Stalker

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 09:42

icelady skrev:
B&O skrev:Det er da ikke inderligt ligegyldigt vis der er nogle bil nørder her inde , den gang jeg arbejdede køre min tidligere chef rundt i en Peugeot 308 den Peugeot den homosexuelle køre rundt er en mindre model jeg fik ikke lige set hvad for en model det er



Dit indlæg handler om en stalker; i den forbindelse er bilen uendelig ligegyldig. Det er dét, folk undrer sig over. :)



Og man kan ikke kategorisere en stalker som en, der fløjter efter en.


Hvis du føler det generende, så sig direkte til manden, at du ikke er interesseret.

Han var heldigvis ikke på cafe i dag
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 09:46

vulpesVelox skrev:Afklarende spørgsmål: Er det fordi hans bil ikke er dyr nok, at du finder ham frastødende?

Jeg tror du skal læse hvad jeg skriver , jeg skrev at der ikke var noget vejen med at køre i en lille Peugeot ,
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Stalker

Indlægaf Sangius » 19. aug 2018, 09:46

Hvordan ved du, at han er homoseksuel?

Hvordan ved du at han fløjtede af dig?

Hvorfor har du overhovedet lagt mærke til at han var på cafeen dagligt før han fløjtede af dig?
4
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 10:05

Sangius skrev:Hvordan ved du, at han er homoseksuel?

Hvordan ved du at han fløjtede af dig?

Hvorfor har du overhovedet lagt mærke til at han var på cafeen dagligt før han fløjtede af dig?

Der er. Nogen Homosexuelle man tydeligt kan se på øjnende at de er homosexuelle og hvordan han kigger på mig
Jeg gik lige forbi ham da han fløjtede og smilte til mig
Der er ikke mange der kommer på cafe til åbningstid kl 10.00 så jeg lægger da selvfølglig mærke til dem der kommer til åbningstid
Der er nogen homlsdxuelle hvor det er let at se at de er homosexuelle og så er der andre hvor det kommer helt bag på en at de er homosexuelle
Jeg bor i en forstad til Aarhus i en storby som Aarhus er det sjovt at iagtage de forskellige mennesker der går på cafe
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Stalker

Indlægaf limitededition » 19. aug 2018, 11:45

B&O skrev:
Sangius skrev:Hvordan ved du, at han er homoseksuel?

Hvordan ved du at han fløjtede af dig?

Hvorfor har du overhovedet lagt mærke til at han var på cafeen dagligt før han fløjtede af dig?

Der er. Nogen Homosexuelle man tydeligt kan se på øjnende at de er homosexuelle og hvordan han kigger på mig
Jeg gik lige forbi ham da han fløjtede og smilte til mig
Der er ikke mange der kommer på cafe til åbningstid kl 10.00 så jeg lægger da selvfølglig mærke til dem der kommer til åbningstid
Der er nogen homlsdxuelle hvor det er let at se at de er homosexuelle og så er der andre hvor det kommer helt bag på en at de er homosexuelle
Jeg bor i en forstad til Aarhus i en storby som Aarhus er det sjovt at iagtage de forskellige mennesker der går på cafe


Du kan simpelthen se det i øjnene på dem?
Mon ikke i "stalker " hinanden lige meget? ;)
4
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Stalker

Indlægaf Mulan » 19. aug 2018, 11:52

De driller dig.

Det ser ud som om problemet er løst. Du følte at det var ubehageligt at blive fløjtet efter, men der er ikke nogen efterraktioner og man skal nok være lige lidt påpasselig med at smide ord som "stalker" efter uskyldige mennesker, der faktisk ikke har gjort noget galt. Man er først stalker, når man ikke respekterer et nej/decideret følger efter en anden med eller uden vedkommendes viden.
Manden har jo ikke gjort nogen af delene. Det var ubehageligt - men det er overstået :)
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Stalker

Indlægaf Summer » 19. aug 2018, 12:58

Jeg synes faktisk det er synd for manden og ikke dig. Det er ham som med det samme få mærkatet "stalker" på sig, selvom han intet har gjort dig. Ja han har fløjtet efter dig, og du signalerede at du ikke var interesseret. Derudover har han ligeså meget ret til at være på den café som du har - det er ikke noget du har eneret på, uanset om du så var der først. Selv kunne jeg også sagtens finde på at tage på café kl. 10:00, det tror jeg altså rigtig mennesker kunne.
4
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 15:31

Summer skrev:Jeg synes faktisk det er synd for manden og ikke dig. Det er ham som med det samme få mærkatet "stalker" på sig, selvom han intet har gjort dig. Ja han har fløjtet efter dig, og du signalerede at du ikke var interesseret. Derudover har han ligeså meget ret til at være på den café som du har - det er ikke noget du har eneret på, uanset om du så var der først. Selv kunne jeg også sagtens finde på at tage på café kl. 10:00, det tror jeg altså rigtig mennesker kunne.

