3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Studsgaard » 2. mar 2018, 07:26

Jeg tænker det er bedst at sige det til ham. Være åben om du er jomfru og gerne vil tagge det roligt. Det tænker jeg alle ortenlige mænd vil respektere. Men er du ikke ærlig så vil han måsketro det er fordi du ikke er så vild med ham.

Selvom jeg ikke selv er på dating markedet, så fornemmer jeg at det er et almindeligt at have sex forholdsvis hurtigt når man kan lide hinanden og er to vokse mennesker. Og jeg mener ikke, at bare fordi man har sex på første date, så er man ikke seriøs. Jeg tog med min mand hjem første gang og nu har vi været sammen i 19 år.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf hotlips » 2. mar 2018, 08:32

Rapfisk skrev:
hotlips skrev:Jeg har svært ved at forstå det der med at i fortæller hinanden alt og så har du ikke fortalt ham det her.. Jeg synes det er en ret væsentlig ting og jeg synes du har kørt den så langt at du bør fortælle ham det.

Det er helt fint hvis man gerne vil vente med at have sex men hvis vi er ude i at man på forhånd godt ved at det vil være et issue i et så synes jeg man bør ærlig omkring det.

Det almindelige for voksne mennesker i Danmark er at man har sex og selvom nogen forfalder til de der amerikanske dateregler så har jeg ikke indtryk af at det har ændret sig spor, folk der er vilde med hinanden har stadig sex hurtigt, det er jo altid de der "jeg tror måske jeg godt kan lide ham" situationer hvor folk kan vente det er aldrig dem hvor det bare siger bang.

Jeg ville forvente sex hvis jeg var ham og jeg ville regne med at du overhovedet ikke var på hvis jeg hørte en mand omtale mig og min eventuelle lyst til ham som du skriver om ham her, så jeg synes du skal fortælle ham hvad der foregår, at du er jomfru og i et eller andet omfang tillægger mænd skumle motiver hvis du går i seng med en, og så tror jeg også du giver ham en langt bedre chance for at reagere hensigtsmæssigt.

Synes du, Trådstarter skal sige det sidste til ham? For mig er det noget, jeg ville anbefale, at hun selv arbejder med, men var jeg ham, kunne jeg godt klare, at hun var jomfru, men det andet ville få mig til at løbe skrigende væk (hvis en mand sagde det til mig).


Det ved jeg ikke, umiddelbart synes jeg ikke det hun fortæller lyder helt godt og det er jo umuligt at gætte om det er fordi der ligger noget alvorligt bag eller det bare er et lidt forskruet billede af mænd som man må gå ud fra ikke kan være baseret på erfaring.

Det er højst usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25 og hvad der end er grunden vil jeg tro det kommer til at tage sin tid og så må man sq være ærlig, ikke så meget fordi det er et spørgsmål om at han får stillet sine lyster eller om han kan styre sig men det siger noget om hvad man er for en person i forhold til at være nogens kæreste og hvad det indebærer hvis man bliver kæreste med lige hende her.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf paint » 2. mar 2018, 08:55

Hvis du gengiver det, sådan som han har sagt/skrevet det, så skal du måske lige lægge mærke til, at fyren faktisk stiller et spørgsmål, som du så kan forholde dig til. Læg mærke til ordene "hvis det er". Det ville jeg selv (som mand) opfatte som et spørgsmål, hvis jeg skrev sådan. Så igen, forudsat at din beskrivelse er ordret, så foreslår han måske at det kunne I gøre, stedet for at gå en tur - hvis du har lyst. En "hyggelig gåtur, kan være fint nok. Men hvis det er hylende snestorm og bidende koldt, så måske ikke så hyggeligt endda.

men nu skrev han at hvis det er så kan 3 date også foregå hjemme hos ham hvor vi kan se en film sammen.
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Sladjah » 2. mar 2018, 10:43

Jeg kan mærke mit humør er ret nede efter han skrev om vi ikke skulle se en film hos ham på 3 date. Jeg skal ses med ham i aften til en middag, jeg tænker jeg spørg ham hvad hans intentioner er for jeg vil heller ikke have han spilder sin tid med en som mig hvis han forventer sex allerede på 3 date.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Sladjah » 2. mar 2018, 10:46

