Holder du stadig af en eks?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Holder du stadig af eks?

Indlægaf IrmaPigen » 11. apr 2018, 05:45

Jeg har ikke kontakt med nogen af dem, så nej, ikke lige umiddelbart.

Jeg er ikke ret sentimental på det område. Når jeg er færdig med dem som kærester, gider jeg ikke rigtig beskæftige mig mere med dem.

En enkelt har jeg mødtes med et par gange over en øl. Kun venskabeligt. Men det ebbede ud efter et par gange.
Senest rettet af IrmaPigen 11. apr 2018, 09:11, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Annione » 11. apr 2018, 05:59

Jeg har en eks, hvor jeg ville trække på skuldrene, hvis tyngdekraften en dag missede ham, og han faldt af jorden.

Den første kæreste jeg virkelig elskede, ham, der knuste mit hjerte for første gang - ham er jeg stadig gode venner med. Og jeg elsker ham stadig.

Min mand, som jeg sket ikke kan kalde en eks endnu, ham elsker jeg virkelig højt. Han er min bedste ven. Men jeg tvivler på, at jeg nogensinde kommer til at tale med ham igen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. apr 2018, 06:01

Mine børns far havde jeg et fint forhold til og godt samarbejde med, indtil han lod sin nye kæreste/kone behandle vores fælles børn virkelig dårligt og selv tog del i det, ligesom han lod hende bestemme, om der skulle samarbejdes om børnene, eller jeg skulle bekriges. De valgte det sidste, med det resultat at ingen af børnene gider at se hans kone, og min søn har valgt hele sin fars familie fra.
Så ham er jeg ikke begejstret for, samtidig med at jeg har lidt ondt af ham, da han jo har mistet så meget ved at vælge så dumt. Han er lidt sølle.

Min sidste eks var ikke et godt menneske, så ham kan jeg virkelig ikke lide. Had er for stærkt et ord at bruge om et menneske, der i bund og grund er lidt sølle og kun kan hævde sig ved at nedgøre andre, så jeg nøjes med ikke at kunne lide ham.
Men jeg håber da, at han er blevet lidt mere ansvarsfuld, knap så ondskabsfuld og bare mere voksen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf TinaW » 11. apr 2018, 06:37

Min søns far måtte gerne, som flere andre eks'er kan jeg se, forsvinde fra jordens overflade. Det ville gøre mit liv en del mere frit, ikke at skulle spekulere på om vi pludselig render ind i ham, når vi besøger familie. Men han er også et utroligt usympatisk menneske.
Øvrige eks'er har jeg ingen umiddelbare følelser for, andet end jeg da håber de alle har det godt.
0
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Suzan » 11. apr 2018, 06:56

Den sidste eks betragter jeg som min bedste ven.
Vi omgås og tager på ferie sammen osv.

Eksen før ham......vi er venner på FB og ses måske en gang eller to om året.

Så er der en fra for virkelig længe siden.
Ham ville jeg nok prøve at undgå, hvis jeg så ham på gaden.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Kommodedyret » 11. apr 2018, 07:35

Nej.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 11. apr 2018, 08:26

Jeg har ingen kontakt til ex'er og har heller ikke så mange tanker om dem.
Mine tidligere forhold har været længere forhold. Det første var 7 år. Det næste ca. 3 år.
Det første forhold røg pga. utroskab fra hendes side, så der er der vel en naturlig årsag til at jeg ikke har ofret hende mange tanker siden vi gik fra hinanden for 15 år siden.
Det andet forhold stoppede fordi hun ville en vej som jeg ikke ønskede at gå. Det var et svært brud og tog ret lang tid at komme sig over. Men da først jeg flyttede tilbage til Danmark og kom videre efter et års tid, så har jeg ikke haft kontakt til hende og tænker højst engang i mellem på hvordan tingene egentlig gik for hende.

Jeg har personligt aldrig forstået det med at bevare kontakten til ex'er. Men folk kan selvfølgelig gøre som de har lyst. Jeg synes bare det virker unødvendigt kompliceret...og i det hele taget bare unødvendigt.
2
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf catnip » 11. apr 2018, 08:59

Jeg spilder meget lidt tankevirksomhed på nogle af mine eks'er. De hører fortiden til, og der er gode grunde til at de er eks'er.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Q-beben » 11. apr 2018, 10:13

Jeg holder stadig af mine eks’er... har også kontakt til dem, venner på Face/insta med deres familie og venner.