Jeg har da ikke på nået tidspunkt forbudt ham at komme på cafeen , når men han kom jo ikke på cafeen i dag så det var.nok en storm i et glas vand
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Stalker

Indlægaf B&O » 19. aug 2018, 15:32

Summer skrev:Jeg synes faktisk det er synd for manden og ikke dig. Det er ham som med det samme få mærkatet "stalker" på sig, selvom han intet har gjort dig. Ja han har fløjtet efter dig, og du signalerede at du ikke var interesseret. Derudover har han ligeså meget ret til at være på den café som du har - det er ikke noget du har eneret på, uanset om du så var der først. Selv kunne jeg også sagtens finde på at tage på café kl. 10:00, det tror jeg altså rigtig mennesker kunne.

Jeg har da ikke nævnt hans navn
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Stalker

Indlægaf icelady » 19. aug 2018, 16:32

B&O skrev:
Summer skrev:Jeg synes faktisk det er synd for manden og ikke dig. Det er ham som med det samme få mærkatet "stalker" på sig, selvom han intet har gjort dig. Ja han har fløjtet efter dig, og du signalerede at du ikke var interesseret. Derudover har han ligeså meget ret til at være på den café som du har - det er ikke noget du har eneret på, uanset om du så var der først. Selv kunne jeg også sagtens finde på at tage på café kl. 10:00, det tror jeg altså rigtig mennesker kunne.

Jeg har da ikke nævnt hans navn




Summer skriver heller ikke, at du har nævnt hans navn.


Summer skriver bare, at det er synd du udfra nogle blikke og et fløjt får påklistret en anden person "stalker."
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Stalker

Indlægaf Summer » 19. aug 2018, 20:16

B&O skrev:
Summer skrev:Jeg synes faktisk det er synd for manden og ikke dig. Det er ham som med det samme få mærkatet "stalker" på sig, selvom han intet har gjort dig. Ja han har fløjtet efter dig, og du signalerede at du ikke var interesseret. Derudover har han ligeså meget ret til at være på den café som du har - det er ikke noget du har eneret på, uanset om du så var der først. Selv kunne jeg også sagtens finde på at tage på café kl. 10:00, det tror jeg altså rigtig mennesker kunne.

Jeg har da ikke nævnt hans navn


Og? Du smider jo stadig mærkatet "stalker" på ham, hvilket er et meget negativt og ret alvorligt ord.
Og nej du har ikke decideret forbudt ham at komme på cafeen, men det er jo netop det at han kommer på cafeen på ca samme tidspunkt som dig, der udgør, at du synes han stalker dig. Derfor påpeger jeg overfor dig, at blot fordi manden kommer på den samme café, gør ham ikke til en stalker.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Stalker

Indlægaf Annione » 20. aug 2018, 11:10

Det kan da være, at han tror du stalker ham?!
4
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Stalker

Indlægaf vibbsen » 20. aug 2018, 12:07

Hvis en stalker er karakteriseret af at fløjte på en bestemt måde, så har jeg været udsat for adskillige stalkere....

Ærlig talt, så synes jeg du virker lidt som en dramaqueen....At have en stalker efter sig er en alvorlig og virkelig ubehagelig sag som i den grad kan virke begrænsende. At en eller anden fløjter efter en på en cafe kan næppe sammenlignes. Uanset om man synes at det er ubehageligt eller ej...
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Stalker

Indlægaf Planten » 20. aug 2018, 12:09

Jeg tænker også lidt, at en café også kan have andre stamkunder - og stamkunder har det jo med at sidde ved samme bord, komme der på samme tidspunkt og drikke det samme. Altså, du er ikke den eneste, der har lov til at være stamkunde.
3
weenuts
Indlæg: 157
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:34
Kort karma: 58
Likede indlæg: 996

Re: Stalker

Indlægaf weenuts » 10. sep 2018, 12:44

Han kan ikke være homoseksuel, når han kan fløjte - Uffe Buchard siger, at bøsser ikke kan fløjte :fløjt: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2

Tilbage til "Forhold og sex"