Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 539
Likede indlæg: 14772

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 9. mar 2024, 07:51

Med det du siger, får jeg lidt indtryk af en mand, som vil have tingene på hans OG KUN HANS måde - og ellers er han ude. Det var ærlig talt (også) noget, der ville bekymre mig.
6
FrkCherry
Indlæg: 217
Tilmeldt: 29. jun 2020, 19:58
Kort karma: 11
Likede indlæg: 622

Re: Singletråden

Indlægaf FrkCherry » 9. mar 2024, 16:40

avdotja skrev:Med det du siger, får jeg lidt indtryk af en mand, som vil have tingene på hans OG KUN HANS måde - og ellers er han ude. Det var ærlig talt (også) noget, der ville bekymre mig.


Præcis, det er det jeg kan frygte lidt - især når jeg ser det i helhed med hans utilfredshed over at jeg ikke har mere tid/overskud til at se ham, dealbreakers omkring lokationer hvor han er villig til at bo osv. Jeg synes i hvert fald at det kan give indtryk af en manglende evne til at være rummelig og være i stand til at løse konflikter/finde fælles fodslag. :)

Det skal selvfølgelig nævnes at det er en generel tendens i hans familie og det er derfor ikke kun er ham, der ikke ønsker kontakt til flere af hans familiemedlemmer. Dvs. hans bedstefar har droppet alt kontakten til hans bedstemor som han derfor aldrig har kendt, hans bror viser heller ikke interesse for at have kontakt til ham (dvs. de er fælles omkring at tage afstand til hinanden), hans moster har et stramt forhold til hans bedstefar (som han selv er meget tæt med) og derfor har de ikke kontakt i dag, han følte at der altid var en slags konkurrence mellem ham, hans bror og deres kusine og fætter så derfor er de ikke i kontakt, faren var fysisk voldig mod ham som barn og derfor ønsker han ingen kontakt med nogen fra hans fars side af familien osv. Men det ændrer selvfølgelig stadig ikke på, at han også selv har det sådan at der er mange familiemedlemmer han ikke ønsker kontakt til (udover hans far, som er forståeligt nok).
0
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12254

Re: Singletråden

Indlægaf Smiling_Goat » 9. mar 2024, 18:30

FrkCherry skrev:
avdotja skrev:Med det du siger, får jeg lidt indtryk af en mand, som vil have tingene på hans OG KUN HANS måde - og ellers er han ude. Det var ærlig talt (også) noget, der ville bekymre mig.


Præcis, det er det jeg kan frygte lidt - især når jeg ser det i helhed med hans utilfredshed over at jeg ikke har mere tid/overskud til at se ham, dealbreakers omkring lokationer hvor han er villig til at bo osv. Jeg synes i hvert fald at det kan give indtryk af en manglende evne til at være rummelig og være i stand til at løse konflikter/finde fælles fodslag. :)

Det skal selvfølgelig nævnes at det er en generel tendens i hans familie og det er derfor ikke kun er ham, der ikke ønsker kontakt til flere af hans familiemedlemmer. Dvs. hans bedstefar har droppet alt kontakten til hans bedstemor som han derfor aldrig har kendt, hans bror viser heller ikke interesse for at have kontakt til ham (dvs. de er fælles omkring at tage afstand til hinanden), hans moster har et stramt forhold til hans bedstefar (som han selv er meget tæt med) og derfor har de ikke kontakt i dag, han følte at der altid var en slags konkurrence mellem ham, hans bror og deres kusine og fætter så derfor er de ikke i kontakt, faren var fysisk voldig mod ham som barn og derfor ønsker han ingen kontakt med nogen fra hans fars side af familien osv. Men det ændrer selvfølgelig stadig ikke på, at han også selv har det sådan at der er mange familiemedlemmer han ikke ønsker kontakt til (udover hans far, som er forståeligt nok).


Oh fuck.

