Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 18. jul 2018, 09:06

TinaW skrev:
Artem skrev:
TinaW skrev:Min mand var vel heller ikke hundemenneske, inden vi mødtes og flyttede sammen.
Det er han blevet :D
Nr. 2 skulle ikke i møblerne, men da den gamle altid har fået lov, så var det jo lidt svært og desuden sover sådan en lille hvalp bare bedre, når man putter med den :fløjt:
Så vi har stort set altid de to mindste i fodenden af sengen.
Dog stjæler de ikke mad og tigger kun en lille bitte smule :D
Resten af dyrene siger ham ikke så meget, men selvfølgelig fodrer han dem, hvis jeg er forhindret.

Helt seriøst det vil jeg virkelig ikke kunne leve med og tanken om at hunden har lagt og slikket sig i røven en halv time før på min hovedpude. :badr:

Jeg vil jo heller ikke kunne dyrke sex hvis der skal sidde en hund og se på det imens. :ad!:



De ligger ikke på vores hovedpuder - men det er jo helt fair at man ikke vil have kæledyr i sengen.
De bliver også forvist under sex :D


Momo skal også gå ud af sengen når jeg har sex, der har jeg alligevel en grænse.
Det er så fordelen ved at få en voksen hund, han gider heller ikke selv være der i mens, hvor min erfaring med hvalpe er de er lidt mere "Juuhuuu, de leger - Jeg vil være med" :P

Men jeg synes også det er fint man ikke har lyst til at ligge i ske med en hund, så passer man bare dårligt ind herhjemme.
1
...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 18. jul 2018, 22:04

In_your_eyes skrev:
Krølle skrev:Min nye hybel blev for øvrigt indviet i går :slem: :-D

Jeg kunne godt blive fan af at ligge i altanåbningen ud mod gården og drikke te og sladre mens man ser på byens nattehimmel og kan høre folk sludre og hygge sig på gadens udendørsserveringer rundt om hjørnet :lun:

:slem: Tour de Chambre? :slem:


Tour de “hvor er der en smule privatliv uden gardiner” :lol:

Jeg er for øvrigt nærmest chokeret. Skønne Annione har hjulpet mig i lejligheden de seneste dage og var der, da cute fyr ankom. Han satte sig ned og talte :shock: Normen har været at ignorere eller udvise absolut minimal interesse for mine veninder, så det er crazy shit for mig. At han havde et læs virkelig betænksomme ny-lejligheds-gaver med gjorde heller ikke ondt nogen steder - selvom jeg ikke rigtig fatter, hvordan man både kan være fræk som en slagterhund og uberbetænksom, damn sexy og kærlig i en stor pærevælling. Jeg er vant til, at man ikke kan få det hele i en pakke :genert:

Jeg tror sgu, jeg beholder ham indtil videre :-D
23
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 20. jul 2018, 05:15

^ Det synes jeg du skal gøre, Krølle :love: Pudsigt, som adfærd, der burde være helt almindelig at forvente, i stedet er noget, der scorer en anden nemme points. Det er både lidt trist, men samtidig også kilde til nyfunden glæde og taknemmelighed - og endnu en grund til kærlighed (selvom den kun er spirende).

