Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. nov 2018, 08:55

Men hey - det pinlige er jo ikke, at jeg sender billeder. Det tænker jeg, de fleste gør, og jeg har dæleme også sendt dates profil + billeder til et par veninder.

Det kiksede er jo bare, at jeg sender dem til ham :lol:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. nov 2018, 09:12

Krølle skrev:Men hey - det pinlige er jo ikke, at jeg sender billeder. Det tænker jeg, de fleste gør, og jeg har dæleme også sendt dates profil + billeder til et par veninder.

Det kiksede er jo bare, at jeg sender dem til ham :lol:

Hvad har han sagt til det? :)
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 15. nov 2018, 09:14

Krølle skrev:
Miss_no_More skrev:Krølle, for helvede.... :lol: Har du prøvet at forklare dig?


I mit chok - seriøst, jeg GØR ikke sådan noget - kom jeg med en bovlam forklaring, selvom jeg altid i insisterer på at man skal være oprigtig eller holde sin kæft. Jeg skulle selvfølgelig bare have sagt det, som det er; at jeg skulle vise veninde, hvem jeg netop ikke skulle på date med denne uge :rulle:


Du kan jo stille med et par kvajebajere og den rigtige historie, når du ser ham. Hvis han er cool, vil han synes det er sjovt.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. nov 2018, 09:43

Lys skrev:
Krølle skrev:
Miss_no_More skrev:Krølle, for helvede.... :lol: Har du prøvet at forklare dig?


I mit chok - seriøst, jeg GØR ikke sådan noget - kom jeg med en bovlam forklaring, selvom jeg altid i insisterer på at man skal være oprigtig eller holde sin kæft. Jeg skulle selvfølgelig bare have sagt det, som det er; at jeg skulle vise veninde, hvem jeg netop ikke skulle på date med denne uge :rulle:


Du kan jo stille med et par kvajebajere og den rigtige historie, når du ser ham. Hvis han er cool, vil han synes det er sjovt.


Han syntes, det var ret sjovt - måske navnlig min befippethed og desperate forsøg på at udpensle min pinlighed :blush: :-D Det vælger jeg at tro på. Om ikke andet kan jeg i hvert fald påstå, at jeg lever op til mit “I dont do regular dating”-mantra :lol:
12
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Singletråden

Indlægaf Muuh » 15. nov 2018, 11:25

Jeg skal på biograf date i dag og er ret så nervøs, alt det der dating halløj er virkelig en helt ny verden for mig :genert: Men jeg glæder mig også helt vildt, han virker så sød.
15
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23360

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 15. nov 2018, 12:51

Krølle skrev:Men hey - det pinlige er jo ikke, at jeg sender billeder. Det tænker jeg, de fleste gør, og jeg har dæleme også sendt dates profil + billeder til et par veninder.

Det kiksede er jo bare, at jeg sender dem til ham :lol:


Jeg synes der er noget pinligt over at udstille folk.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. nov 2018, 13:00

Aragorn skrev:
Krølle skrev:Men hey - det pinlige er jo ikke, at jeg sender billeder. Det tænker jeg, de fleste gør, og jeg har dæleme også sendt dates profil + billeder til et par veninder.

Det kiksede er jo bare, at jeg sender dem til ham :lol:


Jeg synes der er noget pinligt over at udstille folk.


Jeg har normalt en ret sensitiv pinlighedsgrænse, men lige her er jeg ikke med dig. Var det for at sige “eeeej, se lige hvor kikset”, ville det være... Ja, kikset.

Ham her synes jeg er sød og interessant. Udover at jeg ikke kunne på den foreslåede dag, ville eneste årsag til at fravælge aftalen være, at jeg i forvejen har en anden aftale i weekenden. Det er i min optik en kompliment til ham, uanset at jeg pga mine egne principper ikke dater to sideløbende.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 15. nov 2018, 14:18

So this happend :banan:

Krølle sad tålmodigt og heppede i den anden ende af lokalet - jeg havde ikke tænkt på, at man ikke måtte have folk inde og holde i hånd.

