Jeg skal være far

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Buffy » 9. apr 2018, 10:35

Øv jeg må indrømme, at jeg har været tæt på at slette mit indlæg denne tråd. Jo jeg syntes stadig, det er sjovt nogen blev så sure, som de gjorde i starten, men jeg syntes ikke det er sjovt nogen føler sig mobbet og det gider jeg ikke bidrage til. Så hvis jeg har det, så er jeg sgu ked af det.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Moxy-lady » 9. apr 2018, 10:59

Tux skrev:
Moxy-lady skrev:Ej nu må i simpelthen stoppe. Er vi ikke voksne mennesker?

Kæft hvor er det dog latterligt at gå så meget i selvsving.

Ado skrev:Og jeg troede jeg var styg, når jeg har pms ...

Synes I selv I bidrager til den gode stemning?


11 sider med ævl og kævl og folk der føler sig trådte over tæerne. Jeg tror den gode stemning er forsvundet for længst - mit indlæg gør hverken fra eller til. Håber dog at en voksen måske kunne få folk til at indse hvor dybt latterlig denne tråd, og diskussionen er.

Men det lader til at du har en bedre udsigt oppe fra din høje hest - måske kunne du så lade som om at du var voksen og lade være med at bringe brænde til bålet.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Tux » 9. apr 2018, 12:10

Moxy-lady skrev:
Tux skrev:
Moxy-lady skrev:Ej nu må i simpelthen stoppe. Er vi ikke voksne mennesker?

Kæft hvor er det dog latterligt at gå så meget i selvsving.

Ado skrev:Og jeg troede jeg var styg, når jeg har pms ...

Synes I selv I bidrager til den gode stemning?


11 sider med ævl og kævl og folk der føler sig trådte over tæerne. Jeg tror den gode stemning er forsvundet for længst - mit indlæg gør hverken fra eller til. Håber dog at en voksen måske kunne få folk til at indse hvor dybt latterlig denne tråd, og diskussionen er.

Men det lader til at du har en bedre udsigt oppe fra din høje hest - måske kunne du så lade som om at du var voksen og lade være med at bringe brænde til bålet.

Ja ja, moral er godt men dobbeltmoral er dobbelt så godt :stoned:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Kommodedyret » 9. apr 2018, 12:22

Jeg mener at et par debattører har skrevet indlæg med en ret flabet tone i denne tråd, men jeg kan ikke se at det skulle være mobning. Jeg ser ikke nogen tendens i denne tråd til at alle rotter sig sammen i een flok og chikanerer nogen. Der er meningsforskelle om aprilsnaren, og her er jeg enig med dem der synes at denne tråd er en plat en af slagsen. Jeg synes dog tilgengæld at rablerier om inderkredsen er sjove, så jeg ser ikke denne tråd som værende sort/hvid, for eller imod mobning. Nogle har skrevet indlæg med en flabet tone, nogle synes at denne tråd er plat, og så er der sikkert også andre der synes noget helt tredje. Jeg synes selv at denne tråd er endt i noget absurd ruskomsnusk agtigt noget, også selvom jeg synes at inderkreds er sjovt og graviditetsjokes er usjove. Sådan kan man jo være så kompliceret.
3
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Jeg skal være far

Indlægaf vibbsen » 9. apr 2018, 12:30

Fru Sunshine skrev:
Pølsemix skrev:
Ellin skrev:Hvorfor er det absurd? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre på en debat?

Hvorfor skulle nogle dog gøre det? Det er da spild af tid.

Men det er jo sket før.
Der er da nogen, der ikke holder sig for gode til at tvære rundt i det, hvis nogen, de betragter som trælse, ytrer sig.


Jeg er enig med Fru S her....

Mit indtryk er nu at det ikke er det vi har med at gøre i denne tråd. Her handler det vist nærmere om at de ytringer der kom var temmelig mavesure - emnet taget i betragtning - og da nogen så valgte at kommenterer på det, så blev man bare endnu mere mavesur, for så at trække mobbekortet da der blev gjort grin med denne mavesurhed.....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Kaffe
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4859

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Kaffe » 9. apr 2018, 13:12

Ja, det er mobning, der foregår i tråden.

Ja, kommentaren om aprilsnar var sur. Og det bliver afregnet rigeligt. Først får vedkommende en masse negativ feedback, som bare fortsætter......så begynder folk at skrive, at det er sjovt at læse tråden :nerve: tænk det synes jeg godt nok ikke, når nogen mases ned! Så begynder folk at skrive, hvor mange likes og grønne kort de får. Og hvor godt de kender hinanden. Det virker da som at tvære rundt i, at den anden i hvert fald ikke er populær lige der (os....og dig). Og så kommer talen om inderkredsen: 'Neeeej, jeg er da slet ikke med i den :fløjt: ', og så kan den anden igen tænke, at man er sat udenfor al den dejlige fællesskab.
7
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Juki » 9. apr 2018, 13:25

Palomino skrev:På jubii var der ikke plads til mig, da jeg var sårbar og usikker. Fik umotiverede svinere, blev bedt om at smutte og blev direkte mobbet af flere forskellige fordi jeg åbenbart ikke var en folk gad eller synes var sjov nok. Synes der burde være plads til kritik af tonen også nu, hvor jeg ikke kan se at det er gået udover nogen.

