De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2015, 17:23

Undercover skrev:(Har oprettet en dobbeltprofil for at skrive dette indlæg - men kan ikke snakke med nogen om det og må bare ud med det).

Min kollega er simpelthen så sød, pæn og charmerende. Og til vores julefrokost var der helt sikkert uskyldig flirt i luften. Mest i form af øjenkontakt tværs gennem lokalet mange, mange gange. Vi dansede lidt, hyggesnakkede osv. Krammede kort efter en dans. Ikke noget, jeg ikke vil stå ved. Det var bare som om, at det slog gnister imellem os. Vi er begge i et forhold med partnere som vi ser en fremtid med Fuck, altså! Det skal bare gå væk... Please sig, at man kan vente den ud, og at det går over efter noget tid :blush2:

Føler mig som en røv med ører, for min kæreste fortjener overhovedet ikke, at jeg går og crusher på en anden. Vi har det jo super godt sammen. Men det er bare svært at styre... :genert:

Jeg har det sådan, at man må gerne samle appetit ude, hvis man spiser hjemme. :ae:
1
Livslinjen: 70 201 201
Undercover
Indlæg: 12
Tilmeldt: 6. dec 2015, 16:28
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Undercover » 6. dec 2015, 19:12

Rapfisk skrev:
Undercover skrev:(Har oprettet en dobbeltprofil for at skrive dette indlæg - men kan ikke snakke med nogen om det og må bare ud med det).

Min kollega er simpelthen så sød, pæn og charmerende. Og til vores julefrokost var der helt sikkert uskyldig flirt i luften. Mest i form af øjenkontakt tværs gennem lokalet mange, mange gange. Vi dansede lidt, hyggesnakkede osv. Krammede kort efter en dans. Ikke noget, jeg ikke vil stå ved. Det var bare som om, at det slog gnister imellem os. Vi er begge i et forhold med partnere som vi ser en fremtid med Fuck, altså! Det skal bare gå væk... Please sig, at man kan vente den ud, og at det går over efter noget tid :blush2:

Føler mig som en røv med ører, for min kæreste fortjener overhovedet ikke, at jeg går og crusher på en anden. Vi har det jo super godt sammen. Men det er bare svært at styre... :genert:

Jeg har det sådan, at man må gerne samle appetit ude, hvis man spiser hjemme. :ae:


Tak :kys: Det er også normalt min tilgang til tingene. Måske er jeg rundt på gulvet, fordi jeg ikke har oplevet det her før i mit nuværende forhold.
1
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf avdotja » 6. dec 2015, 19:14

Rapfisk skrev:
Undercover skrev:(Har oprettet en dobbeltprofil for at skrive dette indlæg - men kan ikke snakke med nogen om det og må bare ud med det).

Min kollega er simpelthen så sød, pæn og charmerende. Og til vores julefrokost var der helt sikkert uskyldig flirt i luften. Mest i form af øjenkontakt tværs gennem lokalet mange, mange gange. Vi dansede lidt, hyggesnakkede osv. Krammede kort efter en dans. Ikke noget, jeg ikke vil stå ved. Det var bare som om, at det slog gnister imellem os. Vi er begge i et forhold med partnere som vi ser en fremtid med Fuck, altså! Det skal bare gå væk... Please sig, at man kan vente den ud, og at det går over efter noget tid :blush2:

Føler mig som en røv med ører, for min kæreste fortjener overhovedet ikke, at jeg går og crusher på en anden. Vi har det jo super godt sammen. Men det er bare svært at styre... :genert:

Jeg har det sådan, at man må gerne samle appetit ude, hvis man spiser hjemme. :ae:

Hvis man planlægger at tilbringe 50-60 år sammen, kan det næppe undgås at man bliver betaget af en "fremmede" fra tid til anden. Det du beskriver synes jeg lyder ganske uskyldigt :)
4
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf avdotja » 6. dec 2015, 19:15

og det var så ikke Rapfisks indlæg jeg ville have quoted :rulle:
0
Undercover
Indlæg: 12
Tilmeldt: 6. dec 2015, 16:28
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Undercover » 6. dec 2015, 20:10

avdotja skrev:
Rapfisk skrev:
Undercover skrev:(Har oprettet en dobbeltprofil for at skrive dette indlæg - men kan ikke snakke med nogen om det og må bare ud med det).

Min kollega er simpelthen så sød, pæn og charmerende. Og til vores julefrokost var der helt sikkert uskyldig flirt i luften. Mest i form af øjenkontakt tværs gennem lokalet mange, mange gange. Vi dansede lidt, hyggesnakkede osv. Krammede kort efter en dans. Ikke noget, jeg ikke vil stå ved. Det var bare som om, at det slog gnister imellem os. Vi er begge i et forhold med partnere som vi ser en fremtid med Fuck, altså! Det skal bare gå væk... Please sig, at man kan vente den ud, og at det går over efter noget tid :blush2:

Føler mig som en røv med ører, for min kæreste fortjener overhovedet ikke, at jeg går og crusher på en anden. Vi har det jo super godt sammen. Men det er bare svært at styre... :genert:

Jeg har det sådan, at man må gerne samle appetit ude, hvis man spiser hjemme. :ae:

Hvis man planlægger at tilbringe 50-60 år sammen, kan det næppe undgås at man bliver betaget af en "fremmede" fra tid til anden. Det du beskriver synes jeg lyder ganske uskyldigt :)


Du har ret, det var relativt uskyldigt. Og man bliver jo hverken døv eller blind, bare fordi man er i et forhold. Af og til vil man måske møde en, man bare bliver tiltrukket af. Der der skræmmer mig, er, at jeg syntes, at den fysiske kontakt var rar. Som i at jeg godt gad kramme meget mere.

