Stalker

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2390

Re: Stalker

Indlægaf Thomas31 » 18. aug 2018, 13:04

Du virker voldsomt nærtagende. Fortsæt på cafeen og se hvad der sker.

Hvis nogle punktummer begynder at fløjte efter dig, bør du gengælde tilnærmelserne og indlede et varigt forhold
4
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 13:16

Thomas31 skrev:Du virker voldsomt nærtagende. Fortsæt på cafeen og se hvad der sker.

Hvis nogle punktummer begynder at fløjte efter dig, bør du gengælde tilnærmelserne og indlede et varigt forhold

Nej og atter nej vil du indlede at forhold til en fremmed mand på grund af nogle fløjt ?
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Stalker

Indlægaf Summer » 18. aug 2018, 13:31

Jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om at blive fløjtet efter, men jeg synes ikke at det er værre at man blot kan ignorere det. De fleste forstår sådan en afvisning. Hvis han skulle gøre det igen kan du jo fortælle ham venligt, men ikke så han er i tvivl, at du gerne ser han stopper med det da du ikke bryder dig om det, og du er ikke interesseret.

Han er dog på ingen måde nogen stalker, blot pga. at han kommer på den samme café og har fløjtet efter dig én gang. Han har ligeså meget ret til at være der som du har.
3
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 13:44

Summer skrev:Jeg kan godt forstå at du ikke bryder dig om at blive fløjtet efter, men jeg synes ikke at det er værre at man blot kan ignorere det. De fleste forstår sådan en afvisning. Hvis han skulle gøre det igen kan du jo fortælle ham venligt, men ikke så han er i tvivl, at du gerne ser han stopper med det da du ikke bryder dig om det, og du er ikke interesseret.

Han er dog på ingen måde nogen stalker, blot pga. at han kommer på den samme café og har fløjtet efter dig én gang. Han har ligeså meget ret til at være der som du har.

Jeg håber at du har ret , det kan godt være at det er en storm i et glas vand , men ubehaligt det var det , jeg kigger der ind i morgen og ser hvad der sker
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Stalker

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2018, 14:01

Jeg kan godt forstå du ikke synes det er rart at blive fløjtet efter, det synes jeg heller ikke selv. Men umiddelbart tænker jeg alligevel det er relativt harmløst.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke give afkald på min stamcafe på grund af en enkelt episode med fløjteri. I første omgang ville jeg antage at han havde taget min manglende reaktion første gang som en afvisning, og derfor ikke havde tænk sig at fortsætte. Så jeg ville tage på caféen og gøre som sædvanligt.
Hvis han så skulle være der, og fløjte af mig igen så ville jeg gå over og sige noget i stil med: "hej. Jeg ved godt du sikkert ikke mener noget ond med det, men jeg bryder mig ikke om at du fløjter af mig. Så vil du ikke være sød at holde op med det" og så ville jeg se om ikke det afhjalp problemet.
9
...
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Stalker

Indlægaf Neverkont » 18. aug 2018, 14:02

B&O skrev: homosevXuelle skulle da kunne forstå et venligt nej tak


Ja, men det kræver jo, at du så også siger "nej tak".

Hvis han ikke har fanget din pointe med, at du gik din vej uden at reagere på hans fløjt, så er det vel bare, at gå hen til gutten og sige til ham, at han godt kan stoppe sit fløjteri, for du er ikke interesseret.

Det er godt nok et stykke tid siden nogen sidst har fløjtet efter mig, men de gange det er sket har jeg da aldrig opfattet det hverken som stalking eller truende.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Stalker

Indlægaf LadyFox » 18. aug 2018, 14:07

Jeg kom til at trykke send inden jeg havde fået mit sidste afsnit med;

Hvis det forsatte efter at jeg både havde ignoreret det, og venligt bedt ham om at stoppe så ville jeg gøre caféen opmærksom på at de havde en gæst der blev ved at fløjte på trods af afvisninger. Så måtte det være op til caféen hvordan de ville handle på det.
1
...
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 14:14

LadyFox skrev:Jeg kan godt forstå du ikke synes det er rart at blive fløjtet efter, det synes jeg heller ikke selv. Men umiddelbart tænker jeg alligevel det er relativt harmløst.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke give afkald på min stamcafe på grund af en enkelt episode med fløjteri. I første omgang ville jeg antage at han havde taget min manglende reaktion første gang som en afvisning, og derfor ikke havde tænk sig at fortsætte. Så jeg ville tage på caféen og gøre som sædvanligt.
Hvis han så skulle være der, og fløjte af mig igen så ville jeg gå over og sige noget i stil med: "hej. Jeg ved godt du sikkert ikke mener noget ond med det, men jeg bryder mig ikke om at du fløjter af mig. Så vil du ikke være sød at holde op med det" og så ville jeg se om ikke det afhjalp problemet.

