Casual Relationship med en mand

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Juki » 14. maj 2018, 19:45

hotlips skrev:
Honningprut skrev:Du skylder ikke nogen at have sex med dem, heller ikke selvom der er tale om hjemmebesøg. Jeg ville passe lidt på med for mange forventninger til hvordan i skal kører jeres relation, jeg ville personligt føle mig fanget i:

- Nu skal vi ud og spise.
- Eller nu forventer han at vi har sex fordi...

I mine ører lyder det hele lidt sugerdating artigt, også selvom jeg ser det andre i tråden skriver, og også forstår den side af sagen.


Men det er jo også halvdelen af sugardating at damerne bliver taget ud og bliver vartet op, så vidt jeg kan forstå er det en meget stor del af det.

Så selvom han ikke giver kontanter så læser jeg det også som at det er det der er kernen i det hun vil have ud af det, så kan det være hende her giver sex eller ej, men det er da en ret væsentlig del af dynamikken i et forhold at ens primære kvalitet er at man tager en ud og giver opmærksom og oplevelser.

Det gør så også at jeg tror det adskiller sig mere fra de fleste almindelige og omend nok så løse forhold, hvor det der er først og sidst trods alt er det menneske man har lyst til at bruge tid sammen med og hvor det jo normalt er noget særligt og spændende at nu skal man hjem og være alene.

Det må man da selvom men jeg tror man skal være meget bevidst om at helt konkrete aftaler, også om hvad man gør når det på et tidspunkt stopper.

Jeg synes ikke det lyder som om TS er interesseret i at få en sugardaddy, da jeg ikke læser det er materielle goder hun vil have ud af relationen.

For mig lyder det mere som om at hun søger noget uforpligtende med en mand, der kan give hende nogle gode oplevelser, opmærksomhed og en anden form for bekræftelse end ens venner og familie nødvendigvis kan.

Man kan sagtens have en masse urealistiske forventninger og forestillinger om kærlighed, uden at det behøver involvere materielle ting. Det ses bl.a tydeligt i diverse datingprogrammer. Nogle gange handler det om at den søgende er for naiv, andre gange om "princess syndrome".
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Casual Relationship med en ældre mand

Indlægaf Juki » 14. maj 2018, 19:51

Wizzze skrev:Er 33år en ældre mand, hvad er 45år så? :gruble:

Et mosefund.

Men bare rolig, antikke ting er vældig populære :)
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 14. maj 2018, 19:57

Naturligvis mener jeg ikke at der er tale om sugardating, når manden/kvinden betaler for en date.

Det jeg skrev er at jeg synes det lyder lidt sugardating artigt, når han evt. dater flere kvinder ved siden af, og hun "kræver" at de skal blive ved med at gå ud og spise, og at han skal hente hende i bil.

Jeg tror, man skal passe på med at forvente sig for mange ting, når man i forvejen ikke har klare linjer om hvordan relationen skal forløbe sig.

Men hvad ved jeg... Jeg har aldrig gået op i det der med casual dating ;)
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Pyjamas » 14. maj 2018, 19:59

Jeg kan slet ikke se, hvorfor flere af jer får sugardating-tanker? Det, jeg læser, er, at TS gerne vil på dates hver gang, og der ikke går "hverdag" i den. Min forestilling er, at daten foregår som i amerikanske film med at blive hentet ved sin dør, spise på en fin restaurant og blive kørt hjem. TS og manden skiftes til at betale.

TS, mon ikke at din date har et ønske om, at det også er hjemmehygge? Jeg ville tage hjem til ham denne gang, og ellers selv yde en indsats for at næste gang (måske først næste gang igen) kommer I ud i offentligheden.
3
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 14. maj 2018, 20:41

Ja det er primært mandlig selskab jeg søger :)
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Zombie » 15. maj 2018, 09:29

Pyjamas skrev:Jeg kan slet ikke se, hvorfor flere af jer får sugardating-tanker? Det, jeg læser, er, at TS gerne vil på dates hver gang, og der ikke går "hverdag" i den. Min forestilling er, at daten foregår som i amerikanske film med at blive hentet ved sin dør, spise på en fin restaurant og blive kørt hjem. TS og manden skiftes til at betale.

TS, mon ikke at din date har et ønske om, at det også er hjemmehygge? Jeg ville tage hjem til ham denne gang, og ellers selv yde en indsats for at næste gang (måske først næste gang igen) kommer I ud i offentligheden.


Hun brugte selv begrebet, jeg tror det er derfor, der er lidt forvirring. :)
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 18. maj 2018, 17:13

Tak for jeres indlæg alle sammen :)
her er en lille update på hvordan det går, da jeg også på samme tid har brug for gode råd fra jer!