Jeg kom hjem fra sommerhusturen med min date i forgårs. Vi kørte fra København i lørdags, hele vejen til Mols Bjerge, hvor hans forældre har bygget et sommerhus på en skrånende grund delvist beliggende på en gammel hindbærplantage. Der var åndssvagt smukt. Og det var en fortryllende tur. Vi har spist østers fulde af sperm (:tie: :lol:), drukket os fulde i champagne, tilbragt 20 timer i et shelter der ligger på grunden, været nøgne i solen 80% af tiden, gået ture i bakkerne og på stranden, snakket til den lyse morgen, lyttet til podcasts, dyrket lækker sex, spist pandekager og frisk fisk med lokale grøntsager, sovet, krammet, læst bøger, fundet det perfekte morgenkaffespot på et liggeunderlag i det nye brændeskur, mæsket os i bær, grinet, kysset, holdt i hånd og sovet tæt og - ikke det bedste ved det hele, men meget vigtigt: jeg fortalte ham, at jeg havde mødtes med min eks sidste tirsdag på hans foranledning og hvad det havde vækket i mig af tanker og følelser, og han mødte det med noget nær den perfekte reaktion: interesse for, hvordan det var gået og hvordan det havde været for mig, og forståelse for det komplekse og svære i det, uden at blive bange eller føle sig truet. Akkurat som jeg havde håbet og ønsket.
Jeg havde besluttet at fortælle det nøjagtig som det var og hvad det vakte, så jeg fortalte blandt andet om styrken i min reaktion på min eks, ved at sammenligne det med en heroinmisbruger der tilbringer 5 timer i umiddelbar nærhed af en fyldt kanyle. Jeg fortalte også, at årsagen til min detaljerede ærlighed, er mit ønske om at have et fortroligt rum med ham, sådan han kan kende mig og vide hvor jeg er og hvor han har mig. Det forstår han meningen med og værdien af.

Han er virkelig dejlig. Meget interessant, meget interesseret, nysgerrig, uforbeholden, rolig, stærk, moden, reflekteret, varm, kærlig, opmærksom, sætter pris på og bemærker når jeg gør ting for ham, en lækker og spændende, erfaren og ikke mindst pleasende elsker, bekræftende uden at være overvældende og både fysisk gennem kærtegn og verbalt. Jeg har fortalt ham om nogle af mine dybe sårbarheder og han har mødt det med omsorg, dels ved spontant at kramme mig varmt og ved at spørge interesseret ind, spejle og tilbyde egne perspektiver.

Af "dårlige" sider fornemmer jeg muligvis tendens til at holde svære overvejelser tæt på kroppen, og muligvis et element af uafklarethed på nogle områder, fx ifht at se sin egen rolle i visse ting. Det sidste fx ifht hans eks og hendes jalousi, hvor han til at begynde med ikke drog sammenhæng mellem sin egen manglende lyst til hende som følge af kombination af egen stressniveau og hendes krævende depression inkl den rolle han indtog som pårørende/caretaker, og hendes følelse af ikke at være tilstrækkelig, hvilket fordrede hendes jalousi. Men med tiden fik vi snakket os ind på den mulige sammenhæng, så han er ikke blind for det eller uvillig til at undersøge det. Heldigvis.

Jeg tror godt, at jeg kunne blive forelsket i ham, så jeg skal passe lidt på. I morgen rejser han 11 dage til Grækenland med sin ekskæreste, så der går lang tid inden jeg ser ham igen, og det bliver spændende at få ham tilbage. Jeg kommer nok til at glemme ham lidt, så dels bliver det interessant at finde ud af, om jeg stadig kan lide ham når jeg ser ham igen, og dels at finde ud af, om han stadig er afklaret om sit brud med hende efter en lang ferie sammen. Hvis han er, tror jeg at vi har et godt potentiale for noget med hinanden, hvis han ellers er klar. Vi har talt om hvor vi er i det her og i forhold til hinanden, og er begge enige om at vi er åbne for hvad der kan ske uden at have behov for at definere noget på nuværende tidspunkt. Han kender til mit mønster, hvor jeg kan blive tiltrukket af, at der er et dejligt menneske der gerne vil have mig og at jeg derfor skal være opmærksom på ikke at lade mig fortrylle og fange ind af dét, og jeg ved, at han er bekymret for ikke at være modtagelig, fordi det er tæt på hans tidligere forhold. Jeg tænker selv, at jeg bliver i det så længe det føles godt og hvis det nu føles godt i det uendelige, så, ja...

