Kvinder og orgasmer...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Precaseptica » 20. maj 2018, 07:25

Marioneta skrev:[...] det er bare et spørgsmål om tid før jeg mister interessen i sex, hvis jeg ikke kan få orgasme overhovedet.


Det har også klart været min erfaring at interessen for sex hos kvinder, der har nemt ved at komme er langt større. Det er vel også legitimt nok. Det er ikke alle, der har det sådan, men i min erfaring er det overvejende hvor stor forskel på interesse for sex der er alene ud fra det her punkt.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21841

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Purple Haze » 20. maj 2018, 07:42

Der er kun 4 mænd der har fået mig til at komme under ‘ind-ud’ sex.
Der er andre der har været interesseret, men de har ikke “hørt efter” og så er det ikke lykkedes, eller også er jeg kommet med dem, men kun fordi jeg selv har “ordnet det” undervejs.
Og eftersom jeg har været sammen med forholdsvis mange mænd, så er min konklusion også at det ikke interessere flertallet at mænd, hvordan kvinder fungere.

Har også hørt lignende fra veninder.
Fx en veninde der har været sammen med sin mand i ca 10 år, han har fået hende til at komme én gang! Hun kommer stort set hver gang, men det er fordi hun selv ‘ordner det’, han kan godt og ved godt hvad han skal gøre, men som hun siger så tager det tid og er “besværligt”, så det gider han ikke. Ret ucharmerende faktisk.

Havde en kæreste i et par måneder tror han måske kom 50 gange mens vi var sammen, jeg kom én gang og kun fordi jeg “holdt ham nede og brugte ham” (er nok den bedste beskrivelse). Overvejede at “hoppe af” bagefter og så være lidt ‘nu er jeg kommet, hvorfor skulle vi dog så fortsætte’, men gad ikke være nederen bare fordi han var det. Det var så også ham der lagde op til sex en morgen, men fordi jeg ikke blev klar på et par minutter, så vendte sig om på siden med kommentaren at “det tager for lang tid, jeg klarer det bare selv”. Men han havde pillet nok til at jeg så lå der og var blevet tændt og nu også frustreret.

Ak ak de minder...
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf paint » 20. maj 2018, 07:42

Dikus skrev:
Lykke skrev:
Dikus skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LadyFox skrev:Jeg kan få orgasme med en hvilken som helst mand, uanset hvor kedeligt sexen er, så længe jeg kan få "ro" til at tænke. Faktisk er jeg meget tæt på at kunne tænke mig til en orgasme uden nogen former for berøring. :stoned:

Til gengæld kan jeg ikke få klitoris-orgasme, jeg synes berøring deromkring er noget af det mest ubehagelige man kan udsætte mig for.


Det er nogenlunde sådan jeg har det. Specielt det nederste. Det er faktisk ret tit jeg drømmer mig til en orgasme uden nogen fysisk stimuli, hvor jeg ved hvor det går hen ad ligeså snart drømmen begynder.


Gør alle ikke det?


Hvorfor skulle alle gøre et eller andet?


Alle som i normen. Lige som alle mænd oplever natlig udløsning.


Jeg tror næppe at det er alle mænd, der får natlig udløsning (i søvnen). Det kan ske som resultat af manglende sex, og hvis manden ikke selv gør noget for at at 'tage trykket'. Som regel er det kulminationen på en erotisk drøm.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf 1234 » 20. maj 2018, 07:47

paint skrev:
Dikus skrev:
Lykke skrev:
Dikus skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LadyFox skrev:Jeg kan få orgasme med en hvilken som helst mand, uanset hvor kedeligt sexen er, så længe jeg kan få "ro" til at tænke. Faktisk er jeg meget tæt på at kunne tænke mig til en orgasme uden nogen former for berøring. :stoned:

Til gengæld kan jeg ikke få klitoris-orgasme, jeg synes berøring deromkring er noget af det mest ubehagelige man kan udsætte mig for.


Det er nogenlunde sådan jeg har det. Specielt det nederste. Det er faktisk ret tit jeg drømmer mig til en orgasme uden nogen fysisk stimuli, hvor jeg ved hvor det går hen ad ligeså snart drømmen begynder.


Gør alle ikke det?


