Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 11. jan 2019, 09:35

Ghattner skrev:Jeg har set en pige et par uger, som jeg mødte via Happn. Jeg er ret fascineret af hende og kan lide hendes krøllede hjerne og kysse med hende osv. Hun virker også ret hooked på mig ift. at ville ses relativt ofte.

Dog får jeg af og til den vibe af at hun ikke rigtig er interesseret i at lære mig at kende. Forstået på den måde, at jeg ikke synes hun spørger så meget til mig. Både på skrift og når vi ses. Vi skriver dog i døgndrift om alt muligt (serier, indtryk fra dagligdagen etc. hvilket er lækkert) og hun svarer med det samme når jeg skriver, og det er oftest åbne svar der giver plads til yderligere dialog, så snakken kører fint. Men fx spørger hun mig sjældent uopfordret til mit job, familie, venner, hobbyer, medmindre jeg selv nævner det. Eller bare hvordan min dag er gået. Jeg synes selv jeg ofte spørger til hende, og hvis jeg spørger hende om noget, fx hvordan hendes dag er gået, kan hun godt spørge tilbage til hvordan min har været. Jeg har endda taget mig i at "teste" hende (ja, jeg ved det er fjollet!) når vi har skrevet sammen. Fx hvis jeg følte at hun skrev mere om nogle problemer med sine veninder, end jeg kunne overskue at lytte til, så endte jeg med at svare kort og lukket for at se om hun også ville huske at spørge til mig.

Måske er jeg bare pessimistisk og det lyder som et luksusproblem jeg overtænker når alt andet spiller. Men jeg bliver alligevel bevidst om hvad der er vigtigt for mig når jeg kommer i et forhold. Og det er at jeg føler nærvær og en interesse i mig og mit liv, for ellers kan jeg få en følelse af at jeg primært er der for at bekræfte hende. Jeg ville gerne italesætte det, men vil heller ikke gøre et drama ud af det, så lidt vi kender hinanden. Omvendt er der vel ikke noget galt i at fortælle om hvad man godt kan lide i et forhold? Hun giver på andre områder udtryk for at hun vil mig, og virker også til at lytte når jeg fortæller om hvad der er vigtigt for mig.


Jeg synes slet ikke du skal tænke det som et luksusproblem, men et reelt problem :) Jeg kan sagtens forstå din frustration, det er jo noget meget grundlæggende i en relation, der skal spille - at vise oprigtig interesse og omsorg for den anden person. Det kan nemt føles som et luksusproblem, fordi "alt andet spiller", men som jeg ser det, opstår parforholdsproblemer typisk på den måde - "99% i forholdet er perfekt, der er bare den her ene procent der ikke gør". Man gør det til en mindre ting, end det er, og det er rigtig, rigtig nemt at underkende sine egne behov i starten, hvor man er mere usikker. Når det er noget, du opdager allerede nu, så er det fordi, det kan blive et tilbagevendende problem senere hen, hvis I ikke finder ud af en løsning sammen. Lyt til dig selv, det er ikke pessimistisk :)

En måde du kan nævne det på uden at skabe drama er ved at tale om, hvad du ønsker i et forhold, hvor du kan komme ind på det i generelle, positive termer ala: "Jeg elsker når min partner viser oprigtigt interesse for mit liv ved at spørge ind til job, familie, venner og andet i min dagligdag - og at begge parter gensidigt spørger ind til disse ting". Ikke sikkert hun fanger den, men det er forsøget værd, og hvis det fortsætter må du tage den derfra. Jeg ville have det på samme måde som dig.

Edit: Jeg kan godt se hvor TinaW kommer fra ift. at man regner med, den anden siger noget, hvis den anden har noget på hjerte. Så der er det selvfølgelig vigtigt at du får sagt det på en måde så du ikke siger at hun ikke viser interesse for dig, men at hun gør det på sin egen måde. Og at du opfatter det at vise interesse på en anden måde end hende.
Senest rettet af Contrast 11. jan 2019, 09:41, rettet i alt 1 gang.
6
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 11. jan 2019, 09:39

Ghattner skrev: Jeg ville gerne italesætte det, men vil heller ikke gøre et drama ud af det, så lidt vi kender hinanden. Omvendt er der vel ikke noget galt i at fortælle om hvad man godt kan lide i et forhold? Hun giver på andre områder udtryk for at hun vil mig, og virker også til at lytte når jeg fortæller om hvad der er vigtigt for mig.



