Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 21. nov 2017, 19:48

klumphen skrev:
MOGA skrev:
klumphen skrev:
MOGA skrev:
klumphen skrev:Det er belastende at der er hele FIRE forskellige kyssesmileyer på telefonen, men når man ikke har nogen at kysse på, så er de er off limits! :mellow:
Og hver gang man er inde for at finde en af deres kammerater, så bliver man lige mindet om, at man i den grad er udenfor :(


Jeg sender kyssesmileyer til mine veninder :D

Det bliver hurtigt for fimset, hvis en mand sender dem til andre end en kæreste. Og jeg har i forvejen ikke overskud på den konto :D


Som i at du allerede er for fimset? ;)

Ja :D Det er ret belastende! Jeg ved ikke helt hvorfor, men andre mænd finder mig åbenbart fimset/tiltrækkende!


:lol:
1
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Singletråden

Indlægaf Kaffe » 21. nov 2017, 20:17

Jeg sender aldrig kyssesmileyer til veninder/kvinder :gruble: og så bliver jeg lidt forlegen, når andre kvinder sender dem til mig i kommunikationen. For jeg kan slet ikke få det over mig at sende en retur, og det virker måske uhøfligt. Men så sender jeg som regel en 'thumbs up' i stedet.
Jeg ved godt, det er en almindelig ting, altså. Det er bare mig, der bliver akavet.
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 21. nov 2017, 20:35

Jeg har fået et keglesnit tidligere i dag og døjer derfor med en del murren/jag i underlivet og er generelt ret mat. Det er skide synd for mig faktisk, så jeg kunne godt bruge et par varme mande hænder til at nusse min mave og ae mig lidt på kinden. Til gengæld skal jeg ikke dele mine chips, så det er da altid noget :)
11
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. nov 2017, 20:51

Jeg sender masser af kyssesmileyer - men mest til familie og venner (mest fordi der ikke rigtigt er nogen tættere på...)
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. nov 2017, 20:52

Skralde skrev:Jeg har fået et keglesnit tidligere i dag og døjer derfor med en del murren/jag i underlivet og er generelt ret mat. Det er skide synd for mig faktisk, så jeg kunne godt bruge et par varme mande hænder til at nusse min mave og ae mig lidt på kinden. Til gengæld skal jeg ikke dele mine chips, så det er da altid noget :)

Det kan jeg virkelig godt forstå, du har brug for. Det har du også fortjent! :ae:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 21. nov 2017, 21:02

Jeg går amok i kysse- og hjerte-smileyer. Og jeg får også mange tilbage. Jeg synes de er hyggelige, lige så vel som jeg synes at alt for pusse-nussede kælenavne er det.
Min ekskæreste gjorde sig ikke så meget i den slags, det synes jeg faktisk var lidt kedeligt.

Men altså, jeg snyder ingen med kyssende smileys.
7
...
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Singletråden

Indlægaf Venus222 » 21. nov 2017, 21:37

Jeg har modtaget følgende på FB/messenger, og jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal mene, så jeg har ikke svaret endnu... :genert:

"Hej Venus222, jeg gør nu noget som jeg selv finder lidt grænseoverskridende.

Men jeg skriver alligevel til dig, jeg har lige set dig på Tinder og har naturligvis liket dig, men du ser så top sød ud og så søgte jeg bare på dit navn + "arbejdsplads" og lige der var du.

SÅ undskyld min utraditionelle kontaktmetode, men jeg håber at du returnerer liket og så giver jeg gerne en kop kemi tjek.

God aften."

Ud fra billedet tror jeg ikke han er min type. Og jeg vakler lidt mellem at synes at det er grænseoverskridende på den ufede måde at han har kontaktet mig på FB. Og at det faktisk er ret modigt, og beskeden er jo sympatisk nok. Så ja, jeg tygger lidt på det...

Hvordan har i det med den slags?
6
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. nov 2017, 21:44

Venus222 skrev:Jeg har modtaget følgende på FB/messenger, og jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal mene, så jeg har ikke svaret endnu... :genert:

"Hej Venus222, jeg gør nu noget som jeg selv finder lidt grænseoverskridende.

Men jeg skriver alligevel til dig, jeg har lige set dig på Tinder og har naturligvis liket dig, men du ser så top sød ud og så søgte jeg bare på dit navn + "arbejdsplads" og lige der var du.

SÅ undskyld min utraditionelle kontaktmetode, men jeg håber at du returnerer liket og så giver jeg gerne en kop kemi tjek.

God aften."

Ud fra billedet tror jeg ikke han er min type. Og jeg vakler lidt mellem at synes at det er grænseoverskridende på den ufede måde at han har kontaktet mig på FB. Og at det faktisk er ret modigt, og beskeden er jo sympatisk nok. Så ja, jeg tygger lidt på det...

Hvordan har i det med den slags?


Hvis man faktisk kan finde dit fulde navn ved at google dit fornavn og arbejdsplads, så synes jeg egentlig ikke, at det er så grænseoverskridende. Især hvis han blot har henvendt sig på messenger og ikke har tilføjet dig på facebook. Det tæller også op, at hans henvendelse er så sød og ydmyg.

Medmindre jeg var direkte frastødt, så tror jeg godt, at jeg ville give ham en chance.
15
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 21. nov 2017, 21:45

Venus222 skrev:Jeg har modtaget følgende på FB/messenger, og jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal mene, så jeg har ikke svaret endnu... :genert:

"Hej Venus222, jeg gør nu noget som jeg selv finder lidt grænseoverskridende.

Men jeg skriver alligevel til dig, jeg har lige set dig på Tinder og har naturligvis liket dig, men du ser så top sød ud og så søgte jeg bare på dit navn + "arbejdsplads" og lige der var du.

