Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Misantropen » 11. sep 2018, 11:34

B&O skrev:Var det numse Rasmus ?

Hvorfor er det relevant at vide?
1
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf B&O » 11. sep 2018, 11:42

Misantropen skrev:
B&O skrev:Var det numse Rasmus ?

Hvorfor er det relevant at vide?

det er da fordi det hendes date har gjort er uskyldigt , hvis det var numse Rasmus er det straks mere alvorligt , det er da vigtigt at vide
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Goozilla
Indlæg: 575
Tilmeldt: 30. apr 2016, 13:46
Kort karma: 28
Likede indlæg: 1628

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Goozilla » 11. sep 2018, 11:44

For at svare på dit spørgsmål så ja, du er for langsom i forhold til normen. Det kan der være forskellige grunde til og dem tror jeg, at du gør klogt i at få styr på, før du fortsætter med at date.

Hvis jeg havde været på en 3. date, var gået så forsigtigt frem som fyren her og så blevet afvist og til sidst havde indkasseret et kram for indsatsen, så havde jeg klart tolket det som manglende interesse fra din side og så droppet at spilde mere tid på det. Selv hvis det egentlig ikke handlede om manglende interesse, så ville jeg tolke det som om, at der var pænt mange problemer i sigte forude, når du har det så anstrengt med selv den mindste smule intimitet med en fyr, du virkelig er interesseret i.
14
ALD MAKT TEL DI ORBLENE!!!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Misantropen » 11. sep 2018, 12:01

B&O skrev:
Misantropen skrev:
B&O skrev:Var det numse Rasmus ?

Hvorfor er det relevant at vide?

det er da fordi det hendes date har gjort er uskyldigt , hvis det var numse Rasmus er det straks mere alvorligt , det er da vigtigt at vide

Billede
15
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf LaScrooge » 11. sep 2018, 13:42

Jeg tror ikke du kan finde en mand at date, som ikke på et eller andet tidspunkt vil lave en fysisk tilnærmelse og det er der absolut intet forkert ved. Romantiske relationer er almindeligvis ikke platoniske. Derfor skal du måske overveje, om du et parat til at have et forhold med en mand, eller om det måske er bedre for dig kun at have venner. Du vil støde ind i det her igen og igen, og igen og igen få trigget din frygt for, at mænd kun er ude på at udnytte dig.
3
And we both know: I will be delicious
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2389

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Thomas31 » 11. sep 2018, 14:51

VanillaQueen skrev:
Artem skrev:Manden kan godt lide dig, og prøver på at blive lidt uskyldigt fysik med dig, hvor du afviser ham.
Det vil ikke overraske mig hvis det ikke blive til mere, da han tænker at du ikke er interesseret.


Men jeg tog fat om hans arm i slutningen af daten så jeg håber da det var tegn nok på jeg er interreseret i ham.. Jeg kan ikke tillade ham at røre min numse efter 3 date... Sådan er jeg bare som menneske / person, det er for tidligt synes jeg.

Og jeg sendte ham et hjerte da jeg takket ham for daten.


Mon ikke du har reddet situationen ved at tage hans arm? Det er trods alt fysisk kontakt på dit initiativ. Du bliver nødt til at tale med ham, når det skal gå så langsomt, men bliv ved med at røre ham på den måde, du nu kan.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf vibbsen » 11. sep 2018, 21:35

VanillaQueen skrev:hvad synes i om situationen?


Jeg tænker - og det er ikke for at være grov - at jeg er ved at blive gammel.

For jeg tænker ærlig talt noget i retning af "OK, manden strejfer din numse på 3.date mens I befinder jer i Fields. Og du opfører dig som om han har smidt bukserne i en mørk gyde og spurgt om ikke du vil give ham et blowjob. Slap dog af"

Beklager, men jeg synes at du overtænker situationen helt vildt. Vil han i seng med dig ? Det vil han antagelig. Men det er jo ligesom pointen med det der dating. At det fører til noget mere end bare at spise på restaurant, gå i tivoli og i biffen. Det kan sågar også være at han gerne vil være kærester med dig. Men hverken det at gå i seng med hinanden eller det at være kærester behøver at betyde at I skal være sammen resten af livet. Det kan også godt være han bare synes at du er sød, lækker og en han godt gider tilbringe tid sammen med....
22
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Purple Haze » 12. sep 2018, 07:04

Han kan tydeligvis godt lide dig, så han vil nok gerne i seng med dig - det er helt normalt.

