Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:11

Hjælp! Den 1 date gik rigtig godt vi sås til en event og vi hygget os, havde en dyb samtale og lærte hinanden rigtig godt at kende. Han er meget sød og virkelig en "the guy next door", venlig, uskyldig og respektfuld. Han betalte endda for frokost :)
behandlet mig som en dronning. Vi sluttet daten med en kram hvilket jeg foretrækker at slutte en første date på.

2 Date tager vi i tivoli og går rundt for det meste. Igen han inviterer mig ud og vi får spist aftensmad og jeg gav for desserten + tivoli billetterne :genert: vi havde det SÅ sjovt og han var venlig, sødere end første date, og vi har rigtig god kemi sammen. Vi afsluttet det med en kram igen (der skete intet)

MEN

3 Date
vi tager i biografen og ser en film sammen, har det skide sjovt og efter vi så filmen færdig valgte vi at gå rundt i fields og kigge på butikkerne osv.. han startet med at lægge sin arm om mig, og nogle gange viser mig vejen men jeg kunne ikke lade vær med at lægge mærke til lige pludselig begynder hans hånd at strejfe min numse.. altså han tager ikke fat men han 'aer' i et split sekund og jeg går så væk for jeg følte mig så utilpas :gruble:

efter vi gik så prøver han igen og den her gang lod han sin hånd strejfe hen til min numse, og så lagde han sin fingre i længere tid på min numse :forvirret:
jeg gik så hurtig væk igen fra ham og lavet en bevægelse hvor jeg vendte mig om og snakket med ham. Så jeg rystet hans hånd væk.

Han stoppet så og lod vær resten af dagen, men hold da op hvad skete der lige??? :D

vi afsluttet det med en kram igen...

han er ikke typen der tager ud i byen, han drikker heller ikke så ofte, (mere hvis han skal spise en fin middag så nupper han en rosé).. og
han søger et seriøst forhold, hvilket han har fortalt mig og vi har delt før så jeg er 100% ikke en ONE night stand.

Men okay, gjorde jeg noget forkert? Eller var det forkert af ham? Er han for hurtig, eller er jeg for langsom?

Han er 30 år jeg er 25... vi har det så godt med hinanden men jeg er bange for jeg dummet mig :(
hvad synes i om situationen?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min røv

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 20:13

At det lyder som noget uskyldigt der bliver blæst op og overanalyseret.

Altså han har strejfet(!) dig, men ikke været grænseoverskridende, dum og ubehagelig. Det er ret almindeligt at man som voksen bruger berøring og kærtegn, uden det betyder alt muligt skummelt.

Hvad hvis han havde rørt din hånd for måske/måske ikke at holde dig i hånd. Havde det været med okay?

Seriøst, det lyder virkelig harmløst, men hvis ikke du har det godt med det må du jo sige klart og tydeligt fra.
Senest rettet af Misantropen 10. sep 2018, 20:18, rettet i alt 1 gang.
34
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7319
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23120

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Aragorn » 10. sep 2018, 20:17

Well, han testede hvor du var henne.

Jeg vil nok mene at hans brøde er temmelig lille forudsat at han ikke gør det mere - for han bør fange at det gider du ikke. Jeg synes ikke nogen af jer rigtigt har gjort noget dumt. I talte sammen uden ord. Han spurgte om noget, og du sagde nej. Hvis han er sofistiskeret nok, så har han forstået det.

Hvis du føler det meget ubehageligt, så må du handle ud fra dét.
7

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:17

Eden skrev:Han viser bare, at han ikke har dig i vennezonen. Det er en god ting.

Slap af og nyd det, hvis du også kan lide ham. Det lyder sådan.


Okay det jeg glad for :)

men tror du ikke det på en måde også kan betyde han vil i seng med mig? Eller er det bare mig der er paranoid?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Rapfisk » 10. sep 2018, 20:19

VanillaQueen skrev:
Rapfisk skrev:Han viser bare, at han ikke har dig i vennezonen. Det er en god ting.

Slap af og nyd det, hvis du også kan lide ham. Det lyder sådan.


Okay det jeg glad for :)

men tror du ikke det på en måde også kan betyde han vil i seng med mig? Eller er det bare mig der er paranoid?

Jeg tror, han gerne vil i seng med dig, når I er klar til det. Det bestemmer I jo i fællesskab.
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:19

Aragorn skrev:Well, han testede hvor du var henne.

Jeg vil nok mene at hans brøde er temmelig lille forudsat at han ikke gør det mere - for han bør fange at det gider du ikke. Jeg synes ikke nogen af jer rigtigt har gjort noget dumt. I talte sammen uden ord. Han spurgte om noget, og du sagde nej. Hvis han er sofistiskeret nok, så har han forstået det.

Hvis du føler det meget ubehageligt, så må du handle ud fra dét.



Han forstod det heldigvis og stoppet efter anden forsøg
men det kom virkelig som et chok og jeg kan derfor ikke få det ud af hovedet.

Jeg tog fat om hans arm i slutningen af dagen mens vi gik så jeg håbet på han kunne se jeg er interreseret i ham mere end bare
en date / ven :)
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Artem » 10. sep 2018, 20:20

Manden kan godt lide dig, og prøver på at blive lidt uskyldigt fysisk med dig, hvor du afviser ham.
Det vil ikke overraske mig hvis det ikke blive til mere, da han tænker at du ikke er interesseret.
Senest rettet af Artem 11. sep 2018, 05:37, rettet i alt 1 gang.
6
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:20

Rapfisk skrev:
VanillaQueen skrev:
Rapfisk skrev:Han viser bare, at han ikke har dig i vennezonen. Det er en god ting.

Slap af og nyd det, hvis du også kan lide ham. Det lyder sådan.


