Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Singletråden

Indlægaf Andromeda » 7. aug 2019, 10:25

Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Intet problem for mig, det system kører generelt bare, og det rører mig ikke at det er hos en ny fyr.
Men jeg skider også flere gange om dagen i mindre omfang og sidder ikke på kummen i meget længere tid end det tager at tisse, så det er også nemt for mig at lade som ingenting. Med mindre der kommer en høj lyd på, hvilket jeg ikke altid kan styre xD
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 7. aug 2019, 10:50

Andromeda skrev:
Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Intet problem for mig, det system kører generelt bare, og det rører mig ikke at det er hos en ny fyr.
Men jeg skider også flere gange om dagen i mindre omfang og sidder ikke på kummen i meget længere tid end det tager at tisse, så det er også nemt for mig at lade som ingenting. Med mindre der kommer en høj lyd på, hvilket jeg ikke altid kan styre xD


"PLOP" rungede det i hele bygningen.

Jeg har altid lagt toiletpapir i bunden af kummen, hvis jeg ville kamuflere hvad der foregik. Frygter man lugten, kan man lave det min ex kaldte et curtesey flush, dvs at man skyller ud halvvejs og igen bagefter. Nogle gange har jeg pumpet lidt håndsæbe i kummen, hvis det var noget med duft. Men generelt synes jeg der bør være en stiltiende overenskomst om, at man aldrig bruger toilettet lige efter ens date har været derude, - selvom alle ved hvad der foregår, er det alligevel rarest at man kan lade lidt som ingenting i begyndelsen.
7
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Singletråden

Indlægaf Andromeda » 7. aug 2019, 12:15

LaScrooge skrev:
Andromeda skrev:
Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Intet problem for mig, det system kører generelt bare, og det rører mig ikke at det er hos en ny fyr.
Men jeg skider også flere gange om dagen i mindre omfang og sidder ikke på kummen i meget længere tid end det tager at tisse, så det er også nemt for mig at lade som ingenting. Med mindre der kommer en høj lyd på, hvilket jeg ikke altid kan styre xD


"PLOP" rungede det i hele bygningen.

Jeg har altid lagt toiletpapir i bunden af kummen, hvis jeg ville kamuflere hvad der foregik. Frygter man lugten, kan man lave det min ex kaldte et curtesey flush, dvs at man skyller ud halvvejs og igen bagefter. Nogle gange har jeg pumpet lidt håndsæbe i kummen, hvis det var noget med duft. Men generelt synes jeg der bør være en stiltiende overenskomst om, at man aldrig bruger toilettet lige efter ens date har været derude, - selvom alle ved hvad der foregår, er det alligevel rarest at man kan lade lidt som ingenting i begyndelsen.

Jeg mente nu prutteri, jeg kan godt forhindre ploppet :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. aug 2019, 12:27

.
Senest rettet af Planten 8. aug 2019, 13:24, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 12
Likede indlæg: 1190

Re: Singletråden

Indlægaf Dawwty » 8. aug 2019, 12:56

Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Ok det er det jeg normalt kalder over share
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 8. aug 2019, 12:58

Dawwty skrev:
Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Ok det er det jeg normalt kalder over share


Velkommen til singletråden :D :cool:
14
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 8. aug 2019, 13:05

Update på mig og min fyr. Vi har aftalt, at vi er eksklusive og at vi gør et seriøst forsøg på at lære hinanden at kende og se om det kan blive til noget mere. Jeg var ellers rimelig sikker på, at han ville sige, han ikke var klar til noget mere seriøst. Så jeg er vældig glad - og virkelig stolt over mig selv, at jeg fik sat nogle grænser og rammer for, hvad jeg vil være en del af!
32
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 8. aug 2019, 14:53

Okay! Jeg har kun været på Tinder i 4 uger og er allerede ved at blive træt, træt, træt af det.
Har skam rigeligt med matches, men de fleste er bare useriøse. Ikke useriøse som i at de ikke søger en kæreste, for det er heller ikke nødvendigvis det, jeg leder efter, men de er endda så useriøse, at de ikke er til at få lavet en aftale med. Jeg blev også brændt af, af een i lørdags, som beklagede sig en halv time efter, at vi skulle have mødtes. Han får ikke en chance mere. Jeg har nul-tolerance overfor den slags adfærd fra starten af. Ærgerligt, for han var sgu en lækker mand.