Hvorfor skulle alle gøre et eller andet?


Alle som i normen. Lige som alle mænd oplever natlig udløsning.


Jeg tror næppe at det er alle mænd, der får natlig udløsning (i søvnen). Det kan ske som resultat af manglende sex, og hvis manden ikke selv gør noget for at at 'tage trykket'. Som regel er det kulminationen på en erotisk drøm.


Enig! Jeg er godt nok ikke en mand, men jeg havde en ven der undersøgt det ret grundigt på efterskolen, fordi man altid bliver undervist i at drenge kan få våde drømme. Han fandt ikke en eneste der havde prøvet det. Så hans konklusion var at folk begyndt for tidligt med at onanere til at det skete :lol:
Senest rettet af 1234 20. maj 2018, 14:56, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf paint » 20. maj 2018, 08:16

1234 skrev:
paint skrev:
Dikus skrev:
Lykke skrev:
Dikus skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LadyFox skrev:Jeg kan få orgasme med en hvilken som helst mand, uanset hvor kedeligt sexen er, så længe jeg kan få "ro" til at tænke. Faktisk er jeg meget tæt på at kunne tænke mig til en orgasme uden nogen former for berøring. :stoned:

Til gengæld kan jeg ikke få klitoris-orgasme, jeg synes berøring deromkring er noget af det mest ubehagelige man kan udsætte mig for.


Det er nogenlunde sådan jeg har det. Specielt det nederste. Det er faktisk ret tit jeg drømmer mig til en orgasme uden nogen fysisk stimuli, hvor jeg ved hvor det går hen ad ligeså snart drømmen begynder.


Gør alle ikke det?


Hvorfor skulle alle gøre et eller andet?


Alle som i normen. Lige som alle mænd oplever natlig udløsning.


Jeg tror næppe at det er alle mænd, der får natlig udløsning (i søvnen). Det kan ske som resultat af manglende sex, og hvis manden ikke selv gør noget for at at 'tage trykket'. Som regel er det kulminationen på en erotisk drøm.


Enig! Jeg er godt nok ikke en mand, men jeg havde en ven der undersøgt det ret grundigt på efterskolen, fordi man altid bliver undervist i at drenge kan våde drømme. Han fandt ikke en eneste der havde prøvet det. Så hans konklusion var at folk begyndt for tidligt med at onanere til at det skete :lol:


Jeg har til gengæld oplevet en, der havde våde drømme for fuld udblæsning. Jeg gik 2 år på et universitet i USA, og delte værelse med en meget religiøs fyr, fra én af Sydstaterne. Første gang, troede jeg han bare lå og gav den gas, henne i sin seng. Men da jeg pænt spurgte om, han ikke lige kunne skrue lidt ned for soundtracket, opdagede jeg at fyren sov.
Dem der boede på værelset ved siden af, begyndte ret hurtigt at kigge nysgerrigt på mig, og komme med nogle bemærkninger. Og så måtte jeg under løfte om diskretion fortælle, hvad der gik for sig.

Jeg spurgte ham på et tidspunkt om han ikke selv kunne 'ordne' det. Men nej! Det kunne han absolut ikke - det var syndigt. De 'våde drømme', var guds værk, sagde han. Jeg spurgte så om gud ikke var en mand. Jo, det var han, medgav han. Det vil sige at du får får sex af en mand (gud), spurgte jeg. Men han var ret hurtig i replikken og svarede at det gjorde han jo også, hvis han gjorde det selv.

Logikken var uangribelig. ;)
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf D.itsen » 20. maj 2018, 08:44