Okay det jeg glad for :)

men tror du ikke det på en måde også kan betyde han vil i seng med mig? Eller er det bare mig der er paranoid?

Jeg tror, han gerne vil i seng med dig, når I er klar til det. Det bestemmer I jo i fællesskab.


Åh det håber jeg ikke, det er godt nok tidligt for mig og har kun kendt ham i 3/4 uger nu.. :(
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:22

Artem skrev:Manden kan godt lide dig, og prøver på at blive lidt uskyldigt fysik med dig, hvor du afviser ham.
Det vil ikke overraske mig hvis det ikke blive til mere, da han tænker at du ikke er interesseret.


Men jeg tog fat om hans arm i slutningen af daten så jeg håber da det var tegn nok på jeg er interreseret i ham.. Jeg kan ikke tillade ham at røre min numse efter 3 date... Sådan er jeg bare som menneske / person, det er for tidligt synes jeg.

Og jeg sendte ham et hjerte da jeg takket ham for daten.
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Misantropen » 10. sep 2018, 20:24

VanillaQueen skrev:Åh det håber jeg ikke, det er godt nok tidligt for mig og har kun kendt ham i 3/4 uger nu.. :(

Så snak med ham.

Misforståelser sker, men man kan spare sig selv for mange bekymringer og spekulationer ved at gøre noget ved det man er i tvivl om.
5
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf VanillaQueen » 10. sep 2018, 20:24

Misantropen skrev:
VanillaQueen skrev:Åh det håber jeg ikke, det er godt nok tidligt for mig og har kun kendt ham i 3/4 uger nu.. :(

Så snak med ham.

Misforståelser sker, men man kan spare sig selv for mange bekymringer og spekulationer ved at gøre noget ved det man er i tvivl om.


Ja det har du også ret i :) skal ses med ham om 14 dage, så tager jeg det op med ham ;)
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Sangius » 10. sep 2018, 20:25

Hvis jeg efter 3 dates stadig kun fik kram, og blev afvist ved en ret uskyldig fysisk berøring, ville jeg nok tolke det som at den anden ikke var interesseret.

Sex kan jeg sagtens vente længe med, men vil gerne føle mig begæret, føle tiltrækkelse og mærke den fysiske kemi mellem os.
37
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Artem » 10. sep 2018, 20:26

VanillaQueen skrev:
Artem skrev:Manden kan godt lide dig, og prøver på at blive lidt uskyldigt fysik med dig, hvor du afviser ham.
Det vil ikke overraske mig hvis det ikke blive til mere, da han tænker at du ikke er interesseret.


Men jeg tog fat om hans arm i slutningen af daten så jeg håber da det var tegn nok på jeg er interreseret i ham.. Jeg kan ikke tillade ham at røre min numse efter 3 date... Sådan er jeg bare som menneske / person, det er for tidligt synes jeg.

Og jeg sendte ham et hjerte da jeg takket ham for daten.

Personligt ville det slet ikke fungerer for mig at du på den måde sender tvetydige signaler. Jeg ville betragte det som et spil jeg ikke gider.
Men jeg er så heller ikke til at gå så langsomt frem. Så jeg er nok ikke den rette til at rådgive dig.
12
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Sangius » 10. sep 2018, 20:34

Men det betyder jo ikke at du skal gå over dine grænser. Hvis du ikke har lyst, har du ikke lyst - og ingen skal fortælle dig hvornår du "bør" være klar.
Men hvis du er lidt langsommere end gennemsnittet til at blive klar, må du hellere være klar i mælet. Ellers kunne jeg forestille mig, at dates måske skræmmes væk efter en afvisning.
Simpelthen bare sige; "Karl-Ejnar - jeg kan virkelig godt lide dig, men det tager mig som regel lidt tid at blive helt tryg ved alt det fysiske. Men jeg vil rigtig gerne på date igen." Something.
Bryder du dig heller ikke om at kysse på 2. eller 3. date? :)
18
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. sep 2018, 20:38

Jeg kan huske dine tidligere tråde, der mere eller mindre har været variationer over samme dilemma, problem eller hvad man nu skal kalde det.
Du dater, manden bliver i et eller andet omfang fysisk og sætter dermed tusind tanker i gang hos dig, hvor du meget fokuserer på hans mulige intentioner og efterspørger nogle generelle regler for dating. Hvornår må man hvad, osv.

Som jeg husker det, skyldes din reaktion og i det hele taget din store optagethed af fysiske tilnærmelser, at du tidligere har haft nogle problematiske seksuelle oplevelser, og jeg kan kun, som jeg muligvis også har skrevet tidligere, anbefale dig at flytte fokus fra mændenes opførsel til din egen reaktion herpå. Jeg siger ikke, at man nødvendigvis skal kunne lide og acceptere at blive taget på numsen på tredje date; min pointe er derimod, at hvis dit tydeligvis dybtfølte ubehag primært kan tænkes at skyldes noget fra fortiden, som ligger udenfor den konkrete situation og mandens viden om dig, bør du efter min mening få bearbejdet det og ikke tro, at tiden og nye forhold læger alle sår.

Du kommer med mange argumenter for, at din date er en ordentlig og god fyr, og det gør du vel, tænker jeg, fordi hans tilnærmelse i dine øjne står i kontrast til det positive indtryk, du har fået af ham. Det er ikke helt retfærdigt, synes jeg. Det, han har gjort, bliver meget større og alvorligere, end der synes at være belæg for, og på den måde skubber du opmærksomheden væk fra det, du selv bærer rundt på, og over på hans opførsel.
Senest rettet af DetSorteCirkus 10. sep 2018, 20:43, rettet i alt 1 gang.
35

Tilbage til "Forhold og sex"