På vej hjem i toget fra Århus læste jeg en mail fra min eks. Vi havde skrevet lidt frem og tilbage siden vores møde, hvilket min date har hørt om, og jeg havde ikke svaret på den sidste i rækken, som var meget "Farvel, du var mit livs kærlighed"-agtig. Nu skrev han så en mail om nogle praktiske ting, bla udveksling af ejendele, og rundede af med at informere mig "diskret" om, at han skulle på date i går, så jeg skulle ikke komme i Byhaven, hvor han jo ellers vidste at jeg kom meget :rulle: Det var bare en undskyldning for at sige det, for han aner intet om hvor jeg kommer og jeg har ikke været der mere end 5 gange siden maj.
Min reaktion var umiddelbart smerte og jalousi, derefter vrede over at han skrev det, selvom jeg forstår, at det var for at prikke til mig ved at sige, "Jeg er også kommet videre". Den første klare tanke jeg derefter havde var, at jeg ærgrede mig over ikke at have læst mailen mens jeg var sammen med S (min date), fordi jeg gerne ville snakke med ham om det og mærke hans reaktion på mig og det.
Det andet jeg erfarede var, at mine tanker hurtigt begyndte at strejfe og i stedet finde S og efter omkring 30 minutter følte jeg ingen smerte mere. I stedet så jeg på billeder fra turen og nød at min mund spontant former sig i et smil når jeg ser på ham.
Det var dog lidt skod i går, hvor jeg kunne tilbringe aftenen med at se min eks for mig på date. Gider ikke have de indre billeder. Og samtidig er det jo sundt nok, for det er slut mellem os.

Det blev langt!
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. jul 2018, 06:00

Det lyder som fine og ikke mindst sunde overvejelser. Jeg kan genkende dem alle - navnlig ift at tage en dag af gangen, forsøge at være hudløst ærlig og samtidig være obs på, at jeg er der af de rigtige årsager.

Det er på nogen punkter damn scary, for når man er der af de rigtige grunde og ikke fordi man er hooket på den andens fascination og har tilpasset sig ned i en form, der er likable; så er der jo pludselig noget på spil.

Selvom relationen her er bevidst udefineret, er det nyt for mig rent faktisk at investere mig selv i den rene form. Det er nødvendigt og skønt, men jeg har ikke prøvet det før, så jeg famler mig lidt frem (og til tider tilbage) og er ligeligt fascineret og skræmt af at have placeret mig selv i så sårbar en position, hvor jeg ved, at et fravalg vil gøre ondt.

Small step for (wo)mankind, giant step for mig, men på trods af risikoen det hele værd. Kommer det her til at gøre ondt for alvor, vil jeg bære det som et fucking adelsmærke og bevis på, at jeg er trådt ud af et mønster med emotionel forkrøblethed og nærighed. Hell yeah!
5
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. jul 2018, 06:07

Jeg havde for øvrigt fire års bryllupsdag i går, mindede FB mig om. Det rørte mig ikke, men billedet var da fint. Weird.

Desuden kan mænd tilsyneladende lugte, når man emotionelt er unavailable. Havde ikke mindre end to, der inviterede sig selv på besøg - den ene tidligere kendt som cute guy, den anden endda gift, så jeg følte mig ret safe i teorien. Wrong.

På nogen punkter; “MÆND!” *suk*

I dag er godt booket op med lejlighed, et par timers hygge med date/hvad-det-nu-kaldes, familiebesøg og evt aftale senere. Travlt men rart.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. jul 2018, 06:26

Krølle skrev:Det lyder som fine og ikke mindst sunde overvejelser. Jeg kan genkende dem alle - navnlig ift at tage en dag af gangen, forsøge at være hudløst ærlig og samtidig være obs på, at jeg er der af de rigtige årsager.

Det er på nogen punkter damn scary, for når man er der af de rigtige grunde og ikke fordi man er hooket på den andens fascination og har tilpasset sig ned i en form, der er likable; så er der jo pludselig noget på spil.

Selvom relationen her er bevidst udefineret, er det nyt for mig rent faktisk at investere mig selv i den rene form. Det er nødvendigt og skønt, men jeg har ikke prøvet det før, så jeg famler mig lidt frem (og til tider tilbage) og er ligeligt fascineret og skræmt af at have placeret mig selv i så sårbar en position, hvor jeg ved, at et fravalg vil gøre ondt.

