Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 22:00

Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
A 7 skrev:Det er lidt sjovt, for her på debatten synes jeg aldrig, man læser om mænd, der dater ældre kvinder - men man læser da nogle gange om kvinder, der dater yngre mænd. :gruble:


Debattens mænd dater måske yngre kvinder istedet...

Vi er ikke repræsentative for resten af samfundet.

Eller er gift? :)


Ja, og det med yngre kvinder sikkert :)

Haha, eller jævnaldrende?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 29. okt 2019, 22:04

Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
A 7 skrev:Det er lidt sjovt, for her på debatten synes jeg aldrig, man læser om mænd, der dater ældre kvinder - men man læser da nogle gange om kvinder, der dater yngre mænd. :gruble:


Debattens mænd dater måske yngre kvinder istedet...

Vi er ikke repræsentative for resten af samfundet.

Eller er gift? :)


Ja, og det med yngre kvinder sikkert :)

Haha, eller jævnaldrende?


Nej, det tror jeg ikke.

Men lav da en tråd om debattens ægtemænd, så det kan blive afklaret :D

Det gider jeg ikke :D :lol: det er ikke interessant for mig :D
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 30. okt 2019, 06:02

Planten skrev:
Aurora skrev:
klumphen skrev:
Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Hvis de bare er ærlige omkring det, så er det vel fint nok?


Ja det er da helt fint, det er bare - sært. Men det er vel et kink som alle mulige andre.

Jeg bliver lige nødt til at kommentere den med kink. Hvorfor skal det være et kink?
Jeg har fx mere til fælles med en mand på et par og 30, som ikke har leget far, mor og børn, end jeg har med en i starten af 40'erne, hvis største interesse er vintage rom og MTB. Det er jo ikke noget seksuelt?


Good point. Jeg tænkte straks at det måtte være noget seksuelt. Det siger så nok mest om mig :lol: Måske skulle jeg overveje at træde ud af cølibatet :-D
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 30. okt 2019, 06:23

Jeg har fået de smukkeste øreringe i gave af min fyr :love:
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. okt 2019, 06:33

Aurora skrev:
Planten skrev:
Aurora skrev:
klumphen skrev:
Aurora skrev:Virkelig? Er det sådan nogle milf-jægere, der skal have en fantasi opfyldt? Jeg nærmer mig også selv det skarpe hjørne, men det er da virkelig ikke en særlig attraktiv approach.. men jeg ville så heller aldrig like nogen der er så ung, så jeg ville ikke komme til at opleve det. Men jeg er oprigtigt forundret.

Hvis de bare er ærlige omkring det, så er det vel fint nok?


Ja det er da helt fint, det er bare - sært. Men det er vel et kink som alle mulige andre.

Jeg bliver lige nødt til at kommentere den med kink. Hvorfor skal det være et kink?
Jeg har fx mere til fælles med en mand på et par og 30, som ikke har leget far, mor og børn, end jeg har med en i starten af 40'erne, hvis største interesse er vintage rom og MTB. Det er jo ikke noget seksuelt?


Good point. Jeg tænkte straks at det måtte være noget seksuelt. Det siger så nok mest om mig :lol: Måske skulle jeg overveje at træde ud af cølibatet :-D


jeg hælder nu også lidt til kink, eller noget mor-kompleks :fløjt: hvis man så bevidst og aktivt går efter kvinder der er 15+ år ældre end en selv.
Min første indskydelse er ihvertfald ikke at mænd opsøger væsentligt ældre kvinder fordi de har en formodning om et interesse fællesskab.
Men har også set en 10+ tinderprofiler, hvor mænd er i 20'erne, men helt bevidst har sat alder til fx 40, og i profiltekst skriver at de er yngre, og søger ældre kvinde.

Jeg havde selv sat grænsen ved et par år yngre, og max 10 ældre, og har hovedsageligt matchet med mænd der er ældre end jeg er, gerne start/midt 40.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 30. okt 2019, 07:37

Selv er jeg umiddelbart ikke interesseret i noget under ca 45 +/- et par år.

Jeg har det virkelig svært ved at blive kontakte af unge mænd på alder med min datter/svigersøn.
I aftes var der en på 29 og her til morgen en på 33. Forstår det vitterligt ikke. :gruble:
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 30. okt 2019, 08:52

Tricolette skrev:Selv er jeg umiddelbart ikke interesseret i noget under ca 45 +/- et par år.