Jeg har nemt ved at komme, og på flere måder end jeg troede muligt. Men jeg kender masser af meget seksuelt frisindede kvinder der har svært ved det, nogen generelt, nogen sammen med andre og mange, hvis det kun er pik i fisse. Og forestiller mig det bestemt ikke er bedre blandt mindre seksuelt frisindede.
Jeg har været priviligeret med at min første partner og kæreste syntes min krop var sjov at udforske og han tændte på min tænding. Så jeg forventer faktisk at en partner har det sådan.
Jeg har knaldet en del rundt og har kun mødt ganske få egoistkneppere. De fleste har prøvet med større eller mindre held. Jeg guider og vejleder så også gerne, hvis der er noget at arbejde med. Og jeg gentager ikke, hvis sexen ikke er god. Det betyder ikke jeg skal komme hver gang, sex er så meget mere end at komme.
Jeg har aldrig faket, men jeg har generelt meget lyd på, så nogen har måske troet jeg er kommet uden det har været tilfældet.
Jeg synes det er skræmmende hvor mange kvinder der lever med sex, hvor partneren ikke engang prøver og jeg forstår virkelig godt hvorfor en del kvinder ikke har voldsomt meget lyst, hvis det er den type sex de har oplevet.
6
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf catnip » 20. maj 2018, 08:56

Purple Haze skrev:Der er kun 4 mænd der har fået mig til at komme under ‘ind-ud’ sex.
Der er andre der har været interesseret, men de har ikke “hørt efter” og så er det ikke lykkedes, eller også er jeg kommet med dem, men kun fordi jeg selv har “ordnet det” undervejs.
Og eftersom jeg har været sammen med forholdsvis mange mænd, så er min konklusion også at det ikke interessere flertallet at mænd, hvordan kvinder fungere.

Har også hørt lignende fra veninder.
Fx en veninde der har været sammen med sin mand i ca 10 år, han har fået hende til at komme én gang! Hun kommer stort set hver gang, men det er fordi hun selv ‘ordner det’, han kan godt og ved godt hvad han skal gøre, men som hun siger så tager det tid og er “besværligt”, så det gider han ikke. Ret ucharmerende faktisk.

Havde en kæreste i et par måneder tror han måske kom 50 gange mens vi var sammen, jeg kom én gang og kun fordi jeg “holdt ham nede og brugte ham” (er nok den bedste beskrivelse). Overvejede at “hoppe af” bagefter og så være lidt ‘nu er jeg kommet, hvorfor skulle vi dog så fortsætte’, men gad ikke være nederen bare fordi han var det. Det var så også ham der lagde op til sex en morgen, men fordi jeg ikke blev klar på et par minutter, så vendte sig om på siden med kommentaren at “det tager for lang tid, jeg klarer det bare selv”. Men han havde pillet nok til at jeg så lå der og var blevet tændt og nu også frustreret.

Ak ak de minder...


Holy crap?!? :nerve:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21841

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Purple Haze » 20. maj 2018, 18:52

Dikus skrev:Jeg forstår ikke, man fortsætter sex med en, der er ligeglad med ens nydelse. Jo måske hvis det er one night stands og mest handler om at mærke en mand og/eller man kan lide følelsen af at blive brugt til sex. Men ellers?

I samme ånd giver det god mening for mig, man med mange sexpartnere bag sig har mødt mange ego-trippere. Fordi det for en del af dem netop bare har handlet om sex. Men rigtige kærester??? WTF?



Tror det måske handler om at hvis man møder en mand hvor alt andet spiller, så kan man godt leve med at han “bare er normal” når det kommer til sex. Når man har erfaret at normalen er at “mænd er sådan”.
Eksempelvis min meget personlige subjektive “undersøgelse” viser at kun omkring 5% af mænd rent faktisk interessere sig for og/eller evner at give en kvinde (i det her tilfælde mig) orgasme, hvis det ikke bare sker ‘af sig selv’.

Fx min veninde hvis mand ikke gider give hende orgasme. På alle andre områder er han hendes perfekte partner, så hun kan godt leve med at han er en “doven” elsker.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16115

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Urtekussen » 20. maj 2018, 19:11

Pludselig sætter jeg endnu mere pris på min kæreste.
3
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf DetSorteCirkus » 20. maj 2018, 19:29

Dikus skrev:Jeg forstår ikke, man fortsætter sex med en, der er ligeglad med ens nydelse. Jo måske hvis det er one night stands og mest handler om at mærke en mand og/eller man kan lide følelsen af at blive brugt til sex. Men ellers?

I samme ånd giver det god mening for mig, man med mange sexpartnere bag sig har mødt mange ego-trippere. Fordi det for en del af dem netop bare har handlet om sex. Men rigtige kærester??? WTF?


