Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Singletråden

Indlægaf Buffy » 17. feb 2018, 22:10

Krølle skrev:
Buffy skrev:Oh boy, at have lavet aftaler med ejendomsmæglere, er som at have en aftale med en lidt for needy date :nerve:


I hear you. Jeg bestiller lidt salgsopstillinger på ting både i byen og på landet-landet pt. De er nogenlunde lige desperate, når de ringer en op forlige at vejre stemningen - en gang er fint, men pt bliver jeg bombarderet, fordi jeg bestiller så meget materiale.

Var det lige så let at få en date med en fornuftig mand som med en ejendomsmægler, ville der ikke være singler i dette land!


Home har sendt en SMS og 4! mails for at bekræfte vores aftale. WTF! Og det er ikke bare den samme mail,de er kommet til at sende flere gange, det er 4 forskellige mail.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 17. feb 2018, 22:30

Jeg valgte så at tage min social rådgivers råd til mig om at sluge min stolthed og række ud efter min eks-flirt.
Så jeg sendte ham en sød gif med en flagermus og en besked om om vi ikke skulle aftale at vi ikke var uvenner.
Han forstod det så som at jeg gerne ville diskuterer, hvilket jeg ikke blamer ham for - for det er atypisk ikke at holde på min ret - så han fortalte at han var ret irriteret på mig og nogle grunde til hvorfor.
Og så skrev jeg at jeg sådan set ikke var ude på at diskutere, og vi ikke ville blive enig om hvem der var mest rigtig på den, men hvis han ville være uvenner var der jo ikke så meget at gøre ved det, men at min intention ikke var at vi skulle være bedst buddies eller noget, bare at jeg ikke trivedes med at rende rundt og være uvenner med folk, og gensidige negative syn på hinanden og jeg egentlig bare søgte noget sjælefred. Men hvis han forsat ville være sur så ville jeg være glad hvis han gav besked om når han var færdig med det.

Han skrev så kort tid efter at han faktisk ikke var sur, mere bare irriteret men at det gad han faktisk heller ikke at være, og han synes vi skulle mødes til en hyggesnak for lige at få den lagt helt ned og så ellers droppe den dårlige stemning.

I morges gik vi så den tur, og det var rigtig fint, vi fik snakket lidt om ingenting og fik nævnt at det var rart at få sluttet fred og så gik vi hver til sit.

Jeg skulle til hjemløse-bryllup, og det var så rart at kunne bruge dagen på de mennesker jeg nu skulle være sammen med 100%, i stedet for at bruge noget af energien på at være frustreret.
Jeg tror helt sikkert jeg vil tage det med videre, og arbejde på at blive mere forsonelig, mindre stejl og bedre til at være villig til at fravige min ret hvis det mest af alt handler om princip og der intet er at vinde på at holde fast på den.
18
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. feb 2018, 23:26

Rikke skrev:Jeg kan godt selv høre det...


Jeg synes der er kæmpe stor forskel på at have en der rumsterer, men som man fravælger for at passe på sig selv...
til at tilvælge en, fordi man synes denne kunne være (måske mere) intressant (end den man dater nu)

Måske bare en erkendelse af at de følelser der er for den anden, det han vækker i dig, bare tager tid at deale med?
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 00:17

Jeg håber I har haft nogle gode dates, jer der har skulle af sted :pompom: Og fælleskram til jer der måtte trænge :kram:

Jeg har haft en skøn dag! En rigtig god gåtur på ca. 2 timer med hundene, som sagtens kunne have været længere hvis vi var kommet tidligere af sted. Imens vi var på tur skrev en af mine venner og spurgte om jeg havde planer for aftenen. Jeg havde egentlig tænkt at jeg bare skulle fede den foran tv og computer, men han trængte til at komme ud og blive luftet og ville gerne se mig, så han kom først på aftenen. Det var rigtig hyggeligt. Vi har grinet noget så vildt og voldsomt, været alt for upassende med vores humor og zappet mellem MGP og Talent.. Wuuhuu, det vilde voksenliv :wacko: :lol:

Vi så også nogle dårlige videoer på Youtube, bl.a nogle sketches med Simon Jul i Banjos Likørstue. Tænk at det næsten er 20 år gammelt :8: Det var stadig åndssvagt og sjovt, men der er en del nostalgi og minder forbundet med det da det var vældig populært da jeg gik i folkeskole :D

Jeg har siddet og hængt den sidste times tid, så jeg burde gå i seng så jeg kan være frisk til i morgen.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 18. feb 2018, 00:58

Rikke skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Rikke skrev:Jeg kan godt selv høre det...