Og seriøst - det gjorde altså ikke ondt. Den tandrensning jeg skal have i morgen gør mere ondt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
35
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Singletråden

Indlægaf Muuh » 15. nov 2018, 14:21

SurSødSovs skrev:
Muuh skrev:Jeg skal på biograf date i dag og er ret så nervøs, alt det der dating halløj er virkelig en helt ny verden for mig :genert: Men jeg glæder mig også helt vildt, han virker så sød.


Held og lykke :) Jeg håber, det bliver en god oplevelse for dig. Og at han ER sød!


Tak, er i hvert fald længe siden jeg har skrevet så mange beskeder, som det sidste stykke tid :genert:
4
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. nov 2018, 15:08

Annione skrev:So this happend :banan:

Krølle sad tålmodigt og heppede i den anden ende af lokalet - jeg havde ikke tænkt på, at man ikke måtte have folk inde og holde i hånd.

Og seriøst - det gjorde altså ikke ondt. Den tandrensning jeg skal have i morgen gør mere ondt.

Hvorfor måtte du ikke have folk inde og holde hånd? :gruble:
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. nov 2018, 15:10

Annione skrev:So this happend :banan:

Krølle sad tålmodigt og heppede i den anden ende af lokalet - jeg havde ikke tænkt på, at man ikke måtte have folk inde og holde i hånd.

Og seriøst - det gjorde altså ikke ondt. Den tandrensning jeg skal have i morgen gør mere ondt.

Flot tus :love:

Nu får jeg jo også lyst til at bestille en tid til lidt mere blæk :genert:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 15. nov 2018, 16:26

Jeg har valgt at holde jul alene igen, og jeg kan ikke vente. Fri over en uge, sommerhus, gåture i naturen og hjemmelavet vegetar-julemad til mig selv. Som lykkedes overraskede godt sidste år, selvom jeg er en elendig kok. Det bliver en så god aften :) Den bliver endnu bedre af, at jeg slipper for min familie.

Sidste år måtte jeg på et tidspunkt gemme mig bag døren, fordi naboerne ringede på, fordi de syntes, det var så synd for mig, at jeg holdt jul alene. Sødt. Men idioter. Men sødt. (Idioter)
15
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 15. nov 2018, 18:57

Viskelæder skrev:Jeg har valgt at holde jul alene igen, og jeg kan ikke vente. Fri over en uge, sommerhus, gåture i naturen og hjemmelavet vegetar-julemad til mig selv. Som lykkedes overraskede godt sidste år, selvom jeg er en elendig kok. Det bliver en så god aften :) Den bliver endnu bedre af, at jeg slipper for min familie.

Sidste år måtte jeg på et tidspunkt gemme mig bag døren, fordi naboerne ringede på, fordi de syntes, det var så synd for mig, at jeg holdt jul alene. Sødt. Men idioter. Men sødt. (Idioter)


Hvor lyder det bare skønt. Jeg bliver helt glad på dine vegne over at du vælger det du aller helst vil, også selvom det (måske?) kan være svært at sige fra overfor familie, venner.. og søde naboer.

Jeg elsker min jul med familien, tilgengæld går jeg stadig og samler mod til at holde nytår alene engang, men det vil kræve en del forklaringer overfor mine venner, så indtil videre er det lidt på standby
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. nov 2018, 19:04

Anni: Rigtig fin tatovering :gogo:

Viskelæder: Det lyder som en rigtig hyggelig solo-jul, du kan se frem til :) Det lyder virkelig dejligt med sommerhus, alenetid, gåture og bare dit eget selskab :kys:
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 15. nov 2018, 19:11

Jeg var på vej ned ad Amagerbrogade tidligere idag, med en stor pakke under armen, og mod mig kommer en virkelig virkelig pæn mand med et barn i hver hånd. De fylder hele fortovet og med pakke fylder jeg også godt selv. Han smiler og siger et eller andet jeg ikke kan høre pga. musik i ørene, så rækker han armene ud til siden og spærrer fortovet (med børnene) og siger jeg ikke må komme forbi, alt imens hans smiler stort. Børnene gik dog til side og lod mig komme forbi, men jeg kunne ikke lade være med at grine - han var simpelthen så sød og glad. Har lyst til at stille mig ud på gaden og vente på han kommer tilbage... og måske lige tjekke at han ikke er afsat :D

Men elsker de der små hverdags flirts som bare gør ens dag 10 gange bedre :lun:
16

Tilbage til "Forhold og sex"