Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 12. apr 2019, 13:47

Viskelæder skrev:Jeg fik en slags kærlighedserklæring fra mit livs kærlighed (en eks) for et par uger siden. Ham, som jeg havde et stormende forhold med for 10 år siden, og som jeg har elsket i en eller anden grad siden. Ham der, som aldrig helt ville mig nok og som gjorde mig vanvittig i skalden, dengang vi var sammen, men som alligevel bare kom under huden på mig som ingen anden.

Han skrev en aften, at han virkelig tit tænkte på mig og havde lyst til at skrive til mig, men så gjorde han det ikke, fordi han var bange for at få skæld ud, fordi han var sig selv, og at han var nederen. At jeg var meget vigtig for ham og unik og noget helt specielt, og jeg betyder meget mere for ham end jeg ved og tror. Han har også været meget opsøgende og spurgt, om vi skulle ses, de sidste par gange, hvor jeg har været i min hjemby (og det har vi ikke gjort).

Jeg har længes efter at høre søde ting fra ham i alle de år, og da jeg så hørte dem, så blev jeg... ked af det.
Fordi jeg ved og har vidst i flere år, at det ikke ændrer noget. Der er alt for meget vand under broen, og det kunne aldrig blive os igen. Jeg ville aldrig kunne stole på ham eller være tryg ved ham. Det var sgu underligt og trist på en eller anden måde. Der var noget rart ved at have håbet om, at en dag ville han ændre sig, og det kunne blive os. Men håbet er sgu slukket, uden jeg helt havde indset det. Jeg tror også, det gør mig trist, hvis nu han al den her tid har været lige så glad for mig, som jeg er/var for ham, og han så er så fucked, at han ikke kunne finde ud af at vise det. Det er bare så spild af et eller andet.
Samtidig så er det jo også ret fantastisk, at jeg endelig er ved at komme helt over ham (på min egen måde. Jeg tror, jeg vil elske ham altid).

Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende?


Ja.

Jeg datede en fyr, da jeg var 23. Han var nogle år ældre. Det var enormt intenst og stormfuldt, og vi ville rigtig gerne hinanden, men var begge brændte børn. Da han på et tidspunkt sagde, det aldrig ville blive os, fordi han ikke kunne se sig selv gå ned af kirkegulvet med mig engang, døde det fuldstændig. Han kastede sig i armene på en blondine, han var sammen med nogle år. Jeg fandt en skidesød fyr, jeg var sammen med 3 års tid.

Da jeg blev single, så vi hinanden nogle gange, og han ville gerne genoptage flirten. Vi aftale en date og han gav en masse erklæringer om kærlighed og at ville det nu osv.
Han bailede i sidste øjeblik, jeg mistede interessen og havde nogle kortere forhold.

Da jeg datede fyren inden min kæreste, meldte han sig på banen igen. Igen var det store erklæringer osv. Men jeg kunne mærke, at luften var gået af ballonen. Vi havde stadig den vildeste kemi og tiltrækning, men som du skriver: For meget vand under broen. Jeg følte ikke, jeg havde overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama, jeg følte at jeg var blevet for gammel til det. Energien var der ikke.

Jeg er ret sikker på, vi stadig ville have en ret vild kemi hvis vi så hinanden, men jeg har tænkt mig at undgå ham. Jeg er glad i mit forhold, og jeg er bevidst om, at den kemi der er, er et levn fra fortiden.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LanaDelRey
Indlæg: 117
Tilmeldt: 30. jan 2019, 18:00
Kort karma: 7
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 134

Re: Singletråden

Indlægaf LanaDelRey » 12. apr 2019, 14:04

Har lige været ud for noget ubehageligt synes jeg.

Jeg er 24 år, og ham der inviteret mig på kaffe er 45 år. Så ja, der er en stor aldersforskel imellem os (hvilket ikke gør noget for mig) men planen var at vi skulle mødes og lige lære hinanden at kende... Men gennem hele daten havde jeg en dårlig fornemmelse og jeg kunne bare mærke jeg ikke var tiltrukket af ham på den måde. Det der sådan er et kæmpe "TURN OFF" for mig er at han prøvet med at belære mig om dit og belære mig om dat.

Han joket endda med at jeg har nogle små fejl i mit ordforråd (jeg kan flere sprog end dansk) - det var vildt provokerende synes jeg.

Anyhow, jeg tog hjem og efter et kort stykke tid så inviteret han mig ud igen. Jeg ville give ham en sidste chance for det kunne være han var nervøs eller jeg måske havde dømt ham forkert...