Small step for (wo)mankind, giant step for mig, men på trods af risikoen det hele værd. Kommer det her til at gøre ondt for alvor, vil jeg bære det som et fucking adelsmærke og bevis på, at jeg er trådt ud af et mønster med emotionel forkrøblethed og nærighed. Hell yeah!

Hvor er det rigtigt, det jeg har markeret med fed. For det er så nemt at fascineres af at nogen, er helt vild med en. Jeg er så rædselslagen for det, at jeg gerne forsøger at skubbe mænd væk, når de virker til at være glade for mig. Ja, det er nemlig skide smart :D
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. jul 2018, 06:34

Planten skrev:
Krølle skrev:Det lyder som fine og ikke mindst sunde overvejelser. Jeg kan genkende dem alle - navnlig ift at tage en dag af gangen, forsøge at være hudløst ærlig og samtidig være obs på, at jeg er der af de rigtige årsager.

Det er på nogen punkter damn scary, for når man er der af de rigtige grunde og ikke fordi man er hooket på den andens fascination og har tilpasset sig ned i en form, der er likable; så er der jo pludselig noget på spil.

Selvom relationen her er bevidst udefineret, er det nyt for mig rent faktisk at investere mig selv i den rene form. Det er nødvendigt og skønt, men jeg har ikke prøvet det før, så jeg famler mig lidt frem (og til tider tilbage) og er ligeligt fascineret og skræmt af at have placeret mig selv i så sårbar en position, hvor jeg ved, at et fravalg vil gøre ondt.

Small step for (wo)mankind, giant step for mig, men på trods af risikoen det hele værd. Kommer det her til at gøre ondt for alvor, vil jeg bære det som et fucking adelsmærke og bevis på, at jeg er trådt ud af et mønster med emotionel forkrøblethed og nærighed. Hell yeah!

Hvor er det rigtigt, det jeg har markeret med fed. For det er så nemt at fascineres af at nogen, er helt vild med en. Jeg er så rædselslagen for det, at jeg gerne forsøger at skubbe mænd væk, når de virker til at være glade for mig. Ja, det er nemlig skide smart :D



Velkommen til mit mønster gennem tyve år. Har jeg endelig været investeret i nogen i min egen “rene” form, er jeg enten rendt væk (en enkelt gang bogstaveligt talt :blush: :lol: ) eller har skubbet dem væk.

Jeg er faktisk ret stolt af min evne til bare at være i det her. Det lyder småt men for mig, der plejer at handle mig (uhensigtsmæssigt) ud af usikkerhed, er det stort at gøre intet :-D
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 20. jul 2018, 06:40

Krølle skrev:
Planten skrev:
Krølle skrev:Det lyder som fine og ikke mindst sunde overvejelser. Jeg kan genkende dem alle - navnlig ift at tage en dag af gangen, forsøge at være hudløst ærlig og samtidig være obs på, at jeg er der af de rigtige årsager.

Det er på nogen punkter damn scary, for når man er der af de rigtige grunde og ikke fordi man er hooket på den andens fascination og har tilpasset sig ned i en form, der er likable; så er der jo pludselig noget på spil.

Selvom relationen her er bevidst udefineret, er det nyt for mig rent faktisk at investere mig selv i den rene form. Det er nødvendigt og skønt, men jeg har ikke prøvet det før, så jeg famler mig lidt frem (og til tider tilbage) og er ligeligt fascineret og skræmt af at have placeret mig selv i så sårbar en position, hvor jeg ved, at et fravalg vil gøre ondt.

Small step for (wo)mankind, giant step for mig, men på trods af risikoen det hele værd. Kommer det her til at gøre ondt for alvor, vil jeg bære det som et fucking adelsmærke og bevis på, at jeg er trådt ud af et mønster med emotionel forkrøblethed og nærighed. Hell yeah!

