Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 15. jun 2018, 12:09

Hvor er I søde. Tak for jeres tanker. Det varmer, at I husker min historik og kan møde mig i mine tanker og følelser ud fra den.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 07:12

Nu kan man mene, hvad man vil om Jakob Olrik, men jeg kan godt lide ham - jeg er nemlig mest til folk, der ikke skal tolkes så meget på. Men! Hvad siger I til dette? https://www.femina.dk/dit-liv/kaerlighe ... er-naar-du

Kan man bruge det til noget?

Jeg tænker selv, at jeg sagtens kan trække noget ud af det, når jeg engang skal til at date igen.
1
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 16. jun 2018, 07:19

Planten skrev:Nu kan man mene, hvad man vil om Jakob Olrik, men jeg kan godt lide ham - jeg er nemlig mest til folk, der ikke skal tolkes så meget på. Men! Hvad siger I til dette? https://www.femina.dk/dit-liv/kaerlighe ... er-naar-du

Kan man bruge det til noget?

Jeg tænker selv, at jeg sagtens kan trække noget ud af det, når jeg engang skal til at date igen.


Jeg er ikke generelt fan af Olrik, men lige det der giver meget god mening.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 07:31

Lys skrev:
Planten skrev:Nu kan man mene, hvad man vil om Jakob Olrik, men jeg kan godt lide ham - jeg er nemlig mest til folk, der ikke skal tolkes så meget på. Men! Hvad siger I til dette? https://www.femina.dk/dit-liv/kaerlighe ... er-naar-du

Kan man bruge det til noget?

Jeg tænker selv, at jeg sagtens kan trække noget ud af det, når jeg engang skal til at date igen.


Jeg er ikke generelt fan af Olrik, men lige det der giver meget god mening.

Ja, ikke? Der handler det ikke bare om pik og patter.
1
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 16. jun 2018, 07:34

Dilemma coming up:

Jeg har været på én date med en mand, som jeg forinden har skrevet med i et par uger og som virkede virkelig lovende på skrift. Vi har mange ting til fælles. Daten var ok, men jeg er virkelig i tvivl om jeg skal tage på 2. date.

Jeg har nemlig ikke rigtigt lyst. Og jeg kan ikke finde ud af, om det handler om at jeg bare ikke er tiltrukket af ham eller kan forestille mig at kysse med ham (han ser helt normal ud, men jeg synes ikke at han er decideret lækker).

Eller om den manglende tiltrækning er et “skjold” jeg selv har bygget, fordi det er utrygt og ukendt for mig faktisk at møde en mand, der viser interesse på den gode måde og jeg så samtidig ikke helt kan overskue at han på mange måder ser anderledes ud og er en anden type, end jeg havde forestillet mig/normalt ville gå efter.

Fucker min underbevidsthed med mig eller skal jeg lytte til mavefornemmelsen, der siger “nej!”?
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Singletråden

Indlægaf Neenah » 16. jun 2018, 07:39

Lys skrev:Dilemma coming up:

Jeg har været på én date med en mand, som jeg forinden har skrevet med i et par uger og som virkede virkelig lovende på skrift. Vi har mange ting til fælles. Daten var ok, men jeg er virkelig i tvivl om jeg skal tage på 2. date.

Jeg har nemlig ikke rigtigt lyst. Og jeg kan ikke finde ud af, om det handler om at jeg bare ikke er tiltrukket af ham eller kan forestille mig at kysse med ham (han ser helt normal ud, men jeg synes ikke at han er decideret lækker).

Eller om den manglende tiltrækning er et “skjold” jeg selv har bygget, fordi det er utrygt og ukendt for mig faktisk at møde en mand, der viser interesse på den gode måde og jeg så samtidig ikke helt kan overskue at han på mange måder ser anderledes ud og er en anden type, end jeg havde forestillet mig/normalt ville gå efter.

Fucker min underbevidsthed med mig eller skal jeg lytte til mavefornemmelsen, der siger “nej!”?


Min erfaring er at anden date som regel afklarer den tvivl man måtte have. Enten er man klar på flere dates, eller også er man helt sikker på at det ikke skal være.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. jun 2018, 07:59

Jeg blev så inviteret spontant ud i går uden at opdage det og faldt i søvn på sofaen. Opdagede det da jeg vågnede med tøj på, uglet hår og en kat, der legede trampolin på min mave.

