Lærer/elev sex

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Lærer/elev sex

Indlægaf Wizzze » 14. jun 2018, 14:36

Jeg synes at der ret ofte kommer historier som denne neden under, fra USA. Om unge lærerinder som bliver fyret eller fængslet fordi de har haft sex med elever på de ældre årgange.

https://www.bt.dk/udland/gravid-laereri ... aarig-elev

Tror I det er noget specielt amerikansk, eller sker det også herhjemme, men vi hører bare ikke om det fordi vi måske er mere afslappede omkring et sådant forhold herhjemme? :gruble:

Nu er USA et markant større land, så klart større potentiale for sådan nogle historier end herhjemme i lille DK. Men er det også fordi det er en lærerINDE og elev, frem for lærer og elev? :gruble:

Den seksuelle lavalder er 15 herhjemme, men en lærer eller lærerinde må ikke udnytte deres betroede forhold, der må de vente til den unge er 18år, men sker det alligevel? og tænker folk så det er ikke er et overgreb fordi det er en lærerinde og dreng, fremfor hvis det var en lærer og en pige? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Sangius » 14. jun 2018, 14:40

Synes ikke det er OK, det hun har gjort. Han er blot en knægt, og hun er en person han skal kunne stole på.

Men 6 års fængsel (når man er gravid/har en lille baby??), det synes jeg er en meget overdrevet straf, hvis nu forholdet mellem dem var frivilligt.

Vi har haft lignende sager i DK, og vi reagerer som regel ikke lige så voldsomt på dem, ville jeg mene. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 14. jun 2018, 14:47

Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jun 2018, 14:48

Det er simpelthen så klamt!
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Allmost_Famous » 14. jun 2018, 14:49

abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!
30
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf dgd2007 » 14. jun 2018, 14:51

Vi havde en lærer i slut-1960'er, tidlig 1970'er om hvem det i hvert fald rygtedes at han rendte ud med gymnasiepigerne.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 14. jun 2018, 14:52

Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!


Stop hvad? Det er jo sådan det er. Enhver 15-årig dreng der har sex med sin lærerinde, vil tænke at han har vundet i lotteriet.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 14:53

Jeg synes at når det er sager hvor kvinder har haft et forhold til en elev fx, så bliver det fremlagt som om de havde en affære, en romance eller på anden måde et særligt forhold/bånd.

Hvorimod at når der er mænd der begår overgreb på nogle børn i deres varetægt(fx hvis mændene er træner eller leder for børnenes hobby) så bliver det fremlagt som noget meget værre hvor børnene ikke havde en chance osv.

Jeg siger ikke at det ene er mere okay end det andet, men jeg synes det er bemærkelsesværdigt at når det er en kvinde der er forelsket i en skoleelev så bliver det fremstillet som en kærlighedshistorie, men er det mænd der begår overgrebene så er de straks seksualforbrydere, pædofile og jeg ved ikke hvad.
21
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Allmost_Famous » 14. jun 2018, 14:53

abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!


Stop hvad? Det er jo sådan det er. Enhver 15-årig dreng der har sex med sin lærerinde, vil tænke at han har vundet i lotteriet.

Og vi ved jo alle at 15-årige drenges dømmekraft altid er lige i skabet, ikke?
7
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 14. jun 2018, 14:55

Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!


Stop hvad? Det er jo sådan det er. Enhver 15-årig dreng der har sex med sin lærerinde, vil tænke at han har vundet i lotteriet.

Og vi ved jo alle at 15-årige drenges dømmekraft altid er lige i skabet, ikke?


Deres dømmekraft er ad helvede til, men det ændrer ikke på at deres liderlighed er helt i top, og de vil sjældent i øjeblikket eller senere opfatte det som et overgreb, de vil bare tænke fedt mand, jeg knaldede lærerinden.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 14:56

abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Og så er det okay? :stoned:

Det er også sejt at score en ældre fyr når man er en teenagepige. Det ændrer bare stadig ikke på at teenagepiger kan blive så forblændede at de ikke forstår at reagere hvis det er eller føles forkert.
9
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Persnikedy » 14. jun 2018, 15:00

abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!


Stop hvad? Det er jo sådan det er. Enhver 15-årig dreng der har sex med sin lærerinde, vil tænke at han har vundet i lotteriet.


Prøv at se denne video og hør hvor sjovt det er

Senest rettet af Persnikedy 14. jun 2018, 15:02, rettet i alt 1 gang.
6
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Slettet bruger » 14. jun 2018, 15:01

Juki skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Og så er det okay? :stoned:

Det er også sejt at score en ældre fyr når man er en teenagepige. Det ændrer bare stadig ikke på at teenagepiger kan blive så forblændede at de ikke forstår at reagere hvis det er eller føles forkert.


Nej, jeg synes ikke lærerinder skal have sex med deres elever, og det har jeg selvfølgelig heller ikke skrevet, det er din stråmand, så den vil jeg ikke forsvare.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 15:04

abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:
Allmost_Famous skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Ej, stop dig selv!


Stop hvad? Det er jo sådan det er. Enhver 15-årig dreng der har sex med sin lærerinde, vil tænke at han har vundet i lotteriet.

Og vi ved jo alle at 15-årige drenges dømmekraft altid er lige i skabet, ikke?


Deres dømmekraft er ad helvede til, men det ændrer ikke på at deres liderlighed er helt i top, og de vil sjældent i øjeblikket eller senere opfatte det som et overgreb, de vil bare tænke fedt mand, jeg knaldede lærerinden.

Så må det jo også være okay hvis en teenagepige knalder med sin lærer?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lærer/elev sex

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 15:06

abcd skrev:
Juki skrev:
abcd skrev:Jeg har svært ved at tage det seriøst at det skulle være slemt for en 15-årig dreng at blive forført af en voksen kvinde. Stakkels dreng... Han har sgu da high fivet alle sine venner.

Og så er det okay? :stoned:

Det er også sejt at score en ældre fyr når man er en teenagepige. Det ændrer bare stadig ikke på at teenagepiger kan blive så forblændede at de ikke forstår at reagere hvis det er eller føles forkert.


Nej, jeg synes ikke lærerinder skal have sex med deres elever, og det har jeg selvfølgelig heller ikke skrevet, det er din stråmand, så den vil jeg ikke forsvare.

Jeg nævner ikke noget om lærerinder i det du har citeret, men forholder mig til det du har skrevet(som du også har citeret)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"