Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Singletråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2020, 18:10

Aurora skrev:Undskyld jeg ikke kommenterer på jeres indlæg. Men jeg mødtes med mand igen og endte med at have sex med ham. Det var ikke en særlig fed oplevelse, og jeg følte faktisk at han begik et overgreb. Det kunne sagtens have været en god sexoplevelse, men jeg ville ikke knalde uden kondom. Det ville han og det gjorde han. Og han holdt godt fast, så godt at jeg ikke kunne slippe fri. Jeg synes ikke at det var en voldtægt, men jeg føler at han overskred mine grænser og det var ikke fedt. Kondom betyder vel kondom ligeså vel som nej betyder nej. Jeg tror egentlig at han var sikker på at jeg var med på det og gerne ville have en rough vestegnsoplevelse. Det ville jeg også gerne, men ikke uden kondom. Er det meget sært?

Jeg gik ret hurtigt bagefter, og mens jeg var på vej hjem skrev han en besked om at det havde været en fræk oplevelse. Jeg skrev til ham igår at vi ikke skulle ses igen. Gør ikke mere ved det udover at jeg bliver nødt til at få testet for diverse kønssygdomme. Måske hysterisk, men jeg tror han har haft en del kvinder og bekymrer sig tydeligvis ikke om sikker sex.

Og jeg vil gerne understrege at jeg ikke følte det var en voldtægt. Been there (for mange år siden), og der var mine følelser omkring situationen helt anderledes.


Din reaktion er hverken sær eller hysterisk.
Hele kondom-delen er selvfølgelig forkert i sig selv, men jeg synes faktisk, at fastholdelsen er endnu værre. Ét er, at han er negativt stemt overfor dit krav om beskyttelse og prøver at slippe udenom dine grænser; det ville under alle omstændigheder have skabt en mærkelig stemning, men at han ydermere fratager dig retten til at reagere på hans valg og opførsel, er stærkt foruroligende. Selv ville jeg i den situation ikke kunne undgå at tænke på og frygte, hvad han mon mere havde lyst til, nu hvor vi tydeligvis alene skulle følge hans vilje og behov.
Og nu hvor det stod klart, at han ikke havde den fornødne indsigt i dominans. Havde han haft det, ville han have taget initiativ til at lave aftaler på forhånd. Det er omvendt klart, at du ikke gør det, da du jo går ind til sexen med det indtryk, at der er mulighed for bare at sige nej og fjerne sig fra situationen, hvis den ikke længere føles god og tryg.
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2020, 18:13

Jedi skrev:
LadyFox skrev:
Jedi skrev:
LadyFox skrev:
Men altså, kender du da nogle kvinder det ikke går i bad hvis hun ikke dater i en periode? Jeg gør ikke - og jeg har svært ved af se at længden på ens bad eller øjenvipper nogensinde bliver en særlig indsats som bevidner om at man er en bidrager, mere end et individuelt personligt valg. Meget skønhed virker da også bedst hvis man bruger det løbende fremfor en enkelt dag, så hvis man er på tinder og typen der bruger den type produkter for andres end egen skyld så er det noget man gør for dates generelt og ikke en indsats for den enkelte date.


Har klippet de andre indlæg fra, så folk ikke bliver citeret hele tiden.

Jeg er i tvivl, om du anerkender, at grooming koster tid og penge? Og om du mener, at den typiske kvinde bruger mere tid og flere penge på det end den typiske mand? Hvis man forudsætter, at hun også gør noget ud af sig selv til hverdag der hvor han inviterer hende ud), så må man gå ud fra at han foretrækker hende sådan?


Jeg anerkender at det koster tid og penge, jeg anerkender bare ikke at det ikke som oftest er noget kvinden gør alligevel, og for sig selv og i øvrigt har gjort længe inden daten overhovedet var aktuel. Altså, at det må stå for hendes egen regning både hvad angår pris og tid.


Ja, det er noget hun gør generelt. Han kan godt lide hende sådan. Og han ved, at det har kostet hende mere tid og flere penge at dukke op sådan, end det har kostet ham at dukke op, som han ser ud. Og han har inviteret på kaffe/mad/i byen med forventning om, at hun bruger den samme tid og penge, som hun plejer. Hun investerer i grooming inden daten, så hun ser ud, som han gerne vil have det. Og han betaler for det halløj, han har inviteret hende til. De fleste mænd ville da finde det mærkeligt, hvis hun mobilepayer ham 45 kr for en EspressoHouse latte bagefter, fordi....ja fordi hvad, egentligt?


