Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 14. mar 2018, 08:58

På tv3 igår var der noget der hed "besat af badboys" - er der nogen der har set det? :8:
Mændende var faktisk ikke så slemme eller bad boy agtige på trods af tatoveringer på halsen, men kvinder var godt nok vilde - og med virkelig meget attitude :lol: Det var sådan lidt ligesom singleliv - med ekstra meget make up, falske negle og tatoveringer - men må med skam indrømme at jeg var ret godt underholdt, sjovt så forskellige præferencer man kan have. "Altså han SKAL helst have tatoveringer op ad halsen"
2
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 14. mar 2018, 09:32

Lalana skrev:På tv3 igår var der noget der hed "besat af badboys" - er der nogen der har set det? :8:
Mændende var faktisk ikke så slemme eller bad boy agtige på trods af tatoveringer på halsen, men kvinder var godt nok vilde - og med virkelig meget attitude :lol: Det var sådan lidt ligesom singleliv - med ekstra meget make up, falske negle og tatoveringer - men må med skam indrømme at jeg var ret godt underholdt, sjovt så forskellige præferencer man kan have. "Altså han SKAL helst have tatoveringer op ad halsen"


Sjovt, det tænkte jeg også. I hvert fald de fyre man møder i første afsnit var da stille og rolige (trods deres hårde udseende) og blev nærmest kritiseret af kvinderne for at være for kedelige.
5
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 14. mar 2018, 11:12

Jeg har en Tinder-date lørdag i næste uge. Langtidsplanlægning er desværre en nødvendighed, når man ikke har så mange børnefri dage. Men vi har skrevet sammen de sidste 14 dage og han virker virkelig sød og reel. Og vi har mange af de samme livssyn. Og så mener han ikke, at det er et problem, at jeg har begrænset fritid. Så jeg håber på, at kemien også er der in real life.
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 14. mar 2018, 17:54

Lalana skrev:På tv3 igår var der noget der hed "besat af badboys" - er der nogen der har set det? :8:
Mændende var faktisk ikke så slemme eller bad boy agtige på trods af tatoveringer på halsen, men kvinder var godt nok vilde - og med virkelig meget attitude :lol: Det var sådan lidt ligesom singleliv - med ekstra meget make up, falske negle og tatoveringer - men må med skam indrømme at jeg var ret godt underholdt, sjovt så forskellige præferencer man kan have. "Altså han SKAL helst have tatoveringer op ad halsen"

Jeg så det også.

Sikke nogle charmerende typer der er med, både mænd og kvinder :tie:

Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved hvad der gør en kriminel fyr, der taler og behandler folk grimt til en attraktiv og rigtig mand :mellow: Og alt det drama. Hvorfor gider man bevidst opsøge det? Det virker jo ikke engang som om de ikke ved der er andre muligheder, men de bliver jo åbenbart tiltrukket af den opførsel.

Det er heller ikke fordi de mere almindelige og rolige medvirkende i fx Singleliv er bedre. Jeg magter slet ikke Putte og Brian. Fuuuck de virker kedelige og knastørre :lol: :genert:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2018, 22:34

Min eks flirt bankede på min dør i går sent aften, fordi han havde drukket og synes åbenbart det gav mere mening at komme spontant forbi mig end at tage hjem til sig selv, på trods af der var længere hjem til mig end hjem til sig selv. :stoned: Jeg valgte og lukke ham ind, men gjorde det klart at jeg altså sov og at jeg ville hade ham om morgenen, men når nu han var der så kunne han jo være der når jeg skulle have tjekket målere på radiatorer i dag mens jeg var i skole.

Han har været rigtig sød og omsorgsfuld og her til aften gav han grillmad hvilket faldt på et tørt sted da jeg har 250 kroner om ugen i denne måned efter at have købt hund, tandlæge, strømregning i denne måned, og der også lige er to fødselsdage i denne måned.

Jeg jokede da han kom med at jeg ville hade ham her til morgen, og det måtte han leve med, han ved jeg i forvejen er modbydeligt sur og ondskabsfuld når jeg skal op om morgenen. Han jokede så med at det var okay når nu jeg elskede ham resten af dagen, og jeg endte med at svare "Ja".. Altså, wtf. Det kan godt være det bare er for sjov, men derfor skal jeg da ikke sige ja til sådan noget.

