Sex drømme?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21921

Sex drømme?

Indlægaf Purple Haze » 20. jul 2018, 14:16

Udledt af "din pinligste : jeg ku godt" tråden.

Har du haft nogle sex drømme - altså ikke fantasier - hvor du virkelig har tænkt WTF????
Eller nogen hvor du virkelig har tænkt YES!!!

TS starter:
De værste sex-drømme jeg har haft har været med min far :tie: der har jeg vågnet og været helt ..... ej ej ej, og har prøvet at glemme dem igen så hurtigt som muligt. Det værste er at drømme som regel bliver siddende et stykke tid, alt efter hvor virkelige de har virket, og hvor intenst jeg har følt det.
Havde også engang en virkelig intens drøm om min tidligere chef, som jeg virkelig ikke finder sexuel på nogen måder, hvor vi var "hot and heavy", havde et langvarigt forhold og endte med at få et barn også. Den sad virkelig i mig - og følte mig virkelig forkert og sært tiltrukket af ham da jeg kom på arbejde dagen efter. Det var ret ubehageligt.

Så er der de rare drømme også, hvor man har lyst til at drømme videre eller fortsætte drømmen som en fantasi.
Fx. drømte jeg engang at Chris Hemsworth og jeg var bedste venner, og vi forsøgte os med et forhold, men det var som at være sammen med en bror - men det var ikke tilfældet med hans bror Liam, som så blev min kæreste.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Sex drømme?

Indlægaf Patience » 20. jul 2018, 17:43

Jeg har aldrig haft nogle sådan virkelig ubehagelige med mennesker jeg ville føle mig frastødt over at have sex med.
Men har ret ofte oplevet at have sex drømme om folk jeg rigtig godt kan lide men som jeg slet ikke tænker på på dén måde i vågen tilstand.
Jeg kan huske et par stykker om mandlige lærere som teenager feks og en virkelig hed en om min dyrlæge - som jeg godt nok er helt utrolig glad for men bestemt ikke tiltrukket af. Den sad godt nok i mig længe og gjorde mig pænt befippet de næste mange gange jeg så ham.
Så sent som i nat havde jeg en drøm om en af min kærestes venner. Og ingen tvivl om at jeg er rigtig glad for ham, men jeg har aldrig tænkt på ham i seksuel kontekst før - han er slet ikke min type. Men nu véd jeg bare det bliver virkelig akavet næste gang jeg ser ham - Damn brain!
3
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Sex drømme?

Indlægaf Lykke » 20. jul 2018, 18:37

I nat havde jeg sex med en tidligere psykolog i min drøm. Lige så elendig en psykolog han var lige så elendig var han i sengen. Fårk det var en underlig drøm!
3
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Sex drømme?

Indlægaf cola » 20. jul 2018, 18:51

Jeg har dyrket sex med dværge, the rock, flere forskellige typer mænd og kvinder. Der er så vidt jeg ved ingen sammenhæng med hvad jeg tænder på irl og hvad jeg dyrker sex med i mine drømme. Dog er der som regel altid sammenhæng i hvad der foregår og om jeg vågner op i orgasmen.
1
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 620

Re: Sex drømme?

Indlægaf deliciouscookie » 25. jul 2018, 19:23

Det er meget nemt, jeg kan aldrig huske hvad jeg har drømt, så ved ikke hvad jeg drømmer om :træt: .

Om dagen, der er det en anden sag :D
0
make cookies not war
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 848
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Sex drømme?

Indlægaf Precaseptica » 26. jul 2018, 08:26

Jeg har haft en hel del af dem der, hvor det nærmest er en fantasi, der skal til at gå i opfyldelse, og så vågner jeg lige før the good stuff...

Dét er ret frustrerende. Ikke mindst fordi flaget er så hejst som det kan blive i de situationer.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Sex drømme?

Indlægaf LaScrooge » 9. aug 2018, 14:22

Den mest bizarre jeg kan huske, er en jeg havde om The Hound fra Game of Thrones. Ser Sandor Clegane og jeg blev meget forelskede og fandt hinanden i nogle yderst ømme og romantiske situationer og dyrkede også sex. I tiden derefter (det var vist i begyndelsen af anden sæson), følte jeg varme og velvilje overfor ham, og fik et lille sug i maven når man fulgte ham. Heldigvis var det også heromkring at hans karakter nuanceredes, så vidt jeg husker. Så jeg slap for at være tiltrukket af en klam psykopat.

Lækkermås, ikke? :slem:

Billede
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sex drømme?

Indlægaf Annione » 28. aug 2018, 12:56

Jeg drømte en hed drøm om Putin. Crushede en smule på ham i dagene efter den drøm :genert:

Og så var der drømmen om Trump.... :tie: Vi var gift og jeg elskede at shoppe på hans platinkort. Ingen sex. Gudskelov. Men det havde vi jo haft.

Jeg har åbenbart en ting for verdensledere......
1
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Sex drømme?

Indlægaf sansera » 31. aug 2018, 19:45

Annione skrev:Jeg drømte en hed drøm om Putin. Crushede en smule på ham i dagene efter den drøm :genert:

Og så var der drømmen om Trump.... :tie: Vi var gift og jeg elskede at shoppe på hans platinkort. Ingen sex. Gudskelov. Men det havde vi jo haft.

Jeg har åbenbart en ting for verdensledere......


Før eller senere har jeg altid sexdrømme om mine mandlige chefer. Underordnet om de på nogen måde er sexede eller ej. Tænder tydeligvis på autoritet ...
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Sex drømme?

Indlægaf hotlips » 1. sep 2018, 03:55

Det er meget sjældent men det har nu aldrig været sådan nogen jeg ikke kunne drømme om at røre i vågen tilstand, det har næsten altid været en af exerne og en sjælden gang nogen kendte jeg synes om som John cusack eller Nikki sixx.. Og så drømte jeg om Tommy Lee kort efter jeg flyttede hjemmefra hvor det egentlig startede som en sexdrøm men det var sådan noget med et true love forhold og han døde så jeg vågnede op fordi jeg græd helt vildt.

Men jeg kan vist kun huske dem hvor det har været meget intenst så jeg er vågnet og har følt det jeg drømte helt som hvis det var virkeligt, og det har ikke haft nogen betydning om der er sket specielt meget.
En af de mest simple drømme jeg har haft i mit liv var en sex drøm, jeg så mig selv udefra samtidig med at jeg godt kunne mærke jeg var i min krop, i en gammel fin sal med skakternet gulv og store gobeliner på væggene, der var helt tomt bortset fra et fint gammelt badekar med løvefødder der stod i midten, halvt fyldt med varmt vand og jeg lå i det på alle 4,jeg kunne ikke se ham men jeg vidste at min ene ex var der lige bag ved mig og jeg drømte ikke andet end lige det billede og så følelsen af at han tog mig bagfra og så vågnede jeg fuldstændig rundt på gulvet for det sad i mig så jeg følte jeg havde lugten af sæben siddende i næsen.

Jeg hader den slags, jeg kan savne folk jeg ellers ikke har noget ønske om at få et forhold til igen når jeg lige har kunnet mærke dem og de så bare er væk når jeg vågner så jeg bliver som regel meget ked af det når jeg drømmer den slags.
0

Tilbage til "Forhold og sex"