Jeg synes der er kæmpe stor forskel på at have en der rumsterer, men som man fravælger for at passe på sig selv...
til at tilvælge en, fordi man synes denne kunne være (måske mere) intressant (end den man dater nu)

Måske bare en erkendelse af at de følelser der er for den anden, det han vækker i dig, bare tager tid at deale med?

Det tager virkelig tid... Jeg er ikke sikker på, at jeg nogensinde kan slippe ham helt? Men jeg ved også, at ham den nye her er helt fantastisk og kan være rigtig god for mig. Og så er han lækker. Huskede jeg at nævne det? :D

Jeg tænker jo bare, at jeg på ingen måde kan forvente noget af ham, som jeg ikke helt kan leve op til selv...


Jeg synes, du er lidt for hård ved dig selv. Der er forskel på at date andre aktivt og have et menneske i sit liv, man følelsesmæssigt ikke kan slippe (tanken om) nu og her, selvom man gerne ville.

Du skriver, du ville vælge ham fra din fortid, hvis du fik muligheden, men du har jo også kun set ny mand få gange (så vidt jeg lige husker), følelserne stikker i sagens natur ikke så dybt for den nye, men de kommer med tiden, altså hvis potentialet fortsat er der, og selvom du måske aldrig slipper fortidsmanden helt-helt, vil de med garanti fade proportionelt med at det nye vokser :)

Som udgangspunkt er jeg egentlig fortaler for, at man er 100% følelsesmæssigt fri af tidligere forbindelser, når man engagerer sig i noget nyt, men dét sagt er der jo en grund til at ‘TOWGA’-begrebet blev opfundet. Nogle relationer slipper man måske bare aldrig helt, fordi de someway satte et spor eller efterlod noget, man uanset intention ikke kan viske ud. Hvis du ved, at fortidsmand ikke bliver en reel mulighed, ser jeg intet odiøst i, han får lov at have en lille plads i dit hjerte. Jeg synes, du skal give dig selv lov, også til at have visse forbehold for at ny mand ikke dater andre.
8
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 18. feb 2018, 09:23

Jeg har fået et match md en Belgier der påstår at han pt. er i Tyskland, men Tinder siger så at han er mindre end en km væk fra mig. Det lugter lidt af en scammer...
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 18. feb 2018, 09:42

Rikke skrev:Dejlig date i dag! Gåtur på Christiania (og jeg må med en lille smule skam erkende, at det er første gang i mine 17 år i Kbh, jeg har været der), middag på Madklubben i Store Kongensgade og rødvin på sofaen hjemme hos mig. Han er kørt nu. Han skal afsted til noget kl. 8 i morgen tidligt, og det er bare lidt noget bøvl med overnatning her så.
Han er totalt på! Snakker om forlænget weekend i et familiesommerhus i Nordjylland. Taler som det er en selvfølge, at vi da skal ses igen. Er fabelagtigt selskab og snakken kører bare. Ind i mellem stopper han i en sætning og voldkysser mig. Han er satme dejlig :genert:

To ting:
1. Mens vi sad og ventede på hovedretten på Madklubben, spurgte han til noget, som jeg havde nævnt sidste weekend. Jeg fortalte da, at jeg var skidekræsen på Tinder - og hvad skete der så lige for, at jeg matchede med to mænd samme dag? Ham og en anden.
Her til aften spurgte han mig så, om jeg havde set ham den anden. Jeg svarede, at jeg syntes vores date i lørdags var så dejlig, at jeg havde afbrudt den anden samtale, for jeg kan ikke rigtigt det der med at se flere på en gang. Hans svar var: "Det styrer du altså selv, vi ejer ikke hinanden - men du er i øvrigt den eneste jeg skriver og ses med lige nu".
Jeg blev sådan lidt... Hmmm... Hvis han havde fortalt mig, at han havde skrevet/været på date med andre, samtidigt med mig, havde jeg rejst mig lige der og stoppet alt. Ikke fordi han havde brudt en aftale (som vi jo ikke har lavet), men fordi det ville ligge fjernt fra, hvad jeg selv ville gøre efter en god date og fordi jeg ville føle, at jeg kun var god nok, indtil der dukkede noget bedre op.
Jeg bliver nødt til at tage den med ham face to face snart. At jeg egentligt gerne vil, at ingen af os render på dates med andre.
Han var helt fornuftig i sine argumenter om at koncentrere sig og fokusere på det, som man er i lige nu, men alligevel kan jeg mærke, at jeg har brug for at vide, hvad han ville vælge at gøre, hvis der dukkede en mulighed op for en date med en anden?

