Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. mar 2019, 11:23

WorkInProgress skrev:
I går og i dag har jeg skrevet lidt sammen med et par stykker af de andre fra byturen, og det lader gu'hjælpemig til at hele flokken på kryds og tværs er nået til enighed om at vi kunne passe rigtig godt sammen. :lol:


Men altså lægger det ikke også lidt et forventningspres på dig/jer når de andre synes og mener sådan?

God date i dag, håber den bliver skøn!!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 12. mar 2019, 11:29

Madam Pomfrey skrev:
WorkInProgress skrev:
I går og i dag har jeg skrevet lidt sammen med et par stykker af de andre fra byturen, og det lader gu'hjælpemig til at hele flokken på kryds og tværs er nået til enighed om at vi kunne passe rigtig godt sammen. :lol:


Men altså lægger det ikke også lidt et forventningspres på dig/jer når de andre synes og mener sådan?

God date i dag, håber den bliver skøn!!


Heldigvis ikke :)
Hvis vi fungerer sammen, bliver de glade på vores vegne. Hvis ikke, er det helt fint og så fortsætter de bare med at holde af os hver for sig :D

Og tak :blomst:

Edit: jeg er ret heldig med mit netværk, folk er generelt meget åbne, rummelige og positive. :lun:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 12. mar 2019, 11:57

Altså med forbehold for rimelig høj aktivitet på dating fronten fra min side - har i andre oplevet at jeres interessante matches ligesom ændrede karakter hen af vejen? Jeg kan ihvertfald se på mine at jeg er blevet klogere undervejs, og bedre til at sige "ellers tak"

Jeg beskrev jo min sidste date, med overskriften gentleman, og det var en super skøn oplevelse.
Det blev dog lukket ned igen - stort set med det samme, på en meget pæn måde, gensidige forbehold, og det er helt uden skuffelse og sårede følelser, blot en rigtig god oplevelse.

Men jeg havde 2 spændende match på samme tid, og beholdt kontakten til den anden også. Han virkede bare enormt spændende og sympatisk.
Det har været en meget stille og rolig pingpong skriftlig, han har været ret tilbageholdende, bekymret for at være for anmasende.
Vi har set hinanden nu 3 gange, over nogle timer, og kan jeg konkludere at jeg er havnet i gentleman kategorien igen, på den super fede måde, og at jeg er blevet bekræftet x 1000 i det indtryk jeg fik at ham på skrift. Han er et meget åbent og ærligt menneske, så hyggelig og spændende, eftersom og åbne refleksioner.
Og ikke mindst, så er der en meget tydelig og italesat agenda om at lære MIG at kende, ikke noget fokus på / ønske om at vi skal ende i sengen.
Faktisk skrev han efter første møde at han havde haft helt vildt lyst til at kysse mig, men at han var helt lost ifht hvordan pokker man tog hul på den slags, om man bare gjorde det? :lun: Han har helt klart forholdt sig til mig som menneske, min bagage - som jeg er helt tryg ved at udlevere, og deler ud af sig selv og sit. Han virker til at være i rigtig god kontakt med sig selv, en følemand - hvor jeg før har fundet knudemændende :tie:

Faktisk var jeg lidt "oh shit" da vi matchede, et indtryk af at han var "out of my league" - jeg tænkte at jeg var alt for ordinær til at være intressant for ham. :genert: Men han giver udtryk for at jeg er meget intressant, og noget helt andet og bedre end de øvrige matches han fik. - Ifølge ham var jeg den eneste der ikke havde spurgt til det matrialistiske som økonomi, boligforhold osv. Point til mig ;) Men jeg har godt nok haft et snorlige, ordinært og "kedeligt" liv sammenlignet med ham.

Jeg glæder mig til at undersøge og opleve kemien ham og jeg imellem. Vi er ihvertfald helt klart på bølgelængde, og min hjerne er nærmest overstimuleret af berigende intellektuelle samtaler. jeg tænder så meget på en "god hjerne"
Største udfordring: vi har børn i modsatte weekends :sarkasme:
9
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Singletråden

Indlægaf Elvispop » 12. mar 2019, 12:57

Så har jeg været på kaffe-date med hende den smukke og søde Fakta-pige :D

Syns da stadig at hun er smuk og meget sød, men om det har potentiale til at udvikle sig til mere en venskab, skal jeg ikke kunne sige..
Ingen døre er lukkede.

Det passer bare godt ind i min nye dating-taktik, med at holde igen og mærke efter.
12
Så tænd dog for helvede de baglygter
Aurora
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 210
Likede indlæg: 2709

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 12. mar 2019, 17:33

Ham jeg så i fredags, så jeg også søndag. Han er sød og pæn, og jeg er nok lidt interesseret. Igår skrev vi lidt sammen, men idag har jeg ikke hørt fra ham. Jeg KUNNE skrive til ham, men jeg skrev først igår, så nu er det hans tur. Jeg har ikke lyst til at signalere interessen for meget - brændt af fortiden har jeg besluttet mig for at spille lidt kostbar (selvom det er lidt sent eftersom vi havde sex både fredag og søndag). Jeg ved ikke om jeg synes vi skal være kærester, men jeg er nået dertil, hvor jeg har lyst til at bruge noget tid med en dejlig mand.

