for mig.


Jeg tror, det er mig, der er den spøjse på det punkt :lol2: . Men det var bare, så du lige hørte, at man altså kan ikke tænke for meget over formålet med en samtale, men bare nyde at have den/de samtaler.


Jamen, det er også rigtig fint, at få andres synspunkter - det var jo meningen :D Jeg har bare ikke før oplevet, at der vitterligt fra den ene dag til den anden opstår de her flere timers spontane samtaler, med en jeg kender semi. Jeg synes det er meget mystisk. Utrolig hyggeligt. Men mystisk :-D
Senest rettet af Animi 14. feb 2019, 21:41, rettet i alt 1 gang.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 21:36

Stitch skrev:Udover det sker der intet i mit singleliv. Jeg orker ikke.

Blev kontaktet af en gammel tinderflirt, jeg aldrig fik mødt. Han vil gerne ses, men jeg er tøvende. Han bor tæt på min eks og har 2 børn. Det minder mig bare lidt for meget om det til at jeg kan det lige nu.

Blev også kontaktet af en gammel ven, som jeg ikke har set i flere år. Han har inviteret på date, for sæt nu "jeg var hende der slap væk". Jeg har dog sagt at pga krykker og hjertesorg så venter vi lige med den date.
Jeg kan dog ikke finde ud af med mig selv om jeg reelt vil, eller om jeg blot er smigret.


Om du så bare er smigret, så er det alligevel en god måde at få tanket lidt op i selvværds og selvtillids depoterne :)
At se, høre, mærke at nogen gerne vil en...
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 21:38

Animi skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Animi skrev:
Fordi jeg egentlig synes, det er ret meget at lægge 4+ timer samlet om dagen i en samtale med nogle, man ikke rigtig kender, hvis man ikke har tænkt videre over det. Det kender jeg ikke nogle der gør.


Umiddelbart har manden jo også en eller anden form for interesse i dig, og i at være i dialog med dig...
Om det så er på et venskabeligt grundlag, om det er fordi han savner noget opmærksomhed i sin hverdag, om det er fordi han synes du er et interessant og spændende menneske, eller fordi ha har en interesse i at date dig på sigt, måske vil han bare gerne ha noget sex,det er jo rigtig svært at vide.

flirter du i jeres beskeder, og reagerer han på det?


Altså ja, jeg synes jo, at der er en meget flirtende tone i vores beskeder - men igen, det kan jo sagtens være, at det bare er mig, der er af den mening :-D


Måske han så "bare" har sagt det med singlehalløjet, fordi han oprigtigt har trivedes fint med det, ikke vil forcere noget, og ikke vil presse på på din side heller, - men stadig kan have en oprigtig interesse i dig, uden at ville forcere noget :)
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. feb 2019, 21:41

Madam Pomfrey skrev:Om du så bare er smigret, så er det alligevel en god måde at få tanket lidt op i selvværds og selvtillids depoterne :)
At se, høre, mærke at nogen gerne vil en...


Ja :lun: :genert:

Specielt som jeg ligger her og føler mig lidt ynkelig og uduelig.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 14. feb 2019, 21:43

Jeg ville ikke bruge 4+ timer dagligt på en, jeg ikke var reelt interesseret i, men jeg er også en sippe :-D

Har gang i spontan sen madlavning, som evt ender lettere katastrofalt, men jeg holder mig til, at det er tanken, der tæller - han ved godt, jeg ikke anser mig selv for at være en ørn i et køkken, og jeg satser på, at han omkring midnat er så sulten efter job, at det er ligemeget :cool:
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. feb 2019, 22:20

jeg er blevet inviteret på date næste fredag :)

Min trøstetur på tinder resulterede i et ret intressant match.
vi har skrevet stort set dagligt, og det har været en super spændende og interessant ping-pong, men det har også været meget stille og roligt, hvilket passer mig fint. Han virker til at være enormt interesseret i hvem jeg er, og hvad jeg tænker om div. ting, og til tider tænker vi skræmmende ens.
Han virker sød, hyggelig, oprigtig - og jeg glæder mig til at møde ham.
Jeg smed ret hurtigt "hvis vi er på date, der er kemi, og grundlag for mere - så har jeg altså brug for...." kortene, og de blev super godt modtaget, og givet udtryk forståelse, samt for de samme ønsker fra hans side.