Det lyder meget fornuftigt svar , sådan bliver det , jeg er i vert fald blevet rogligere
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 18. aug 2018, 14:16

LadyFox skrev:Jeg kom til at trykke send inden jeg havde fået mit sidste afsnit med;

Hvis det forsatte efter at jeg både havde ignoreret det, og venligt bedt ham om at stoppe så ville jeg gøre caféen opmærksom på at de havde en gæst der blev ved at fløjte på trods af afvisninger. Så måtte det være op til caféen hvordan de ville handle på det.

Ja jeg har i vert fald cafeen på min side jeg har været stamkunde i 8 år så det er jeg helt tryg ved
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Stalker

Indlægaf JoyNips » 18. aug 2018, 17:03

Jeg vil bare gerne vide hvad der er i vejen med at køre en lille Peugeot.
11
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 03:27

JoyNips skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad der er i vejen med at køre en lille Peugeot.

Der er da ikke nogen der har sagt at der er noget i vejen med at køre i en lille Peugeot , hvor har du det fra , jeg har da bare skrevet at han køre i en lille Peugeot
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Stalker

Indlægaf HappyPaww » 19. aug 2018, 04:53

B&O skrev:
JoyNips skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad der er i vejen med at køre en lille Peugeot.

Der er da ikke nogen der har sagt at der er noget i vejen med at køre i en lille Peugeot , hvor har du det fra , jeg har da bare skrevet at han køre i en lille Peugeot

Men det er da inderligt ligegyldigt :lol:
2
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 06:24

HappyPaww skrev:
B&O skrev:
JoyNips skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad der er i vejen med at køre en lille Peugeot.

Der er da ikke nogen der har sagt at der er noget i vejen med at køre i en lille Peugeot , hvor har du det fra , jeg har da bare skrevet at han køre i en lille Peugeot

Men det er da inderligt ligegyldigt :lol:

Det er da ikke inderligt ligegyldigt vis der er nogle bil nørder her inde , den gang jeg arbejdede køre min tidligere chef rundt i en Peugeot 308 den Peugeot den homosexuelle køre rundt er en mindre model jeg fik ikke lige set hvad for en model det er
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Stalker

Indlægaf Vinaia » 19. aug 2018, 06:58

B&O skrev:
HappyPaww skrev:
B&O skrev:
JoyNips skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad der er i vejen med at køre en lille Peugeot.

Der er da ikke nogen der har sagt at der er noget i vejen med at køre i en lille Peugeot , hvor har du det fra , jeg har da bare skrevet at han køre i en lille Peugeot

Men det er da inderligt ligegyldigt :lol:

Det er da ikke inderligt ligegyldigt vis der er nogle bil nørder her inde , den gang jeg arbejdede køre min tidligere chef rundt i en Peugeot 308 den Peugeot den homosexuelle køre rundt er en mindre model jeg fik ikke lige set hvad for en model det er

Jamen... og hvad så? :gruble:
5
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Stalker

Indlægaf icelady » 19. aug 2018, 07:30

B&O skrev:Det er da ikke inderligt ligegyldigt vis der er nogle bil nørder her inde , den gang jeg arbejdede køre min tidligere chef rundt i en Peugeot 308 den Peugeot den homosexuelle køre rundt er en mindre model jeg fik ikke lige set hvad for en model det er



Dit indlæg handler om en stalker; i den forbindelse er bilen uendelig ligegyldig. Det er dét, folk undrer sig over. :)



Og man kan ikke kategorisere en stalker som en, der fløjter efter en.


Hvis du føler det generende, så sig direkte til manden, at du ikke er interesseret.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Forhold og sex"