Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråde

Indlægaf Zombie » 11. dec 2017, 23:23

malou_43 skrev:
avdotja skrev:
malou_43 skrev:Jeg tog snakken med ham. Han fortæller, at der kun er venskabelig følelser i det. Jeg ved ikke, hvad det handler om for mig. Jeg har oplevet de her følelser før, og de vækker noget ubehageligt og jalousi i mig.
Han håber at jeg kan acceptere at de er venner, der som sådan ikke ses, for han synes vi er et godt match....

jeg må lige mærke godt efter....god damnit, da!

han skrev desuden "det er sådan det er" - hvor jeg så bare måtte erkende, at sådan en indstilling gider jeg ikke arbejde med :) Og hvis en eks er vigtigere end jeg, så kan jeg ikke se mig selv gide at investere i en fremtid sammen - altså på sigt, ikke som en løs datingforbindelse :)

Hvis du er utilpas i situationen, skal du selvfølgelig ikke blive i den :) Men at folk ikke render rundt og dropper gamle venner (eks eller ej) på foranledning af kæresten, synes jeg er et sundt tegn og siger noget om at man villig til at investere sig selv i andre mennesker.

Men det kan jo også bare være en undskyldning og reelt en indikation af at du ikke er heelt vild efter ham. Hvilket der også skal være plads til!


Jeg udvikler ikke følelser så hurtigt i en relation - og jeg er meget i hovedet frem for hjertet, så går meget analytisk og rationelt til værks, desværre :)
Det er ikke fordi han skal droppe en eks eller afskære hende totalt, men hvis man gennemgår hendes facebookside, er hans navn ved hver eneste post, plus han tagger hende i kommende events, hvor de altså skal afsted sammen, med og uden fælles venner. Og så kan jeg, selvom jeg er skudt i manden, slet ikke håndtere den usikkerhed, der så følger med.


Du har en fortid, hvor der ikke er noget mærkeligt i, at du slet og ret bare ikke orker den usikkerhed, om den er berettiget eller ej.

Jeg har selv kæmpet med usikkerhed i nuværende forhold og det var i begyndelsen virkelig svært at deale med. Jeg er vildt glad for min kæreste, men jeg er faktisk ikke sikker på, jeg ville gøre det igen en anden gang.

Én ting, der dog har hjulpet, er hans meget åbne tilgang. Det er skam ikke fordi han har lagt sig fladt ned, men han har spurgt ind og lyttet, og henover tid fandt vi nogle gode måder til at være i det begge to.

Den der "sådan er det bare"-floskel er så ultimativ og asocial, det har jo aldrig fungeret godt for noget som helst, i nogen som helst situationer. Det i sig selv mere end eksen er sgu lidt for... nnnnnrrrggg.... tamt.
3
aka Forbies

:gammel:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 11. dec 2017, 23:31

Hvorfor vælger I lige at skrive så meget den aften, hvor jeg ikke er hjemme??

Jeg har været med min mor i Vor Frue og høre ‘Messias’, det var absolut fantastisk :love:
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 12. dec 2017, 01:03

Lisma skrev:
Præcis. De to jeg ser nu bor hhv. her i byen og i en by tæt på. Jeg føler det SÅ intimiderende når de spørger til hvad jeg laver i løbet af dagen. Jeg vil bare gerne færdes frit og også være klam i min egen by, uden at føle jeg bliver holdt øje med.


Det er det sjoveste, jeg længe har læst :lol: :lol: Klam i min egen by. Der må være en rapper, der kan lave en sang om det :lol2:
8
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Singletråde

Indlægaf Straniera » 12. dec 2017, 06:29

malou_43 skrev:
avdotja skrev:
malou_43 skrev:Jeg tog snakken med ham. Han fortæller, at der kun er venskabelig følelser i det. Jeg ved ikke, hvad det handler om for mig. Jeg har oplevet de her følelser før, og de vækker noget ubehageligt og jalousi i mig.
Han håber at jeg kan acceptere at de er venner, der som sådan ikke ses, for han synes vi er et godt match....

jeg må lige mærke godt efter....god damnit, da!

han skrev desuden "det er sådan det er" - hvor jeg så bare måtte erkende, at sådan en indstilling gider jeg ikke arbejde med :) Og hvis en eks er vigtigere end jeg, så kan jeg ikke se mig selv gide at investere i en fremtid sammen - altså på sigt, ikke som en løs datingforbindelse :)

Hvis du er utilpas i situationen, skal du selvfølgelig ikke blive i den :) Men at folk ikke render rundt og dropper gamle venner (eks eller ej) på foranledning af kæresten, synes jeg er et sundt tegn og siger noget om at man villig til at investere sig selv i andre mennesker.