Mår det nu slet ikke er dig, tænker jeg (helt seriøst) om du evt skulle finde en asexuel mand. Der er ikke så mange derude, og ved ikke hvordan man kommer i kontakt med dem (udover den ene jeg kender), men tænker det vil være et godt match.

Bare fordi man er asexuel (eller har meget lavt sexdrive), kan man jo sagtens have lyst til kærlighed og nærvære og måske også en familie.
6
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf paint » 12. sep 2018, 08:29

Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Tilly » 12. sep 2018, 08:35

paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:

Jeg er ikke sikker. Måske du lige skulle opsummere? :D
4
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf Tanten » 12. sep 2018, 14:34

paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:


Formentlig. Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input, så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.
9
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf paint » 12. sep 2018, 15:57

Tanten skrev:
paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:


Formentlig. Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input, så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.


Og det har man jo så lov at overveje årsagen til...
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf LadyFox » 12. sep 2018, 16:11

paint skrev:
Tanten skrev:
paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:


Formentlig. Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input, så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.


Og det har man jo så lov at overveje årsagen til...

Man behøver jo heller ikke at følge stemningen i ens tråde, bare fordi at man opretter dem. Heldigvis.

Men risikoen ved at oprette tråde er jo at folk begynder at reflektere over det man skriver, og komme med inputs. Nogen gange er der jo så flere end en der ser nogle af de samme ting, dog synes jeg ikke at refleksionerne i tråden her er identiske, på trods af at ligge tæt op af hinanden, altså, i det ene indlæg findes der en lille finesse der ikke ses i de andre lignende indlæg.

Skulle jeg oprette en tråd, vil jeg da hellere have en masse svar der lægger tæt op af hinanden, end et enkelt og de andre så holder sig væk, for hvis jeg sammensætter de små forskelle så vil jeg jo ende med mere vejledning end hvis kun den første havde givet sin mening til kende.
5
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf paint » 12. sep 2018, 16:18

LadyFox skrev:
paint skrev:
Tanten skrev:
paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:


Formentlig.
Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input,
så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.


Og det har man jo så lov at overveje årsagen til...

Man behøver jo heller ikke at følge stemningen i ens tråde, bare fordi at man opretter dem. Heldigvis.

Men risikoen ved at oprette tråde er jo at folk begynder at reflektere over det man skriver, og komme med inputs. Nogen gange er der jo så flere end en der ser nogle af de samme ting, dog synes jeg ikke at refleksionerne i tråden her er identiske, på trods af at ligge tæt op af hinanden, altså, i det ene indlæg findes der en lille finesse der ikke ses i de andre lignende indlæg.

Skulle jeg oprette en tråd, vil jeg da hellere have en masse svar der lægger tæt op af hinanden, end et enkelt og de andre så holder sig væk, for hvis jeg sammensætter de små forskelle så vil jeg jo ende med mere vejledning end hvis kun den første havde givet sin mening til kende.


Det var særligt det markerede, jeg refererede til.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Tredje date = Han strejfet sin hånd på min numse

Indlægaf LadyFox » 12. sep 2018, 16:21

paint skrev:
LadyFox skrev:
paint skrev:
Tanten skrev:
paint skrev:Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:


Formentlig.
Men hun fortsætter med at lave tråde om præcis det samme tema, uanset folks input,
så mit gæt er, at det ikke gør nogen forskel om én eller mange påpeger overtænkning, ambivalens og arrested development.


Og det har man jo så lov at overveje årsagen til...

Man behøver jo heller ikke at følge stemningen i ens tråde, bare fordi at man opretter dem. Heldigvis.

Men risikoen ved at oprette tråde er jo at folk begynder at reflektere over det man skriver, og komme med inputs. Nogen gange er der jo så flere end en der ser nogle af de samme ting, dog synes jeg ikke at refleksionerne i tråden her er identiske, på trods af at ligge tæt op af hinanden, altså, i det ene indlæg findes der en lille finesse der ikke ses i de andre lignende indlæg.

Skulle jeg oprette en tråd, vil jeg da hellere have en masse svar der lægger tæt op af hinanden, end et enkelt og de andre så holder sig væk, for hvis jeg sammensætter de små forskelle så vil jeg jo ende med mere vejledning end hvis kun den første havde givet sin mening til kende.


Det var særligt det markerede, jeg refererede til.

Min kommentar var både ment til den pågældende kommentar, og dem før det, så som dette:

"Gad vide om ikke TS, efterhånden, har forstået at mange ikke er enige med hende, i hendes forhold til dates? :gruble:"
0
...

Tilbage til "Forhold og sex"