Jeg har kun været i lange forhold, hvor vi har behandlet hinanden godt... Måske derfor, at jeg stadig holder af dem? Der har ikke været nogen grund til ikke at holde af dem
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Tricolette » 11. apr 2018, 10:40

Eksmand 1 - Kan absolut ikke holde af en mand, som i den grad har svigtet sine børn. De har ikke set/hørt noget fra deres far i noget der ligner 10-12 år. Had er nok et for stærkt ord, men det ligger tæt på.

Eksmand 2 - Ingen kan være mig mere ligegyldig end ham.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Luffegås » 11. apr 2018, 10:44

Jeg holder øje med nogen af dem på facebook indimellem og ønsker dem kun godt.

Min seneste eks var jeg sammen med i 6 år, og vi snakker stadig næsten dagligt på messenger. Vi er rigtig gode venner, og han skal med til min datters barnedåb. Han har det lidt svært i livet, så da jeg slog op gjorde jeg det til en prioritet at vi altid skulle prøve at have et venskab. Det går så op og ned, det er ikke altid jeg kan overskue at være ven til en med depression, det er vildt hårdt at få meget triste tekster når man f.eks. som mig var højgravid og prøvede at koncentrere mig om snarlig fødsel og nyt liv.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Sangius » 11. apr 2018, 10:55

Jeg har èn ekskæreste, og han er såmen flink. Vi ses i ny og næ gennem venneflokken, og vi kan fint sammen.
Vi er ikke som sådan in touch. Hans nye kæreste - som nu er hans eks - hadede nig af uransagelige årsager. Så i den periode var han sjældent med til fælles venneting, og mistede lidt kontrakten med mange.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Contrast » 11. apr 2018, 11:15

Min første eks har jeg sådan set ikke noget imod. Men han bor i den anden ende af landet og vi har ikke haft kontakt i mange år. Så meget var der heller ikke at komme efter, at det kunne føre til venskab. Vi havde et kort forhold.

Den anden har jeg stadig kontakt til engang imellem. Snakker meget sporadisk med ham, og hvis jeg møder ham på gaden snakker vi også kort om hvordan det går. Er dog ambivalent omkring ham nogle gange fordi han rummer nogle fejl som er svære at se bort fra. Men jeg ved at han værdsætter at vi stadig har kontakt. Om jeg holder af ham.. tja, han fylder så lidt i mit liv, så det er lidt so-so.

Den tredje har jeg cuttet fuldstændig. Han brød med mig kort efter at jeg var flyttet ind til ham, og hans forklaring var bare at "han ikke kunne rumme et forhold". Han havde dog også ret meget på sine skuldre - hans mor var lige blevet opereret for kræft i hjernen. Men han blev bare så passiv til sidst, hvor han besøgte sin familie og jeg intet hørte fra ham længe. Det var dog også et ret kort forhold og er ligeglad i dag.

Den sidste brød jeg med for en måned siden. Han har været en kæmpe del af mit liv, og jeg er efterhånden blevet klar til, at han ikke skal være en del af mit liv mere. Jeg er blevet såret af ham for mange gange til, at det kunne lade sig gøre. Prøvede at være på god fod med ham, men han triggerede bare de samme ting i mig som dengang vi var sammen.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. apr 2018, 11:33

Jeg har kun været kærester med gode mænd, så jeg holder stadig meget af dem og ønsker dem alt det bedste i livet.
Jeg har ingen daglig kontakt med nogen af dem, men er ikke i tvivl om at hvis vi mødtes et eller andet sted, ville vi give hinanden et knus og være oprigtigt glade for at se hinanden.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Holder du stadig af en eks?

Indlægaf Badesandalen » 11. apr 2018, 12:43

Nej. Det er mange år siden, jeg har ikke haft kontakt til nogen af dem siden og jeg nåede aldrig at elske dem rigtigt før vores forhold sluttede. Jeg hader dem på den anden side heller ikke, de negative følelser der i nogle af tilfældene har været er forsvundet for længe siden. Jeg håber da de har det godt hvor end de er.
0

Tilbage til "Forhold og sex"