Jeg ved godt, jeg har en kæreste og dermed er lidt persona non grata herinde, men jeg kan ikke læse det der uden at sige: er du sikker på, at du vil noget med ham? Hans familie lyder dysfunktionel og hvis han er blevet slået som barn, har han formentligt selv nogle uheldige strategier med i bagagen, hvis han ikke har været igennem heftig terapi. Det er ikke nok, at han ikke længere ser sin far. Rigtig mange som blev udsat for vold som børn, trækker sig fra deres familie og kan se at volden var forkert, men ender alligevel med at gentage den.

Jeg bliver bare sådan lidt bekymret for dig. Hvis han samtidig virker grænseoverskridende og lidt clingy, så er det bare ekstra grund til bekymring.
6
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1600
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5670

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 13. mar 2024, 13:15

Nåh, jeg sniger mig lige så stille herind igen.

Jeg havde ellers datet en mand siden august, men i søndags måtte jeg sige til ham om jeg var i tvivl om det var det rigtige. Han foreslog at holde en pause, gik ud af døren og så har jeg ikke hørt fra ham siden.

Og nej, jeg har heller ikke skrevet. Jeg ville lige give det et par dage inden jeg evt. tog kontakt.

Øv bøv.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7961

Re: Singletråden

Indlægaf Nicolait » 13. mar 2024, 13:52

Hende jeg ser, har jeg pludselig ikke hørt fra siden i søndags, hvor hun sendte en besked om, at hun ikke kunne ses om søndagen alligevel.

Jeg har skrevet og spurgt, hvordan hendes uge ser ud. Hun har læst mine to beskeder, men hun har ikke svaret på dem.

Jeg prøver at give hende et kald, for jeg er forvirret over, hvad der sker.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Ego81
Indlæg: 568
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1511

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 13. mar 2024, 15:45

Nicolait skrev:Hende jeg ser, har jeg pludselig ikke hørt fra siden i søndags, hvor hun sendte en besked om, at hun ikke kunne ses om søndagen alligevel.

Jeg har skrevet og spurgt, hvordan hendes uge ser ud. Hun har læst mine to beskeder, men hun har ikke svaret på dem.

Jeg prøver at give hende et kald, for jeg er forvirret over, hvad der sker.


Kunne godt lyde som ghosting. Eller at hun er i tvivl og tager en tænkepause. Øv.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16974
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21145

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 13. mar 2024, 15:52

Nicolait skrev:Hende jeg ser, har jeg pludselig ikke hørt fra siden i søndags, hvor hun sendte en besked om, at hun ikke kunne ses om søndagen alligevel.

Jeg har skrevet og spurgt, hvordan hendes uge ser ud. Hun har læst mine to beskeder, men hun har ikke svaret på dem.

Jeg prøver at give hende et kald, for jeg er forvirret over, hvad der sker.

Øv, hvor er det strengt.

Jeg vil dog råde dig til at vente med at ringe til hende. Hun har læst dine beskeder, så du ved hun er i live, men af en eller anden grund ignorerer dig p.t.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7961

Re: Singletråden

Indlægaf Nicolait » 13. mar 2024, 15:55

Ego81 skrev:
Nicolait skrev:Hende jeg ser, har jeg pludselig ikke hørt fra siden i søndags, hvor hun sendte en besked om, at hun ikke kunne ses om søndagen alligevel.

Jeg har skrevet og spurgt, hvordan hendes uge ser ud. Hun har læst mine to beskeder, men hun har ikke svaret på dem.

Jeg prøver at give hende et kald, for jeg er forvirret over, hvad der sker.


Kunne godt lyde som ghosting. Eller at hun er i tvivl og tager en tænkepause. Øv.


Det kan sagtens være. Hun tog ikke telefonen, da jeg ringede.

Jeg kan godt mærke, at det har ramt et ømt punkt hos mig. Jeg troede, at vi bevægede os fremad langsomt men sikkert i et tempo, som vi begge kunne være med på.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7961

Re: Singletråden

Indlægaf Nicolait » 13. mar 2024, 15:58

Misantropen skrev:
Nicolait skrev:Hende jeg ser, har jeg pludselig ikke hørt fra siden i søndags, hvor hun sendte en besked om, at hun ikke kunne ses om søndagen alligevel.

Jeg har skrevet og spurgt, hvordan hendes uge ser ud. Hun har læst mine to beskeder, men hun har ikke svaret på dem.