Så har jeg også bidt mærke i at rigtig mange af dem vil ses i hjemlige omgivelser. Det vil jeg under ingen omstændigheder! Som kvinde er jeg bare super sårbar, hvis jeg kommer hjem til en fremmed eller omvendt. Første date skal altid været i neutrale omgivelser, så jeg kan trække mig, hvis den anden har en skrue løs.

Så er ham, jeg havde droppet, men set i 4 mdr., begyndt at date en anden og vil derfor kun ses platonisk, hvilket er meget nobelt, men det gider jeg simpelthen ikke. Så det er jeg også ærgerlig over, fordi jeg virkelig nød hans selskab.

Men jeg besøger min eks-eks her i august og har det skægt med ham i et par dage. Han er i det mindste en person, jeg er tryg ved, qua vores tidligere forhold, hvor vi også boede sammen.
2
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 8. aug 2019, 18:01

Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:

Yes. Det kunne jeg ikke mine 20'ere. Der kunne jeg dårligt nok tisse med lyd :lol: Meeen efterhånden er man jo blevet lidt mere ligeglad og har lært, at hvis man holder det tilbage, så larmer maven jo bare hele aftenen, og det er sgu heller ikke så romantisk.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Singletråden

Indlægaf OberstNasig » 9. aug 2019, 21:44

Santopia skrev:Kan I egentlig skide hjemme hos de fyre I dater? Jeg får instant forstoppelse. Jeg tænker, at jeg bare skal gå ud og gøre min business, men min mave snørrer simpelthen sammen. Nu går jeg rundt her en dags tid efter vores date og har stadig lidt sær mave :rulle:


Kender det. Det er een af de få issues, jeg ikke kan bekæmpe. Især fordi jeg stadig har lidt efterslæb efter et par år med irritabel tyktarm. Jeg skal simpelthen så meget på toilettet, sommetider flere gange i træk, om morgenen, så jeg har faktisk altid adviseret dem på forhånd på en elegant måde, når vi når til overnatninger. Men jeg har ved gud ofte haft en boblende mave under længerevarende dates, men det er noget, jeg stadig aktivt kæmper for at holde op med at have et problem med.
Men enig med den debattør, der skriver, at det er god skik ikke at gå på toilettet lige efter sin date.

Nu har jeg jo lige beklaget min nød over Tinder, men her til aften har jeg haft en vidunderlig date med en skøn sønderjyde, der har benene solidt plantet på jorden. Vi har aftalt, at vi skal ses igen og jeg lagde an til et kys, da vi sagde farvel. Det har jeg faktisk ikke haft modet til før. Og han kyssede gudskelov godt, så vi kan godt fortsætte. Det er en dealbreaker for mig, hvis de kysser dårligt.
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 9. aug 2019, 22:18

Jeg gør det som LaScrooge nævner :lol: Det er mest pga. lyden og lugten jeg er lidt blufærdig omkring det. Ikke selve akten. Det er jo ikke en hemmelighed at det sker, men de to ting er bare ret meget "in your face"-afslørende, på en unødvendig/ufed måde. På samme måde som klipning af tånegle eller knopper pga. indgroede hår der prikkes hul på. Det er et nødvendigt onde, men ikke noget jeg behøver observere.