Hvor er det rigtigt, det jeg har markeret med fed. For det er så nemt at fascineres af at nogen, er helt vild med en. Jeg er så rædselslagen for det, at jeg gerne forsøger at skubbe mænd væk, når de virker til at være glade for mig. Ja, det er nemlig skide smart :D



Velkommen til mit mønster gennem tyve år. Har jeg endelig været investeret i nogen i min egen “rene” form, er jeg enten rendt væk (en enkelt gang bogstaveligt talt :blush: :lol: ) eller har skubbet dem væk.

Jeg er faktisk ret stolt af min evne til bare at være i det her. Det lyder småt men for mig, der plejer at handle mig (uhensigtsmæssigt) ud af usikkerhed, er det stort at gøre intet :-D

Jeg synes overhovedet ikke, det lyder småt (men det ved du vist godt), jeg synes, det er sindsygt stort at investere sig selv - uden omsvøb og bare være. Nyde. Lære.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 20. jul 2018, 06:43

Det er måske en god måde at se det på, altså prøve at rose sig selv og føle stolthed over at have valgt en vej, der er mere tro mod én selv. Uanset hvad det "koster", måske, i første omgang, hvis man ikke var det han ønskede, er det et skridt på vejen.

Mit sind leder automatisk efter grunde til, at jeg ikke skulle fortjene det, eller at have begået en fejl på et tidligere tidspunkt, som nu kommer tilbage som karmisk straf :rulle: Fx: da min eks gik fra mig første gang, begyndte jeg at se en anden. Han var blevet snydt voldsomt af sin eks, tænk utroskab under fertilitetsbehandling inklusive kønssygdom, og var forbeholden overfor at indlede noget med mig, fordi mit brud var tæt på og han ikke ville såres, hvis jeg alligevel ikke var afklaret. Jeg var egentlig besluttet på at komme videre, i erkendelsen af, at der ikke var en fremtid for min eks og mig (det var hans udmelding, så det tog jeg til mig), men vi begyndte alligevel at ses mens min flirt var ude at rejse (vi havde kun set hinanden 3 gange, og kun 1 reell date, inden han tog 1 måned til Skotland), så når jeg sagde, at jeg var afklaret, mente jeg det som i: klar til at komme videre og lægge det andet bag mig, men da døren åbnedes slog jeg til. Af vægtige grunde, jeg har redegjort for tidligere.

Jeg var ærlig og meldte ærligt ud, da tingene ændrede sig, så jeg holdt ham ikke for nar, men det var alligevel som han frygtede.

Og nu frygter jeg, at jeg får det samme tilbage. En, der siger at han er afklaret, men som måske ikke er det?

Åbenbart mener jeg, at det ikke er nok at jeg reflekterer over hvad der skete og lærer af det, det samme skal også hænde mig før der er balance? Jeg *hader* at jeg søger de steder hen og prøver at ryste mit eget grundlag. Der er et element af magisk tænkning, angst?, drift mod at forberede mig på at det værste sker, i stedet for at spørge: Hvad er det gode ved denne situation?, og: Hvad er det bedste, der kunne ske?

Jeg prøver jo for h*lvede at leve et ærligt liv, med integritet , trofasthed og mod, og alligevel skal jeg pine mig selv ved at forestille mig, at det hele går galt og at det på en eller anden måde kun er takket være mig selv. Ih!
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. jul 2018, 06:46

Det er en vild læringskurve. Noget af det gode er, at det allerede er blevet nemmere - jeg bliver løbende bekræftet i, at det ikke er farligt, tværtimod, så selvom jeg jævnligt får “run Forrest, ruuuuun”-hjerneblødninger og sabotagetendenser, går det alt i alt nemmere med at undertrykke de destruktive tendenser. Jeg håber virkelig, det er en krig, jeg kan vinde, for selvom der ikke er nogen garantier, ville det da være helt umanerligt tåbeligt at miste noget skønt, fordi ens egen hjerne fucker det op.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. jul 2018, 19:07