Nå, men uanset hvad så har det været hyggeligt. :)
2
...
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. mar 2018, 00:20

LadyFox skrev:Min eks flirt bankede på min dør i går sent aften, fordi han havde drukket og synes åbenbart det gav mere mening at komme spontant forbi mig end at tage hjem til sig selv, på trods af der var længere hjem til mig end hjem til sig selv. :stoned: Jeg valgte og lukke ham ind, men gjorde det klart at jeg altså sov og at jeg ville hade ham om morgenen, men når nu han var der så kunne han jo være der når jeg skulle have tjekket målere på radiatorer i dag mens jeg var i skole.

Han har været rigtig sød og omsorgsfuld og her til aften gav han grillmad hvilket faldt på et tørt sted da jeg har 250 kroner om ugen i denne måned efter at have købt hund, tandlæge, strømregning i denne måned, og der også lige er to fødselsdage i denne måned.

Jeg jokede da han kom med at jeg ville hade ham her til morgen, og det måtte han leve med, han ved jeg i forvejen er modbydeligt sur og ondskabsfuld når jeg skal op om morgenen. Han jokede så med at det var okay når nu jeg elskede ham resten af dagen, og jeg endte med at svare "Ja".. Altså, wtf. Det kan godt være det bare er for sjov, men derfor skal jeg da ikke sige ja til sådan noget.

Nå, men uanset hvad så har det været hyggeligt. :)


Mon ikke det dér "eks" bør slettes igen, Fox? :) Eller roder jeg tingene helt sammen? Synes, det lader til, at I på ingen måde er færdige med hinanden og render en del sammen på en ret så u-eks'et måde ... :)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 15. mar 2018, 00:25

Lalana skrev:På tv3 igår var der noget der hed "besat af badboys" - er der nogen der har set det? :8:
Mændende var faktisk ikke så slemme eller bad boy agtige på trods af tatoveringer på halsen, men kvinder var godt nok vilde - og med virkelig meget attitude :lol: Det var sådan lidt ligesom singleliv - med ekstra meget make up, falske negle og tatoveringer - men må med skam indrømme at jeg var ret godt underholdt, sjovt så forskellige præferencer man kan have. "Altså han SKAL helst have tatoveringer op ad halsen"


Det er virkelig ikke pænt at sige det her ... Men for hulan, der er altså flere af dem, jeg finder decideret ulækre. :tie:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 15. mar 2018, 05:13

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:Min eks flirt bankede på min dør i går sent aften, fordi han havde drukket og synes åbenbart det gav mere mening at komme spontant forbi mig end at tage hjem til sig selv, på trods af der var længere hjem til mig end hjem til sig selv. :stoned: Jeg valgte og lukke ham ind, men gjorde det klart at jeg altså sov og at jeg ville hade ham om morgenen, men når nu han var der så kunne han jo være der når jeg skulle have tjekket målere på radiatorer i dag mens jeg var i skole.

Han har været rigtig sød og omsorgsfuld og her til aften gav han grillmad hvilket faldt på et tørt sted da jeg har 250 kroner om ugen i denne måned efter at have købt hund, tandlæge, strømregning i denne måned, og der også lige er to fødselsdage i denne måned.

Jeg jokede da han kom med at jeg ville hade ham her til morgen, og det måtte han leve med, han ved jeg i forvejen er modbydeligt sur og ondskabsfuld når jeg skal op om morgenen. Han jokede så med at det var okay når nu jeg elskede ham resten af dagen, og jeg endte med at svare "Ja".. Altså, wtf. Det kan godt være det bare er for sjov, men derfor skal jeg da ikke sige ja til sådan noget.

Nå, men uanset hvad så har det været hyggeligt. :)


Mon ikke det dér "eks" bør slettes igen, Fox? :) Eller roder jeg tingene helt sammen? Synes, det lader til, at I på ingen måde er færdige med hinanden og render en del sammen på en ret så u-eks'et måde ... :)

Jo, det burde det. Det er jo overhovedet ikke færdigt. :)
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 16:22

Juki skrev:Jeg kan ikke huske om det er mig der husker forkert, men jeg har bare en eller anden erinding om at han var blevet mobbet og måske også har været overvægtig som barn. Det giver i hvert fald mening i forhold til at han prøver så hårdt på at få succes med hvad som helst af hurtige løsninger, for at det på overfladen virker som om han har genfundet kontrollen, har styr på sit liv og har opnået en masse :gruble:

Han virker i hvert fald noget forskruet i sin opfattelse af mange ting.

Bare et tip, hvis nogen er interesserede.