Men kan I ikke prøve at time det med at I alligevel skal i bad, når besøget foregår over hele eller halve døgn? Altså gør jeres ting og gå i bad bagefter. Så har I også en undskyldning for evt. at åbne et vindue :-D


PS. Apropos "nytænkning" af vaner. Hvad gør I hvis I er på besøg hos en date der ikke har en toiletspand til jeres bind/tampon? :lol:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 10. aug 2019, 13:14

Misantropen skrev:PS. Apropos "nytænkning" af vaner. Hvad gør I hvis I er på besøg hos en date der ikke har en toiletspand til jeres bind/tampon? :lol:

Jeg kan anbefale at nævne det. Jeg fik besked på at mit toilet var kvindefjendsk :D Det havde jeg aldrig skænket en tanke, så jeg købte en toiletspand der kommer frem hvis jeg har kvindeligt besøg.
11
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 10. aug 2019, 13:16

Misantropen skrev:Jeg gør det som LaScrooge nævner :lol: Det er mest pga. lyden og lugten jeg er lidt blufærdig omkring det. Ikke selve akten. Det er jo ikke en hemmelighed at det sker, men de to ting er bare ret meget "in your face"-afslørende, på en unødvendig/ufed måde. På samme måde som klipning af tånegle eller knopper pga. indgroede hår der prikkes hul på. Det er et nødvendigt onde, men ikke noget jeg behøver observere.

Men kan I ikke prøve at time det med at I alligevel skal i bad, når besøget foregår over hele eller halve døgn? Altså gør jeres ting og gå i bad bagefter. Så har I også en undskyldning for evt. at åbne et vindue :-D


PS. Apropos "nytænkning" af vaner. Hvad gør I hvis I er på besøg hos en date der ikke har en toiletspand til jeres bind/tampon? :lol:


Før jeg brugte kop pakkede jeg det ind i toiletpapir og smed det i skraldespanden i køkkenet.
5
...
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 10. aug 2019, 13:39

LadyFox skrev:
Misantropen skrev:Jeg gør det som LaScrooge nævner :lol: Det er mest pga. lyden og lugten jeg er lidt blufærdig omkring det. Ikke selve akten. Det er jo ikke en hemmelighed at det sker, men de to ting er bare ret meget "in your face"-afslørende, på en unødvendig/ufed måde. På samme måde som klipning af tånegle eller knopper pga. indgroede hår der prikkes hul på. Det er et nødvendigt onde, men ikke noget jeg behøver observere.

Men kan I ikke prøve at time det med at I alligevel skal i bad, når besøget foregår over hele eller halve døgn? Altså gør jeres ting og gå i bad bagefter. Så har I også en undskyldning for evt. at åbne et vindue :-D


PS. Apropos "nytænkning" af vaner. Hvad gør I hvis I er på besøg hos en date der ikke har en toiletspand til jeres bind/tampon? :lol:


Før jeg brugte kop pakkede jeg det ind i toiletpapir og smed det i skraldespanden i køkkenet.

Min ekskæreste boede med 4 mandlige roommates. Det var lidt som et bofællesskab hvor der ofte var liv og gæster. De havde ikke en toiletspand og så ofte sådan her ud :nerve: når jeg gjorde som du nævner :lol: Og den skraldespand blev endda tømt ret relativt ofte. Løsningen blev at jeg smed det direkte i affaldsskaten(ikke i "løsvægt") En toiletspand havde ikke løst det da vi ikke var sammen daglig, og det ikke altid var muligt at tømme den før jeg tog hjem. De andre fyre ville også kunne risikere selv at skulle tømme den efter egne damebesøg :jule:

Det er heldigvis ikke et aktuelt problem jeg har. Jeg kom bare til at tænke på den situation, pga. det med toiletbesøg, og blev nysgerrig.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16879
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 10. aug 2019, 13:41

klumphen skrev:
Misantropen skrev:PS. Apropos "nytænkning" af vaner. Hvad gør I hvis I er på besøg hos en date der ikke har en toiletspand til jeres bind/tampon? :lol:

Jeg kan anbefale at nævne det. Jeg fik besked på at mit toilet var kvindefjendsk :D Det havde jeg aldrig skænket en tanke, så jeg købte en toiletspand der kommer frem hvis jeg har kvindeligt besøg.

En ærestoiletspand :-D
3

Tilbage til "Forhold og sex"