2. Totalt selvmodsigende... I know. Min "the-one-who-got-away" lurer i baghovedet. Jeg kan ikke slippe tanken om ham og hvad vi kunne have sammen. Det kan han heller ikke, men han kan heller ikke forsikre mig om, at det nok skal blive os to.
Jeg har følelsen af, at en ny kæreste er mit 2. valg. Jeg ville forlade enhver mand for min TOWGA på et splitsekund. Men jeg kan simpelthen ikke blive ved med at vente på noget, som måske aldrig sker, og jeg har LYST til at have en dejlig mand i mit liv. Ham her daten er så meget dét, jeg har brug for. Han er opmærksom, lækker, klog, lækker, galant, lækker, pæn, lækker, veluddannet, lækker - nævnte jeg, at han er lækker :genert:

Hvad fanden sker der for det, altså... Jeg er med på, at jeg selv skal have afklaret nogle ting, før jeg kan bede ham om ikke at se andre, I know...



I forhold til punkt 1: så lyder det på mig til, at I ser ens på det. Derfor bringer han ‘det andet match’ op. At han svarer som han gør, kan ligeså godt være udtryk for, at han ikke ønsker at presse dig. Hvis nu han havde sagt ‘jeg vil ikke have, at du skriver og ses med andre. Du er min nu’ så ville vi alle nok have reageret med et ‘okay - slap lige af- det er 2. Date’.
Han dater ikke andre. Du dater ikke andre. Alt er godt.

Til sammenligning sagde min - ja kæreste nu- for en uges tid siden, at han havde haft åbnet tinder for at slette sin profil- og kunne se, at min stadig var der. ...og at det skulle han selvfølgelig ikke bestemme- men han syntes jeg skulle vide, at han havde slettet sin. Han turde ikke sige ‘slet den dog muspel’ (men selvfølgelig skulle den da slettes)
5
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 18. feb 2018, 10:16

Min eks, ham der gik fra mig i efteråret og som har haft skrevet til mig, har nu givet udtryk for, spurgte om jeg ville mødes. Jeg gik med til det, og vi gik en lang tur og snakkede om alt og intet, og han gav utryk for, at han gerne vil mig igen. At han er blevet klogere osv. Jeg var egentlig videre, men jeg kan godt mærke, at det rykker noget i mig alligevel, og at det var rigtig rart at se ham nu, hvor alle dårlige følelser har haft tid til at hele.

I mellemtiden har jeg ikke fået set ham den skønne, jeg har været på et par dates med, fordi vi begge har været væk forskudt af hinanden. Men jeg regner da med, at vi skal ses igen i løbet af næste uge, med mindre han har ombestemt sig og ikke er på alligevel.

Jeg kan godt mærke, at det har potentiale til at blive noget værre rod, det her.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 18. feb 2018, 11:53

Krølle skrev:
Buffy skrev:Oh boy, at have lavet aftaler med ejendomsmæglere, er som at have en aftale med en lidt for needy date :nerve:


I hear you. Jeg bestiller lidt salgsopstillinger på ting både i byen og på landet-landet pt. De er nogenlunde lige desperate, når de ringer en op forlige at vejre stemningen - en gang er fint, men pt bliver jeg bombarderet, fordi jeg bestiller så meget materiale.

Var det lige så let at få en date med en fornuftig mand som med en ejendomsmægler, ville der ikke være singler i dette land!


Når nu du bestiller salgsopstillinger via ejendomsmæglernes hjemmesider, så kan du vinge af om du vil kontaktes telefonisk.

Så jeg tænker det var en god ide lige at tage stilling til om du gider de ringer til dig for at følge op på om der er interesse.

Bare et lille tip :-D

Det kunne self også være ejendomsmægleren var meget lækker og man gerne ville kontaktes :-D :-D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 12:23

Jeg mødte forresten en i går som jeg har gået i klasse med i folkeskolen. Jeg tror ikke vi har set hinanden i 10 år og måske endda mere end det.

Han var sammen med et lille barn og en kvinde, sandsynligvis hans kæreste og eget barn. Jeg gik tur med min mor og hundene så det var egentlig fordi barnet gerne ville hilse på hundene. Så faldt vi jo i snak og da vi var ved at skilles sagde han et eller andet jeg ikke fik fat i og mit navn. Jeg var sådan helt øh, hvad sagde du lige? Jeg blev helt befippet og vidste ikke om han bare havde gættet eller hvad, men det var så fordi han kunne kende mig :genert:

Da jeg fik kigget på ham kunne jeg også sagtens kende ham, men hvor er det bare typisk at man ligner lort når sådan noget sker :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 18. feb 2018, 12:31

Juki skrev:Jeg mødte forresten en i går som jeg har gået i klasse med i folkeskolen. Jeg tror ikke vi har set hinanden i 10 år og måske endda mere end det.

