At se strip, hører sig ikke til, når man er i et forhold?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: At se strip, hører sig ikke til, når man er i et forhold?

Indlægaf Jedi » 4. sep 2018, 17:49

Thomas31 skrev:
Gadeprostitution var medtaget. Man skelnede bare ift resultaterne. Som sagt er ikke-gade prostitution præget af frie valg, seksuel nysgerrighed og høj trivsel. Der er intet sagligt grundlag overhovedet for at forbyde eller fordømme prostitution. Det blev også konklusionen. Jeg siger ikke prostitution er ufarligt. Det kan være en hurtig vej til penge, der kan lokke nogen til at overskride egne grænser, men det gælder også meget andet.

Og jo stigmatiseringen er ekstrem. Og den forårsager skyggesiderne. Hvis man forestillede sig, at alkohol blev forbudt ville der hurtigt opstå en omfattende kriminel aktivitet omkring alkohol, som de argeste modstandere kunne bruge til at sætte lighedstegn mellem alkohol og kriminalitet, selvom det er perverteret logik. Problemet med gadeprostitution handler ikke om sex for penge, men er et problem ift immigraton, fattigdom, og andre forhold i de lande gadeprostituerede kommer fra..


Prostitution er ikke ulovligt, så en eventuel stigmatisering kommer ikke af det.
De færreste mænd ønsker sig en kæreste/kone/mor til børnene, som er tidligere eller aktiv prostitueret. Det er den primære årsag til, at prostitution holdes hemmeligt - det har store sociale konsekvenser for kvinden. Doxing bruges også til pression af kvinderne f.eks. til at levere gratis arbejde eller andre ydelser end de ønsker.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: At se strip, hører sig ikke til, når man er i et forhold?

Indlægaf heysamaysa » 10. sep 2018, 10:32

jeg vil hellere have min gemal ser strip end fodbold - Gooooood hvor jeg hader fodbold!


for mig er strip i de fleste tilfælde umådeligt kikset og ikke det fjerneste frækt så min kæreste må se alt det strip han vil, hvad end det er på stripklub eller i tv.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: At se strip, hører sig ikke til, når man er i et forhold?

Indlægaf B&O » 10. sep 2018, 13:27

heysamaysa skrev:jeg vil hellere have min gemal ser strip end fodbold - Gooooood hvor jeg hader fodbold!


for mig er strip i de fleste tilfælde umådeligt kikset og ikke det fjerneste frækt så min kæreste må se alt det strip han vil, hvad end det er på stripklub eller i tv.

Det er sgu noget af det klogeste jeg har læst i lang tid. Skide godt gået
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også

Tilbage til "Forhold og sex"