Mon ikke det bare grundlæggende handler om forskelligheder, forskellig tilgang til hvor meget, hvordan, hvornår man spørger ind til.
Måske forskellige erfaringer i hvor meget man kan tillade sig at spørge ind til og dele ud af.

Jeg kan godt indimellem være en klovn, i form af blot at svare på når en anden spørger ind til mig, og så glemme at spørge den anden vej, og så er det sådan "for sent" agtigt når jeg kommer i tanke om at sparke bolden retur.
Og jeg kan lige som du også blive frustreret over at være såvel åben som nysgerrig og spørge ind til og så ikke rigtig få noget igen.
Og det har jeg meldt ud, stille og roligt, at jeg synes det er lidt svært når jeg spørger men ikke rigtig får svar, at jeg bare gerne vil ping-ponge gensidigt.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 11. jan 2019, 09:50

TinaW skrev:
Ghattner skrev:Jeg har set en pige et par uger, som jeg mødte via Happn. Jeg er ret fascineret af hende og kan lide hendes krøllede hjerne og kysse med hende osv. Hun virker også ret hooked på mig ift. at ville ses relativt ofte.

Dog får jeg af og til den vibe af at hun ikke rigtig er interesseret i at lære mig at kende. Forstået på den måde, at jeg ikke synes hun spørger så meget til mig. Både på skrift og når vi ses. Vi skriver dog i døgndrift om alt muligt (serier, indtryk fra dagligdagen etc. hvilket er lækkert) og hun svarer med det samme når jeg skriver, og det er oftest åbne svar der giver plads til yderligere dialog, så snakken kører fint. Men fx spørger hun mig sjældent uopfordret til mit job, familie, venner, hobbyer, medmindre jeg selv nævner det. Eller bare hvordan min dag er gået. Jeg synes selv jeg ofte spørger til hende, og hvis jeg spørger hende om noget, fx hvordan hendes dag er gået, kan hun godt spørge tilbage til hvordan min har været. Jeg har endda taget mig i at "teste" hende (ja, jeg ved det er fjollet!) når vi har skrevet sammen. Fx hvis jeg følte at hun skrev mere om nogle problemer med sine veninder, end jeg kunne overskue at lytte til, så endte jeg med at svare kort og lukket for at se om hun også ville huske at spørge til mig.

Måske er jeg bare pessimistisk og det lyder som et luksusproblem jeg overtænker når alt andet spiller. Men jeg bliver alligevel bevidst om hvad der er vigtigt for mig når jeg kommer i et forhold. Og det er at jeg føler nærvær og en interesse i mig og mit liv, for ellers kan jeg få en følelse af at jeg primært er der for at bekræfte hende. Jeg ville gerne italesætte det, men vil heller ikke gøre et drama ud af det, så lidt vi kender hinanden. Omvendt er der vel ikke noget galt i at fortælle om hvad man godt kan lide i et forhold? Hun giver på andre områder udtryk for at hun vil mig, og virker også til at lytte når jeg fortæller om hvad der er vigtigt for mig.


Jeg er heller ikke ret god til, at huske at spørge min mand on hans dag har været god osv. Det betyder da ikke, at jeg ikke er interesseret i at høre om det, hvis han har noget på hjertet.
Men hvis det er noget, der er vigtigt for dig, så må du jo nævne det ved lejlighed og se om hun tager det til sig.
Han spørger tit om min dag har været god og faktisk så synes jeg af og til det, det er lidt irriterende, for jeg plejer nok at fortælle ham, hvis den ikke har. Så i min verden er det ikke af manglende interesse, der ikke spørges ind til dagen, men fordi jeg regner med at få at vide, hvis ikke den har været god/okay.
Giver det mening?


Det har jeg også tænkt over. At jeg bare uopfordret kan prøve tale om min dag eller ting jeg har på hjerte. Men ofte synes jeg ikke rigtig det giver anledning til noget ping-pong og så bliver det lidt ligegyldigt for mig. Jeg gider ikke monologer. Der må gerne spørges ind til eller perspektiveres til det jeg siger. Jeg har flere gange oplevet bare at blive mødt med en slags tavshed eller bare et nik fra hendes side, hvis jeg har fortalt noget personligt.
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 11. jan 2019, 09:54

Ghattner skrev:
TinaW skrev:
Ghattner skrev:Jeg har set en pige et par uger, som jeg mødte via Happn. Jeg er ret fascineret af hende og kan lide hendes krøllede hjerne og kysse med hende osv. Hun virker også ret hooked på mig ift. at ville ses relativt ofte.

