Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf JoyNips » 12. jul 2018, 15:51

Jeg siger det samme som alle de andre.

Som udgangspunkt er jeg fan af at man kæmper for sir forhold. Og det har du fandme også gjort. Han har bare ikke...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf milisa » 12. jul 2018, 16:02

Var det ikke dig, der oprettede en tråd om, at du var bange for at flytte fra kæresten? Og så fik du din far til at komme og hjælpe? Hvis ja, så forstår jeg simpelthen ikke, at du laver denne tråd.

Hvis nej..... Ja..... så forstår jeg det sådan stadig ikke. Nævn mig 3 gode ting, der opvejer det, du har nævnt.
1
Tally-ho
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf deliciouscookie » 12. jul 2018, 16:06

Jeg forstår ikke du spøge fremmede folk på internette, når du selv har givet svaret :)

Du ønsker tydeligvis ikke det forhold som det er nu og som det vil være i al overskuelig fremtid, derfor har du allerede selv truffet valget og ville gå, nu mangler du så vores opmuntring til at gøre alvor af det...ok, så gå fra ham, ingen af jer er lykkelige nu og hvis han virkelig forbedre sig og er ok igen om 6 måneder og du ikke har fundet en som er bedre i mellemtiden så kan I jo altid finde sammen igen.

Men som sagerne står lige nu, så har du kun en ting at gøre og det er at forsætte dit liv uden ham, held og lykke med dit allerede truffet valg ;)
0
make cookies not war
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21838

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf Purple Haze » 13. jul 2018, 20:24

Hvis du vil spilde det ene liv du har på det der, så er det det du skal gøre.

JEG var smuttet hurtigst muligt, og havde startet et rart og godt liv i stedet.

Se evt de "jeg er flyttet fra manden" tråde der ligger her på debatten, hvis du har brug for noget inspiration.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9625

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf Tanten » 13. jul 2018, 20:49

Hvorfor er du der endnu? Der må være en grund, kun du kan svare på.

Er du mere bange for at være alene, end du er for at være i et destruktivt forhold? Håber du stadig på, at der skal ske et mirakel, og det skal blive bedre, eller ligesom det måske var engang?

Prøv at lave en liste med fordele og ulemper ved at være i forholdet - det kan være en god hjælp at være så konkret og se, at der måske ikke står så meget, eller det rigtige, på plussiden, som der burde.

Og så synes jeg, du skal opsøge professionel hjælp til at finde ud af, hvad der har gjort, at du er så ekstremt dårlig til at mærke og håndhæve dine egne grænser - og til at vende det mønster. Ellers er der risiko for, at nissen flytter med i dit næste forhold.
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf Æble » 14. jul 2018, 02:43

Du har selv svaret. Dit indlæg viser tydeligt at du gerne vil smutte.

Er du bange for ham? Hvad er det der gør at du ikke kan gå fra ham?

1,5 år er meget lang tid at være ulykkelig i et forhold. Der er intet der tyder på at det ændrer sig.

Din lykke ligger udenfor det forhold der.

Kram herfra.
2
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Hjælp mig - mænd (og kvinder)

Indlægaf Miss_no_More » 14. jul 2018, 04:47

Du skal gå. Men det ved du vist også godt. Håber du finder styrke til at gøre alvor af det denne gang. Kram til dig :ae:
0

Tilbage til "Forhold og sex"