I afsnittet lige nu er hans mor på besøg og fortæller om at han er blevet en hel anden end ham hun kender. Det kan godt være jeg huskede forkert ang. det med overvægt og mobning, men han havde i hvert fald været meget usikker og haft dårlig selvtillid. Jeg kan så ikke huske om jeg forveksler ham med en anden eller om jeg har set/læst det et andet sted.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. mar 2018, 17:05

Jeg skal på Studenterhuset og høre Hugo Helmig i aften. Jeg orker det ikke super meget :genert:

Egentlig ville jeg hellere stene en film, hygge med dyner og spise pizza. Jeg har ikke haft ret meget tid bare mig i denne uge, og det begynder at blive lidt tiltrængt. Jeg må nok hellere bare tage mig sammen og komme i gang med at dulle mig op så vi kan komme til koncert og drikke drinks. Hugo Helmig er bare ikke lige min stil ;)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. mar 2018, 20:48

Phew!

Ego-trip uden at have læst op: jeg fucking overlevede husklargøring. Eller. Overlevede er måske så meget sagt, men jeg tudede kun lidt indeni til massage og har kun en enkelt føleforstyrrelse i benet :tie: Det er dæleme typisk. Forhåbentlig går det i sig selv i løbet af et par dage - om ikke andet er det en klar reminder om, at min krop reagerer, hvis jeg presser den for hårdt.

Meh.

On a positive note: kaffeaftale med sød mand upcoming. Aner stadig ikke hvad det ender med, men han er sød og skøn og ser mig både på gode og dårlige dage. Det er godt uanset definitionen på sigt.
9
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. mar 2018, 20:59

Jeg har før øvrigt dimset en smule, købt planter til haven og fået lagt shellak. Jeg prøvet desperat at bilde min hjerne ind, at jeg er god ved mig selv :genert:
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. mar 2018, 22:24

Hjemme igen efter Hugo Helmig. Han er fandeme godt nok ung ;)

Jeg har McD med hjem og nu vil jeg hoppe i nattøj og stene Netflix og nyde, at weekenden er begyndt :love2:
7
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 16. mar 2018, 09:06

Jeg har afsluttet forholdet til min kæreste. Jeg regner ikke med at jeg skal være aktiv single lige med det samme, der er lige nogle andre ting der skal på plads - blandt andet min lejlighed. Og så tror jeg at det er godt for mig ikke at forcere noget som helst i den retning. Det bliver nok sjovt at date på et tidspunkt, men ikke lige nu. Nu skal jeg bare komme mig og komme væk fra ham, så jeg ikke bliver konfronteret med hans upassende og sårende "fejring" af at vi ikke er sammen mere. Jeg er nødt til at bo sammen med ham lidt endnu, fordi min lejlighed ikke er klar til indflytning. Der skal heldigvis ikke laves så frygteligt meget før jeg kan bo der: væggene i stuen skal filtes og males (og loftet), jeg skal have et køleskab og bygget en væg mellem stuen og soveværelset. Har accepteret et tilbud fra et håndværkerfirma i dag og de kan forhåbentlig gå i gang snart. Jeg håber at jeg kan flytte ind i løbet af påsken.
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 16. mar 2018, 10:43

LaScrooge skrev:Jeg har afsluttet forholdet til min kæreste. Jeg regner ikke med at jeg skal være aktiv single lige med det samme, der er lige nogle andre ting der skal på plads - blandt andet min lejlighed. Og så tror jeg at det er godt for mig ikke at forcere noget som helst i den retning. Det bliver nok sjovt at date på et tidspunkt, men ikke lige nu. Nu skal jeg bare komme mig og komme væk fra ham, så jeg ikke bliver konfronteret med hans upassende og sårende "fejring" af at vi ikke er sammen mere. Jeg er nødt til at bo sammen med ham lidt endnu, fordi min lejlighed ikke er klar til indflytning. Der skal heldigvis ikke laves så frygteligt meget før jeg kan bo der: væggene i stuen skal filtes og males (og loftet), jeg skal have et køleskab og bygget en væg mellem stuen og soveværelset. Har accepteret et tilbud fra et håndværkerfirma i dag og de kan forhåbentlig gå i gang snart. Jeg håber at jeg kan flytte ind i løbet af påsken.


:ae:

Jeg håber at du trods alt er nogenlunde ok.
Men godt du trods alt har fundet en lejlighed.
1
...

Tilbage til "Forhold og sex"