Jeg har slet ikke noget imod hvis en mand giver lidt, mest eller alt. Det bestemmer folk virkelig selv. Men, det betyder i min verden ikke at man som kvinde har givet lige eller mest fordi man købt shampoo for 120 kroner flasken, creme til 340 kroner og øvrigt har brugt 2 timer dagligt på at tørre sit hår. Hvis hun bruger oceaner af tid på sig selv er det som sagt et valg hun har taget udenom ham, og som hun ville have gjort uanset, hvis han forventer at hun er tilsvarende sine billeder er det jo en forventning hun har skabt fordi det er sådan hun vanligt ser ud. Hvis en mand er totalt pumpet på sit billede har kvinden vel også en forventning om ikke at møde en tyk mand, men det er vel stadig et valg han selv har taget om at sådan vil han gerne fremstå på Tinder, regningen til fitness har lige så lidt med fordelingen på en første date at gøre. At begynde at inddrage de omkostninger ens udseende har i betalingen på første date er da langt mere millimeter-agtigt end at splitte regningen.
8
...
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Singletråden

Indlægaf Jedi » 3. maj 2020, 18:59

LadyFox skrev:
Jedi skrev:
LadyFox skrev:
Jedi skrev:
LadyFox skrev:
Men altså, kender du da nogle kvinder det ikke går i bad hvis hun ikke dater i en periode? Jeg gør ikke - og jeg har svært ved af se at længden på ens bad eller øjenvipper nogensinde bliver en særlig indsats som bevidner om at man er en bidrager, mere end et individuelt personligt valg. Meget skønhed virker da også bedst hvis man bruger det løbende fremfor en enkelt dag, så hvis man er på tinder og typen der bruger den type produkter for andres end egen skyld så er det noget man gør for dates generelt og ikke en indsats for den enkelte date.


Har klippet de andre indlæg fra, så folk ikke bliver citeret hele tiden.

Jeg er i tvivl, om du anerkender, at grooming koster tid og penge? Og om du mener, at den typiske kvinde bruger mere tid og flere penge på det end den typiske mand? Hvis man forudsætter, at hun også gør noget ud af sig selv til hverdag der hvor han inviterer hende ud), så må man gå ud fra at han foretrækker hende sådan?


Jeg anerkender at det koster tid og penge, jeg anerkender bare ikke at det ikke som oftest er noget kvinden gør alligevel, og for sig selv og i øvrigt har gjort længe inden daten overhovedet var aktuel. Altså, at det må stå for hendes egen regning både hvad angår pris og tid.


Ja, det er noget hun gør generelt. Han kan godt lide hende sådan. Og han ved, at det har kostet hende mere tid og flere penge at dukke op sådan, end det har kostet ham at dukke op, som han ser ud. Og han har inviteret på kaffe/mad/i byen med forventning om, at hun bruger den samme tid og penge, som hun plejer. Hun investerer i grooming inden daten, så hun ser ud, som han gerne vil have det. Og han betaler for det halløj, han har inviteret hende til. De fleste mænd ville da finde det mærkeligt, hvis hun mobilepayer ham 45 kr for en EspressoHouse latte bagefter, fordi....ja fordi hvad, egentligt?


Jeg har slet ikke noget imod hvis en mand giver lidt, mest eller alt. Det bestemmer folk virkelig selv. Men, det betyder i min verden ikke at man som kvinde har givet lige eller mest fordi man købt shampoo for 120 kroner flasken, creme til 340 kroner og øvrigt har brugt 2 timer dagligt på at tørre sit hår. Hvis hun bruger oceaner af tid på sig selv er det som sagt et valg hun har taget udenom ham, og som hun ville have gjort uanset, hvis han forventer at hun er tilsvarende sine billeder er det jo en forventning hun har skabt fordi det er sådan hun vanligt ser ud. Hvis en mand er totalt pumpet på sit billede har kvinden vel også en forventning om ikke at møde en tyk mand, men det er vel stadig et valg han selv har taget om at sådan vil han gerne fremstå på Tinder, regningen til fitness har lige så lidt med fordelingen på en første date at gøre. At begynde at inddrage de omkostninger ens udseende har i betalingen på første date er da langt mere millimeter-agtigt end at splitte regningen.