Men det der var allermest ubehageligt er at på anden date, da han krammet mig så rørte hans ene hånd ved mine bryster. Lidt ligesom Ariana grande og ham der bishop. PRÆCIS den samme metode. Det var så tydeligt for jeg prøvet at skubbe ham / komme væk fra ham men han blev ved og det blev blot værre :(

Jeg føler han er en meget dominerende type og en type der gerne vil krydse ens grænser.

Og I dag skrev han om vi ikke kunne ses indenfor 1 time, øh nej. Jeg skrev at jeg gerne vil være hjemme og slappe af og så fik jeg den her besked som svar fra ham: Jamen du behøver ikke at dulle dig op så meget for min skyld

Som om jeg duller mig op for hans skyld!! Jeg gør det for min egen når jeg skal ud i byen eller på en date.

Han provokerer mig vildt meget på en el anden måde... er det bare mig?? :ticks:
0
I was born to be the other woman. I belonged to no one, who belonged to everyone, who had nothing, who wanted everything.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 12. apr 2019, 15:14

LanaDelRey skrev:Har lige været ud for noget ubehageligt synes jeg.

Jeg er 24 år, og ham der inviteret mig på kaffe er 45 år. Så ja, der er en stor aldersforskel imellem os (hvilket ikke gør noget for mig) men planen var at vi skulle mødes og lige lære hinanden at kende... Men gennem hele daten havde jeg en dårlig fornemmelse og jeg kunne bare mærke jeg ikke var tiltrukket af ham på den måde. Det der sådan er et kæmpe "TURN OFF" for mig er at han prøvet med at belære mig om dit og belære mig om dat.

Han joket endda med at jeg har nogle små fejl i mit ordforråd (jeg kan flere sprog end dansk) - det var vildt provokerende synes jeg.

Anyhow, jeg tog hjem og efter et kort stykke tid så inviteret han mig ud igen. Jeg ville give ham en sidste chance for det kunne være han var nervøs eller jeg måske havde dømt ham forkert...

Men det der var allermest ubehageligt er at på anden date, da han krammet mig så rørte hans ene hånd ved mine bryster. Lidt ligesom Ariana grande og ham der bishop. PRÆCIS den samme metode. Det var så tydeligt for jeg prøvet at skubbe ham / komme væk fra ham men han blev ved og det blev blot værre :(

Jeg føler han er en meget dominerende type og en type der gerne vil krydse ens grænser.

Og I dag skrev han om vi ikke kunne ses indenfor 1 time, øh nej. Jeg skrev at jeg gerne vil være hjemme og slappe af og så fik jeg den her besked som svar fra ham: Jamen du behøver ikke at dulle dig op så meget for min skyld

Som om jeg duller mig op for hans skyld!! Jeg gør det for min egen når jeg skal ud i byen eller på en date.

Han provokerer mig vildt meget på en el anden måde... er det bare mig?? :ticks:


Blokér ham. Han har fået hele to chancer, og han har overtrådt din grænse alt for meget. Ud fra det du skriver, vil jeg mene, at han kun er ude på at knalde. Og ikke engang det, synes jeg, er i orden, når han blæser så meget på dine grænser, at han ikke respekterer, at du skubber ham væk. Ud til højre med ham. Jeg ville ikke engang meddele ham, at du ikke gider mere. Blot blokere.
16
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Singletråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. apr 2019, 15:25

LanaDelRey skrev:Har lige været ud for noget ubehageligt synes jeg.

Jeg er 24 år, og ham der inviteret mig på kaffe er 45 år. Så ja, der er en stor aldersforskel imellem os (hvilket ikke gør noget for mig) men planen var at vi skulle mødes og lige lære hinanden at kende... Men gennem hele daten havde jeg en dårlig fornemmelse og jeg kunne bare mærke jeg ikke var tiltrukket af ham på den måde. Det der sådan er et kæmpe "TURN OFF" for mig er at han prøvet med at belære mig om dit og belære mig om dat.

Han joket endda med at jeg har nogle små fejl i mit ordforråd (jeg kan flere sprog end dansk) - det var vildt provokerende synes jeg.

Anyhow, jeg tog hjem og efter et kort stykke tid så inviteret han mig ud igen. Jeg ville give ham en sidste chance for det kunne være han var nervøs eller jeg måske havde dømt ham forkert...