Jeg prøver at give hende et kald, for jeg er forvirret over, hvad der sker.

Øv, hvor er det strengt.

Jeg vil dog råde dig til at vente med at ringe til hende. Hun har læst dine beskeder, så du ved hun er i live, men af en eller anden grund ignorerer dig p.t.


Jeg gav hende et kald, da jeg kom hjem.

Jeg skal have fjernet en visdomstand her senere i dag. Jeg regner ikke med at kunne tale ordentlig i telefon i et par dage derefter.

Nogle gange kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvad jeg gør galt, for det er bestemt ikke fleste gang, at jeg oplever det her.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7961

Re: Singletråden

Indlægaf Nicolait » 13. mar 2024, 16:17

Hun skrev til mig, at hun ikke synes vi skal fortsættes med at ses.

Hun skrev følgende til mig:

Hej Nicolai

Så du ringede.

Du må undskylde det sene svar.

Jeg har tænkt en masse over tingene.

Synes du er en virkelig sød og fantastisk person.

Men jeg synes ikke vi har så meget tilfælles :S

Jeg er meget glad for dyr og vil rigtig gerne have dem i mit liv.

Jeg er vild med næsten alt slags mad og tager både and og flæskesteg til jul

Jeg er glad for at komme ud i naturen. For at vandre og løbe og være i bevægelse og komme op i bjergene og ud på offroad. Både i telt og i bunden af en gyngende skude i stærk storm.

Jeg er nok lidt mere ekstrovert og holder af at fylde min lejlighed med glade mennesker og spille musik eller gå til koncerter, eller forestillinger.

Jeg holder samtidig meget af det intense, når man skal mødes intimt, og oplever ikke helt vores kys rammer det.

Jeg føler også lidt at jeg er nødt til at holde gang i samtalen en imellem, da du er lidt stille.

Synes ellers du er virkelig utrolig sød og empatisk, men må desværre sige fra mht. at fortsætte med at date.

Du ønskes rigtig god vind!

Stort knus

Jeg kan lige så godt holde op med at date, for det ender alligevel altid med det samme resultat.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Lys
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 503
Likede indlæg: 10588

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2024, 16:23

Nicolait skrev:Hun skrev til mig, at hun ikke synes vi skal fortsættes med at ses.

Hun skrev følgende til mig:

Hej Nicolai

Så du ringede.

Du må undskylde det sene svar.

Jeg har tænkt en masse over tingene.

Synes du er en virkelig sød og fantastisk person.

Men jeg synes ikke vi har så meget tilfælles :S

Jeg er meget glad for dyr og vil rigtig gerne have dem i mit liv.

Jeg er vild med næsten alt slags mad og tager både and og flæskesteg til jul

Jeg er glad for at komme ud i naturen. For at vandre og løbe og være i bevægelse og komme op i bjergene og ud på offroad. Både i telt og i bunden af en gyngende skude i stærk storm.

Jeg er nok lidt mere ekstrovert og holder af at fylde min lejlighed med glade mennesker og spille musik eller gå til koncerter, eller forestillinger.

Jeg holder samtidig meget af det intense, når man skal mødes intimt, og oplever ikke helt vores kys rammer det.

Jeg føler også lidt at jeg er nødt til at holde gang i samtalen en imellem, da du er lidt stille.

Synes ellers du er virkelig utrolig sød og empatisk, men må desværre sige fra mht. at fortsætte med at date.

Du ønskes rigtig god vind!

Stort knus

Jeg kan lige så godt holde op med at date, for det ender alligevel altid med det samme resultat.


Har hun ret i, at er forskellige på de punkter hun lister op? Og er en begrundelse der ligner afvisninger, du har fået før? Jeg er lidt i tvivl om hvad du lægger I at du lige så godt kan holde på med at date. Men i så fald, skal du måske søge mere målrettet efter en med interesser der minder om dine?
4
Ego81
Indlæg: 568
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1511

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 13. mar 2024, 16:38

Jeg synes egentlig, at det er en ok begrundelse, selvom hendes liste er lidt rigeligt detaljeret. Samtidig ville jeg nok studse over nogle ting, hvis jeg fik sådan en. Altså, de fleste kan vel li' dyr, flæskesteg/and, bevæge sig osv.? Eller er det noget, I har talt om, hvor du sagde, at du ikke kunne li' de ting?