Dog får jeg af og til den vibe af at hun ikke rigtig er interesseret i at lære mig at kende. Forstået på den måde, at jeg ikke synes hun spørger så meget til mig. Både på skrift og når vi ses. Vi skriver dog i døgndrift om alt muligt (serier, indtryk fra dagligdagen etc. hvilket er lækkert) og hun svarer med det samme når jeg skriver, og det er oftest åbne svar der giver plads til yderligere dialog, så snakken kører fint. Men fx spørger hun mig sjældent uopfordret til mit job, familie, venner, hobbyer, medmindre jeg selv nævner det. Eller bare hvordan min dag er gået. Jeg synes selv jeg ofte spørger til hende, og hvis jeg spørger hende om noget, fx hvordan hendes dag er gået, kan hun godt spørge tilbage til hvordan min har været. Jeg har endda taget mig i at "teste" hende (ja, jeg ved det er fjollet!) når vi har skrevet sammen. Fx hvis jeg følte at hun skrev mere om nogle problemer med sine veninder, end jeg kunne overskue at lytte til, så endte jeg med at svare kort og lukket for at se om hun også ville huske at spørge til mig.

Måske er jeg bare pessimistisk og det lyder som et luksusproblem jeg overtænker når alt andet spiller. Men jeg bliver alligevel bevidst om hvad der er vigtigt for mig når jeg kommer i et forhold. Og det er at jeg føler nærvær og en interesse i mig og mit liv, for ellers kan jeg få en følelse af at jeg primært er der for at bekræfte hende. Jeg ville gerne italesætte det, men vil heller ikke gøre et drama ud af det, så lidt vi kender hinanden. Omvendt er der vel ikke noget galt i at fortælle om hvad man godt kan lide i et forhold? Hun giver på andre områder udtryk for at hun vil mig, og virker også til at lytte når jeg fortæller om hvad der er vigtigt for mig.


Jeg er heller ikke ret god til, at huske at spørge min mand on hans dag har været god osv. Det betyder da ikke, at jeg ikke er interesseret i at høre om det, hvis han har noget på hjertet.
Men hvis det er noget, der er vigtigt for dig, så må du jo nævne det ved lejlighed og se om hun tager det til sig.
Han spørger tit om min dag har været god og faktisk så synes jeg af og til det, det er lidt irriterende, for jeg plejer nok at fortælle ham, hvis den ikke har. Så i min verden er det ikke af manglende interesse, der ikke spørges ind til dagen, men fordi jeg regner med at få at vide, hvis ikke den har været god/okay.
Giver det mening?


Det har jeg også tænkt over. At jeg bare uopfordret kan prøve tale om min dag eller ting jeg har på hjerte. Men ofte synes jeg ikke rigtig det giver anledning til noget ping-pong og så bliver det lidt ligegyldigt for mig. Jeg gider ikke monologer. Der må gerne spørges ind til eller perspektiveres til det jeg siger. Jeg har flere gange oplevet bare at blive mødt med en slags tavshed eller bare et nik fra hendes side, hvis jeg har fortalt noget personligt.


Det kan jo også sagtens være, at det bare ikke interessere hende, og så er det jo noget skidt. Det var bare for at give et perspektiv på, at manglende spørgen ind til, ikke nødvendigvis er lig med manglende interesse.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 11. jan 2019, 11:35

Smiling_Goat skrev:
Ghattner skrev:
TinaW skrev:
Ghattner skrev:Jeg har set en pige et par uger, som jeg mødte via Happn. Jeg er ret fascineret af hende og kan lide hendes krøllede hjerne og kysse med hende osv. Hun virker også ret hooked på mig ift. at ville ses relativt ofte.

Dog får jeg af og til den vibe af at hun ikke rigtig er interesseret i at lære mig at kende. Forstået på den måde, at jeg ikke synes hun spørger så meget til mig. Både på skrift og når vi ses. Vi skriver dog i døgndrift om alt muligt (serier, indtryk fra dagligdagen etc. hvilket er lækkert) og hun svarer med det samme når jeg skriver, og det er oftest åbne svar der giver plads til yderligere dialog, så snakken kører fint. Men fx spørger hun mig sjældent uopfordret til mit job, familie, venner, hobbyer, medmindre jeg selv nævner det. Eller bare hvordan min dag er gået. Jeg synes selv jeg ofte spørger til hende, og hvis jeg spørger hende om noget, fx hvordan hendes dag er gået, kan hun godt spørge tilbage til hvordan min har været. Jeg har endda taget mig i at "teste" hende (ja, jeg ved det er fjollet!) når vi har skrevet sammen. Fx hvis jeg følte at hun skrev mere om nogle problemer med sine veninder, end jeg kunne overskue at lytte til, så endte jeg med at svare kort og lukket for at se om hun også ville huske at spørge til mig.