Det forstår jeg nu godt. Altså mekanismen bag.
Jeg synes fx. altid, at tråde herinde om alvorlige parforholdsproblemer på et eller andet tidspunkt begynder at handle om dårlig sex, og det er jo langtfra altid sådan, at TS fra den ene dag til den anden forlader sin kæreste. Snarere tværtimod. Mistrivslen er blevet en vane, den ukærlige stemning er ofte i gang med at nedbryde et selvværd, der sommetider ikke er særlig stort i forvejen, og en del mennesker magter ikke at være alene eller opgive søde fremtidsdrømme, selvom de ikke længere virker så realistiske.

Sagt på en anden måde. Finder man sig i et drænende forhold, hvilket mange desværre gør, er dårlig sex tit en del af pakken.
4
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Lurende Peber » 20. maj 2018, 19:39

Jeg må indrømme, at jeg også er temmelig overrasket.
Både over at åbenbart mange mænd ikke går op i (høhø) at partneren får en god oplevelse, men bestemt også over, at en hel del kvinder stadig i vore dage accepterer, at sex åbenbart bare er la-la.
Ja der er naturligvis forskel på, hvor højt sex prioriteres, og hvad man erfaringsmæssigt forventer.
Og de første år troede jeg også, at det gik fint med lidt forspil og så derudaf. Jeg spurgte da nogen gange, men blev kun bekræftet i, at alt gik fint. Uden lige at fange, at sexen måske også var en grund til, at mine forhold ikke holdt længe :gruble:
Omvendt har der været en stor procentdel, som virkede til ikke at være særligt nysgerrige efter at prøve forskelligt af.
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16115

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Urtekussen » 20. maj 2018, 19:52

Dikus skrev:
Urtekussen skrev:Pludselig sætter jeg endnu mere pris på min kæreste.


Det bliver han nok glad for, du viser ham :D

Det har jeg gjort. To gange i dag :slem:
0
2011
2015
2018
2020
2023
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4867

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Kaffe » 21. maj 2018, 07:35

Jeg synes ikke, det er afgørende, om sex involverer orgasme. Da jeg var yngre, havde det ingen betydning, fordi jeg nød det lige godt med eller uden.
Efter jeg er blevet 40 år, er der kommet flere typer af orgasme til. Og det er egentlig underligt, fordi jeg generelt er meget 'oppe i hovedet' og har dårlig kontakt med min krop. Men under sex kan jeg netop give slip og komme helt ned i kroppen. Skedeorgasmer, serieorgasmer, sprøjt, orgasme via brystvorter. Jeg tror, det er meget sundt for mig at have de oplevelser, fordi jeg afgiver den kontrol, der ellers altid er så magtpåliggende for mig at have. Jeg tror så også, at det er medvirkende, at jeg har den samme faste partner, som jeg elsker.
3
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf Viskelæder » 21. maj 2018, 10:01

Kaffe skrev:Jeg synes ikke, det er afgørende, om sex involverer orgasme. Da jeg var yngre, havde det ingen betydning, fordi jeg nød det lige godt med eller uden.
Efter jeg er blevet 40 år, er der kommet flere typer af orgasme til. Og det er egentlig underligt, fordi jeg generelt er meget 'oppe i hovedet' og har dårlig kontakt med min krop. Men under sex kan jeg netop give slip og komme helt ned i kroppen. Skedeorgasmer, serieorgasmer, sprøjt, orgasme via brystvorter. Jeg tror, det er meget sundt for mig at have de oplevelser, fordi jeg afgiver den kontrol, der ellers altid er så magtpåliggende for mig at have. Jeg tror så også, at det er medvirkende, at jeg har den samme faste partner, som jeg elsker.


Orgasme via brystvorter? Ej, hvordan virker det?
0
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Kvinder og orgasmer...

Indlægaf D.itsen » 21. maj 2018, 10:56

Viskelæder skrev:
Orgasme via brystvorter? Ej, hvordan virker det?

Vel lige som alle andre orgasmer :gruble: :D altså jeg skal ikke udtale mig om hvordan det er for kaffe, men for mig er det som andre orgasmer, bare udspringende fra en anden del af kroppen. Det er sjældent de helt mindblowing orgasmer, oftest til den lidt mere stille side og rimelig kortvarige
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"