Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 21. jan 2018, 19:59

Dragen skrev:
klumphen skrev:
Dragen skrev:Jeg er slet ikke til ONS desværre, ville ellers være tiltrængt med lidt action.

Mine søndags-single-blues er ved at blive et tilbagevendende fænomen. Jeg er simpelthen så sølle og har så ondt af mig selv. Jeg kamphader bare at date, så det der med at finde en kæreste er en smule op ad bakke. Hvis en eller anden evt.kan sende en instant kæreste min vej, bager jeg kage som belønning. :-D

Uh, hvilken slags kage? :lol2:


Advarsel; sleazy line coming up... :-D


Whatever kind you want baby... :love2:


(Det er ufatteligt jeg stadig er single!)

Åh, jeg har altid ønsket mig at smage den der brunsviger, som blev kåret til Danmarks bedste i et Spise Med Price program :D
3
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. jan 2018, 20:02

Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2018, 20:12

Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. jan 2018, 20:19

Planten skrev:
Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)


Helt enig. Mit alternativ er heller ikke ugelange skriverier, men bare lige nok til at jeg kan vide, at han interesserer mig på skrift. Jeg tænker noget i intervallet “nogle dage til en uge”. Men det handler selvfølgelig også om, at ham her og jeg ikke er nået ud over sådan nogle “praktiske” afklaringer om foretrukken ferieform etc. Så jeg er ikke særligt interesseret endnu.
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. jan 2018, 20:20

Buffy skrev:Nå men jeg endte med at kører hen til min ex, råbt svin og skred... Ej ikke helt, men jeg fortalte ham lige præcis, hvad jeg mente om ham, han havde ikke rigtig nogen svar og de tre venner der var på besøg, sad og så ned i jorden... Super værdigt... Men jeg har det fint med det, nu er det i hvertfald helt slut.


Du er så bad-ass... Godt gået! :worship:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2018, 20:25

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)


Helt enig. Mit alternativ er heller ikke ugelange skriverier, men bare lige nok til at jeg kan vide, at han interesserer mig på skrift. Jeg tænker noget i intervallet “nogle dage til en uge”. Men det handler selvfølgelig også om, at ham her og jeg ikke er nået ud over sådan nogle “praktiske” afklaringer om foretrukken ferieform etc. Så jeg er ikke særligt interesseret endnu.

Jamen det er jo helt okay, at du gerne vil skrive lidt mere. Jeg var selv til 1,5 uge ca.
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. jan 2018, 20:36

Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)


Helt enig. Mit alternativ er heller ikke ugelange skriverier, men bare lige nok til at jeg kan vide, at han interesserer mig på skrift. Jeg tænker noget i intervallet “nogle dage til en uge”. Men det handler selvfølgelig også om, at ham her og jeg ikke er nået ud over sådan nogle “praktiske” afklaringer om foretrukken ferieform etc. Så jeg er ikke særligt interesseret endnu.

Jamen det er jo helt okay, at du gerne vil skrive lidt mere. Jeg var selv til 1,5 uge ca.



Det ved jeg egentlig godt - jeg kommer bare lidt i tvivl, fordi jeg nu bliver mødt af radiotavshed efter at have skrevet til ham, at jeg synes det er lidt vel hurtigt.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. jan 2018, 20:39

Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:
Planten skrev:
Lys skrev:Vi har vist været omkring det før, men jeg skal lige dobbelttjekke om det er mig, der er helt på månen, når jeg synes det er meget hurtigt at foreslå et møde efter en halv dags skriverier på Tinder? Jeg bliver lidt overvældet på den dårlige måde...

Det ville jeg også synes, var hurtigt. Men samtidig er det jo også fint at se hinanden, inden man får bygget en masse op i hovedet :)


Helt enig. Mit alternativ er heller ikke ugelange skriverier, men bare lige nok til at jeg kan vide, at han interesserer mig på skrift. Jeg tænker noget i intervallet “nogle dage til en uge”. Men det handler selvfølgelig også om, at ham her og jeg ikke er nået ud over sådan nogle “praktiske” afklaringer om foretrukken ferieform etc. Så jeg er ikke særligt interesseret endnu.

