Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Dianadelrey
Indlæg: 3
Tilmeldt: 21. sep 2017, 19:55
Kort karma: 0

Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Dianadelrey » 7. maj 2018, 08:11

Jeg har så nu været på ud med den her fyr.. han er 35 år og hans udseende er ret metrosexuel (han er meget pæn) og har en pæn krop osv. MEN jeg troede han var bøsse - for da han fx snakker så tager han hænderne op og så siger han også "ej omg hvor er dine sko pæne"

eller da vi lige skulle gå en tur så sagde han "Ej wow søde bliver du ikke træt af at gå med de sko dér" :D

eller da der var vejarbejde på gaden så blev han helt bange af de store lyde :forvirret:

han er så dejlig og virkelig sød og jeg havde en rigtig sjov weekend med ham :lol:
men igennem hele weekenden troede jeg altså at han var bøsse indtil han sagde at han havde haft en ex kæreste, og jeg fandt
så ud af det var en kvinde og ikke kun 1 kvinde han har også før hende været sammen med 4-5 forskellige kvinder

:mellow:

så er mit spg, kan en mand godt være til kvinder selvom han opføre sig ligesom en homoseksuel vil gøre?
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Krølle » 7. maj 2018, 08:17

Ja.

Det dokumenterer hans ekskærester vel også bedre end debatten kan.
7
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Akehurst2 » 7. maj 2018, 08:19

Nu kan homoseksuelle jo ligesom fx heteroseksuelle jo opføre sig på rigtig mange forskellige måder, så opførsel siger ikke noget videre om seksualitet.
4
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25741

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Delfin » 7. maj 2018, 08:28

Det har du jo selv erfaret svaret på. Ja det kan man godt
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf JoyNips » 7. maj 2018, 08:34

Ja.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Tanten » 7. maj 2018, 08:42

Ja, det kan han godt.

Spørgsmålet er vel heller ikke kun, om han tænder/kan tænde på dig - tænder du på ham?
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf dgd2007 » 7. maj 2018, 09:04

Noget af det mest interessante jeg har læst om den slags, var i Germaine Greers Køn og skæbne fra 1980'erne.
Jeg tror, det var rigtigt nok. Hun fortalte om et ø-samfund, hvor traditionen var at unge mænd først burde have nogle homoseksuelle erfaringer.
Filosofien var at på den måde lærte de mandighed, mens hvis de rendte for meget med piger, blev de "tøsede". ;)
Altså lige det omvendte af, hvad traditionen er her.
Tankevækkende på en eller anden måde.
3
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Tux » 7. maj 2018, 09:56

Tænk jeg vidste slet ikke at personlighed og sexualitet var så tæt koblede.. Det var da en trist stereotyp..
4
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Pax Romana » 7. maj 2018, 10:11

dgd2007 skrev:Noget af det mest interessante jeg har læst om den slags, var i Germaine Greers Køn og skæbne fra 1980'erne.
Jeg tror, det var rigtigt nok. Hun fortalte om et ø-samfund, hvor traditionen var at unge mænd først burde have nogle homoseksuelle erfaringer.
Filosofien var at på den måde lærte de mandighed, mens hvis de rendte for meget med piger, blev de "tøsede". ;)
Altså lige det omvendte af, hvad traditionen er her.
Tankevækkende på en eller anden måde.

I modsætning til populær opfattelse har nogle islamiske kulturer en lang historie af tolerance for homoseksuel adfærd. Denne tradition er særlig stærk i de regioner, der domineres af den persiske litterære og retlige tradition, herunder meget af nutidens Iran og Afghanistan, fordi ærekodex ofte begrænsede mænds og kvinders frie interaktion.

I Afghanistan, især i Pashtun-områder, er traditionen for Bacha Bazi, som kan oversættes til ”drenge leg", meget almindelig. Det indebærer brugen af unge drenge til seksuel nydelse af mænd og er meget almindelig, især blandt dem med magt. Ironisk nok var det en af grundene til, at talibanerne ikke var så vellidt, fordi det forsøgte at stoppe den praksis. Det var fandme svært at gå og se på.
1
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Q-beben » 7. maj 2018, 10:39

Ja.

Men hvis han endelig var homoseksuel eller bi, er det jo ikke sikkert, at han har lyst til at fortælle dig det.
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Honningprut » 7. maj 2018, 10:50

Tux skrev:Tænk jeg vidste slet ikke at personlighed og sexualitet var så tæt koblede.. Det var da en trist stereotyp..


Jeg er fuldstændig enig med Tux her. Personlighed og sexualitet har ikke altid noget med hinanden at gøre. Min kæreste er udpræget biseksuel, hvilket man slet ikke ser i hans personlighedtræk - overhovedet. Det var en meget stor overraskelse for mig, da han fortalte mig det. Han fortalte mig det først sent i vores relation, fordi han var bange for at "skræmme" mig væk, ikke at det har nogen betydning for mig, jeg accepterer det 100%. Han har været sammen med flere mænd igennem tiden, uden egentlig at være interesseret i et egentlig forhold med en mand, så jeg mener ikke, at man kan sige noget ud fra køn og antal kærester af kønnet.

Spørgsmålet er vel mere om han "typen" du søger?
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf dgd2007 » 7. maj 2018, 10:57

Man kan i hvert fald ikke sige, at det nødvendigvis er naturbestemt, at der er sammenhæng mellem de to ting. Omvendt kender jeg en (som jeg har kendt siden vi var 6 år), som er homo - men absolut ikke har den mindste dråbe "løse håndled" eller noget som helst i den stil.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf HappyPaww » 7. maj 2018, 11:13

Fx er Emil Thorup og Mads Vad til kvinder - typer som mange ellers stereotypt vil opfatte som homoseksuelle...

Men det kommer jo an på om du kan tænde på ham - og det er jo helt fair hvis du er mere til typisk maskuline mænd...
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Sophies-mor » 7. maj 2018, 12:24

På min gamle arbejdsplads havde vi to tjenere, der hed det samme.
Store M og lille M kaldte vi dem. De hed det samme.

Lille M var ekstremt "homo" i sit kropssprog.
Flagrende, løse håndled, "heeeeeeeeiiiiiij, søde, hvor ER det en fantastisk dag i dag" osv... Hele stereotypien på en homoseksuel.

Store M var meget maskulin, trimmet, lidt "rå" i sin adfærd over for alle andre end kunderne osv. Virkelig macho, hvis man skulle sætte et klistermærke på.

Så en dag, møder vi dem i byen, hver for sig, til en havnefest.
Lille M kom sammen med sin kone og 3 børn.
Store M kom sammen med sin mandlige kæreste.

Folk er meget forskellige, også uafhængigt af deres seksuelle orientering.
7
Hæklerier på hjernen :cool:
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Han er ikke bøsse men han opfører sig som en???

Indlægaf Grissebassen » 7. maj 2018, 14:02

Jeg går ikke særlig meget op i mit udseende. Jeg taler som en havnearbejder, har spillet håndbold det meste af mit liv og interesserer mig for motorsport og har en form for humor, der oftest kategoriseres som maskulin.
Jeg er ikke lesbisk. Opførsel og udseende siger intet om seksualitet.
1

Tilbage til "Forhold og sex"