Men det kan jo også bare være en undskyldning og reelt en indikation af at du ikke er heelt vild efter ham. Hvilket der også skal være plads til!


Jeg udvikler ikke følelser så hurtigt i en relation - og jeg er meget i hovedet frem for hjertet, så går meget analytisk og rationelt til værks, desværre :)
Det er ikke fordi han skal droppe en eks eller afskære hende totalt, men hvis man gennemgår hendes facebookside, er hans navn ved hver eneste post, plus han tagger hende i kommende events, hvor de altså skal afsted sammen, med og uden fælles venner. Og så kan jeg, selvom jeg er skudt i manden, slet ikke håndtere den usikkerhed, der så følger med.


Det, du beskriver, ville jeg altså heller ikke gide. Jeg synes ikke, der er noget som helst smukt eller loyalt ved en mand, som hænger så meget ud med en ekskæreste. Så vil jeg altså hellere have en, der har brændt sine broer.
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Singletråden

Indlægaf Straniera » 12. dec 2017, 06:36

AstaPasta skrev:Er der nogen herinde, der har prøvet datingappen Haters?
Har hørt om den her: https://formatformat.dk/artikel/16388/j ... ing-hader/
Jeg synes, jeg får den samme håndfuld fyre igen og igen, men jeg ved ikke, om det er fejl eller det bare er fordi, der ikke rigtigt er nogen, der bruger den :P


Den app lyder da lettere genial :klap:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 12. dec 2017, 07:26

Lisma skrev:Er jeg den eneste der synes det er rart at dates ikke er fra samme by? Jeg har altid haft det sådan faktisk. Jeg vil gerne færdes "frit" i min by, uden at kunne støde på X, Y og Z i tide og utide. For et par måneder siden snakkede jeg lidt med en yngre gut. Det er første gang nogensinde at jeg er gået nedad i alder og jeg endte også med at droppe det fordi det føltes for akavet. Jeg plejer altid at date nogle der er +10 år ældre, ca. Nå, men denne gut var faktisk heeelt vildt pæn. Sådan en rigtig flødedreng. Vi skulle udelukkende ses som knaldevenner, men eftersom han var her fra byen og lidt yngre, droppede jeg det som sagt.
Jeg har ligget med en ond lungebetændelse i 3 ugers tid. Første gang jeg tog til (min kvindelige) læge, var han der så. Som praktikant eller noget. Og jeg skulle tilses af ham. Med flere dages uvasket hår, totalt våd krop af sved pga. 40,3 i feber, gammel, forvasket sort bh med HVID bh-forlænger, forkølelsessår der dækkede hele overlæben op til ind i næseborene og den ondeste ånde pga. sygdom. For helvede det var akavet! Der var også en anden, kvindelig praktikant der skulle sidde og se ham undersøge mig. Jeg fik en tid til tjek ti dage efter og minsandten om jeg ikke kom ind til ham igen. Med samme bh- OG bh-forlænger på, der i øvrigt giver mig de vildeste rygpatter, stadig lige svedig krop og stadig nul makeup i fjæset. Han var alene denne gang og meeeeget snaksagelig. Jeg ville bare gerne hjem og gemme mig væk under dynen. :lol:
Det er lige præcis sådanne (og mindre grelle) eksempler, jeg gerne vil undgå. :blush:

Øv, hvor lyder det ikke fedt.

