Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. apr 2018, 11:10

Min veninde har mødtes tre gange med en, og de var ved at finde datoen for 4. date. De har været på messenger med hinanden op til flere gange om dagen. Og lige pludselig... er han bare tavs. Han har ikke kontaktet hende i en uge nu. Jeg synes bare, det er så dårlig opførsel.
6
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 25. apr 2018, 14:22

Q-beben skrev:Min veninde har mødtes tre gange med en, og de var ved at finde datoen for 4. date. De har været på messenger med hinanden op til flere gange om dagen. Og lige pludselig... er han bare tavs. Han har ikke kontaktet hende i en uge nu. Jeg synes bare, det er så dårlig opførsel.

Har hun kontaktet han for at spørge, hvad den pludselige tavshed skyldes?
Efter en date er det vist meget “normalt” at man ikke været noget, men efter 3. date og allerede 2. synes jeg godt, man kan forvente en form for respons eller afslag.
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. apr 2018, 14:34

Freya skrev:Har hun kontaktet han for at spørge, hvad den pludselige tavshed skyldes?


Nej, hun har mistet interessen i ham og ønsker ikke at have mere med ham at gøre.
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 25. apr 2018, 14:45

Q-beben skrev:
Freya skrev:Har hun kontaktet han for at spørge, hvad den pludselige tavshed skyldes?


Nej, hun har mistet interessen i ham og ønsker ikke at have mere med ham at gøre.

Men er situationen så ikke at de begge er blevet tavse lige pludselig?
3
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. apr 2018, 16:27

avdotja skrev:Men er situationen så ikke at de begge er blevet tavse lige pludselig?


Som jeg har forstået det, er han blevet tavs og svarer ikke, hvorefter hun så (og forståeligt nok) mister interessen.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 25. apr 2018, 17:58

Nå. Flyverskjul er ophævet og beklaget, og jeg har vist en aftale. Uanset om det på sigt bliver til noget andet end en vennerelation, er det fint og skønt - han er virkelig dejligt selskab.
Senest rettet af Krølle 25. apr 2018, 18:29, rettet i alt 1 gang.
4
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 25. apr 2018, 18:25

Alt tyder på, at jeg har en aftale med veninde om et par uger. Vi har været veninder i over 20 år og selv om vi ikke ses mere end et par gange om året, er vi tit i kontakt og når vi endelig ses, er det slet ikke til at mærke, at vi ikke ses så ofte. Det bliver dejligt at se hende igen!
6
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 26. apr 2018, 12:15

Generelt oplever jeg mig selv, og i særdeleshed over for mennesker, jeg elsker og holder af, som værende rummelig, hjælpsom og støttende. Jeg er blevet ret glad for Aalborgenseren, hvilket han ved. Han skrev i går, at han føler sig stresset og psykisk presset, og jeg ved, at han før har været og stadig er sygemeldt pga. stress samt har ADD.

Vi har skrevet sammen i en måned og vi er gode til at bekræfte hinanden og vi giver også udtryk for, at vi vil hinanden, men jeg synes, at det er lidt svært, for jeg ønsker blot at vise ham, at jeg er der for ham, når han har det svært - i mangel af bedre ord. Men hvordan?
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. apr 2018, 14:19

Ally skrev:Generelt oplever jeg mig selv, og i særdeleshed over for mennesker, jeg elsker og holder af, som værende rummelig, hjælpsom og støttende. Jeg er blevet ret glad for Aalborgenseren, hvilket han ved. Han skrev i går, at han føler sig stresset og psykisk presset, og jeg ved, at han før har været og stadig er sygemeldt pga. stress samt har ADD.

Vi har skrevet sammen i en måned og vi er gode til at bekræfte hinanden og vi giver også udtryk for, at vi vil hinanden, men jeg synes, at det er lidt svært, for jeg ønsker blot at vise ham, at jeg er der for ham, når han har det svært - i mangel af bedre ord. Men hvordan?


Hvis du i øvrigt er tryg ved ham og hans interesse, er det bedste måske at være nærværende men samtidig give plads? Forventningspres - uudtalt som udtalt - kan jeg forestille mig er det værste, hvis man er presset mentalt.
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. apr 2018, 14:21

Jeg ved fx at cute guy er max presset på nogle fronter pt. Af samme årsag er jeg mere large, end jeg normalt ville være ift planlægning og aftaler; så længe jeg ved, at interessen er der, behøver den praktiske udførelse ikke være til UG med kryds og slange.

Giver det mening?
2
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. apr 2018, 14:22

Når det er sagt. Bailer han på mig i morgen, bliver jeg en smule træt. Det handler dog mere om tvivl om interessen end om en evt aflysning. Jeg er cool med ændrede plane; ikke med uklare udmeldinger.
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 26. apr 2018, 15:10

Krølle skrev:Hvis du i øvrigt er tryg ved ham og hans interesse, er det bedste måske at være nærværende men samtidig give plads? Forventningspres - uudtalt som udtalt - kan jeg forestille mig er det værste, hvis man er presset mentalt.

