Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 4. jun 2018, 09:32

Krølle skrev:
LadyFox skrev:Fjordheste er de bedste heste! Bare vent til jeg bliver rig, så har jeg 100 fjordheste, mindst.


Jeg forstår ikke ideen i at give dem strithår - det er ikke videre kønt :genert:

Som den nederen date har jeg fx tænkt mig at bestemme, at ham her ikke længere skal klippes. "....jamen du er så pæn med det praktiske, lange hår, Skatter :-D"

Jeg er også mest til bare at lade håret gro! Jeg behøver ikke nogle fancy frisure.
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6704
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9677

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 4. jun 2018, 14:56

Krølle skrev:
FrøkenM skrev:
Krølle skrev:
FrøkenM skrev:Jeg savner virkelig noget mandlig opmærksomhed :genert: solen og følelsen af sommer giver mig lyst til at flirte og være forelsket :blush:


Samme. Reelt har jeg dog alt for meget om ørerne til at opsøge mere end tilfældig flirten hist og pist, men det er også fint nok - i virkeligheden er jeg pt ikke så opsat på mere end det, når det kommer til stykket.

Til gengæld skal jeg ud og kigge på en sød fyr på 500 kg senere i dag. Han har lækkert hår og skal forhåbentlig være min faste skovtursdate i de næste mange år :love: :-D

Jeg har det lidt på samme måde tror jeg. Jeg har alt for meget om ørene, virkelig. Man bliver helt stresset. Men derfor kunne jeg nu godt tænke mig lidt sommerflirt og lidt hudkontakt :lun:

Håber han levede op til dine forventninger og I kan date de næste mange, mange år :D


Han er the cutest guy, jeg længe har mødt - og så putter han vildt meget og giver uopfordret store og meget kærlige trutkys! :lun: :-D

Jeg skal lige mærke efter i maven om jeg har brug for en date mere, inden vi flytter sammen, men vi skal klart ses igen! :genert:

Sikke en dejlig fyr du dater :love:

Krydser fingere for at det udvilker sig til kærlighed :lun: :kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. jun 2018, 06:11

I går var dagen for min bryllupsdag med eksmanden i mange år - men i går var også dagen, hvor jeg mødtes med mit seneste Tinder-match. Det var rigtig hyggeligt og vi har talt om, at vi skal ses igen.
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. jun 2018, 06:36

Ally skrev:I går var dagen for min bryllupsdag med eksmanden i mange år - men i går var også dagen, hvor jeg mødtes med mit seneste Tinder-match. Det var rigtig hyggeligt og vi har talt om, at vi skal ses igen.

Dejligt, at I skal ses igen :)
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 6. jun 2018, 06:33

Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).
Oh well... ingen følelser investeret - intet tabt på den konto :)
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. jun 2018, 15:14

Freya skrev:Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).
Oh well... ingen følelser investeret - intet tabt på den konto :)


Ham du var på date med forleden? Det synes jeg altid er underligt - at de først mærker nok gnist, og så ingen. Det har altid undret mig.

Desuden gør sådan noget mig vildt nervøs. Jeg har aldrig følt gnist efter et par dates. Jeg har følt noget, men det har altid været mere syd for maven :lol:

Jeg er måske mere en tænker end en føler - jeg ser potentialet, og så kommer gnister og følelser efter.

Og hvad fanden er gnister egentlig? Jeg fatter det ikke :panik: :genert: :gisp:
4
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 6. jun 2018, 16:43

malou_43 skrev:
Freya skrev:Nå... men min ellers lovende date skrev i går, at han ikke følte nogen gnist og derfor ikke syntes vi skulle fortsætte. Jeg føler sgu heller ikke nogen gnist efter en times sådan lidt nervøs første date :D Men jeg er helt med på, at nogen forventer at skulle have følelsen i maven med det samme, før de har lyst til at fortsætte. (Dog lidt mærkeligt at han så lige efter daten skrev, om vi ikke skulle have en date mere).
Oh well... ingen følelser investeret - intet tabt på den konto :)


Ham du var på date med forleden? Det synes jeg altid er underligt - at de først mærker nok gnist, og så ingen. Det har altid undret mig.

Desuden gør sådan noget mig vildt nervøs. Jeg har aldrig følt gnist efter et par dates. Jeg har følt noget, men det har altid været mere syd for maven :lol:

Jeg er måske mere en tænker end en føler - jeg ser potentialet, og så kommer gnister og følelser efter.

Og hvad fanden er gnister egentlig? Jeg fatter det ikke :panik: :genert: :gisp:


Ja lige præcis ham - ham der skrev i det øjeblik han kom hjem.

Jeg har det ligesom dig mht manglende gnist. Jeg har brug for et par dates for at kunne mærke, om det vil kunne udvikle sig medmindre der er noget ved ham, jeg direkte tænder af på, hvilket jeg dog sjældent har oplevet.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 6. jun 2018, 18:48

Jeg har lige været på en virkelig hyggelig anden date. Vores første date var i søndags, og der havde vi det ekstremt skægt. Jeg har aldrig leet så meget (og så løssluppent) på en date før. Det var så jeg var nødt til at tørre tårerne af kinderne.
Og så er han meget intelligent og meget pæn. Og høj!
Tredje date er i weekenden, og jeg har en fornemmelse af at det kunne gå hen og blive rigtig godt det her.
31
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 9. jun 2018, 18:03

Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

I mandags mødtes jeg med mit seneste Tinder-match; det gik godt og vi var enige om, at vi skulle ses igen. Det ville han dog ikke i dag, da han havde set et FB-opslag, hvori jeg havde tagget en veninde. Opslaget handlede om en mandlig skuespiller, som både min veninde og jeg er vilde med. Han konkluderede, at jeg ikke havde nok i én mand.

