Mest utro brancher

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Mest utro brancher

Indlægaf Wizzze » 26. jun 2018, 23:15

Den der utro portal i USA, og undersøgt hvad folk der er utro arbejder med, og det er der kommet nogle spændende resultater ud af :8:

https://www.bt.dk/udland/folk-i-disse-b ... -mest-utro

Mest utro brancher blandt mænd:

Handel
IT
Selvstændig virksomhed
Servicefag
Finans
Marketing og kommunikation
Medicin
Jura
Uddannelsesområdet
Kunst og underholdning
Landmandsarbejde
Socialarbejde


Mest utro brancher blandt kvinder:

Medicin
Uddannelse
Selvstændig virksomhed
Finans
Socialarbejde
Servicefag
IT
Marketing og kommunikation
Handel
Jura
Kunst og underholdning
Politik

Tror I på det også gælder DK?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Wizzze » 26. jun 2018, 23:20

Jeg bevæger mig en del i IT branchen, og jeg tvivler ærlig talt på det med IT. Mere kedelige og ærlig talt uklædelige mennesker skal man lede længe efter, og jeg tror simpelthen at kvinder har bedre muligheder end IT mænd :lol: Så hvem skulle de være utro med? :gruble:
Jeg tror at personer i periferien af IT branchen, som sælgere, regnskabsfolk og HR sikkert har gode muligheder for at finde nogen at være utro med. Men IT folk, nope, tror ikke på det, vi er simpelthen ikke hotte og interessante nok til at nok vil have en IT mand til elsker :lol:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Juki » 27. jun 2018, 00:17

Kald mig bare kyniker, men jeg har svært ved at tage sådanne undersøgelser fra lige Ashley Madison seriøst. Altså vi taler om en side der går ud på at sælge fantasier og typer af mennesker til den målgruppe de nu engang er interesseret i at markedsføre sig selv på.

Det er meget belejligt at de fag der nævnes er nogle af dem der ofte bliver fremhævet som mest interessante og eftertragtede...

Anyway, jeg har ingen fornemmelse af om der er nogle faggrupper der er mere utro end andre. Jeg kender ikke til nogen i min omgangskreds der er utro p.t., eller har en interesse i at være det(men hvad ved man når det kommer til stykket) Det er dog min erfaring fra tidligere at det mere er et spørgsmål om kulturen i "miljøet", bl.a hvor normalt og accepteret det er, deres alder(i forhold til hvor de er i livet, om de pludselig synes de har en masse der skal indhentes) og hvor gode folk har været til at løse det der nu har været årsag til at de søger en affære :gruble:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Juki » 27. jun 2018, 00:21

Wizzze skrev:Jeg bevæger mig en del i IT branchen, og jeg tvivler ærlig talt på det med IT. Mere kedelige og ærlig talt uklædelige mennesker skal man lede længe efter, og jeg tror simpelthen at kvinder har bedre muligheder end IT mænd :lol: Så hvem skulle de være utro med? :gruble:
Jeg tror at personer i periferien af IT branchen, som sælgere, regnskabsfolk og HR sikkert har gode muligheder for at finde nogen at være utro med. Men IT folk, nope, tror ikke på det, vi er simpelthen ikke hotte og interessante nok til at nok vil have en IT mand til elsker :lol:

De mænd jeg kender der arbejder med IT er nu helt almindelige i udseende og væremåde(alt er selvfølgelig relativt :D)

Du er dog ældre end dem, det har sikkert også noget at sige :devil: :devil2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Mest utro brancher

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jun 2018, 05:24

Wizzze skrev:Jeg bevæger mig en del i IT branchen, og jeg tvivler ærlig talt på det med IT. Mere kedelige og ærlig talt uklædelige mennesker skal man lede længe efter, og jeg tror simpelthen at kvinder har bedre muligheder end IT mænd :lol: Så hvem skulle de være utro med? :gruble:
Jeg tror at personer i periferien af IT branchen, som sælgere, regnskabsfolk og HR sikkert har gode muligheder for at finde nogen at være utro med. Men IT folk, nope, tror ikke på det, vi er simpelthen ikke hotte og interessante nok til at nok vil have en IT mand til elsker :lol:

Are you kidding me?