Jeg så en der boede i nabo-opgangen en gang, og det gik fint i starten - men så begyndte han pludselig også at have noget med min underbo fandt jeg ud af fordi min underbo og jeg havde det ned at drikke vin sammen - det endte også med at blive sindssygt akavet :/
Så nu må dem jeg har noget med gerne bo lidt længere væk end i samme bygning.
3
...
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråde

Indlægaf Freya » 12. dec 2017, 07:31

malou_43 skrev:
avdotja skrev:
malou_43 skrev:Jeg tog snakken med ham. Han fortæller, at der kun er venskabelig følelser i det. Jeg ved ikke, hvad det handler om for mig. Jeg har oplevet de her følelser før, og de vækker noget ubehageligt og jalousi i mig.
Han håber at jeg kan acceptere at de er venner, der som sådan ikke ses, for han synes vi er et godt match....

jeg må lige mærke godt efter....god damnit, da!

han skrev desuden "det er sådan det er" - hvor jeg så bare måtte erkende, at sådan en indstilling gider jeg ikke arbejde med :) Og hvis en eks er vigtigere end jeg, så kan jeg ikke se mig selv gide at investere i en fremtid sammen - altså på sigt, ikke som en løs datingforbindelse :)

Hvis du er utilpas i situationen, skal du selvfølgelig ikke blive i den :) Men at folk ikke render rundt og dropper gamle venner (eks eller ej) på foranledning af kæresten, synes jeg er et sundt tegn og siger noget om at man villig til at investere sig selv i andre mennesker.

Men det kan jo også bare være en undskyldning og reelt en indikation af at du ikke er heelt vild efter ham. Hvilket der også skal være plads til!


Jeg udvikler ikke følelser så hurtigt i en relation - og jeg er meget i hovedet frem for hjertet, så går meget analytisk og rationelt til værks, desværre :)
Det er ikke fordi han skal droppe en eks eller afskære hende totalt, men hvis man gennemgår hendes facebookside, er hans navn ved hver eneste post, plus han tagger hende i kommende events, hvor de altså skal afsted sammen, med og uden fælles venner. Og så kan jeg, selvom jeg er skudt i manden, slet ikke håndtere den usikkerhed, der så følger med.


Venskab med eks'er kan jeg godt leve med. Det der venskab lyder dog bare lige en kende for symbiotisk efter min mening.
Senest rettet af Freya 12. dec 2017, 08:49, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. dec 2017, 08:24

Min nabo er jo stadig forgabt i mig... har valgt ikke at blokere ham, da jeg kunne forestille mig at han så ville begynde at banke på, hvilket ville være endnu mere akavet end hans patetiske skriverier...

Det er liiiige tæt nok på. Jeg synes det er så underligt at vide, at han sidder lige på den anden side af væggen og har fantasier om mig :genert:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. dec 2017, 09:33

Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.
7
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. dec 2017, 10:07

Viskelæder skrev:Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.

Jeg forstår dig. Jeg ville ønske, jeg var ligeså sej. Altså at jeg kunne lade være med at tage kontakt igen.
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. dec 2017, 10:17

Planten skrev:
Viskelæder skrev:Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.

Jeg forstår dig. Jeg ville ønske, jeg var ligeså sej. Altså at jeg kunne lade være med at tage kontakt igen.


Ved sgu ikke, om jeg er sej. Jeg er nok mere bare usikker og bange for at blive behandlet dårligt, så så snart jeg kan fornemme, at jeg er the underdog i relationen, og at jeg har følelsen af, at jeg ligesom venter på, at han har tid, så bliver det negativt for mig, og så er jeg ude.

Men der er naturligvis stadig en del af mig, der håber, han pludselig skriver og er vildt sød igen :D
5
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Singletråden

Indlægaf lillebjoern » 12. dec 2017, 10:33

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.

Jeg forstår dig. Jeg ville ønske, jeg var ligeså sej. Altså at jeg kunne lade være med at tage kontakt igen.


Ved sgu ikke, om jeg er sej. Jeg er nok mere bare usikker og bange for at blive behandlet dårligt, så så snart jeg kan fornemme, at jeg er the underdog i relationen, og at jeg har følelsen af, at jeg ligesom venter på, at han har tid, så bliver det negativt for mig, og så er jeg ude.

Men der er naturligvis stadig en del af mig, der håber, han pludselig skriver og er vildt sød igen :D


Lidt fra en lurer: Jeg synes personligt det er ret hårdt grundlag at dumpe ham på. Nu kender jeg ikke din baggrund og fortid, så det kan være du har brændt fingrene før mht. sådan en situation, så bare glem, hvad jeg skriver, if that's the case. At han falder i søvn kan han jo vitterligt ikke gøre for, det kender vi vel alle selv, hvis vi ligger i sengen med telefonen og der går et par minutter - er det virkelig værd at droppe en, som du skriver, skøn mand på? Jeg tror ikke mænd lægger halvt så meget i sådan en form for kommunikation som mange af vi kvinder - også mig selv! - gør, så det kan være han slet, slet ikke føler, at der er et problem. Kan du måske prøve at spørge ind til, om han har haft travlt el. lign., så han måske for en mulighed for at forklare sig?
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 12. dec 2017, 10:35

Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.