Måske er jeg bare pessimistisk og det lyder som et luksusproblem jeg overtænker når alt andet spiller. Men jeg bliver alligevel bevidst om hvad der er vigtigt for mig når jeg kommer i et forhold. Og det er at jeg føler nærvær og en interesse i mig og mit liv, for ellers kan jeg få en følelse af at jeg primært er der for at bekræfte hende. Jeg ville gerne italesætte det, men vil heller ikke gøre et drama ud af det, så lidt vi kender hinanden. Omvendt er der vel ikke noget galt i at fortælle om hvad man godt kan lide i et forhold? Hun giver på andre områder udtryk for at hun vil mig, og virker også til at lytte når jeg fortæller om hvad der er vigtigt for mig.


Jeg er heller ikke ret god til, at huske at spørge min mand on hans dag har været god osv. Det betyder da ikke, at jeg ikke er interesseret i at høre om det, hvis han har noget på hjertet.
Men hvis det er noget, der er vigtigt for dig, så må du jo nævne det ved lejlighed og se om hun tager det til sig.
Han spørger tit om min dag har været god og faktisk så synes jeg af og til det, det er lidt irriterende, for jeg plejer nok at fortælle ham, hvis den ikke har. Så i min verden er det ikke af manglende interesse, der ikke spørges ind til dagen, men fordi jeg regner med at få at vide, hvis ikke den har været god/okay.
Giver det mening?


Det har jeg også tænkt over. At jeg bare uopfordret kan prøve tale om min dag eller ting jeg har på hjerte. Men ofte synes jeg ikke rigtig det giver anledning til noget ping-pong og så bliver det lidt ligegyldigt for mig. Jeg gider ikke monologer. Der må gerne spørges ind til eller perspektiveres til det jeg siger. Jeg har flere gange oplevet bare at blive mødt med en slags tavshed eller bare et nik fra hendes side, hvis jeg har fortalt noget personligt.


Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad der sker. Er det, at hun ikke spørger til dig, som du spørger til hende eller har du en følelse af, at hun er ligeglad, når du taler om noget personligt?

Hvis det er det første kan det sagtens bare være, at hun måske ikke synes, det er ret spændende at tale om, hvorvidt en dag har været god eller ej - ikke at forveksle med, at hun er ligeglad.

For mig er "har du haft en god dag?" noget man spørger om, hvis man ikke rigtigt har andet at tale om, og jeg går faktisk aktivt uden om mænd, der stiller mig det spørgsmål. Jeg gider simpelthen ikke tale om min frokost eller at trafikken var et helvede. Det kan vi sagtens komme omkring, men så skal det være fordi det er oplagt at nævne som sidespor til en anden samtale.

Med sådan én som mig, er det oplagt at bare begynde at tale om ting, der optager én. Var trafikken et helvede og noget du har lyst til at tale om, så sig det, og så kan vi sagtens brokke os lidt over det sammen, men lad være med at vente på, at jeg spørger ind til det.

Samtidig ser jeg det som en succesfuld samtale, hvis den forgrener sig og bevæger sig naturligt i forskellige retninger. Hvis samtalen derfor indbød til, at jeg spurgte: "hvad med dig?" efter jeg havde besvaret et spørgsmål, ville jeg hurtigt komme til at kede mig. Efter mit svar skal samtalen gerne have bevæget sig et helt andet sted hen, så man ikke længere taler om det, der blev spurgt om.
Jeg mistænker lidt, at det måske er det, der sker, under jeres samtaler - er det en mulighed?

Med hensyn til at hun virker til at glide af på det, når du nævner noget personligt, så er det måske fordi hun ikke er helt sikker på, hvor tætte I er og hvor meget hun "må blande sig." Hvis du nu nævner noget ret personligt er hun måske bange for at sige noget forkert?