Tak Krølle :kys: Det giver fin mening. At være nærværende, men samtidig give plads. Det vil jeg prøve. Lige nu læser jeg lidt om ADD; flere af symptomerne passer på det, han har fortalt - både om ham selv, men også hans fortid.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 26. apr 2018, 15:15

Ally skrev:
Krølle skrev:Hvis du i øvrigt er tryg ved ham og hans interesse, er det bedste måske at være nærværende men samtidig give plads? Forventningspres - uudtalt som udtalt - kan jeg forestille mig er det værste, hvis man er presset mentalt.

Tak Krølle :kys: Det giver fin mening. At være nærværende, men samtidig give plads. Det vil jeg prøve. Lige nu læser jeg lidt om ADD; flere af symptomerne passer på det, han har fortalt - både om ham selv, men også hans fortid.


Jeg er ifølge lægeeks et udiagnostiseret klasseeksempel på ADD, så jeg burde være velegnet til at rådgive :-D

Det er i hvert fald det, der har virket for mig. Plads, ro og samtidig føle mig rummet, forstået og "set". Kombineres det samtidig med en ro omkring, at jeg går lidt i selvsving og taler i øst og vest, når jeg er presset, kan jeg ikke bede om meget mere.

I virkeligheden er det noget af det, jeg sætter mest pris på hos cute guy. Han har absolut set mig helt udknaldet, men når min hjerne går i koks, er det ok. Jeg får bare at vide, at jeg skal trække vejret :genert:
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 26. apr 2018, 21:29

Min biografaftale endte med at blive virkelig god. Sådan rigtig god. Filmen var egentlig ikke særlig god, men vi havde nogle gode snakke inden, og lidt hyggelig film putteri inden vi skulle sove. I dag efter jeg kom hjem fra skole har vi bare puttet, knaldet, prikket til hinanden og fjollet sådan helt vildt meget, det er virkelig længe siden jeg har grint så meget, og jeg synes ellers jeg er rimelig lattermild for tiden.

Så lige nu er jeg mega glad. Men det er også dage som disse der gør det lidt svært, for det minder mig også om at det er kompliceret, og at det kunne være rigtig fint under andre omstændigheder. Men, det tager jeg med. Jeg har jo selv valgt det, og vurderet at det er det værd på trods af det er lidt med blandede følelser ind i mellem.
4
...
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23133

Re: Singletråden

Indlægaf Aragorn » 26. apr 2018, 22:19

Ally skrev:Generelt oplever jeg mig selv, og i særdeleshed over for mennesker, jeg elsker og holder af, som værende rummelig, hjælpsom og støttende. Jeg er blevet ret glad for Aalborgenseren, hvilket han ved. Han skrev i går, at han føler sig stresset og psykisk presset, og jeg ved, at han før har været og stadig er sygemeldt pga. stress samt har ADD.

Vi har skrevet sammen i en måned og vi er gode til at bekræfte hinanden og vi giver også udtryk for, at vi vil hinanden, men jeg synes, at det er lidt svært, for jeg ønsker blot at vise ham, at jeg er der for ham, når han har det svært - i mangel af bedre ord. Men hvordan?


ADD kan bestemt være en faktor til stress, da en person med ADD typisk er uorganiseret og mangler struktur, hvilket gør at man må løbe dobbelt så hurtigt som andre for at følge med. Eller sagt med et gammel ordsprog: Hvad man ikke har i hovedet, må man have i benene.

Når det så er sagt, så kan en person med ADD være stresset uden det kan relateres til ADD. Sygemelding, uvished om økonomi, ledighed etc. er kilder til stress uanset om man har ADD eller ej.

Alt efter hvor meget du vil involvere dig og naturligvis med hans specifikke problemer for øje, så er hjælp til struktur i hverdagen en af de ting der kan gøre den største forskel, fordi det letter en byrde der er uproportional med opgavens faktiske størrelse. Hos os holder hun styr på indkøb af dagligvarer og madplanlægning, da det kan tage pusten helt fra mig, eksempelvis. Det letter mig helt enormt, og så kan jeg gøre det, som jeg rent faktisk kan finde ud af, og jeg er dybt taknemlig for alt hun gør.

Jeg stresser over at skulle købe ind til aftensmad og lave den, men jeg kan overskue komplekse og store opgaver inden for IT.

Det er med at finde fordelingen.

Jeg er selvfølgelig ikke blind for at det er svært i et nyt forhold at finde ud af balancen og hvor grænserne går.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.

Tilbage til "Forhold og sex"