For mig handler det ikke om penge for penge - det handler om indsats for indsats. Hvis den ene, som forventet, bruger tid og penge på at se ud på en bestemt måde, så er det en indsats. Ligesom det er en indsats at betale for noget (man iøvrigt selv har inviteret til).
Ligesom indsatsen at lave mad til andre er på lige højde med at betale på en restaurant. Man kan selvfølgelig sige "jamen du havde jo både smør, mel og mælk til opbagt sovs, så det tæller ikke" hvor jeg så mener, at penge ikke er den eneste værdi. Tid og det at gøre sig umage er også værdier.
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 3. maj 2020, 19:33

Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 3. maj 2020, 19:35

Aurora skrev:Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.

Vil du dele hvad han skrev?
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 3. maj 2020, 19:40

Han spurgte bare om jeg har haft en god weekend :afro:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 3. maj 2020, 19:44

Aurora skrev:Han spurgte bare om jeg har haft en god weekend :afro:

:mellow: :gisp:

Har han ikke engang svaret på at I ikke skal ses igen?
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 3. maj 2020, 19:52

Misantropen skrev:
Aurora skrev:Han spurgte bare om jeg har haft en god weekend :afro:

:mellow: :gisp:

Har han ikke engang svaret på at I ikke skal ses igen?


Ah, jo, det svarede han på igår. Egentlig mest et ikke-svar. Men han er et ret pæn mand som sikkert ikke er vant til afvisninger, så måske tog han det som “game on” i stedet for en regulær afvisning. Jeg ved det ikke, jeg dater ikke ret meget og spiller slet ikke dating-spil, så det er faktisk først nu hvor du skriver det der, jeg kom til at tænke på at han måske tog det sådan.
1
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 3. maj 2020, 21:43

Aurora skrev:Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.



Jeg ved ikke, om det ville have nogen effekt- men burde han måske få at vide, at hans opførsel ikke var ok? Sådan med tanke på fremtidige kvinder han møder...

Altså kun hvis du kan overskue det, og måske endda føle dig lidt empowered af det.
Sådan ‘hør engang fætter guf. Vi skal ikke ses igen, fordi du i den grad overskred mine grænser, og det er på ingen måde i orden opførsel. Du bør altid respektere et nej. Så nej. Du var ikke sej. Jeg håber det kan lære dig at behandle fremtidens kvinder bedre. Og jeg kommer ikke til at svare på flere beskeder fra dig.
Eller sådan noget?
10
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Singletråden

Indlægaf Slettet bruger » 4. maj 2020, 04:23

Aurora skrev:Og jeg vil gerne understrege at jeg ikke følte det var en voldtægt. Been there (for mange år siden), og der var mine følelser omkring situationen helt anderledes.


Hvis du siger han skal bruge kondom, og han ignorerer det og holder dig fast så du ikke kan komme fri, synes jeg det lyder ret meget som voldtægt. Voldtægt kan vel komme i mange variationer med forskellige følelser tilknyttet.
19
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 4. maj 2020, 07:38

Aurora skrev:Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.


Du skal ikke undskylde ham.

Det kan godt være, at han ikke er farlig på seriemorder-måden, men han er farlig fordi han udnytter sin fysiske magt imod dit ønske. Socialt uintelligent eller ej, de fleste voksne mennesker forstår et “nej, ikke uden kondom”, og det er i min verden ikke normalt at antage, at en ny seksuel relation tænder på at blive holdt fast på den måde, du beskriver, uden at have talt om det først. Det er manipulerende at gennemtrumfe sin magt i en så sårbar situation, som sex med et fremmed menneske er, og derefter lade som om det var god sex og alt er fint.
Senest rettet af MOGA 4. maj 2020, 07:39, rettet i alt 1 gang.
11
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Singletråden

Indlægaf Purple » 4. maj 2020, 07:39

Viskelæder skrev:
Purple skrev: .....