Han er nyskilt og brændt, og det er så dumt at indlade sig på noget med en mand i den tilstand, det ved jeg. Men jeg kan lide ham lidt, og så kunne jeg også ret godt lide sex igen efter næsten et år uden nærkontakt med en mand :genert:
Senest rettet af Aurora 13. mar 2019, 10:17, rettet i alt 1 gang.
5
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 12. mar 2019, 18:56

Jeg har et par dage, hvor jeg helt sindsygt har behov for, at nogen nusser mig i håret, holder om mig og alt det der. Jeg kan helt begynde at græde mig selv i søvn over, at jeg ikke "bare" kan finde en mand, der behandler mig ordentligt og tager de skavanker med, som følger med pakken.

Jeg har lyst til at drikke mig hammerlam, men jeg kan ikke tåle alkohol, og det gør altså ikke tingene bedre, at jeg skal deale med det som ædru og alene i min lejlighed.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. mar 2019, 19:07

.
Senest rettet af Planten 12. mar 2019, 21:08, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 12. mar 2019, 20:34

Jeg har mødt en.
En som bare fuldender mit liv. Jeg har noget at give mig til alle dage, og hverdagen giver så meget mere mening. Selv weekenderne er aldrig kedelige mere, men bare fyldt med vidunderlig tidsfordriv.
Sammen udgør vi seriøst bare hele pakken!
Jeg taler selvfølgelig om viskelæder. Til sammen har vi nu: Netflix, tv2play, Viaplay, HBO, Dplay og Mofibo.

I am in love.
13
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. mar 2019, 20:40

Anilara skrev:Jeg har mødt en.
En som bare fuldender mit liv. Jeg har noget at give mig til alle dage, og hverdagen giver så meget mere mening. Selv weekenderne er aldrig kedelige mere, men bare fyldt med vidunderlig tidsfordriv.
Sammen udgør vi seriøst bare hele pakken!
Jeg taler selvfølgelig om viskelæder. Til sammen har vi nu: Netflix, tv2play, Viaplay, HBO, Dplay og Mofibo.

I am in love.


https://www.youtube.com/watch?v=YFood_bTOX4
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 13. mar 2019, 07:25

Tinder/Fitness-flirten og jeg mødtes i går aftes. Det var hyggeligt at tilbringe et par timer i hans selskab - og jeg håber bestemt på en gentagelse, hvilket jeg har givet udtryk for, at jeg er interesseret i.
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf KitKat » 13. mar 2019, 09:54

Han er stadig interessant (og interesseret :P ) selvom vi er ædru.

Jeg har lidt på fornemmelsen at det, for ham, mest handler om nyhedens interesse og at når det er dampet af er han nok også.
Men det er okay, han er stadig møg-lækker og charmerende, så jeg nyder selskabet og flirten mens det varer uden at forvente en masse, og så må tiden vise hvilken retning det udvikler sig i :D

Vi har stadig en aftale på lørdag, det glæder jeg mig ret meget til :genert:
6
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 14. mar 2019, 10:09

Folk, der dater i Københavnsområdet: Pas på jeres Tinder, Happn (og grindr) i weekenden :lol: : https://www.berlingske.dk/samfund/200-s ... Q0bfBgEoWI
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 14. mar 2019, 11:54

LaScrooge skrev:Folk, der dater i Københavnsområdet: Pas på jeres Tinder, Happn (og grindr) i weekenden :lol: : https://www.berlingske.dk/samfund/200-s ... Q0bfBgEoWI



:tie:

Tak for advarslen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 14. mar 2019, 13:32

LaScrooge skrev:Folk, der dater i Københavnsområdet: Pas på jeres Tinder, Happn (og grindr) i weekenden :lol: : https://www.berlingske.dk/samfund/200-s ... Q0bfBgEoWI


Yikes.

Jeg tror faktisk jeg er ved at være klar til Tinder igen.
Måske.

Det skal liiiige overvejes om det er pga lyst til at møde en sød mand, eller fordi jeg er liderlig :lol:
3
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 14. mar 2019, 14:06

Annione skrev:
LaScrooge skrev:Folk, der dater i Københavnsområdet: Pas på jeres Tinder, Happn (og grindr) i weekenden :lol: : https://www.berlingske.dk/samfund/200-s ... Q0bfBgEoWI


Yikes.

Jeg tror faktisk jeg er ved at være klar til Tinder igen.
Måske.

Det skal liiiige overvejes om det er pga lyst til at møde en sød mand, eller fordi jeg er liderlig :lol:


Nu har du en helt unik chance for at stifte bekendtskab med hatefucking :slem: :-D
6
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Forhold og sex"