Han var sammen med et lille barn og en kvinde, sandsynligvis hans kæreste og eget barn. Jeg gik tur med min mor og hundene så det var egentlig fordi barnet gerne ville hilse på hundene. Så faldt vi jo i snak og da vi var ved at skilles sagde han et eller andet jeg ikke fik fat i og mit navn. Jeg var sådan helt øh, hvad sagde du lige? Jeg blev helt befippet og vidste ikke om han bare havde gættet eller hvad, men det var så fordi han kunne kende mig :genert:

Da jeg fik kigget på ham kunne jeg også sagtens kende ham, men hvor er det bare typisk at man ligner lort når sådan noget sker :lol:


Jeg så en mand i min vinterbadeforening i dag, som jeg TROR jeg har gået på efterskole med for.. 17 år siden. Jeg var ikke sikker, har aldrig set ham i bar røv før - men han så vist ikke mig.

Jeg følte ikke lige for at undersøgt det, lige i dén situation :genert:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 18. feb 2018, 12:32

Little_Woman skrev:
Juki skrev:Jeg mødte forresten en i går som jeg har gået i klasse med i folkeskolen. Jeg tror ikke vi har set hinanden i 10 år og måske endda mere end det.

Han var sammen med et lille barn og en kvinde, sandsynligvis hans kæreste og eget barn. Jeg gik tur med min mor og hundene så det var egentlig fordi barnet gerne ville hilse på hundene. Så faldt vi jo i snak og da vi var ved at skilles sagde han et eller andet jeg ikke fik fat i og mit navn. Jeg var sådan helt øh, hvad sagde du lige? Jeg blev helt befippet og vidste ikke om han bare havde gættet eller hvad, men det var så fordi han kunne kende mig :genert:

Da jeg fik kigget på ham kunne jeg også sagtens kende ham, men hvor er det bare typisk at man ligner lort når sådan noget sker :lol:


Jeg så en mand i min vinterbadeforening i dag, som jeg TROR jeg har gået på efterskole med for.. 17 år siden. Jeg var ikke sikker, har aldrig set ham i bar røv før - men han så vist ikke mig.

Jeg følte ikke lige for at undersøgt det, lige i dén situation :genert:

Nej okay, det lyder alligevel lidt mere akavet :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10619

Re: Singletråden

Indlægaf Little_Woman » 18. feb 2018, 12:38

Juki skrev:
Little_Woman skrev:
Juki skrev:Jeg mødte forresten en i går som jeg har gået i klasse med i folkeskolen. Jeg tror ikke vi har set hinanden i 10 år og måske endda mere end det.

Han var sammen med et lille barn og en kvinde, sandsynligvis hans kæreste og eget barn. Jeg gik tur med min mor og hundene så det var egentlig fordi barnet gerne ville hilse på hundene. Så faldt vi jo i snak og da vi var ved at skilles sagde han et eller andet jeg ikke fik fat i og mit navn. Jeg var sådan helt øh, hvad sagde du lige? Jeg blev helt befippet og vidste ikke om han bare havde gættet eller hvad, men det var så fordi han kunne kende mig :genert:

Da jeg fik kigget på ham kunne jeg også sagtens kende ham, men hvor er det bare typisk at man ligner lort når sådan noget sker :lol:


Jeg så en mand i min vinterbadeforening i dag, som jeg TROR jeg har gået på efterskole med for.. 17 år siden. Jeg var ikke sikker, har aldrig set ham i bar røv før - men han så vist ikke mig.

Jeg følte ikke lige for at undersøgt det, lige i dén situation :genert:

Nej okay, det lyder alligevel lidt mere akavet :lol:


Det var ikke en jeg var specielt vild med dengang - så jeg var slet ikke fristet til at udforske det nærmere :lol:
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. feb 2018, 13:23

Jesus! Vi har lige haft mægler ude og se på huset - det var ret syret men overraskende ok. Vi har begge mentalt troet, at vi skulle blive gamle her, men dels er erkendelsen omkring vores proces ved at sive ind, så det føles ok, og dels er der få sorger, der ikke kan dulmes af, at mæglerens bud på salgspris lød på 0,5-0,8 mio mere, end vi selv havde regnet med.

Kbh er fucking crazy. Går det her som planlagt, kommer jeg til st grine hele vejen ned i banken.
12
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. feb 2018, 13:25

Nå ja, huspriser er ikke særlig singleemneagtigt, men i mangel af singlerelevant action er det den bedste nyhed i min weekend :genert: :-D
4

Tilbage til "Forhold og sex"