Jeg er virkelig en pro til det der dateagtige halløj :stoned:
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. jun 2018, 08:01

Det er nu ganske fint. Jeg har seriøst ikke overskud ti at skulle forholde mig til andet end flytning, istandsættelse, ny og gammel hest + job og evt på sigt cute guy, som ikke stod bag invitationen.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 08:07

Neenah skrev:
Lys skrev:Dilemma coming up:

Jeg har været på én date med en mand, som jeg forinden har skrevet med i et par uger og som virkede virkelig lovende på skrift. Vi har mange ting til fælles. Daten var ok, men jeg er virkelig i tvivl om jeg skal tage på 2. date.

Jeg har nemlig ikke rigtigt lyst. Og jeg kan ikke finde ud af, om det handler om at jeg bare ikke er tiltrukket af ham eller kan forestille mig at kysse med ham (han ser helt normal ud, men jeg synes ikke at han er decideret lækker).

Eller om den manglende tiltrækning er et “skjold” jeg selv har bygget, fordi det er utrygt og ukendt for mig faktisk at møde en mand, der viser interesse på den gode måde og jeg så samtidig ikke helt kan overskue at han på mange måder ser anderledes ud og er en anden type, end jeg havde forestillet mig/normalt ville gå efter.

Fucker min underbevidsthed med mig eller skal jeg lytte til mavefornemmelsen, der siger “nej!”?


Min erfaring er at anden date som regel afklarer den tvivl man måtte have. Enten er man klar på flere dates, eller også er man helt sikker på at det ikke skal være.

Jeg er med Neenah her :)
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jun 2018, 14:10

Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 14:26

Skralde skrev:Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:

Der har jeg bare brugt at skrive hej. Evt. kombineret med at han da så sød/lækker/godt ud. En profil kun med billede lægger jo ikke så meget op til andet :)
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 16. jun 2018, 14:30

Planten skrev:
Skralde skrev:Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:

Der har jeg bare brugt at skrive hej. Evt. kombineret med at han da så sød/lækker/godt ud. En profil kun med billede lægger jo ikke så meget op til andet :)



Samme her.
Jeg plejer at skrive "hej X, du ser sød ud!" eller "hej X, hvad laver du i dag? :)"
3
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jun 2018, 14:32

Planten skrev:
Skralde skrev:Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:

Der har jeg bare brugt at skrive hej. Evt. kombineret med at han da så sød/lækker/godt ud. En profil kun med billede lægger jo ikke så meget op til andet :)


Nej vel? Det virker bare så "uoriginalt" :genert: Jec matcher med en del, men der er aldrig nogen der svarer tilbage. Det begynder godt nok at gå mig på og kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør forkert, det er jo lige som mig der er fællesnævneren. :gruble:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 16. jun 2018, 14:34

Skralde skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:

Der har jeg bare brugt at skrive hej. Evt. kombineret med at han da så sød/lækker/godt ud. En profil kun med billede lægger jo ikke så meget op til andet :)


Nej vel? Det virker bare så "uoriginalt" :genert: Jec matcher med en del, men der er aldrig nogen der svarer tilbage. Det begynder godt nok at gå mig på og kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør forkert, det er jo lige som mig der er fællesnævneren. :gruble:

Du gør intet forkert. Det gør de. Nogle samler bare på likes.
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 16. jun 2018, 15:41

Planten skrev:
Skralde skrev:
Planten skrev:
Skralde skrev:Jeg synes det er så svært at skrive en indledende besked på Tinder, hvor deres profiltekst som regel er begrænset eller ikke eksisterende. Hvad skriver I? :gruble:

Der har jeg bare brugt at skrive hej. Evt. kombineret med at han da så sød/lækker/godt ud. En profil kun med billede lægger jo ikke så meget op til andet :)


Nej vel? Det virker bare så "uoriginalt" :genert: Jec matcher med en del, men der er aldrig nogen der svarer tilbage. Det begynder godt nok at gå mig på og kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør forkert, det er jo lige som mig der er fællesnævneren. :gruble:

Du gør intet forkert. Det gør de. Nogle samler bare på likes.


Du har nok ret :kys:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"