Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 18:20

avdotja skrev:
Krølle skrev:Altså - chokoladen er fra min mor. Heldigvis. Hjertechokolader i rå mængder ville være lige cheeky nok for mig :tie:

Se det havde jeg været kold over for. Chokolade er chokolade :-D

Er det lyserøde, rubychokolade eller er det “bare” hvid chokalde med smag?


Aner det ikke - har kun smagt et enkelt stykke med plain marcipan so far. Og det er faktisk en julekalender fra Frb Chokolade :blush:

Den ryger med i sommerhus i weekenden til nærmere undersøgelse :-D
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 18:21

Hiv. Det lyserøde er karamel af en art. Så meget har jeg luret. Nu mangler jeg bare at spise det :lol:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. dec 2018, 18:50

Jeg synes i øvrigt, det er verdensklasse med en mand, der havde tænkt så langt som til at tage tandbørste, tandpasta og træningstøj med, hvis jeg nu var game på foreslået besøg efter arbejde. Det er en kontrast til eks, der efter ti år spurgte, hvor tandpastaen lå.

Dude. Hvis du ikke ved det, har du statistisk været vildere end en lottovinder ift aldrig at bruge det sidste. Skynd dig at købe en kupon!

Nå ja, det var også svært populært uopfordret at stikke ned efter mælk, da jeg 7.15 i morges opdagede, at jeg var løbet tør og så helt opgivende ud ved tanke om sort kaffe.
1
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. dec 2018, 21:24

Hej singler
Jeg har luret de sidste par måneder uden at være med - men har haft lyst :) Vidste bare ikke lige hvordan :genert:
Jeg var med på den gamle debat under andet nick for +10år siden og har faktisk også mødt en enkelt eller to af jer. Og blev sågar gift med en debattør, som jeg nu er skilt fra. Vi fik to unger sammen og splittede for et års tid siden.

Så hej! Nu er jeg her igen og vil gerne være med igen :wave: Jeg er i slutninge af 30’erne og glad for at være single! Min ex er en sød mand, men det bedste jeg har gjort i mange år var at afslutte det forhold. Så nu er jeg single med stort S, Kbh-based.

Må jeg lege med jer?
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. dec 2018, 21:30

Aurora skrev:Hej singler
Jeg har luret de sidste par måneder uden at være med - men har haft lyst :) Vidste bare ikke lige hvordan :genert:
Jeg var med på den gamle debat under andet nick for +10år siden og har faktisk også mødt en enkelt eller to af jer. Og blev sågar gift med en debattør, som jeg nu er skilt fra. Vi fik to unger sammen og splittede for et års tid siden.

Så hej! Nu er jeg her igen og vil gerne være med igen :wave: Jeg er i slutninge af 30’erne og glad for at være single! Min ex er en sød mand, men det bedste jeg har gjort i mange år var at afslutte det forhold. Så nu er jeg single med stort S, Kbh-based.

Må jeg lege med jer?

Det må du da! Og jeg har en fornemmelse af, at vi har set hinanden et par gange eller flere? :)
0
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. dec 2018, 21:42

Ha, Plante, det tog ikke mange sekunder før jeg var genkendt :lol: (har ikke lige gennnemskiet quoting endnu) - der har vi ganske rigtigt :) Det var T, som også stadig er aktiv, der fortalte mig om migrationen til denne platform. Vi er stadig rigtig gode veninder.

Jeg har også forsøgt mig på tinder og den slags, men selvom jeg er sød og pæn :engel: (skilsmisse gør sgu underværker for figuren :lol:) er det nok ikke lige dér jeg er. Vil gerne blæses omkuld af overvældende forelskelse, men har det også for godt i mit eget selskab til for alvor at være opsøgende. Plus jeg har mine drenge rigtig meget, sådan 11/3-ish, og det sætter også nogle begrænsninger.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 13. dec 2018, 21:44

Ally skrev:
LadyFox skrev:Irsk og skotsk er himmelsk :love:

Helt enig - jeg var i Nordirland for et par år siden og vil så gerne derover igen. Og til Skotland. Jeg overvejer om jeg skal tage af sted i foråret, men af sted skal jeg :lol:

Jeg var på en hel uges ferie i Skotland for nogle år tilbage. Den første dag eller to skulle jeg godt nok anstrenge mig for at forstå dem :genert: Men det hjalp, da jeg lige havde fået tunet mig ind på den skotske dialekt :D

Men jeg er helt enig, både skotsk og irsk er ret nice :lun:
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. dec 2018, 21:54

Aurora skrev:Ha, Plante, det tog ikke mange sekunder før jeg var genkendt :lol: (har ikke lige gennnemskiet quoting endnu) - der har vi ganske rigtigt :) Det var T, som også stadig er aktiv, der fortalte mig om migrationen til denne platform. Vi er stadig rigtig gode veninder.

Jeg har også forsøgt mig på tinder og den slags, men selvom jeg er sød og pæn :engel: (skilsmisse gør sgu underværker for figuren :lol:) er det nok ikke lige dér jeg er. Vil gerne blæses omkuld af overvældende forelskelse, men har det også for godt i mit eget selskab til for alvor at være opsøgende. Plus jeg har mine drenge rigtig meget, sådan 11/3-ish, og det sætter også nogle begrænsninger.

Nu er jeg jo skide skarp :D dejligt at have dig på debatten. Ikke dejligt at se dig i singletråden dog...
1
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. dec 2018, 21:55

Og kan det passe at stavekontrol på telefonen ikke rigtig virker her i huset eller er det bare det glas vin, jeg havde fortjent :engel: , som driller mig lidt?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. dec 2018, 21:59

Aurora skrev:Og kan det passe at stavekontrol på telefonen ikke rigtig virker her i huset eller er det bare det glas vin, jeg havde fortjent :engel: , som driller mig lidt?

