Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf vibbsen » 9. sep 2018, 18:38

Ingenting.....Det er mig der ordner vasketøj her i huset. Hvis der er noget jeg ikke synes om, så "forsvinder" det ganske enkelt...

Han er sindssygt meget tøj. Og det meste af det er faktisk rigtig pænt, så er det er yderst sjældent at det er nødvendigt at få noget til at forsvinde...SKovmandsskjorter har det dog med at forsvinde....Hvis man ikke engang kan starte en motorplæneklipper så skal man ikke gå i skovmandsskjorte. Færdig. Basta....

Jeg er til gengæld overbevist om at min onesie i mørkegråt vliesstof som jeg bruger om vinteren til hjemmebrug (og som - hvis jeg skal være helt ærlig - får mig til at ligne et overvægtigt køleskab) står rigtig højt på hans "Kill liste"....Desværre så er det utrolig svært at få noget til at forsvinde på mystisk vis når dette nærmeste hele tiden er i brug. Hidtil har hans eneste forsøg gået på at slå den ihjel med sarkastiske bemærkninger ala "Nej, hvor er du bare SUPER fræk når du har den der på" eller "Jeg kan se at du forsøger at ægge mig" . Desværre for ham så bider sarkasme ikke på mig....
12
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Queen Molly » 9. sep 2018, 19:27

En masse polo t-shirts.
Han har nogle grimme eksemplarer med sære mærker på. De burde forsvinde. Så kunne han nøjes med de enkle han har som er fine nok.
0
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Summer » 9. sep 2018, 20:40

Ingenting. Synes altid at han er pæn i tøjet, og vild med hans stil.
Han har dog nogle t-shirts som er mange år gamle og har set bedre dage. Men de kan jo sagtens bruges når han arbejder herhjemme, da de gerne må blive beskidte.
0
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Summer » 9. sep 2018, 20:41

Summer skrev:Ingenting. Synes altid at han er pæn i tøjet, og er vild med hans stil.
Han har dog nogle t-shirts som er mange år gamle og har set bedre dage. Men de kan jo sagtens bruges når han arbejder herhjemme, da de gerne må blive beskidte.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Ado » 9. sep 2018, 20:45

Ingenting. Han er velklædt.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Stitch » 10. sep 2018, 12:28

Min kæreste har været meget tyk, men har stadig en masse t-shirts og andet, der både er forvasket og stort og som han aldrig går i.

Alt det han går i, kan jeg dog godt lide. Også hans forvaskede, talkum/harpiks plettede håndbold shorts.

Tror, han kan lide alt mit tøj. Undtagen 2 par træningsbukser. Det siger han da.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Stitch » 10. sep 2018, 12:29

Zinde skrev:Jeg ville gerne af med nogle af de 34 uldsokker uden makker, han har. Ellers er jeg fint tilfreds med hans garderobe.


Jeg udsluser stille og roligt hullede og/eller ensomme strømper.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf LaMariposa » 10. sep 2018, 12:44

Ikke rigtigt noget. Min mand går rigtig pænt klædt. Han ville måske nok gerne have været af med min bløde, varme hoodie og mine joggingbukser, som jeg nærmest boede i sidste vinter. Løsningen blev, at vi i stedet købte joggingtøj til ham også :lol: Nu er han også totalt hooked på at gå i blødt tøj herhjemme.
6
:lun: Be brave
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf vibbsen » 10. sep 2018, 15:07

Iøvrigt så behøver jeg bare sige "Neeeej....Sådan en har min far faktisk også"...Så tager han det formastelige tøjstykke med ud i haven og skyder det en kugle for panden.

