Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Juki » 30. jul 2018, 14:40

FormerlyKnownAs skrev:Hvor er Dimilito?

Rygtet siger at han viser sig hvis du stiller sig foran et spejl og siger "store pikke" tre gange efter hinanden.

På mørke efterårsaftener vil det nogle gange også kunne lade sig gøre at høre et hviskende "size queen", hvis man opholder sig udenfor og lytter godt efter :gisp:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Petrix » 30. jul 2018, 15:04

Grissebassen skrev:Densyngendelussing rammer hovedet på sømmet med dette citat:
"Mænd, der har behov for at udbasunere, at de er Søde Fyre, er rent faktisk, rigtig tit, slet ikke spor søde. Tværtimod er det ofte disse mænd, der viser sig at have et rigtig træls syn på andre mennesker - især kvinder, sex og kærlighed, som betragtes som en belønning for god opførsel. En præmie, der kan trækkes i en automat, hvis man gør og siger alle de rigtige ting - og når disse mænd så gør og siger "alle de rigtige ting" og der stadig ikke sker noget, så bliver de sure."

Det er netop derfor, jeg har et problem med selvproklamerede Nice Guys :tie:


Hvis éns mor siger man er sød, så passer det vel?
2
27102021
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Juki » 30. jul 2018, 15:09

DenSyngendeLussing skrev:At være en “god fyr” er dét, man normalt kalder det rent og skært nødvendige, Niels. Det er the bare minimum, at du har det okay med morgenhår, godt gider tage opvasken og ikke er et røvhul. Prøv at kultivere noget humor, en fed personlighed og noget ambition om at være mere end bare “flink,” så skal du se løjer.

PS: http://www.reddit.com/r/niceguys :)

WTF?? :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Jedi » 30. jul 2018, 16:05

Jeg synes, Niels får en lidt hård medfart i tråden. Jeg så den video, der er i det første indlæg, hvor han uddyber, og jeg får det indtryk at han mest ærges over måden tingene udspiller sig på, og hvor han efterlyser noget ordenlighed. Altså hvor man ikke bare sender en sms afsted med et "farvel til dig" og slukker sin telefon/lukker helt ned for kommunikation på bagefter.
2
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Grissebassen » 30. jul 2018, 20:18

Petrix skrev:
Zombie skrev:Mit problem med Niels er, at han vil acceptere mig når jeg har morgenhår (ih tak, fordi jeg ikke behøver stå op før dig og sætte det?), når børnene er umulige (de er også dit ansvar, Niller) og så videre.

Jeg viste det til min kæreste og vi er enige om, at de ting han lister som værende ih og åh så store ofre han giver kvinder, og hvorfor vil de dog ikke have ham i hans store gavmildhed.... er fucking normalt? Altså, jeg forventer af en helt almindelig gennemsnitsfyr at han accepterer de ting, Niels skriver - så når Niels slår det stort op, så tænker jeg Jeesus. Ved han godt, kvinder er mennesker og det slet ikke er særlig vildt eller flot, at han vil leve med, at vi er det?

Forestiller han sig, nogle mænd slår op, første gang de ser deres kæreste med uglet hår?


Det svarer til at jeg siger "Vælg mig mænd, jeg accepterer jer selv når I har slap diller eller håret har været i en cykelhjelm."
Det er der heller ingen, der synes er flot. Ingen normale, da.


Det er vel naturligt at en mand, som ikke rigtig har held i kærlighed begynder at tænke over, hvilken type han er, og hvad han gør rigtigt og hvad han gør forkert.
Jeg tror ikke han ser det som et “kæmpe sacrifice” at han går ud med skraldet, vasker op eller accepterer kvinden som hun ser ud om morgenen - det er nærmere kontrasten mellem badboy vs goodguy han prøver at beskrive.

Nu kender jeg selvfølgelig din kæreste, men hvis han altid har haft det let med kvinder, så har nok ikke rigtig reflekteret over, hvilken type han nu er og hvad det er han gør forkert.

Tror egentlig bare, at kvinder ikke gider en mand der piver og derfor får Niels en hård medfart herinde.

Men det kan man altså godt gøre uden at gøre sig selv til offer og spille martyrkortet, hvor man føler sig berettiget til at modtage kærlighed, bare fordi man har givet noget - i det her tilfælde helt basalt i form af at opføre sig ordentligt og respektere- og acceptere modparten. Jeg hører ikke Niels reflektere over, hvilke type kvinde han går efter. Jeg hører ham ikke have et reelt knust hjerte over, de kvinder som har såret ham. Jeg hører ham ikke have konstruktive diskussioner med sine venner om, hvordan man bliver bedre til at kommunikere med kvinder og date, og hvordan han kan gøre sig selv mere attraktiv. Jeg hører hans ego være forsmået.
2
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Kvinder - har mænd overhovedet en chance?

Indlægaf Grissebassen » 30. jul 2018, 20:47

http://goodguyswag.com/nice-guy-vs-good ... fferences/

Den her liste beskriver det meget godt.
2

Tilbage til "Forhold og sex"