Jeg har det virkelig svært ved at blive kontakte af unge mænd på alder med min datter/svigersøn.
I aftes var der en på 29 og her til morgen en på 33. Forstår det vitterligt ikke. :gruble:


Sådan har jeg det også, er ikke interesseret i nogen der er mere end et par år yngre eller ældre end mig selv. Er heller ikke rigtigt interesseret i en uden børn eller med voksne børn. Vil gerne være ca samme sted i livet.
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Singletråden

Indlægaf Tricolette » 30. okt 2019, 09:14

Aurora skrev:
Tricolette skrev:Selv er jeg umiddelbart ikke interesseret i noget under ca 45 +/- et par år.

Jeg har det virkelig svært ved at blive kontakte af unge mænd på alder med min datter/svigersøn.
I aftes var der en på 29 og her til morgen en på 33. Forstår det vitterligt ikke. :gruble:


Sådan har jeg det også, er ikke interesseret i nogen der er mere end et par år yngre eller ældre end mig selv. Er heller ikke rigtigt interesseret i en uden børn eller med voksne børn. Vil gerne være ca samme sted i livet.


Netop - samme sted i livet :gogo:

Her foretrækker jeg så en med voksne børn, eller i hvert fald så gamle børn, at de stort set er selvkørende.
Jeg er nået dertil i livet, hvor jeg bare vil nyde tilværelsen uden de store forpligtelser, og kunne gøre, som jeg har lyst til, når jeg har vil.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 30. okt 2019, 09:38

Jeg har for første gang siden en gymnasiekæreste fundet end mand, der er jævnaldrende med mig indenfor et par mdr. Jeg havde helt glemt hvor meget fælles referencerammer indenfor alt muligt kan bidrage med - vi havde fx en fest med at opdage, at købmanden i kolonihaveforeningen solgte slik, der var klassikere i slut-80’erne :lol:

Det er selvsagt småting, men hvis det basale er på plads, er det for mig bare en bonus, og det gør også nogle ting nemmere - med en der var markant yngre eller ældre, ville spm om børn fx være kompliceret allerede fra starten. Vi er begge samme sted og ved godt, at vi i slutningen af 30’erne også er nødt til at forholde os til emnet ud fra en praktisk synsvinkel og ikke kun den teoretiske “vil vi på papiret det samme”.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 30. okt 2019, 13:30

Jeg er i starten af 30'erne og det virker vildt at tænke på at jeg kan få en kæreste der er omkring 40 år.
Min alder er ikke en spekulation jeg har, 40 år lyder bare så voksent. Kan I følge mig? :genert:

Da man var barn og ung, hvor alder virkelig betød noget, var en på 40 år bare noget ens forældre var og virkelig langt ude i fremtiden :lol: Det var så fjernt at man selv kunne være omkring 40 år og uden nærmest at stå med et ben i graven.
4
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 30. okt 2019, 15:18

Misantropen skrev:Jeg er i starten af 30'erne og det virker vildt at tænke på at jeg kan få en kæreste der er omkring 40 år.
Min alder er ikke en spekulation jeg har, 40 år lyder bare så voksent. Kan I følge mig? :genert:

Da man var barn og ung, hvor alder virkelig betød noget, var en på 40 år bare noget ens forældre var og virkelig langt ude i fremtiden :lol: Det var så fjernt at man selv kunne være omkring 40 år og uden nærmest at stå med et ben i graven.


Min mand bliver 41 om tre uger. Jeg synes faktisk han er lidt en gammel gris at være gift med en så ung som mig :blush:
Jeg er 39 :-D
12
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 30. okt 2019, 15:21

Ham jeg ser er 44. Jeg er 30. Det troede jeg godt nok heller ikke før var så oplagt, som det virker som nu.
Men ok. Jeg er 75 mentalt. Det kompenserer på en eller anden skæv måde :-D
13
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 16:38

Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 30. okt 2019, 17:19

Planten skrev:Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig nogen endnu, men jeg er også tyk. Deller, den tykke kvindes rynker når alt andet også er stort :lol:

Jeg har heller ikke fundet grå hår endnu, men jeg er også single..
Billede
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 30. okt 2019, 17:21

Misantropen skrev:
Planten skrev:Hvor mange rynker, skal man have, når man er 40? :lol: de får i hvert fald ikke den vilde gevinst ved mig, hvis det er rynker, de går efter :D

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke rigtig nogen endnu, men jeg er også tyk. Deller, den tykke kvindes rynker når alt andet også er stort :lol:

Jeg har heller ikke fundet grå hår endnu, men jeg er også single..
Billede

:P jamen jeg er også dejligt tyk :P
0

Tilbage til "Forhold og sex"