Men det der var allermest ubehageligt er at på anden date, da han krammet mig så rørte hans ene hånd ved mine bryster. Lidt ligesom Ariana grande og ham der bishop. PRÆCIS den samme metode. Det var så tydeligt for jeg prøvet at skubbe ham / komme væk fra ham men han blev ved og det blev blot værre :(

Jeg føler han er en meget dominerende type og en type der gerne vil krydse ens grænser.

Og I dag skrev han om vi ikke kunne ses indenfor 1 time, øh nej. Jeg skrev at jeg gerne vil være hjemme og slappe af og så fik jeg den her besked som svar fra ham: Jamen du behøver ikke at dulle dig op så meget for min skyld

Som om jeg duller mig op for hans skyld!! Jeg gør det for min egen når jeg skal ud i byen eller på en date.

Han provokerer mig vildt meget på en el anden måde... er det bare mig?? :ticks:


Nej, det er ikke bare dig.
Det er en voksen/ældre (ift. dig) mand som dyrker det at være mere erfaren og ældre, og tror at det automatisk giver mere autoritet og et magtelement i relationen.
Der er ingen respekt eller anerkendelse af dig som individ men en objektivisering ift at være "en ung kvinde" som han så kan styre som han lyster.
Fuck ham!
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. apr 2019, 15:48

Zombie skrev:
Ja.

Jeg datede en fyr, da jeg var 23. Han var nogle år ældre. Det var enormt intenst og stormfuldt, og vi ville rigtig gerne hinanden, men var begge brændte børn. Da han på et tidspunkt sagde, det aldrig ville blive os, fordi han ikke kunne se sig selv gå ned af kirkegulvet med mig engang, døde det fuldstændig. Han kastede sig i armene på en blondine, han var sammen med nogle år. Jeg fandt en skidesød fyr, jeg var sammen med 3 års tid.

Da jeg blev single, så vi hinanden nogle gange, og han ville gerne genoptage flirten. Vi aftale en date og han gav en masse erklæringer om kærlighed og at ville det nu osv.
Han bailede i sidste øjeblik, jeg mistede interessen og havde nogle kortere forhold.

Da jeg datede fyren inden min kæreste, meldte han sig på banen igen. Igen var det store erklæringer osv. Men jeg kunne mærke, at luften var gået af ballonen. Vi havde stadig den vildeste kemi og tiltrækning, men som du skriver: For meget vand under broen. Jeg følte ikke, jeg havde overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama, jeg følte at jeg var blevet for gammel til det. Energien var der ikke.

Jeg er ret sikker på, vi stadig ville have en ret vild kemi hvis vi så hinanden, men jeg har tænkt mig at undgå ham. Jeg er glad i mit forhold, og jeg er bevidst om, at den kemi der er, er et levn fra fortiden.


Det lyder meget som det samme, ja. Og præcis som du siger det: man har ikke overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama. Jeg har også fuldstændig undgået min eks, når jeg har haft andre kærester eller set nogen. Så har jeg ikke tænkt på ham, men når jeg så var alene igen, så dukkede han op i tanker, drømme mv. Måske vil han altid gøre det.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. apr 2019, 16:09

Viskelæder skrev:Det lyder meget som det samme, ja. Og præcis som du siger det: man har ikke overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama. Jeg har også fuldstændig undgået min eks, når jeg har haft andre kærester eller set nogen. Så har jeg ikke tænkt på ham, men når jeg så var alene igen, så dukkede han op i tanker, drømme mv. Måske vil han altid gøre det.

Men er der en mulighed for, at han virkelig HAR forandret sig? Jeg mener, han har jo også lært noget af livet.

Jeg forstår dig dog godt. Jeg ville selv være nervøs for at satse mit hjerte igen. Samtidig med min enige romantiker sidder og råber "sats! Mød ham!" - hun råber ret højt hende romantikeren :)
Senest rettet af Planten 12. apr 2019, 16:21, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. apr 2019, 16:17

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Det lyder meget som det samme, ja. Og præcis som du siger det: man har ikke overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama. Jeg har også fuldstændig undgået min eks, når jeg har haft andre kærester eller set nogen. Så har jeg ikke tænkt på ham, men når jeg så var alene igen, så dukkede han op i tanker, drømme mv. Måske vil han altid gøre det.

Men er der en mulighed for, at han virkelig HAR forandret sig? Jeg mener, han har jo også lært noget af livet.