Rigtig gode pointer. Jeg gider heller ikke selv banale samtaleemner. Men netop "Hvordan har din dag været" er jo en åben invitation til at snakke om alt man har oplevet og så lade samtalen udvikle sig. Vi har endda selv snakket om at samtaler der virker som checklister, hvor der er emneskift lige når det er ved at komme kød på emnet, er rigtig kedeligt.
Og jeg synes også at vi har gode samtaler når det spiller bedst. Men ja, hun er selv den direkte type der bare går til sagen når hun har noget på hjerte og forventer måske det samme af mig. Samtidig er der mange af mine interesser hun ikke virker til at have samme passion for, så det er måske derfor hun ikke rigtigt har noget klogt at sige.
Derudover, når vi skriver i arbejdstiden, kan jeg også godt mærke at hun er mere kort for hovedet, og måske ikke den der initierer nye samtale-emner. Hun har helt sikkert mere travlt end jeg, der har mange døde perioder. Men det handler jo også om at jeg ikke kender hende SÅ godt endnu, og ikke helt kan vurdere hvordan man er forskellig i forskellige situationer (fritid vs arbejde, stress vs overskud)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 11. jan 2019, 11:40

Ærligt talt, så er der også lidt svært at udvise samme passion for noget, der er den anden parts hobby/interesse.
Min mand lægger øre til meget hestesnak, men jeg tvivler på det egentligt interessere ham. Men han lytter, fordi det betyder noget for mig. Han kommer dog ikke ret ofte med indspark i den forbindelse.
Jeg kan også være meget kort for hovedet, når jeg er på arbejde, hvis der er travlt. Så skriver jeg til ham, at jeg har travlt og svarer senere.
Egentligt er det jo en uskik at være på privat sms (og nettet host host) i arbejdstiden :fløjt:
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jan 2019, 15:22

TinaW skrev:Ærligt talt, så er der også lidt svært at udvise samme passion for noget, der er den anden parts hobby/interesse.
Min mand lægger øre til meget hestesnak, men jeg tvivler på det egentligt interessere ham. Men han lytter, fordi det betyder noget for mig. Han kommer dog ikke ret ofte med indspark i den forbindelse.
Jeg kan også være meget kort for hovedet, når jeg er på arbejde, hvis der er travlt. Så skriver jeg til ham, at jeg har travlt og svarer senere.
Egentligt er det jo en uskik at være på privat sms (og nettet host host) i arbejdstiden :fløjt:

Jeg har godt nok hørt meget om tegneserier eller 3D printere, fordi jeg gerne ville høre noget om, hvad de interesserede sig for, selvom jeg ikke altid forstod, hvad det gik ud på. Jeg synes, det er helt naturligt, at man spørger ind til noget, man ved, den anden interesserer sig for, selvom man ikke selv kan mønstre begejstring :)
7
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2019, 15:27

Ghattner, jeg kan virkelig genkende mig selv i det, du skriver, og har også tit oplevet det. Jeg føler omsorg ved, at andre spørger ind til mig og interesserer for mig, men jeg synes tit, jeg befinder mig i relationer, hvor det ikke sker, og så ender jeg med at føle, at den anden ikke interesserer sig for mig.

Jeg har efterhånden lært, at det er mig, der er galt på den her. At rigtig mange viser omsorg og interesse ved at dele ud om sig selv og forvente, at jeg jo gør det samme, hvis jeg vil dele noget. Jeg kan huske, at min eks engang sagde, at jeg da bare skulle fortælle løs, og så ville han lytte. Men jeg sidder og har brug for en invitation (at der spørges ind til mig).

Jeg øver mig i bare selv at fortælle om vigtige ting, og jeg har god erfaring i, at jeg så mødes godt i det :)
Hvis jeg ikke gør, og jeg fx bare blev mødt af et nik, som du nævner, så tror jeg, jeg ville sige: "hey - jeg fortalte dig noget vigtigt, jeg vil gerne have en reaktion på det".