Jamen det er jo helt okay, at du gerne vil skrive lidt mere. Jeg var selv til 1,5 uge ca.



Det ved jeg egentlig godt - jeg kommer bare lidt i tvivl, fordi jeg nu bliver mødt af radiotavshed efter at have skrevet til ham, at jeg synes det er lidt vel hurtigt.

Mærkelig handling af ham. Eller anti-handling...
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 21. jan 2018, 21:10

Min flirt og jeg har haft den kedeligste weekend, men det har været meget hyggeligt. Vi har ikke lavet en skid, vi har bare stenet Netflix, spist slik, haft sex, leget lidt pude kamp og lagt os virkelig tideligt til at sove begge dage. Seriøst, vi har knap nok sidder op, vi er ikke gået længere end over til Netto jeg bor ved siden af, vi har næsten ikke snakket og slet ikke om noget seriøst.
Det har virkelig været inaktivt, men vi har vel begge haft brug for at lave absolut INTET. Det har været rart.

Her til aften har jeg dog været i SPA med en veninde, så lidt er der da sket.
6
...
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:14

Jeg kan og har altid godt kunne li onenightstands... Jeg synes, det er pirrende og frækt... Jeg har ikke prøvet det via netdating - kun ved at gå i byen... Jeg har heller ikke mødt nogen ‘nittere’, altså hvor vi ikke fungerede sammen.

Ja, jeg ved det godt - jeg er lidt af en slut - selvom jeg på ingen måde ligner en :fløjt:
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 21. jan 2018, 21:21

Q-beben skrev:Jeg kan og har altid godt kunne li onenightstands... Jeg synes, det er pirrende og frækt... Jeg har ikke prøvet det via netdating - kun ved at gå i byen... Jeg har heller ikke mødt nogen ‘nittere’, altså hvor vi ikke fungerede sammen.

Ja, jeg ved det godt - jeg er lidt af en slut - selvom jeg på ingen måde ligner en :fløjt:

Jeg er også ret vild med dem. Jeg kan også godt lide sex med kærester, bollevenner og hvad der ellers er. Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.

Jeg har dog mødt nogen jeg godt kunne være foruden, men det har jeg jo også i alle mulige andre relationer.
3
...
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:23

Buffy skrev:Nå men jeg endte med at kører hen til min ex, råbt svin og skred... Ej ikke helt, men jeg fortalte ham lige præcis, hvad jeg mente om ham, han havde ikke rigtig nogen svar og de tre venner der var på besøg, sad og så ned i jorden... Super værdigt... Men jeg har det fint med det, nu er det i hvertfald helt slut.


Respekt for det :clap: Det havde han da bestemt også fortjent!
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 21. jan 2018, 21:29

LadyFox skrev: Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.


Enig...!

Jeg ved ikke, om jeg er mærkelig... :) Men jeg kan især godt li, når jeg ser en, som er lækker efter min mening..., og at jeg kan score ham uden at gøre noget som helst... altså ikke engang at kigge i hans retning eller noget andet, der minder om det... Det gør bare det hele ekstra frækt...
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 21. jan 2018, 21:37

Q-beben skrev:
LadyFox skrev: Men jeg kan godt lide den stemning der kan komme når man er indforstået med at man er to fremmede mennesker der aldrig skal se hinanden igen. Det giver bare for mig noget andet, og det kan jeg egentlig godt lide.


Enig...!

Jeg ved ikke, om jeg er mærkelig... :) Men jeg kan især godt li, når jeg ser en, som er lækker efter min mening..., og at jeg kan score ham uden at gøre noget som helst... altså ikke engang at kigge i hans retning eller noget andet, der minder om det... Det gør bare det hele ekstra frækt...


Hmm... I think I get that. Det sker så bare aldrig for mig så det er måske derfor jeg ikke helt kan følge tanken til ende
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 22. jan 2018, 16:52

Nå men hej. Jeg hedde Krølle. Jeg vil gerne på udramatisk vis være rigtigt med her.

Hvis nogen af jer kender mig, må I gerne ignorere det irl. Vi er ikke gået officielt med noget og bliver boende sammen i huset, så jeg orker ikke at skulle forholde mig til omverdenens reaktioner pt :genert:
10

Tilbage til "Forhold og sex"