Jeg forstår dig dog godt. Jeg ville selv være nervøs for at satse mit hjerte igen. Samtidig med min enige romantiker sidder og råber "sats! Mød ham!" - hun råber ret højt hende romantikere :)



Nej. Ikke i min optik. Altså man kan jo aldrig vide, vel :) Men jeg kender ham. Vi har ses on/off de sidste 10 år (sådan mødtes ca 1 gang om året, når vi har været single), og hver gang er det det samme: totalt forelskelse, kærlighed, sex, alt er godt. Og så forsvinder han. Trækker sig, svarer ikke rigtigt, virker kold. Det sker hver evig eneste gang.
Han er en bad dude.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. apr 2019, 16:21

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Det lyder meget som det samme, ja. Og præcis som du siger det: man har ikke overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama. Jeg har også fuldstændig undgået min eks, når jeg har haft andre kærester eller set nogen. Så har jeg ikke tænkt på ham, men når jeg så var alene igen, så dukkede han op i tanker, drømme mv. Måske vil han altid gøre det.

Men er der en mulighed for, at han virkelig HAR forandret sig? Jeg mener, han har jo også lært noget af livet.

Jeg forstår dig dog godt. Jeg ville selv være nervøs for at satse mit hjerte igen. Samtidig med min enige romantiker sidder og råber "sats! Mød ham!" - hun råber ret højt hende romantikere :)



Nej. Ikke i min optik. Altså man kan jo aldrig vide, vel :) Men jeg kender ham. Vi har ses on/off de sidste 10 år (sådan mødtes ca 1 gang om året, når vi har været single), og hver gang er det det samme: totalt forelskelse, kærlighed, sex, alt er godt. Og så forsvinder han. Trækker sig, svarer ikke rigtigt, virker kold. Det sker hver evig eneste gang.
Han er en bad dude.

Så er det en helt anden sag i mit hoved :) jeg havde ikke opfanget, du I havde haft kontakt. Jeg tror endda, jeg godt kan huske, du har fortalt mig om ham før.
Når han er sådan en skiderik, så skal han ikke såre dig. Det kan jeg ikke lide.
6
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. apr 2019, 06:55

:stoned: Så har ungerne mødt fars nye kæreste og hendes barn. Kuk kuk : eller “fars ven”. De er faktisk taget på påskeferie sammen. Det fortalte min søn lige... shit mand altså. Det er vel ok og jeg hverken kan eller vil blande mig, men jeg synes godt lige han kunne have fortalt mig det.

Jeg har ingen ønsker om at finde sammen igen og synes det er dejligt for ham, at han har mødt en sød kvinde. Det har han virkelig fortjent. Men jeg synes ærlig talt at det er noget rod at han ikke fortæller mig den slags og at han heller ikke er ærlig overfor børnene. De er jo ikke dumme og i hvertfald den store kommer til at gennemskue det i læbet af no time. Er det mig der er sart eller er det noget forhastet?
6
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 13. apr 2019, 07:05

Aurora skrev::stoned: Så har ungerne mødt fars nye kæreste og hendes barn. Kuk kuk : eller “fars ven”. De er faktisk taget på påskeferie sammen. Det fortalte min søn lige... shit mand altså. Det er vel ok og jeg hverken kan eller vil blande mig, men jeg synes godt lige han kunne have fortalt mig det.

Jeg har ingen ønsker om at finde sammen igen og synes det er dejligt for ham, at han har mødt en sød kvinde. Det har han virkelig fortjent. Men jeg synes ærlig talt at det er noget rod at han ikke fortæller mig den slags og at han heller ikke er ærlig overfor børnene. De er jo ikke dumme og i hvertfald den store kommer til at gennemskue det i læbet af no time. Er det mig der er sart eller er det noget forhastet?


Jeg synes ikke, du er sart. 6 uger er meget kort tid, og det er ærgerligt, at han ikke er ærlig overfor børnene... :(

Men du kan ikke gøre noget, for det er desværre hans beslutning. Men du kan vælge at gøre det anderledes, når du en dag møder en selv :)
1
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. apr 2019, 08:34

Jeg synes han burde have fortalt dig at han tager sin nye kæreste med på ferie når børnene også skal med. Derudover er seks uger meget tidligt i relationen, synes jeg.

Når min mor fik en ny kæreste fortalte hun da altid min far det, og de blev enige om, hvornår jeg skulle møde dem.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. apr 2019, 09:16

JessicaD skrev:Hvis det var mig, ville jeg vente med at møde børnene, men jeg synes det er fint, at de tager på ferie sammen. Hvorfor skulle han fortælle dig det? Tænker du, hvis der skete noget med børnene i den periode, og han så var langt væk eller?