Jeg forstår godt, at du mister modet, men faktum er, at det er rigtig svært at finde et match :-(
4
Lys
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 503
Likede indlæg: 10588

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2024, 17:32

Ego81 skrev:Jeg synes egentlig, at det er en ok begrundelse, selvom hendes liste er lidt rigeligt detaljeret. Samtidig ville jeg nok studse over nogle ting, hvis jeg fik sådan en. Altså, de fleste kan vel li' dyr, flæskesteg/and, bevæge sig osv.? Eller er det noget, I har talt om, hvor du sagde, at du ikke kunne li' de ting?

Jeg forstår godt, at du mister modet, men faktum er, at det er rigtig svært at finde et match :-(


Jo, men hvis ens største drøm er at have hund, man har restaurantbesøg og koncerter som fritidsinteresse og man helst tilbringer sine ferier i vandrestøvler, kan det måske være lidt svært at se fremtiden med en med pelsdyrallergi, der er kræsen, helst ferierer i en liggestol og foretrækker hjemlig hygge (for lige at stille det skarpt op - kender jo ikke Nicolai).
5
Ego81
Indlæg: 568
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1511

Re: Singletråden

Indlægaf Ego81 » 13. mar 2024, 20:40

Lys skrev:
Ego81 skrev:Jeg synes egentlig, at det er en ok begrundelse, selvom hendes liste er lidt rigeligt detaljeret. Samtidig ville jeg nok studse over nogle ting, hvis jeg fik sådan en. Altså, de fleste kan vel li' dyr, flæskesteg/and, bevæge sig osv.? Eller er det noget, I har talt om, hvor du sagde, at du ikke kunne li' de ting?

Jeg forstår godt, at du mister modet, men faktum er, at det er rigtig svært at finde et match :-(


Jo, men hvis ens største drøm er at have hund, man har restaurantbesøg og koncerter som fritidsinteresse og man helst tilbringer sine ferier i vandrestøvler, kan det måske være lidt svært at se fremtiden med en med pelsdyrallergi, der er kræsen, helst ferierer i en liggestol og foretrækker hjemlig hygge (for lige at stille det skarpt op - kender jo ikke Nicolai).


Ja, det har du selvfølgelig ret i. Som sagt synes jeg også, at hendes begrundelse er ok, selvom jeg nok selv ville have gjort den lidt kortere.
1
Lys
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 503
Likede indlæg: 10588

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2024, 20:44

Ego81 skrev:
Lys skrev:
Ego81 skrev:Jeg synes egentlig, at det er en ok begrundelse, selvom hendes liste er lidt rigeligt detaljeret. Samtidig ville jeg nok studse over nogle ting, hvis jeg fik sådan en. Altså, de fleste kan vel li' dyr, flæskesteg/and, bevæge sig osv.? Eller er det noget, I har talt om, hvor du sagde, at du ikke kunne li' de ting?

Jeg forstår godt, at du mister modet, men faktum er, at det er rigtig svært at finde et match :-(


Jo, men hvis ens største drøm er at have hund, man har restaurantbesøg og koncerter som fritidsinteresse og man helst tilbringer sine ferier i vandrestøvler, kan det måske være lidt svært at se fremtiden med en med pelsdyrallergi, der er kræsen, helst ferierer i en liggestol og foretrækker hjemlig hygge (for lige at stille det skarpt op - kender jo ikke Nicolai).


Ja, det har du selvfølgelig ret i. Som sagt synes jeg også, at hendes begrundelse er ok, selvom jeg nok selv ville have gjort den lidt kortere.


Jeg tror heller ikke at jeg havde skrevet det så udførligt. Men synes egentlig det er befriende med en grundig forklaring (men det kan jeg jo sagtens sige når det ikke er mig, der er modtager).
1

Tilbage til "Forhold og sex"