Vi havde en periode hvor han rigtig gerne ville gå i stribede langærmede poloer.....Det er "vi" heldigvis kommet "os" over....Når man bestemt ikke ville tage skade af at tabe 10 kilo så er stribede slim-fit trøjer altså ikke noget stort hit. Ligesom lavtaljede jeans er lidt noget skidt når man har en delle som sidder lige der hvor min sidder......Så er det eneste for at man ligner en muffin fra Føtex Bageren et stykke silkepapir...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Maoam » 11. sep 2018, 09:30

Min ex ville gerne af med den røde fleecetrøje, han kaldte teltet. Den er 19 år gammel, fire numre for stor og hugget fra min mor for 10 år siden. Jeg bor i den, når jeg er hjemme om vinteren. Den er varm, blød, har store lommer, går midt til låret, kan bruges mange gange før den lugter og allerede er lidt slidt, så jeg ikke skal passe lige så meget på den, som mit andet tøj.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4865

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Patience » 11. sep 2018, 16:23

Jeg blander mig ikke i min kærestes garderobe - jeg går ikke særlig meget op i tøj sådan overordnet set. Men jeg kan godt lide det tøj han går i - det passer til ham og viser hvilket menneske han er.
Jeg tror, der er ting i min garderobe han ikke er helt vild med - blomstrede kjoler og ting med lidt for mange farver. Men han respekterer at det er noget jeg kan lide og blander sig ikke.
Det ville være en klar deal-breaker for mig, hvis en kæreste smed noget af mit tøj ud uanset hvor hullet og forvasket eller grimt han måtte mene det var. Jeg synes det er vanvittigt respektløst.
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Sangius » 11. sep 2018, 16:55

Maanii skrev:
Man kan f.eks også få så meget pænt hyggetøj at jeg næsten ikke synes man kan retfærdiggøre at rende rundt i slidte og forvaskede joggingbukser eller lignende i de fleste af de timer man er hjemme og sammen.


Virkelig? Hvad økonomi? Jeg giderikke bruge penge på at se godt ud søndag formiddag blot for at se tv.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11231
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23208

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf Mani » 11. sep 2018, 16:58

Jeg er meget lidt begejstret for hans ene par badeshorts, men generelt har han god stil.

Han ville ønske jeg ikke havde jeans i garderoben og gik mere med kjole/nederdel. Men som han siger, vidste han jo godt at jeans & sneakers er min stil før vi startede med at date, så han forventer ikke jeg ændre det.
Jeg ville ikke trives med at ændre stil fuldstændig, men der er ingen tvivl om at jeg går oftere med skørt, fordi jeg ved han ka’ li’ det :fløjt:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf godtnavn » 11. sep 2018, 17:09

Nogle neongule t-shirt han har fået af arbejdet. Gal de er grimme! De andre arbejdst-shirt han har fået har været fine nok :) Det er ikke som sådan arbejdstøj men tøj med deres figurer (han laver computerspil), så han går også med dem i fritiden.

Jeg kunne ikke drømme om at smide dem ud, men de ryger altid nederst i bunken af t-shirt, så de bliver kun brugt når vi ikke får vasket tøj nok :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvad vil du gerne af med, i kærestens garderobe?

Indlægaf LadyFox » 11. sep 2018, 17:27

Maanii skrev:Jeg ville være meget lydhør hvis der var specifikke ting i min garderobe min mand ikke brød sig om.

Men jeg er også selv meget visuelt orienteret så jeg kan meget nemt sætte mig ind i hvis man synes noget er trælst at se på.

Man kan f.eks også få så meget pænt hyggetøj at jeg næsten ikke synes man kan retfærdiggøre at rende rundt i slidte og forvaskede joggingbukser eller lignende i de fleste af de timer man er hjemme og sammen.


Jeg synes jeg kan retfærdiggøre et hvilket som helst stykke tøj med at "Jeg er gammel nok til at vælge mit tøj selv".

Jeg kunne ikke drømme om ikke at gå i et stykke tøj fordi en partner ikke brød sig om det. Heldigvis har jeg en bred smag, så selvom man ikke kan lide det jeg går i den ene dag, kan man sandsynligvis lide noget jeg går i en anden dag.

Mine slidte natbukser beholder jeg til andet ikke kan lade sig gøre. De er møg-grimme, men de er vildt behagelige at have på, og har fuldt mig i rigtig mange år og er for mig indbegrebet af nostalgi, historier og tryghed.
4
...

Tilbage til "Forhold og sex"