Ikke fordi jeg sidder her og tænker "he is the one" ( til de der måtte være bekymret ;) ) - men jeg er spændt på at møde ham i virkligheden, og se om indtrykket holder. Der har ikke været nogen heftig flit i vores skriveri, men langt mere nysgerrighed, og det har fungeret super godt for mig.


Jeg har reflekteret en del over det der med at søge/ønske en kæreste, tinderflirts hvor nogle er blevet til dates...
Og den bekymring, og "rolig nu" - jeg mødte herind, og som jeg anerender og også er taknemmelig for.
Jeg har vendt det med min familie-terapeut, som også har kendt til flere af de dates jeg har været på, har vidst at "far til 4" var en del af billedet og i hvilket omfang...
Og vi havde en super god snak om det - og jeg tror hun ramte rimelig spot on på mig. Hendes reflektion var at det gav rigtig god mening, at jeg søger det, og savner det, da det er en temmelig stor modvægt til at jeg i mit liv giver-giver-giver og giver, men at meget få giver mig noget tilbage, ihvertfald ikke i samme omfang. Og derfor har jeg brug for nogen der kan give mig noget, emotionelt, så der bliver noget mere ligevægt, og flirt/dates giver mig noget - en kæreste ville give endnu mere, det skaber noget god energi, noget overskud - som jeg dog OGSÅ er opmærksom på at skabe via andre kanaler. Men kort og godt er det en måde for mig, at tanke op på.
Men det var en rar og god snak, med et menneske der kender mig, og mine drenge, ret godt... Og som forvissede mig om at hun på ingen måde var i tvivl om at drengene evigt og altid er i første række, og at jeg passer godt på dem, og mig selv.
Jeg var efterfølgende helt tryg ved at jeg har "styr på det" i form af at jeg faktisk er i kontrol med det, mærker mig selv og mine behov - agerer på dem, også når de ikke imødekommes, eller noget føles forkert.
Men det gav så også et mere klart billede af hvad jeg har behov for i såvel den relation, et menneske der giver, bidrager, løfter - så vi er ligeværdige, så jeg ikke bruger mig selv, deler endnu mere ud af mig, uden at få noget/nok igen. Og det kan jeg mærke er et super godt fokus, jeg kan bruge til noget, som jeg kan undersøge ifht flirts, ifht mine allerede eksisterende relationer.
Og at det at date, faktisk også er noget der har en positiv indflydelse på den personlige udvikling jeg har været igennem de sidste år, at jeg får testet mig selv af, lærer nogle ting om mig selv, hvad der er vigtigt og væsentligt for mig.
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. feb 2019, 09:35

Det er nærmest tragikomisk, at jeg er på vej til at efterlade sovende mand i min lejlighed... For at tale med min psykolog om mit mønster med, at jeg stikker af fra mænd, når jeg begynder at skulle afgive intimitet og kontrol og dermed er i risiko for at blive forladt af en, der er tæt på :stoned:

Nå. Måske er han her stadig, når jeg kommer tilbage. Det ville være store sager for to, der deler mønster på det område :genert:
7
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. feb 2019, 12:11

Lord and behold. Jeg vendte rent faktisk tilbage, og manden var heller ikke stukket af. Babysteps :cool:

Desuden ønskede min psykolog mig tillykke. Der er masser af oprydning, forståelse og enkeltsituationer, der skal processeres, men den grundlæggende erkendelse, ændring og frigørelse er på plads. Det er så stort, at jeg næsten ikke kan være i det :lun:
12
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 15. feb 2019, 15:06

Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 15. feb 2019, 15:23

Ja, jeg er tilbage på debatten, og i singletråden. :whine:
20 kg tungere end sidst vi sås.
FB_IMG_1550189495081.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 15. feb 2019, 15:37

Animi skrev:
Aragorn skrev:
Animi skrev:
Smiling_Goat skrev:
Animi skrev:Jeg har lige brug for lidt inputs til det her.
Jeg skriver jo med ham her fyren, som jeg er ret vild med. Før han begyndte at skrive til mig, havde vi da snakket sammen nogle gange, men ikke ekstremt meget. Jeg synes i hvert fald, at det var ret ud af det blå, at han begyndte at skrive til mig så meget. Altså, vi taler om flere timer, hver eneste dag. Først var det meget på hans initiativ, men nu er det ret lige og jeg starter også ofte samtalen op.