WTF? :stoned:
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. jun 2018, 18:07

Ally skrev:Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

I mandags mødtes jeg med mit seneste Tinder-match; det gik godt og vi var enige om, at vi skulle ses igen. Det ville han dog ikke i dag, da han havde set et FB-opslag, hvori jeg havde tagget en veninde. Opslaget handlede om en mandlig skuespiller, som både min veninde og jeg er vilde med. Han konkluderede, at jeg ikke havde nok i én mand.

WTF? :stoned:

Wow.. Det et trods alt godt at finde ud af til at starte med. Han må være ulidelig at være i et forhold hvis han er SÅ usikker :nerve:
3
...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 9. jun 2018, 18:08

Ally skrev:Altså, jeg er ikke den største fan af katte, men jeg tænker, at jeg snart anskaffer mig en røvfuld katte og ender mine dage som "The crazy, lonely Cat Lady". Jeg forstår ganske enkelt ikke mænd...

I mandags mødtes jeg med mit seneste Tinder-match; det gik godt og vi var enige om, at vi skulle ses igen. Det ville han dog ikke i dag, da han havde set et FB-opslag, hvori jeg havde tagget en veninde. Opslaget handlede om en mandlig skuespiller, som både min veninde og jeg er vilde med. Han konkluderede, at jeg ikke havde nok i én mand.

WTF? :stoned:


Så det, at du synes en skuespiller er dygtig eller pæn eller begge dele betyder at du hopper i kanen med hvem som helst?
Jeg tror du er sluppet for meget ballade ved at han selv konkluderede det nu fremfor om et halvt år når du har mærket hans jalousi for fuld udblæsning fordi du har tilladt dig at hilse pænt på dine børns far.

Vor herre til fucking hyphest, et skvadderhoved, altså :rulle:
11
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 9. jun 2018, 18:19

bluetof1 skrev:Så det, at du synes en skuespiller er dygtig eller pæn eller begge dele betyder at du hopper i kanen med hvem som helst?
Jeg tror du er sluppet for meget ballade ved at han selv konkluderede det nu fremfor om et halvt år når du har mærket hans jalousi for fuld udblæsning fordi du har tilladt dig at hilse pænt på dine børns far.

Vor herre til fucking hyphest, et skvadderhoved, altså :rulle:

Ja, det tænker jeg også. Jeg var helt og aldeles målløs, da han afviste mig. Endda på skrift.

LadyFox skrev:Wow.. Det et trods alt godt at finde ud af til at starte med. Han må være ulidelig at være i et forhold hvis han er SÅ usikker :nerve:

My thoughts exactly.


Jeg tænker, at jeg er færdig med Tinder. I stedet prøver jeg lykken med Dating.dk - ikke for evigt, men for en stund. Med lidt held er mændene knapt så usikre på sig selv dér end på Tinder.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 9. jun 2018, 18:49

Jeg kom til at sige fra i en ret snerrende tone overfor en bekendt her i går. Jeg blev simpelten så irriteret på hende.

Jeg har jo knaldet, og flirtet med ham min ven siden august, uden der sådan sket noget med det, hvilket jeg har det fint med. Vi har det ret godt der hvor det er nu, jeg snakkede så med min bekendte om det, og nævnte at vi efter at have set hinanden et par gange havde aftalt at vi ikke havde sex med andre på mit initiativ. Hvilket min bekendte synes var mærkeligt, og hun begyndte at afkræve en masse svar på alt muligt og det eneste jeg sådan kunne svare var at vi havde den aftale, fordi det var det jeg følte for, og sådan jeg havde det bedst. Men det synes hun altså ikke man kunne når man ikke lige var på vippen til at være kærester og hun vidste jeg havde haft den type relationer før uden dens slags aftaler før, så det var da mærkeligt jeg pludselig var "den type" - og jeg prøvede så at forklare at jeg ikke nødvendigvis havde de samme behov i alle relationer, og alle situationer og lige her har jeg det altså sådan her...
Så begyndte hun på at hun synes at det var synd for ham at jeg sådan begrænsede ham, og at det ikke var fair at han ikke bare kunne gøre det han ville. Og der kunne jeg bare ikke mere, og fik snerret noget i stil med "så bland dig da forhelvedet uden om"..

Altså... Synd for en voksen mand det helt frivilligt har valgt af indgå i en aftale, selvom aftalen måske er lidt atypisk gør det da ikke synd. :rulle: Nu hvor jeg skriver det kan jeg godt mærke at jeg faktisk er lidt indebrændt.
1
...
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 10. jun 2018, 06:54

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde.... Eller jo det gør jeg vist :fløjt:

Jeg har lige læst en mail min eksmand sendte i går - han spurgte efter det bodelingsdokument, jeg lavede sidste år i forbindelse med vores skilsmisse. Nu skal han nemlig skilles igen....
12
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 10. jun 2018, 07:04

Tricolette skrev:Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde.... Eller jo det gør jeg vist :fløjt:

Jeg har lige læst en mail min eksmand sendte i går - han spurgte efter det bodelingsdokument, jeg lavede sidste år i forbindelse med vores skilsmisse. Nu skal han nemlig skilles igen....


Det er sgu da næsten imponerende :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"