Nå. Jeg ligger på min (MINE, all mine!) altan og lytter til folk, der hygger sig. Det går op for mig, at jeg faktisk har savnet byen og livet en del - der er ingen klaustrofobiske tendenser, bare glæde og taknemmelighed over at være endt her :love:

Har fikset lidt lejlighed, hygget, spist, sladret, badet og sexet med hot/cute guy og haft besøg af mine forældre. Tidligere fling-agtig fyr havde inviteret sig selv forbi her til aften, men jeg endte med at trække endelig udmelding så længe, at det ikke blev til noget. Selvom det på papiret bare var et besøg, havde jeg simpelthen ikke lyst - det føltes forkert, ligegyldigt og faktisk illoyalt overfor både cute guy, mig selv og besøgende, eftersom det nemt ville kunne have endt i en akavet situation.

Måske ER jeg ved at finde ro og blive lidt voksen? :-D
8
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 21. jul 2018, 10:13

I går var jeg til Danser med Drenge i Friheden. Som altid fuldstændig fantastisk :love: sammen med en flok gode venner og min ekskæreste. For første gang i den tid vi har været fra hinanden føltes det faktisk virkelig akavet at være sammen med ham. Altså virkelig. Jeg ved ikke om det er fordi musikken rummer så meget af vores fælles historie og nu hvor jeg er videre og så småt begyndt at se en anden :gruble: men i hvert fald kunne jeg godt mærke at det fremkalte nogle andre følelser og jeg ville have givet min højre arm for, at det ikke var eksen der stod ved siden af mig. Jeg fik en snak med en af de andre fra gruppen som godt ved jeg ser en anden, og hun var faktisk ked af at jeg ikke havde taget ham med. Han er dog på ingen måde helt klar til at gå offentligt eller noget, så det havde ikke været en mulighed. Og derudover tror jeg der er en smule der skal bearbejdes hos ham fordi min ekskæreste og jeg stadig ses. Om end kun på venskabeligt plan og i foreningssamenhæng.


I morgen rammer Grøn karavanen Aalborg og der har jeg scoret to VIP billetter og skal formentlig mødes med et par veninder og nogle venner og sød samarbejdspartner fra København. Igen er eksen en del af den gruppe og det kan jeg mærke jeg nok lige skal revurdere om jeg skal være med til. Dels fordi jeg er ret sikker på at min søde flirt gerne aftager min anden billet ;) og det ville ikke være ønskeligt at de to nødvendigvis blev konfronteret med hinanden, men også fordi jeg kender min eks godt nok til at vide, at når han bliver fuld, så synes han det er en ganske god ide, at vi skal finde sammen igen. Men på den anden side så vil jeg rigtig gerne se de andre fra gruppen og HVIS flirt og jeg skal afsted sammen, så ville ingen af dem (udover bedsteveninden) vide hvem han er.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 21. jul 2018, 20:23

Der er altså mange frøer i haven. Tinder og Bumble og hvad ved jeg..

Hvor finder I motivationen til at kigge videre?
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jul 2018, 20:31

JessicaD skrev:
Precaseptica skrev:Der er altså mange frøer i haven. Tinder og Bumble og hvad ved jeg..

Hvor finder I motivationen til at kigge videre?


Holder en pause på et par uger/måneder, når motivationen ikke er der. Ellers kører man sur i det.

Enig. Jeg gider ikke mere lige nu. Håber virkelig, jeg kan holde mig væk :)
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 21. jul 2018, 21:05

Planten skrev:
JessicaD skrev:
Precaseptica skrev:Der er altså mange frøer i haven. Tinder og Bumble og hvad ved jeg..

Hvor finder I motivationen til at kigge videre?


Holder en pause på et par uger/måneder, når motivationen ikke er der. Ellers kører man sur i det.

Enig. Jeg gider ikke mere lige nu. Håber virkelig, jeg kan holde mig væk :)

Lyder lidt som et luksus problem i har ;)
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Forhold og sex"