Og jeg kan godt mærke, at jeg er nødt til at understrege lidt (ikke rettet mod dig - men sådan helt generelt) at jeg IKKE forventer manden går og betale alt! Absolut ikke! :tie:


Jeg læser det overhovedet heller ikke, som om du leder efter en sugardaddy eller sådan noget. Men dit fokus virker stadig til at være meget på tjenester/det økonomiske eller sådan... at give en ydelse af en slags for at vise interesse?
Hvor jeg tænker, at kurtisering også bare kan være i, at man spørger ind til hinanden.

Jeg forstår naturligvis godt, hvad du mener. Vi vil alle gerne opleve, at den anden lægger en indsats i første date, og at man føler sig eftertragtet. Naturligvis! Jeg sætter bare dit indlæg lidt på spidsen og siger, at "kurtisering" kan ligge i meget andet end tjenester og "romantic gestures" :)

Der er mange ting i den skrevne tekst, som kan være svært at få med i sin fulde helhed :genert: - men mit fokus ligger på ingen måde meget i det økonomiske.. det var bare lige den del min veninde og jeg var inde at vende snakken omkring. Kurtisering handler jo om SÅ meget andet og mere end det! :dåne: (heldigvis da!) :-D
2
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Singletråden

Indlægaf Purple » 4. maj 2020, 07:39

Aragorn skrev:
Purple skrev:
SurSødSovs skrev:
Purple skrev:Jeg havde en skøn snak med en veninde her forleden dag, omkring det her dating-værk - som jeg jo selv navigerer rundt i.

Jeg elsker de "gamle dyder" og galante mænd, indrømmet!

Jeg elsker den kurtisering der sker - al den spænding.. det feminine vs. det maskuline osv. Vi snakkede så om det med 1. date.. og hvem der betaler... Jeg nævnte, at jeg syntes manden skal vise at han går forrest der... vise han "fører an" så at sige.. vise han kurtiserer... investerer... Hvor min veninde nævnte:

Men hvad hvis jeg tjener mere end ham? - hvor min tanke er, at det er HELT ligegyldigt hvad han tjener... for det handler om hvad han investerer... og der er det altså ikke mængden af økonomi jeg snakker om... men hvad han "gør"...

Jeg er personligt ikke selv til romantisk dovne mænd! :fløjt: :D

Det handler ligeledes heller ikke for mig om HVOR han betaler når vi dater.. det kan være en is ved kiosken på hjørnet, det kan være colaen fra tanken vi går forbi på gåturen vi har valgt at nyde sammen... det er det faktum, at han kurtiserer, investerer og "gør noget"... giver det mening?

Jeg datede en, som havde en ret stor tendens til "skal vi splitte regningen" lige fra starten- og jeg havde det lidt stramt med det... ment på den måde... at når det er mere reglen end undtagelsen allerede i den indledende fase.. og jeg fx. en del gange stod og lavede hjemmelavet mad osv... så gav det for mig en skævvridning, at han ikke tog føringen, når vi så spiste ude (fordi han havde travlt med arbejde, og ikke havde så meget tid til fx. at gøre netop det selv i den periode - så det var ikke muligt for ham at investere på netop den facon lige dér - og det var helt fint at han ikke kunne gøre det, - men så er jeg bare obs på at han så "gør noget andet" - og økonomisk havde han uden tvivl meget mere at gøre med end jeg, og det vidste han godt)... Well... jeg vil kurtiseres! :klap: :blomst: :banan2:

- og... jeg dater en lige nu... som gør netop dét! :banan:

Og... jeg kurtiserer jo også ham, - på den måde jeg føler det rigtigt... Jeg ved han elsker flotte negle... flot hår... jeg står gerne og laver morgenmad... Jeg bruger tid på dybe samtaler med ham i telefonen, når vi ikke kan ses... Jeg laver en dinner-date herhjemme, hvor jeg har lyttet efter hvad han har fortalt mig han ret godt kan li´at spise etc...

Men.. hvad er jeres tanker til det emne? Både kurtisering og økonomien i dating-fasen?

