Tanker om et skrantende forhold....

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Tanker om et skrantende forhold....

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. dec 2015, 20:57

Zombie skrev:Og så vil jeg også ymte, at hvis han altid har været som du beskriver i første i indlæg. Så ER han måske ikke rigtig for dig. Men hvis det er opstået inden for er halvt års tid, så er han nok lige så påvirket af jeres rodløse tilværelse som dig - eller mere. Siden han er udadreagerende.


Lorte situationer kan få det værste frem i folk! :)
Det er stort, menneskeligt og kærligt, at tage den faktor med i den ligning der er tegnet her i tråden.
Jeg synes det er flot at sige, jeg er der lige nu - men jeg vil gerne have tiden med som faktor, og se om det ændrer sig, eller om jeg er der stadig.

Det med sex er nok der jeg ville sætte hårdest ind, og simpelthen melde et PAS på dette. Jeg har selv gjort det, som nybagt mor, 4 børn, hvor jeg som mor gav og gav og gav, jeg orkede simpelthen ikke at give til manden også. Og jeg orkerede heller ikke bare at være modtager, min krop og mit sind var fyldt op af andres behov for nærhed med mig. Og i og med han var den voksne, så måtte han altså stille sig bagest i køen.
Jeg bad ham om at vi simpelthen slettede sex fra dagsordenen den næste måned, jeg ville modtage nus, kys og kram, jeg ville modtage nærhed, varme og kærlighed, jeg ville gerne krammes og holdes om, men han skulle ikke lægge op til sex eller noget der bare tangerede det.
Jeg var simpelthen nødt til at have en pause fra netop den del af vores forhold, fra den del af MIG. Han forstod (forsøgte) accepterede og respekterede, og da tidsrammen var gået, da var jeg klar igen.
Det er nok ikke helt sammenligneligt, for andre faktorer spillede ind hos os.
Men jeg tror dog også der er paraleller, og at det til tider er nødvendig at passe på sin seksualitet, ikke at lade sig presse, ikke lade sig klandre, vi er foranderlige, og vi påvirkes meget af div. omstændigheder, og her er der jo tydeligvis nogle ret markante omstændigheder der gør sig gældende, og som bl.a. påvirker persontræk hos TS' kæreste.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"