Du ved hvor jeg var i sin tid og det var altså et show uden lige! Det er jo ikke kodere og arkitekter der ligner karikaturen. Og ja udvalget af kvinder var begrænset, men det havde ikke den store betydning. Der var temmelig tit gæster i fredagsbaren.

Jeg blev ikke overrasket da jeg læste det i morges :D
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Chachacha » 27. jun 2018, 06:02

Af alle de steder jeg har arbejdet, kendt til og oplevelet vil jeg sige der er en klar vinder: folk der arbejder på bureau! Reklame- medie og også nørdede tekniske bureauer. Tror det er fordi der altid er gode fredagsbarer og sponsorede weekendture mm. ift de lidt mere sløje på kundesiden. Og så er folk ofte unge eller vil i hvert fald gerne være det ;)
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Mest utro brancher

Indlægaf ExCoastal » 27. jun 2018, 06:06

Jeg tror nu nok, at det er rimeligt spredt ud på mange erhverv, for mange er det nok mest muligheden, der er en trigger. Jeg har været på mange firmarejser rundt i USA, hvor der mange gange var en kollega, der åbenbart virkelig trængte til at komme væk fra konen. Fyre der ville på stripbarer til kl. lort om morgenen og endda brugte rigtigt mange penge på at score en af dem.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Sof » 27. jun 2018, 06:25

Jeg har en finansuddannelse og har kort arbejdet i branchen, inden jeg fandt ud af at det slet ikke var mig.

Havde jeg skulle gætte på en placering, så havde den sgu været højere end 5. og 4. plads, bare fordi i det revisionshus jeg var i, der var folk sammen på kryds og tværs. Det var simpelthen så pinligt til julefrokoster o.li.
Jeg er ikke i tvivl om at det er fordi folk arbejder tæt sammen, 60 timer om ugen og i perioder ikke er hjemme mellem 06 og 00. Og tror heller ikke det er for sjov at man siger at man bare skal læse til statsautoriseret, hvis man gerne vil skilles.

Der er selvfølgelig folk der ikke falder på hverken det ene eller det andet. Jeg var aldrig sammen med en eneste derfra, men partnerne kunne nærmest vælge og vrage blandt de unge damer og det var ikke noget der foregik i noget særligt skjul.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Sangius » 27. jun 2018, 06:27

Jeg er glad for ikke at se betjente på den liste. Der er vist allerede rimelig dårlige odds, mener 80% bliver skilt. :genert:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Undtagelsen » 27. jun 2018, 06:50

FormerlyKnownAs skrev:
Wizzze skrev:Jeg bevæger mig en del i IT branchen, og jeg tvivler ærlig talt på det med IT. Mere kedelige og ærlig talt uklædelige mennesker skal man lede længe efter, og jeg tror simpelthen at kvinder har bedre muligheder end IT mænd :lol: Så hvem skulle de være utro med? :gruble:
Jeg tror at personer i periferien af IT branchen, som sælgere, regnskabsfolk og HR sikkert har gode muligheder for at finde nogen at være utro med. Men IT folk, nope, tror ikke på det, vi er simpelthen ikke hotte og interessante nok til at nok vil have en IT mand til elsker :lol:

Are you kidding me?

Du ved hvor jeg var i sin tid og det var altså et show uden lige! Det er jo ikke kodere og arkitekter der ligner karikaturen. Og ja udvalget af kvinder var begrænset, men det havde ikke den store betydning. Der var temmelig tit gæster i fredagsbaren.