Jeg har bemærket flere indlæg fra dig hvor du kommer med stikpiller og virker enormt bitter eller til at bære nag, uden du egentlig har ville fortælle hvorfor.

Med ovenstående taget i betragtning kan jeg dog godt forstå dine følelser. Det er på ingen måde okay det du har oplevet!

Jeg ved ikke hvem du er eller var på Jubii, men kunne det evt. hjælpe at konfrontere de personer der var ubehagelige overfor dig, hvis de også er herinde? Det er jo ikke alle andre brugeres skyld at der var nogle idioter på Jubii engang.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Kaffe
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4859

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Kaffe » 9. apr 2018, 13:25

Hvis jeg i stedet havde skrevet:

'Ja, det er da bare for meget at blive sur over en joke. Jeg synes, debatten er sjov, og alle er så sjove, og kan I huske dengang vi lavede en fest med 2300 af de gamle. Altså ikke inderkdredsen for den findes jo ikke :D :slem: :gogo: :cool: men bare os der kender hinanden bedst. Måske skal vi lave en tidslinje over, hvornår folk kom til.'

Så havde jeg selv sikkert fået god feedback. Men det ville gå ud over en anden, som helt tydeligt er klemt i tråden.
2
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4859

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Kaffe » 9. apr 2018, 13:29

Palomino: Jeg tror godt, jeg ved hvem du var dengang. Det glæder mig, at du har fundet en årsag til, at det var så svært for dig.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Jeg skal være far

Indlægaf fisken80 » 9. apr 2018, 14:09

Pølsemix skrev:
Ellin skrev:Hvorfor er det absurd? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre på en debat?

Hvorfor skulle nogle dog gøre det? Det er da spild af tid.


Men derfor sker det stadig. Og det skete altså flere gange på den gamle debat.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Tux » 9. apr 2018, 14:50

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Pølsemix skrev:
Ellin skrev:Hvorfor er det absurd? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre på en debat?

Hvorfor skulle nogle dog gøre det? Det er da spild af tid.

Men det er jo sket før.
Der er da nogen, der ikke holder sig for gode til at tvære rundt i det, hvis nogen, de betragter som trælse, ytrer sig.


Jeg er enig med Fru S her....

Mit indtryk er nu at det ikke er det vi har med at gøre i denne tråd. Her handler det vist nærmere om at de ytringer der kom var temmelig mavesure - emnet taget i betragtning - og da nogen så valgte at kommenterer på det, så blev man bare endnu mere mavesur, for så at trække mobbekortet da der blev gjort grin med denne mavesurhed.....

Plejer sure folk generelt at blive mere eller mindre sure af at blive gjort grin med?
2
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Vinaia » 9. apr 2018, 15:22

Lathyrus skrev:
Buller skrev:vi overvejede faktisk at offentliggøre vores graviditet den 1. april, bare for sjov..hehe


Det gjorde en af mine FBvenner. De annoncerede at de ventede deres 4 barn d. 1 april. Jeg sprang i den omvendte aprilsnar med begge ben....altså hvor mange mennesker får 4 børn?! ;)

Måske har vi en facebookven til fælles. Jeg har nemlig en FB-ven der gjorde det der (også 4. barn). Og hvor tit mon det sker? :P
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Moxy-lady » 9. apr 2018, 15:36

Okay, er der nogen der kan forklare mig hvem der bliver mobbet?
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Purple Haze » 9. apr 2018, 16:02

vibbsen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Pølsemix skrev:
Ellin skrev:Hvorfor er det absurd? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre på en debat?

Hvorfor skulle nogle dog gøre det? Det er da spild af tid.

Men det er jo sket før.
Der er da nogen, der ikke holder sig for gode til at tvære rundt i det, hvis nogen, de betragter som trælse, ytrer sig.


Jeg er enig med Fru S her....

Mit indtryk er nu at det ikke er det vi har med at gøre i denne tråd. Her handler det vist nærmere om at de ytringer der kom var temmelig mavesure - emnet taget i betragtning - og da nogen så valgte at kommenterer på det, så blev man bare endnu mere mavesur, for så at trække mobbekortet da der blev gjort grin med denne mavesurhed.....


Og jeg er så enig med Vib.

Og så må jeg sige jeg er ret øv over at der endelig opstod en tråd hvor man kunne rable - men at den så har taget en drejning hvor det ikke er muligt mere.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21827

Re: Jeg skal være far

Indlægaf Purple Haze » 9. apr 2018, 16:02

Moxy-lady skrev:Okay, er der nogen der kan forklare mig hvem der bliver mobbet?



Hende der sagde debat kendis åbenbart.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"