Børnene er med på ferie. Jeg vidste ikke at der skulle andre med end ham og børnene.
Hvis det kun var ham og kæresten på ferie sammen, ville det være fjong med mig.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. apr 2019, 11:20

Aurora skrev:
JessicaD skrev:Hvis det var mig, ville jeg vente med at møde børnene, men jeg synes det er fint, at de tager på ferie sammen. Hvorfor skulle han fortælle dig det? Tænker du, hvis der skete noget med børnene i den periode, og han så var langt væk eller?


Børnene er med på ferie. Jeg vidste ikke at der skulle andre med end ham og børnene.
Hvis det kun var ham og kæresten på ferie sammen, ville det være fjong med mig.

Jeg kan godt forstå, at du synes, det er underligt ikke at vide, at en fremmed skal møde dine børn og være en del af deres liv. Det tænker jeg godt, man som deleforældre lige kan give hinanden et heads up om :) Ikke fordi den anden skal kunne komme med indvendinger, men det er vel meget rart at vide, hvem børnene møder. Og så slipper man for at stå og ligne et spørgsmålstegn, når de kommer hjem og fortæller om en fremmed dame.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. apr 2019, 11:31

Viskelæder skrev:
Zombie skrev:
Ja.

Jeg datede en fyr, da jeg var 23. Han var nogle år ældre. Det var enormt intenst og stormfuldt, og vi ville rigtig gerne hinanden, men var begge brændte børn. Da han på et tidspunkt sagde, det aldrig ville blive os, fordi han ikke kunne se sig selv gå ned af kirkegulvet med mig engang, døde det fuldstændig. Han kastede sig i armene på en blondine, han var sammen med nogle år. Jeg fandt en skidesød fyr, jeg var sammen med 3 års tid.

Da jeg blev single, så vi hinanden nogle gange, og han ville gerne genoptage flirten. Vi aftale en date og han gav en masse erklæringer om kærlighed og at ville det nu osv.
Han bailede i sidste øjeblik, jeg mistede interessen og havde nogle kortere forhold.

Da jeg datede fyren inden min kæreste, meldte han sig på banen igen. Igen var det store erklæringer osv. Men jeg kunne mærke, at luften var gået af ballonen. Vi havde stadig den vildeste kemi og tiltrækning, men som du skriver: For meget vand under broen. Jeg følte ikke, jeg havde overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama, jeg følte at jeg var blevet for gammel til det. Energien var der ikke.

Jeg er ret sikker på, vi stadig ville have en ret vild kemi hvis vi så hinanden, men jeg har tænkt mig at undgå ham. Jeg er glad i mit forhold, og jeg er bevidst om, at den kemi der er, er et levn fra fortiden.


Det lyder meget som det samme, ja. Og præcis som du siger det: man har ikke overskud til at blive ved med at køre rundt i samme romantiske drama. Jeg har også fuldstændig undgået min eks, når jeg har haft andre kærester eller set nogen. Så har jeg ikke tænkt på ham, men når jeg så var alene igen, så dukkede han op i tanker, drømme mv. Måske vil han altid gøre det.


En ting der for mig var udslagsgivende, var tanken om, at det ikke ville være nok, at han havde ændret sig. Jeg ville have brug for, at han var max fremme i skoene ift at vise sig troværdig, at ville mig osv. Han ville have noget at bevise; det ville ikke være nok, at han bare dukkede op og så prøvede vi igen-igen.

Så selv hvis han havde ændret sig, så tror jeg ikke, han ville have ændret sig nok. Han vil aldrig være typen, der jagter en kvinde og det er jo fair nok, at han ønsker en ligeværdig relation, hvor man mødes og bygger noget op. Men det er bare slet ikke nok... ikke med ham.

Og så er vi ude i, hvor yndigt det ville være, hvis bare han ikke var ham. :lol: Og hvad skal man så i det, når det så pludselig ikke er ham man vil have, men en ønskedrøm der ikke findes. :)
1
aka Forbies

:gammel:
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. apr 2019, 16:31

JessicaD skrev:Så længe du har styr på, hvor børnene er henne, så er det andet jo op til ham. Måske ikke optimalt at de har mødtes så tidligt, men det er nok en af de ting, man må acceptere ikke at kunne styre som deleforældre. Så må du jo selv være det gode eksempel. :D


Tak for at påpege det åbenlyse :wink3: Du har vist ikke børn endnu. Hint: selvom de er små, har de tanker og følelser alligevel.
1

Tilbage til "Forhold og sex"