Igår var det første gang jeg skulle hjem til (X). Jeg var meget nervøs og tøvet også om morgen med at gøre det. Det var så også derfor jeg sendte en sms til ham kl 9 om morgen, hvor jeg skrev at jeg havde skiftet mening og jeg synes det lyder som en dårlig ide at tage hjem til ham, da jeg helst gerne vil lære ham bedre at kende først.

jeg skiftet mening fordi jeg føler ikke jeg var klar til at sove med ham, specielt ikke igår. Jeg fulgte min mavefornemmelse, og valgte derfor at skrive det til ham.

Han svaret så med det samme at der ikke behøver at ske mere end aftensmad og film. Men at han forstår og han vil ikke have jeg gør' noget som jeg ikke har lyst til.

Jeg var meget overrasket over han var okay med det og kunne lade mig være men til min store overraskelse så skrev han igen men
der gik 40 min før han skrev igen, i den sms nævnte han at han havde gjort alt klar og hvis jeg skifter mening så skulle jeg bare sige til.

Jeg fik det lidt dårligt med at han havde gjort alt klar, og valgte derfor at skrive til ham at jeg kommer alligevel.

Jeg var måske lidt dum at tage en kjole på der viste lidt for meget :fløjt: Jeg ankom præcis det tidspunkt vi aftalte og han åbnet så døren op for mig, han så heller ikke helt værst ud.. Hans lejlighed var rigtig flot, og stort. En af de fede lejligheder i indre kbh så det var rigtig fedt at kunne se lidt omkring, og udforske en mande-lejlighed. Da vi satte os ned ved spisebordet for at få noget aftensmad,
så snakket vi meget sammen om små ting og store ting, vi har rigtig god kemi sammen og det kan jeg rigtig godt lide :lun:

Vi arbejder (næsten) med de samme ting så det var også skønt at han kunne forstå mit arbejde, og forstå mine holdning og mening omkring nogle visse ting. Det er noget jeg aldrig har oplevet med et menneske før.

Og så var min kjole selvfølgelig også en afgørende faktor, at han savlet efter mig hele aften, og han kunne næsten ikke holde øjnene væk fra mig. Hvilket jeg godt kunne lide, efter vi havde spist ryddet vi op sammen og vi satte os så ned på sofaen i stuen.

Han begynder lidt at modsige sin sms her :stoned: han læner sig ret tæt ind til mig og det endte med vi kysset og jeg røre så ved ham og han røre ved mig. Men jeg stoppet ham hver gang det blev alt alt for intimt. Jeg valgte så at være åben og ærlig omkring hvorfor jeg ikke kan sove med ham lige PT.

Det var meget svært for mig at åbne op, men jeg fortalte ham at jeg ikke har været sammen med nogle fyre (før og efter min ex) kæreste, så da jeg dengang mødte min ex var han også på samme tid min første gang men problemet var så den at min ex var ikke så erfaren på det punkt, og hver gang vi prøvet (så gjorde det nas) - og det endte med vi aldrig kunne få det til at fungere hvilket også førte til bruddet.

Han var meget forstående og respekteret det jeg havde at sige, jeg fortalte ham også at han er PT den eneste jeg ser, og det betyder så også at hvis jeg møder en i den nærmeste fremtid så betød det også at jeg ikke kan blive ved med at se ham, det var han helt ok med.
Efter den snak endte det med vi hele aften gramset på hinanden.

Efter vi havde nydt hinanden lidt så aftalte vi at det kun er casual, slet ikke noget seriøst og at vi bare nyder det vi har med hinanden når vi kan, hvilket passer fint med os begge.

Til sidst endte det med han kørte mig hjem.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________

I må ikke misforstå det i læser, jeg ved godt jeg romantisere det lidt, men jeg er på ingen måder forelsket i ham, kun tiltrukket af ham og det er ren og skær kun sexen han vækker i mig.

Dog er der en ting ved ham jeg ikke helt kan forstå, (det håber jeg i mænd der læser den her indlæg kan hjælpe mig med) han viser en gang imellem følelser (ikke altid) men kun nogle gange.

Han er hot & cold og jeg ved ikke hvor jeg har ham nogle gange. Nu ved jeg ikke om det er fordi det er den kvindelige del af mig der tænker sådan men han kan nogle gange være "en mand uden sjæl" agtigt. Her er et eksempel:

Engang da vi var i biografen, så kom der en chok-scene hvor jeg blev så bange at jeg nærmest hoppet ud af stolen. Derimod var han helt kold og kynisk han gad ikke engang at holde om mig, eller tjekke om jeg var okay.

Men så er der fx igår da han kørte mig hjem så begyndte jeg at lukke mine følelser væk, automatisk begyndte jeg at være stille og jeg gad ikke så meget at snakke med ham, jeg kigget heller ikke på ham, og jeg gad ikke engang at være social med ham i bilen, jeg ved ikke om han lagde mærke til det men det der overrasket mig var at han begyndte at lægge sin hånd om min lår og aer mig.