Jeg forstår dig. Jeg ville ønske, jeg var ligeså sej. Altså at jeg kunne lade være med at tage kontakt igen.


Ved sgu ikke, om jeg er sej. Jeg er nok mere bare usikker og bange for at blive behandlet dårligt, så så snart jeg kan fornemme, at jeg er the underdog i relationen, og at jeg har følelsen af, at jeg ligesom venter på, at han har tid, så bliver det negativt for mig, og så er jeg ude.

Men der er naturligvis stadig en del af mig, der håber, han pludselig skriver og er vildt sød igen :D

Det burde han i hvert fald være.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 12. dec 2017, 10:39

lillebjoern skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:
Viskelæder skrev:Min flirt svarede mig sent i går, og han virkede egentligt som sig selv, men vi nåede lige at sende 3 beskeder hver, og så stoppede han med at svare igen (faldt i søvn, går jeg ud fra). Det gider jeg ikke. Ikke at der er noget som helst i vejen med at falde i søvn, men ovenpå 4 dage, hvor jeg ikke rigtigt har hørt fra ham, så kan jeg mærke, jeg har svært ved at "finde tilbage" til, at han da bare er mega skøn.

Så for mit vedkommende lægger jeg den død. Og hvis han så pludselig er på igen, må jeg tage den derfra, men jeg indleder ikke kontakt længere.

Jeg forstår dig. Jeg ville ønske, jeg var ligeså sej. Altså at jeg kunne lade være med at tage kontakt igen.


Ved sgu ikke, om jeg er sej. Jeg er nok mere bare usikker og bange for at blive behandlet dårligt, så så snart jeg kan fornemme, at jeg er the underdog i relationen, og at jeg har følelsen af, at jeg ligesom venter på, at han har tid, så bliver det negativt for mig, og så er jeg ude.

Men der er naturligvis stadig en del af mig, der håber, han pludselig skriver og er vildt sød igen :D


Lidt fra en lurer: Jeg synes personligt det er ret hårdt grundlag at dumpe ham på. Nu kender jeg ikke din baggrund og fortid, så det kan være du har brændt fingrene før mht. sådan en situation, så bare glem, hvad jeg skriver, if that's the case. At han falder i søvn kan han jo vitterligt ikke gøre for, det kender vi vel alle selv, hvis vi ligger i sengen med telefonen og der går et par minutter - er det virkelig værd at droppe en, som du skriver, skøn mand på? Jeg tror ikke mænd lægger halvt så meget i sådan en form for kommunikation som mange af vi kvinder - også mig selv! - gør, så det kan være han slet, slet ikke føler, at der er et problem. Kan du måske prøve at spørge ind til, om han har haft travlt el. lign., så han måske for en mulighed for at forklare sig?


Det er naturligvis ikke bare, fordi han falder i søvn :) Det er, fordi vi gik fra at snakke hver dag om alt muligt til, at han pludselig ikke rigtigt skriver i 4 dage, og når han gør, så svarer han bare kort og spørger ikke ind til mig. Han er online på MSN, men svarer ikke mig. Og når vi så endelig får kontakt, forsvinder han igen (nok fordi han faldt i søvn, tænker jeg).
Det er bestemt et lille grundlag ja, men det er nok til, at jeg føler, noget har ændret sig, og det gider jeg ikke gå at bruge tid på at spekulere i. Sådan er jeg - netop fordi jeg har fået brændt fingrene noget så gevaldigt tidligere.

Jeg dumper ham ikke som sådan, jeg tager bare ikke initiativ til mere.

Men derfor kan du sagtens have ret! Og jeg er glad for dit input. For jeg er så absolut hurtig (også ofte FOR hurtig) til at dømme noget dødsdømt :)
8
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 12. dec 2017, 10:43

Viskelæder, er det en du har mødt eller kun skrevet med indtil videre?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"