Jeg blev ikke overrasket da jeg læste det i morges :D


Jeg er i branchen nu og jeg skal aldrig i livet finde sammen med en herfra. Det er efter min mening helt grotesk så meget udenoms, der finder sted :tie:
Er sindssygt nysgerrig efter hvorhenne Wizze befinder sig - det må være branchens enhjørning :lol:
1
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Pax Romana » 27. jun 2018, 07:04

Mest utro brancher blandt mænd er IT? Hæ he! De nørder får sgu da kun cybersex. ;)

Mest utro brancher blandt kvinder er medicin. Jeg vidste at der var noget om snakken med de sygeplejersker. :fløjt:

Utroskab i mit fag er ikke et ukendt fænomen, specielt ikke når mænd og kvinder lever og arbejder så tæt sammen som vi gør. Til gengæld er de fleste heldigvis professionelle nok til ikke at indlede et forhold når man er udsendt i en skarp mission. Ellers skal man nok få at vide at, enten koncentrerer man sig om sin opgave eller også må man tage hjem.
1
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Mest utro brancher

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. jun 2018, 07:13

Undtagelsen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Wizzze skrev:Jeg bevæger mig en del i IT branchen, og jeg tvivler ærlig talt på det med IT. Mere kedelige og ærlig talt uklædelige mennesker skal man lede længe efter, og jeg tror simpelthen at kvinder har bedre muligheder end IT mænd :lol: Så hvem skulle de være utro med? :gruble:
Jeg tror at personer i periferien af IT branchen, som sælgere, regnskabsfolk og HR sikkert har gode muligheder for at finde nogen at være utro med. Men IT folk, nope, tror ikke på det, vi er simpelthen ikke hotte og interessante nok til at nok vil have en IT mand til elsker :lol:

Are you kidding me?

Du ved hvor jeg var i sin tid og det var altså et show uden lige! Det er jo ikke kodere og arkitekter der ligner karikaturen. Og ja udvalget af kvinder var begrænset, men det havde ikke den store betydning. Der var temmelig tit gæster i fredagsbaren.

Jeg blev ikke overrasket da jeg læste det i morges :D


Jeg er i branchen nu og jeg skal aldrig i livet finde sammen med en herfra. Det er efter min mening helt grotesk så meget udenoms, der finder sted :tie:
Er sindssygt nysgerrig efter hvorhenne Wizze befinder sig - det må være branchens enhjørning :lol:


Jeg er nysgerrig for hvor du er, for det lyder som mit sted :lol:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Annione » 27. jun 2018, 07:55

Jeg har en veninde inden for forsikring - og alle på hendes arbejde horer rundt som gale.

Tror nu også håndværkere er pænt meget utro. Men altså - der er ekstremt mange, der er utro. De siger at 10% af børn, har ikke den far, de tror de har. Eller som faren tror han har. Det er lidt skræmmende.
Men hey - sex er jo fedt!
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Mest utro brancher

Indlægaf Sangius » 27. jun 2018, 07:57

Annione skrev:Jeg har en veninde inden for forsikring - og alle på hendes arbejde horer rundt som gale.

Tror nu også håndværkere er pænt meget utro. Men altså - der er ekstremt mange, der er utro. De siger at 10% af børn, har ikke den far, de tror de har. Eller som faren tror han har. Det er lidt skræmmende.
Men hey - sex er jo fedt!


Hvor har du det tal fra, og hvordan er man kommet frem til det? :gruble:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Mest utro brancher

Indlægaf hotlips » 27. jun 2018, 08:00

Jeg tror det er for generelt sat op, der er garanteret en pæn forskel på praktiserende læger og læger på et sygehus og på it folk der har mere udadvendte jobs hvor de rejser og møder nye mennesker og så på en der sidder som den eneste med it i en virksomhed med 8 mennesker der alle har arbejdet der i 30 år.

Nogle jobs, som sundhedspersonale på plejehjem vil jeg tro er meget lille, der er simpelthen ikke nogen mulighed for at møde nogen når 98%af de andre er kvinder og homoseksuelle mænd.

Der er jo så muligheder på nettet og så videre men arbejdet er jo ofte der folk er nødt til at være sammen med andre i mange timer og så vil der uvægerligt være nogle der falder for hinanden selvom de ikke havde intentioner om det.
3

Tilbage til "Forhold og sex"