Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf FitBrideToBE » 13. nov 2015, 17:57

Jeg fik svar.
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:47, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Spjaerten » 13. nov 2015, 18:04

Spørg ham hvad det skyldes. Tror Intet af det du lister op hjælper hvis ikke du finder frem til årsagen.

Og så gør det mig trist det forholder sig sådan når i tilsyneladende skal giftes.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 18:05

Det lyder ikke på mig som om han er vildt engageret i jeres forhold. Om det er fordi han er stresset, deprimeret, om han har en fod ude af forholdet eller om han er grænsende til aseksuel.

Har du snakket med ham om det? At du ikke føler dig anerkendt og set på som smuk og dejlig? At du føler han ikke lægger to sekunders energi i at få det til at køre på sex-fronten?

Ellers så skal du tage den snak med ham og så må du tage den derfra.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf FitBrideToBE » 13. nov 2015, 18:10

tak for svar
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:48, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Fru Sunshine » 13. nov 2015, 18:13

Det kan jo også være, at han bare ikke har så stort et behov. Og det er da problematisk, når det nu ikke matcher dit.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf FitBrideToBE » 13. nov 2015, 18:14

Jamen det kan da godt være, at jeg bare kræver for meget.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 18:16

Altså jeg synes det er fuldstændig fair at bringe et problem op og hvis ikke partneren gider tage det seriøst så må man konstatere at det ikke ændre sig og så afgøre med sig selv om man kan leve med det. Jeg kunne ikke. Nogen kan.

Men hvis det her går dig så meget på som jeg fornemmer (altså, når du tænker på at blive opereret så synes jeg det viser at det går dig ekstremt meget på), så skal han sgu tage det seriøst eller komme med en klar udmelding om han har tænkt sig at gøre noget eller ej. Hvis ikke... ja, så har han truffet sit valg.

Edit: hvis I har behov som bare ikke matcher så er det jo som det er... men så må han sgu mande sig op og sige det som det er! Du er jo ikke tankelæser.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf FitBrideToBE » 13. nov 2015, 18:23

tak for svar
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:48, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Hunkat » 13. nov 2015, 18:26

Husk, hvis du snakker med ham så skal han ikke bare feje dig af bordet. Ikke bare "jeg er træt", "nu igen" osv. Hvis han er træt så er I nødt til at snakke om f.eks. hvordan I fordeler arbejdet eller andet som kan hjælpe. Det er give and take at være i et forhold, man kan ikke bare sige 'jeg synes ikke det er et problem, så der er ikke noget problem'.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Moxy-lady » 13. nov 2015, 19:01

Enig med Cirkus. I skal snakke om det. Og du skal ikke gå ud fra at du skal være anderledes, hverken for at please ham, (eller tænde hans lyst) eller fordi du tror at det er dig der er noget galt med, og derfor lægge låg på dine behov.
På mig lyder det egentlig "bare" som om at han ikke har lige så meget lyst som dig. Det har han ret til. Ligesom du har ret til at have mere lyst. Intet er mere "rigtigt" end det andet. Men det er også det der gør det så forbandet besværligt, for det er svært at finde et kompromis, fordi det ikke er særlig sjovt at have sex med en der egentlig hellere ville spille computer/besøge sin mormor/få fjernet sin blindtarm. Man kan ikke rigtig vinde, og resultatet bliver meget hurtigt at den person med mere lyst føler sig som dig, usexet, grim, utiltrækkende (direkte ulækker)

Jeg synes at det er svært at rådgive om, fordi det er svært at fikse. Samtale er i hvert fald det vigtigste. Det kan jo være at der er en anden årsag. Det kan også være at han kan live lidt op hvis der er noget lidt mere specielt han kunne have lyst til fra tid til anden.

Herhjemme har min kæreste klart mere lyst end jeg har. Derudover er min lyst ret skiftende alt efter hvordan solen står på himlen, og om vinden blæser mod vest. Men jeg har ikke spor imod at yde uden at nyde. Jeg kan sagtens give et blæs eller et handjob uden at der skal ske andet, så det gør jeg. Jeg har det fint med det, jeg vil tro at jeg spørger om det kunne være noget "herren" (ironisk, ikke en afspejling af vores (sex)liv) kunne være interesseret i 2/3 gange. Andre gange spørger han om jeg gider. Nogle gange gør jeg, andre gange ikke. Så er det sådan det er. Det er virkelig dramaløst, og meget afslappet.
Det kunne måske være en løsning, men nok først noget du skal bringe op når I har snakket lidt mere om det.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvordan skal det tolkes?? Hjælp mig.

Indlægaf Moxy-lady » 13. nov 2015, 20:58

Jeg har en veninde der står i samme situation for dig - dog skal det siges at hun er der hvor 3-4 gange om dagen ville være dejligt og han er på 3-4 gange om ugen... Så det er rætti rætti svært at finde et kompromis, men jeg ved at de arbejder på det, og at der har været nogle andre ting inde over.
Jeg håber at I finder en løsning og du skal i hvert fald vide at du ikke er "galt på den". Og du skal passe på at du ikke indgår et kompromis som du i realiteten ikke kan leve med. For det har en kolo-enorm indflydelse på dit selvværd - som du jo allerede har opdaget. Det er derfor det er vigtigt for mig at understrege at du er helt normal og at du ikke skal synes at din sexlyst er forkert. For det er altså svært at leve med år, efter år, efter år. Hvis I får en god snak om det, og det viser sig at din kæreste bare ikke har lyst til sex mere end en gang hver fjortende dag, så skal du altså tænke dig rigtig godt om, og finde ud af om du kan få dit selvværd boostet på andre (sunde!)måder. - og om du reelt set kan leve med sex så sjældent. Men husk at der er mere i det end selve behovet for sex - og de andre behov er mindst lige så vigtige.
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"