Det er det sikkert :D for at citere skal du for resten bare trykke på " oppe i højre hjørne af folks indlæg.
1
Aurora
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2692

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. dec 2018, 22:02

Planten skrev:
Aurora skrev:Ha, Plante, det tog ikke mange sekunder før jeg var genkendt :lol: (har ikke lige gennnemskiet quoting endnu) - der har vi ganske rigtigt :) Det var T, som også stadig er aktiv, der fortalte mig om migrationen til denne platform. Vi er stadig rigtig gode veninder.

Jeg har også forsøgt mig på tinder og den slags, men selvom jeg er sød og pæn :engel: (skilsmisse gør sgu underværker for figuren :lol:) er det nok ikke lige dér jeg er. Vil gerne blæses omkuld af overvældende forelskelse, men har det også for godt i mit eget selskab til for alvor at være opsøgende. Plus jeg har mine drenge rigtig meget, sådan 11/3-ish, og det sætter også nogle begrænsninger.


Nu er jeg jo skide skarp :D dejligt at have dig på debatten. Ikke dejligt at se dig i singletråden dog...


Det må man sige at du er :D
Singletråd er okay. Det er jo også noget tid siden, faktisk halvandet år siden at mavefornemmelsen fortalte mig at det var den vej det gik. Men man træffer jo ikke lige den beslutning på en nat, måske især ikke når der er små mennesker involveret. Er glad for aktuel status, men savner at blive kysset (og den slags ;) )
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. dec 2018, 22:04

Aurora skrev:
Planten skrev:
Aurora skrev:Ha, Plante, det tog ikke mange sekunder før jeg var genkendt :lol: (har ikke lige gennnemskiet quoting endnu) - der har vi ganske rigtigt :) Det var T, som også stadig er aktiv, der fortalte mig om migrationen til denne platform. Vi er stadig rigtig gode veninder.

Jeg har også forsøgt mig på tinder og den slags, men selvom jeg er sød og pæn :engel: (skilsmisse gør sgu underværker for figuren :lol:) er det nok ikke lige dér jeg er. Vil gerne blæses omkuld af overvældende forelskelse, men har det også for godt i mit eget selskab til for alvor at være opsøgende. Plus jeg har mine drenge rigtig meget, sådan 11/3-ish, og det sætter også nogle begrænsninger.


Nu er jeg jo skide skarp :D dejligt at have dig på debatten. Ikke dejligt at se dig i singletråden dog...


Det må man sige at du er :D
Singletråd er okay. Det er jo også noget tid siden, faktisk halvandet år siden at mavefornemmelsen fortalte mig at det var den vej det gik. Men man træffer jo ikke lige den beslutning på en nat, måske især ikke når der er små mennesker involveret. Er glad for aktuel status, men savner at blive kysset (og den slags ;) )

Og som jeg kender dig, er du en fighter, som ikke giver op så let.
Man kan jo sige, der er råd for den slags ;)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 14. dec 2018, 05:49

Jeg har sovet elendigt i nat. I går byttede jeg julegaver med en veninde og da jeg tog hjem passede det med at min flirt fra i sommer havde fri og var med samme bus med hans kollegaer :( og selvfølgelig var de eneste ledige sæder dem to rækker foran dem. Jeg kunne dufte ham og det var bittert på en eller anden måde.

Jeg er bare slet, slet ikke cool med ham og det var som at få en mavepuster af de helt store. Han arbejder nu sammen med min fætters ekskæreste, og jeg var slet ikke i tvivl om de så mig begge to. Han ignorerede mig stort set og det tænker jeg afklarer hvor han står, selvom de sidste måneder har været lidt vævende fordi en fælles veninde fik sagt han muligvis stadig var interesseret og i hvert fald gerne vil snakke. Det tænker jeg så ikke længere er tilfældet og jeg burde komme videre men...

Det gør bare stadig virkelig ondt og selvom jeg kendte risikoen ved at være sammen med ham. Mine veninder siger, at jeg bare skal komme videre, finde en anden at være sammen med og at han ikke er mine følelser værd. Men.... Jeg vil ikke bare være sammen med en eller anden tilfældig. Det er ham specifikt! :trist:

Havde det ikke været fordi jeg kun har fem praktikdage tilbage og havde jeg ikke haft evalueringsamtale med min chef her til eftermiddag kunne jeg sagtens have lagt hjemme og tudet.
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. dec 2018, 07:05

FrøkenM skrev:
Det gør bare stadig virkelig ondt og selvom jeg kendte risikoen ved at være sammen med ham. Mine veninder siger, at jeg bare skal komme videre, finde en anden at være sammen med og at han ikke er mine følelser værd. Men.... Jeg vil ikke bare være sammen med en eller anden tilfældig. Det er ham specifikt! :trist:.


Æv og av...
Det er hårdt at møde sådan en afvisning, ignoring og afstand fra er menneske der betyder så meget for en.

Håber du kommer nogenlunde igen en dagen idag :kys:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 14. dec 2018, 07:34

Tilly skrev:Jeg var på en hel uges ferie i Skotland for nogle år tilbage. Den første dag eller to skulle jeg godt nok anstrenge mig for at forstå dem :genert: Men det hjalp, da jeg lige havde fået tunet mig ind på den skotske dialekt :D

Men jeg er helt enig, både skotsk og irsk er ret nice :lun:

Sådan havde jeg det også, da jeg var i Nordirland; det tog lige lidt tid at vænne sig til dialekten, men den er altså lækker :dåne:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"