SÅ undskyld min utraditionelle kontaktmetode, men jeg håber at du returnerer liket og så giver jeg gerne en kop kemi tjek.

God aften."

Ud fra billedet tror jeg ikke han er min type. Og jeg vakler lidt mellem at synes at det er grænseoverskridende på den ufede måde at han har kontaktet mig på FB. Og at det faktisk er ret modigt, og beskeden er jo sympatisk nok. Så ja, jeg tygger lidt på det...

Hvordan har i det med den slags?

Umiddelbart kan jeg absolut intet negativt se i den henvendelse, så jeg ville personligt bare mærke efter om der, ud fra de få ting jeg vidste om vedkommende, var håb for, at jeg kunne få interesse. Jeg ville se hans initiativ som et plus eksempelvis, og som et udtryk for, at han har lidt mere interesse end bare et swipe.
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. nov 2017, 21:58

Venus222 skrev:Jeg har modtaget følgende på FB/messenger, og jeg ved ski ikke helt hvad jeg skal mene, så jeg har ikke svaret endnu... :genert:

"Hej Venus222, jeg gør nu noget som jeg selv finder lidt grænseoverskridende.

Men jeg skriver alligevel til dig, jeg har lige set dig på Tinder og har naturligvis liket dig, men du ser så top sød ud og så søgte jeg bare på dit navn + "arbejdsplads" og lige der var du.

SÅ undskyld min utraditionelle kontaktmetode, men jeg håber at du returnerer liket og så giver jeg gerne en kop kemi tjek.

God aften."

Ud fra billedet tror jeg ikke han er min type. Og jeg vakler lidt mellem at synes at det er grænseoverskridende på den ufede måde at han har kontaktet mig på FB. Og at det faktisk er ret modigt, og beskeden er jo sympatisk nok. Så ja, jeg tygger lidt på det...

Hvordan har i det med den slags?

Jeg kan ikke se noget grænseoverskridende i det. Synes det var værre, da en, jeg havde vekslet tre beskeder med, skrev at jeg havde taget nogle fine billeder - set på Instagram. Og jeg havde ikke noget som helst på min tinder andet end mit navn. Det, synes jeg, var grænseoverskridende :)
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Singletråden

Indlægaf Venus222 » 21. nov 2017, 22:02

Det er første gang nogen har henvendt sig på den måde, så det er nok derfor jeg synes det er lidt grænseoverskridende. :genert:
0
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 21. nov 2017, 22:13

Venus222 skrev:Det er første gang nogen har henvendt sig på den måde, så det er nok derfor jeg synes det er lidt grænseoverskridende. :genert:


Jeg har kun prøvet at en sydamerikaner henvendte sig på den måde. Og da jeg tillod mig at lade være med at svare ham i 3 dage, fik jeg et “fuck you” tilbage. Hans henvendelse var ellers meget venlig og han gjorde meget ud af, at han ikke var “visa hunter”. Venligheden ophørte så ret hurtigt.

Blot for at sige, at jeg ikke har ret meget personlig erfaring, og at det nok ikke kan udelukkes, at jeg er mere positivt stemt end jeg ville være, hvis jeg selv havde fået beskeden. Jeg ville formentlig også være mere positivt stemt, des mere tiltrækkende jeg fandt manden.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Singletråden

Indlægaf Venus222 » 21. nov 2017, 22:43

Lys skrev:
Venus222 skrev:Det er første gang nogen har henvendt sig på den måde, så det er nok derfor jeg synes det er lidt grænseoverskridende. :genert:


Jeg har kun prøvet at en sydamerikaner henvendte sig på den måde. Og da jeg tillod mig at lade være med at svare ham i 3 dage, fik jeg et “fuck you” tilbage. Hans henvendelse var ellers meget venlig og han gjorde meget ud af, at han ikke var “visa hunter”. Venligheden ophørte så ret hurtigt.

Blot for at sige, at jeg ikke har ret meget personlig erfaring, og at det nok ikke kan udelukkes, at jeg er mere positivt stemt end jeg ville være, hvis jeg selv havde fået beskeden. Jeg ville formentlig også være mere positivt stemt, des mere tiltrækkende jeg fandt manden.


Haha, jamen så fuck fuck da...! (til sydamerikaneren, ikke dig ;) )

Nå men, jeg har sagt ja til kaffe med facebook-manden lørdag om 14 dage. Så må vi se hvad der sker... :)
18
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. nov 2017, 23:09

Jeg har prøvet et par gange, at nogle fra fx Tinder skriver til mig på den måde, og jeg synes faktisk, det er ret imponerende. Det kræver altså nosser. Jeg ville ikke turde gøre det selv, fordi jeg er så stor en kylling.

Men det hele handler selvfølgelig om, hvordan de formulerer sig. Når det er på sådan en sød og høflig måde, så ville jeg - også selvom jeg ikke var interesseret - i hvert fald svare og rose for modet :) Jeg ville også være lidt mere tilbøjelig til at give sådan en fyr en chance.
5
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 22. nov 2017, 06:40

Venus222 skrev:Hvordan har i det med den slags?

Jeg synes, det er lidt grænseoverskridende, men samtidig synes jeg, at det er godt gjort, at man "tør".

Tidligere på året, da jeg var gået fra eksmanden, skulle jeg bl.a. købe en seng og blev ekspederet af en imødekommende ung mand. Nogle dage senere kontaktede han mig på Messenger. Vi skrev lidt sammen, mødtes og har siden mødt hinanden nogle gange ( :slem: ) og er nu også venner på FB.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"