Men altså, ingen af os ønsker jo at drive det videre. Så det skal nok bare have tid til at klinge af.

Tak for jeres respons :)
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf decibell » 8. dec 2015, 18:09

vUlpeS skrev:Som små kometer passerer de mig, prægtige, nærmest glødende og stolte. Udvalgte gevandter, ikke så meget som et hårstrå peger i den gale retning ligesom intet andet er overladt til tilfældighederne; man har forberedt sig på en passiar.
Korte haler af liflig, velvalgt og formentlig ganske dyr parfume, der efterlader mig med fornemmelsen af, at en dagdrøm netop fór forbi.
Jeg tillader mig en dyb indånding, og ånder ud med et let suk af velbehag.
Jeg fristes til at gøre omkring i det ærinde at forfølge aromaen, men holder mig i skindet. Det turde ikke være den rette manér og jeg frygter i øvrigt at slå dagdrømmen itu.
Sikke stolte mennesker. Sikke prægtig en by.


Er det fra en bog, eller er det dit eget værk? Uanset hvad, så lyder det helt poetisk og som fra en anden tid.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf decibell » 8. dec 2015, 18:38

vUlpeS skrev:
decibell skrev:
vUlpeS skrev:Som små kometer passerer de mig, prægtige, nærmest glødende og stolte. Udvalgte gevandter, ikke så meget som et hårstrå peger i den gale retning ligesom intet andet er overladt til tilfældighederne; man har forberedt sig på en passiar.
Korte haler af liflig, velvalgt og formentlig ganske dyr parfume, der efterlader mig med fornemmelsen af, at en dagdrøm netop fór forbi.
Jeg tillader mig en dyb indånding, og ånder ud med et let suk af velbehag.
Jeg fristes til at gøre omkring i det ærinde at forfølge aromaen, men holder mig i skindet. Det turde ikke være den rette manér og jeg frygter i øvrigt at slå dagdrømmen itu.
Sikke stolte mennesker. Sikke prægtig en by.


Er det fra en bog, eller er det dit eget værk? Uanset hvad, så lyder det helt poetisk og som fra en anden tid.

Det var noget, jeg skrev efter turen op gennem calle del Castillo (gågade) for et par uger siden.
De er altså virkelig flotte og elegante, donna'erne. De yngre modeller er absolut heller ikke at kimse af; det feminine element bliver ud-ba-su-ne-ret, så det kan mærkes helt ned I støvlerne. Alle mennesker synes at have modtaget flamenco-lektioner, det er lidt vildt :D


Du skriver rigtig godt. :)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Anilara » 28. jan 2016, 18:27

Hende fra min årgang på studiet... Hold nu op, hvor er hun smuk. Hun har fregner, langt, mørkebrunt, krøllet hår, er super slank, har den smukkeste, feminine men samtidig også stilede tøjstil og perfekte, hvide tænder.
Jeg er fuldstændig betaget af hende - men har fået at vide hun er noget af en strigle at arbejde sammen med. Det gjorde kun, af en eller anden underlig grund, at jeg blev mere betaget :P
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Mulan » 28. jan 2016, 19:04

GnueN skrev:
Dikus skrev:Det lyder hyggeligt :)

Og altså... Karrierekvinder (eller hvad hun nu er) er også bare mennesker. Den der "liga" er kun i dit hoved


Hahahah I know! Hun er blevet lidt mere 'dødelig' og... well... neurotisk ( :lol: ), siden jeg har lært hende lidt bedre at kende - men det var nu også bare mest for at gasse jer, fordi I havde så travlt, da jeg skrev om hende! :P

Hun er lige begyndt at date en eller anden fesen IT-type - men hun ER skidesød... og det jeg skal lave for hende i næste uge ER altså bare en vennetjeneste. ;)

Det er bare fordi, det er så dejligt at se, når folk bliver betaget af et andet menneske Gnu :kys:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Mulan » 28. jan 2016, 19:06

Åhr og OT - min udlejer er majet pæn. *host*
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Rapfisk » 28. jan 2016, 20:28

Mulan skrev:Åhr og OT - min udlejer er majet pæn. *host*

Hov, nu bliver du vel ikke derovre??? :nerve:

Min nyeste kollega er lidt charmerende og har nogle fantastiske, strålende øjne :blush2:

Edit: Og så er han facebookvenner med ét af mine akademiske idoler :dåne:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: De pæne/lækre/charmerende etc mænd og kvinder vi møder i hverdagen

Indlægaf Mulan » 28. jan 2016, 21:57

Rapfisk skrev:
Mulan skrev:Åhr og OT - min udlejer er majet pæn. *host*

Hov, nu bliver du vel ikke derovre??? :nerve:

Min nyeste kollega er lidt charmerende og har nogle fantastiske, strålende øjne :blush2:

Edit: Og så er han facebookvenner med ét af mine akademiske idoler :dåne:

Hahaha nej, det er min nuværende - mødte ham for første gang her den anden dag. Yummeh. :slem:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"