Jeg tror jeg på en eller anden måde så er jeg lidt bange for den version af ham,
det er som om når han er kold så begynder min verden at fryse og så snart han er varm, så begynder min verden at brænde.

Er det noget jeg skal bekymre mig om?
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 18. maj 2018, 17:24

Ærligt. Så synes jeg at du skal bekymrer dig over de undskyldning du lægger ud for ham, han respekterer ikke dit ønske om ikke at ville have sex med ham til at starte med, selvom du har frabedt dig noget seksuelt. At en kvinde tager en kort og udfordrende kjole på, betyder ikke at en mand har ret til at overskride en grænse som hun personligt har frabedt.

Det handler ikke om at man(d) modsiger sig selv, det handler rent og skær om at han ikke respekterer en fastsat grænse for relationen.
3
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 18. maj 2018, 17:39

Du har også en god pointe dér, jeg følte nemlig også han overskred en grænse.
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 18. maj 2018, 17:43

Diva skrev:Du har også en god pointe dér, jeg følte nemlig også han overskred en grænse.


Hvis du skal ses med ham igen, og ikke har lyst til at have sex med ham, ville jeg inden daten gøre ham det fuldstændig klart, at det ikke involverede noget seksuelt, og at du denne gang gerne så at dette blev overholdt. Jeg ville nok fortælle ham, at hans opførsel overtrådte min grænse og mit personlige space.
3
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. maj 2018, 17:46

Jeg synes, det lyder, som om du ønsker noget, som du ikke kan realisere med denne mand, men som du alligevel får fortalt dig selv, at I har sammen. Det er ikke en god kombination, at han viser forståelse og lover ét og i situationen gør noget andet, eller at du bliver så påvirket af en mand, som du siger, at du har a casual relationship til. Her tænker jeg på dine reaktioner på hans humørskift.

Jeg er heller ikke sikker på, at det i det hele taget er en god ide at søge et sådant forhold, når du går rundt med svære erfaringer og oplevelser med sex fra dit sidste forhold. Pas på dig selv.
7
Brugeravatar
Diva
Indlæg: 59
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:12
Kort karma: 1
Likede indlæg: 61

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Diva » 18. maj 2018, 17:58

DetSorteCirkus skrev:Jeg synes, det lyder, som om du ønsker noget, som du ikke kan realisere med denne mand, men som du alligevel får fortalt dig selv, at I har sammen. Det er ikke en god kombination, at han viser forståelse og lover ét og i situationen gør noget andet, eller at du bliver så påvirket af en mand, som du siger, at du har a casual relationship til. Her tænker jeg på dine reaktioner på hans humørskift.

Jeg er heller ikke sikker på, at det i det hele taget er en god ide at søge et sådant forhold, når du går rundt med svære erfaringer og oplevelser med sex fra dit sidste forhold. Pas på dig selv.



Tak det skal jeg nok, jeg må lige tænke over det og så se hvad jeg gør med ham. Måske skal jeg bare stoppe det med ham
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Honningprut » 18. maj 2018, 18:02

Min personlige erfaring med mænd der overskrider seksuelle grænser tidligt i relationen er, at de også overskrider så mange andre grænser i løbet af kort tid, eller pludselig ikke har tid til ses med en, når man virkelig står fast på at det seksuelle ikke kommer til at ske forløbigt.
2
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf Juki » 19. maj 2018, 00:23

Jeg synes også du sender modstridende signaler.

Det er jo en ærlig sag at du vil vente med at have sex med ham. Du virker dog meget overrasket over at han uden videre respekterer din udmelding?

Måske synes han at stemningen var til at han kunne kysse dig. Som jeg læser det afviste du ham heller ikke? Det er ikke for at dunke dig i hovedet, men det er måske lige strengt nok at bebrejde manden at handle på at han synes du er dejlig, når du selv kysser ham osv. uden at sige klart fra med ord eller kropssprog, selvom du havde meldt ud at du ikke ville have sex med ham. Hvad skal han så tro?

Din påklædning er for så vidt irrelevant. Man kan sagtens skabe en seksuel stemning i joggingtøj hvis det skulle være det.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Casual Relationship med en mand

Indlægaf D.itsen » 19. maj 2018, 04:32

Honningprut skrev:Ærligt. Så synes jeg at du skal bekymrer dig over de undskyldning du lægger ud for ham, han respekterer ikke dit ønske om ikke at ville have sex med ham til at starte med, selvom du har frabedt dig noget seksuelt. At en kvinde tager en kort og udfordrende kjole på, betyder ikke at en mand har ret til at overskride en grænse som hun personligt har frabedt.

Det handler ikke om at man(d) modsiger sig selv, det handler rent og skær om at han ikke respekterer en fastsat grænse for relationen.

Øh, hun har da lige så meget overskredet de regler hun har sat op, som han har. For mig lyder det helt utroligt almindeligt og naturligt mellem to mennesker der er tiltrukket af hinanden
7
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Forhold og sex"