Jeg elsker dog, når jeg møder en, der oprigtigt interesseret spørger ind til mig.
7
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 11. jan 2019, 16:21

Planten skrev:
TinaW skrev:Ærligt talt, så er der også lidt svært at udvise samme passion for noget, der er den anden parts hobby/interesse.
Min mand lægger øre til meget hestesnak, men jeg tvivler på det egentligt interessere ham. Men han lytter, fordi det betyder noget for mig. Han kommer dog ikke ret ofte med indspark i den forbindelse.
Jeg kan også være meget kort for hovedet, når jeg er på arbejde, hvis der er travlt. Så skriver jeg til ham, at jeg har travlt og svarer senere.
Egentligt er det jo en uskik at være på privat sms (og nettet host host) i arbejdstiden :fløjt:

Jeg har godt nok hørt meget om tegneserier eller 3D printere, fordi jeg gerne ville høre noget om, hvad de interesserede sig for, selvom jeg ikke altid forstod, hvad det gik ud på. Jeg synes, det er helt naturligt, at man spørger ind til noget, man ved, den anden interesserer sig for, selvom man ikke selv kan mønstre begejstring :)


Jeg synes, at det er meget givende at se et andet menneske udtrykke sin passion for noget. Ofte lyser man op, når man får lov til rigtigt at fortælle om noget, som man er glad for. Det kan jeg godt lide ved mennesket :blush2:
6
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 11. jan 2019, 16:30

Jeg var cirka 1 sekund fra at tage en random kat med mig hjem i dag.
Mig. Der er 100% hundemenneske.
Men der kom en kat der fulgte mig cirka 300 meter og seriøst lavede en koldbøtte for mig! Wtf i øvrigt...
Den havde næsten fortjent at vinde mig.
14
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jan 2019, 17:30

RavenClaw skrev:Jeg synes, at det er meget givende at se et andet menneske udtrykke sin passion for noget. Ofte lyser man op, når man får lov til rigtigt at fortælle om noget, som man er glad for. Det kan jeg godt lide ved mennesket :blush2:

Fuldstændig! Det er så skønt. Jeg ved desuden en masse spændende om tegneserier nu. Det skal bare lige bruges en dag, hvor det er relevant :D
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 11. jan 2019, 17:48

Gatthtner, det med ikke at spørge ind til den andens dag, det er noget jeg også selv ville kunne anklages for. Når man ikke kender hinanden så godt endnu, så virker det spørgsmål på mig som om man ikke kan finde på andet at sige - så måske er hun ligesom mig på på det punkt, og så er det nærmere en positiv indikator - hun har en masse hun gerne vil fortælle dig :-)
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 11. jan 2019, 18:03

RavenClaw skrev:
Planten skrev:
TinaW skrev:Ærligt talt, så er der også lidt svært at udvise samme passion for noget, der er den anden parts hobby/interesse.
Min mand lægger øre til meget hestesnak, men jeg tvivler på det egentligt interessere ham. Men han lytter, fordi det betyder noget for mig. Han kommer dog ikke ret ofte med indspark i den forbindelse.
Jeg kan også være meget kort for hovedet, når jeg er på arbejde, hvis der er travlt. Så skriver jeg til ham, at jeg har travlt og svarer senere.
Egentligt er det jo en uskik at være på privat sms (og nettet host host) i arbejdstiden :fløjt:

Jeg har godt nok hørt meget om tegneserier eller 3D printere, fordi jeg gerne ville høre noget om, hvad de interesserede sig for, selvom jeg ikke altid forstod, hvad det gik ud på. Jeg synes, det er helt naturligt, at man spørger ind til noget, man ved, den anden interesserer sig for, selvom man ikke selv kan mønstre begejstring :)


Jeg synes, at det er meget givende at se et andet menneske udtrykke sin passion for noget. Ofte lyser man op, når man får lov til rigtigt at fortælle om noget, som man er glad for. Det kan jeg godt lide ved mennesket :blush2:


Det er jeg ikke uenig i, men hvis ikke man selv har det som passion, kan det jo godt være svært at udvise andet end oprigtig interesse.
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 11. jan 2019, 18:31

Nåmmen jeg swiper på tinder lige nu! Wish me luck! Jeg ved sgu ikke helt hvorfor det ikke virker for mig? Jeg er okay sød og og okay pæn :lol: Er i hvertald en 7'-8'er i egen rationelle optik, og både velplejet og relativt fotogen :afro: måske er jeg bare sær ( :devil: )
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 11. jan 2019, 18:46

Aurora skrev:Nåmmen jeg swiper på tinder lige nu! Wish me luck! Jeg ved sgu ikke helt hvorfor det ikke virker for mig? Jeg er okay sød og og okay pæn :lol: Er i hvertald en 7'-8'er i egen rationelle optik, og både velplejet og relativt fotogen :afro: måske er jeg bare sær ( :devil: )

Altså, jeg synes, du er så pæn! Bare giv det tid. De skal jo lige nå at opdage, du er der :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"