Umiddelbart ville jeg jo tænke, at en mand der skriver SÅ meget til en, da må være interesseret i en. Men vi har et par gange været inde på emnet omkring dating og singleliv og han har to gange skrevet noget ala, at han havde det fint med at være single og ikke have for mange forpligtelser i øjeblikket. Så det ved jeg ikke helt, om jeg skal tage som et hint? At han ikke er interesseret?

Hvad tænker I umiddelbart? Jeg ved godt det ikke er så meget at gå ud fra, jeg synes bare, at det er lidt modstridende signaler. Selv hvis han bare gerne ville have et knald, synes jeg, han så lægger alt for meget arbejde i det, uden så at tage den bare lidt videre.


Jeg tror ikke nødvendigvis, man tænker så langt, når man begynder at tale med folk - altså hvad man egentligt vil med kontakten. Så mit forslag er, at han godt kan lide at tale med dig og tager det som det kommer.

Måske det ender i uforpligtende sex. Måske det ender i et forhold. Måske det kun bliver ved snak.


Jeg kan godt se din pointen, og jeg kan egentlig også godt lide den tankegang. Jeg tænker bare, at det ville give mere mening, hvis vi havde kendte hinanden lidt bedre og talt lidt mere sammen, hvor de her samtaler så ville føles som en naturlig forlængelse af vores relation. Eller hvis det kun var få beskeder, hist og her, vi udvekslede.

Jeg synes bare, at det er gået lidt for meget fra 0 til 100 på utrolig kort tid, at jeg har svært ved at tro, at der ikke bare har været lidt tanker bag initiativet. Ikke at det nødvendigvis behøver at være sort/hvide "Jeg vil kun knalde" eller "Jeg vil kun have et forhold" tanker. Men altså, jeg tænker bare, at det er de færreste, der begynder at udveksle 150+ beskeder om dagen med semi-fremmede personer, man kun har talt med et par gange - uden at man har gjort sig bare lidt tanker om det.


Spørg ham dog. Han kan reelt sidde med nøjagtigt de samme tanker om dig. Han er den eneste i verden der ved hvad han tænker.


Næh, er det rigtigt?


Ja. Men hvis du spilder din tid på oplyst grundlag så skal du bestemt også have lov til at gøre dét.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. feb 2019, 15:38

Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Hvordan ligner han ikke en, du kan falde for?
Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7405
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23352

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 15. feb 2019, 15:39

Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.


Jeg ville personligt betakke mig for at have selskab af en person der opfattede og omtalte mig som en stakkel.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 15. feb 2019, 16:00

Planten skrev:
Thestral skrev:Jeg fejrede Valentines med mig selv og min kat. Jeg elsker romantik men hader arrangementet af et godt hjerte. Bum.

Nå men jeg skal så på "blind" date på søndag. Jeg endte med at facebook stalke staklen og han ligner overhovedet ikke en jeg kunne falde for, men nu har jeg jo lovet at møde op til en kop kaffe (det er også dejligt arrangeret) og så ellers give manden en chance, men jeg kan sgu ikke rigtig se det ske :tie:

Og så har jeg haft sidste dag på job idag og jeg fik blomster med hjem og en masse krammere.

Hvordan ligner han ikke en, du kan falde for?
Jeg gør også selv de der ting med at gå lidt i baglås over billeder, så jeg forstår mekanismen. Men det er jo "bare" en date :)


Kender du det med politiker billeder af halvgamle mænd. Der er ikke noget umiddelbart spændende over ham. Ternet skjorte og en Catalina jakke. Han mangler bare et par Søren Ryge bukser så er den hjemme. Og så ligner han lidt min datters far som jeg virkelig ikke kan lide. :genert: Men ja, det er bare en date og jeg møder også op.
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"