Og jeg snakker altså ikke om at en mand skal forsørge mig, bare for lige at sætte den på plads! :popkorn: Jeg snakker om kurtiseringen - specielt i dating-perioden. Når man tuner mere ind på hinanden, så kommer snakken om økonomi osv. også jo... også finder man en balance sammen.. Men.. det handler som sagt heller ikke om "mængden der spenderes" - det kan være en is... det kan være en sandwich i parken... Det handler på INGEN måde om show-off-kurtisering :gogo:


Jeg foretrækker en mand, der gør alt det, du skriver, du gør. Gjorde jeg det - og han så tog regningen - så viooe jeg føle mig trådt på. Glem det


Det er jo ikke enten eller - ikke hos mig i hvert fald :)

Det er jo ikke fordi jeg er ovre i de "gamle roller" - eller at manden bare kan finde tegnebogen frem og betale, også er det kurtisering. Det er det jo så langt fra - det er ret dovent ageret af manden, hvis dét var sat op som du beskriver det :-D


Ja, det er pisse dovent :) 8 timers arbejde, betale halvdelen i SKAT og resten på en middag med dig - den dovne hund :)


Det negative og sarkastiske niveau af kommunikation har jeg ikke i sinde at svare yderligere på :)
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Singletråden

Indlægaf Purple » 4. maj 2020, 08:24

Aurora skrev:Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.


Phew... sikke en oplevelse! Er glad for at læse at du faktisk er ok. Hvis den følelse skulle ændre sig, så tøv ikke med at række ud efter støtte. Det kan ændre sig, når man er kommet lidt på afstand af det :ae: Jeg er meget enig i det andre har skrevet til dig herinde.. og jeg ville personligt betragte det som et reelt overgreb :trist: Varme tanker til dig! :ae:
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 4. maj 2020, 08:41

Aurora skrev:Tak for jeres beskeder medfølelse. Jeg er faktisk ok, men alligevel er det rart at få bekræftet, også af fremmede.

Ifht dominans og klare aftaler. Nej det var der ikke nogle af. Jeg har kun ganske lidt erfaring på det område, og det var med en jeg stolede på, og ikke fra første gang vi var sammen. Havde ikke regnet med at normale mennesker bare sådan ville opføre sig sådan. Men altså, det har jeg så lært nu. I virkeligheden kender jeg ham jo heller ikke, men havde ud fra Facebook-stalking vurderet ham som “normal”.

Han skrev igen tidligere på aftenen og det bekræfter mig egentlig bare i at han er socialt uintelligent og ikke formåede at læse situationen. Har ikke svaret og gør det heller ikke. Han ved ikke hvor jeg bor og kan heller ikke finde ud af det hverken med mit navn eller nummer, men tvivler nu også på at han ville dukke op. Han er heller ikke farlig, men en almindelig mand som kan lide mere voldsom sex end mig, og ikke forstod hvad jeg mente.

Tror egentlig mest af alt at han kan lide mig på dating-måden og ville imponere mig i sengen og blev revet med i situationen. Vi har kun kendt hinanden små to uger, men det har været meget intenst og han har hele tiden været meget på.


Først og fremmest: jeg er glad for at læse, at du har det godt!
Dernæst så tænker jeg altså, at hvis du på nogen måde kan overskue at skrive en sidste besked til ham, så skal du gøre det. Både for din egen skyld, Men også for alle de kvinders skyld, som manden senere vil udsætte for samme type overgreb, fordi han ikke selv fatter hvor forkert det er.

Det skal ikke være langt, men giv en ærlig begrundelse til hvorfor du har sagt, at I ikke skal ses igen, og anbefal ham at være opmærksom på det fremover, så ikke andre piger/kvinder bliver udsat for samme ubehagelige oplevelse.

Du kan jo eventuelt slutte af med at sige, at du ikke er interesseret i yderligere kommunikation mellem jer. Og måske endda også, at selvom du følte det som et overgreb, så ser du det ikke som en voldtægt, og derfor er det ikke på tale med yderligere handling på det, men at han for sin egen skyld skal vide, at fremtidige kvinder udsat for lignende måske vil føle sig voldtaget/sexuelt overgrebet på en måde, det gør at de vil involvere politiet.

Så kan han forhåbentlig finde ud af at holde den uønskede, uindpakkede snabel for sig selv fremover.
11
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Forhold og sex"