Jeg burde have været åben og taget emnet op med ham men jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan få mig selv til det, er måske bange for at han bakker ud. Men fair nok så ved jeg det.. hvis han ikke kontakter mig efterfølgende.
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Sladjah » 2. mar 2018, 10:48

paint skrev:Hvis du gengiver det, sådan som han har sagt/skrevet det, så skal du måske lige lægge mærke til, at fyren faktisk stiller et spørgsmål, som du så kan forholde dig til. Læg mærke til ordene "hvis det er". Det ville jeg selv (som mand) opfatte som et spørgsmål, hvis jeg skrev sådan. Så igen, forudsat at din beskrivelse er ordret, så foreslår han måske at det kunne I gøre, stedet for at gå en tur - hvis du har lyst. En "hyggelig gåtur, kan være fint nok. Men hvis det er hylende snestorm og bidende koldt, så måske ikke så hyggeligt endda.

men nu skrev han at hvis det er så kan 3 date også foregå hjemme hos ham hvor vi kan se en film sammen.


Ja han skrev "hvis det er..." hvilket jo er et godt tegn men der er bare ingen garanti hvis jeg sover med ham om han så vil blive ved med at se mig eller fuldstændig ghoster mig
0
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Seraphina » 2. mar 2018, 11:18

Sladjah skrev:
Artem skrev:Helt ærligt ville jeg som mand forvente at det endte med sex på en 3 date under private former.
Eller måske nærmere modsat hvis det ikke endte med sex der, så ville jeg tænke at den gensidige fysiske tiltrækning ikke er stor nok, og hvor der en stor risiko for at det aldrig vil ske og bare løbe ud i sandet.

Men jeg tror så heller ikke på den der ide om at jo længere tid man venter med at have sex jo mere seriøst vil man det. Det er alt for middelalderligt for mig. Og er selv blevet kærester med flere jeg har knaldet på første date. Jeg vil næsten modsat sige at det er et plus hvis man slet ikke kan holde sig fra hinanden.


Jeg har heller ikke sagt jeg vil vente i lang tid, men jeg føler alligevel det skal gå i mit tempo da jeg ikke har gjort det med en mand før. Hvis jeg ikke har sex med ham på 3 date vil han så tro jeg ikke gider ham? :gruble: for han er virkelig pæn og jeg er meget tiltrukket af ham men ren psykisk er jeg ikke klar lige PT til at være intim med ham


Jeg er enig - vil tro, at man håber på sex, når man inviterer til film på 3. date. Det synes jeg egentlig også er helt okay, men det er også helt okay, at du ikke er klar!
Hvad med at sige ovenstående til ham? At du synes han er virkelig pæn og du er meget tiltrukket af ham, men pt er du ikke klar til at have sex?
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Precaseptica » 2. mar 2018, 11:22

Hvis jeg havde været på en første date, der gik godt. Derefter en anden date, der også gik godt. Så ville jeg invitere hjem til tredje date, for at se om vi matchede på det seksuelle også.

Det ville for mig at se være at skubbe det unødvendigt langt frem, hvis det skulle gemmes til senere, fordi jeg da gerne vil vide om vi har en vis kemi på det punkt. På samme måde som at jeg heller ikke ville gide tre måneders udelukkende digital kommunikation før hun var klar til at mødes første gang. Hvad nu hvis det viser sig vi slet ikke klikker?
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf decibell » 2. mar 2018, 11:36

hotlips skrev:
Det ved jeg ikke, umiddelbart synes jeg ikke det hun fortæller lyder helt godt og det er jo umuligt at gætte om det er fordi der ligger noget alvorligt bag eller det bare er et lidt forskruet billede af mænd som man må gå ud fra ikke kan være baseret på erfaring.

Det er højst usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25 og hvad der end er grunden vil jeg tro det kommer til at tage sin tid og så må man sq være ærlig, ikke så meget fordi det er et spørgsmål om at han får stillet sine lyster eller om han kan styre sig men det siger noget om hvad man er for en person i forhold til at være nogens kæreste og hvad det indebærer hvis man bliver kæreste med lige hende her.


Til det markerede:

Og det ved du bare - eller er det ikke rettere noget, du tror? Det kan godt være, vi lever i en seksuel fri alder, hvor statistikker nævner seksuel debut som 16-årig, men det er altså ikke ensbetydende med, at alle har haft sex, mens de var teens. Når der laves de undersøgelser, kræver det jo også, at jomfruerne deltager og fortæller, at de netop er jomfruer. Og det har alle dage været noget, som mange ikke er så glade for at indrømme, for det gør dem anderledes og mærkelige i mange andres øjne (tror de i hvert fald). Og det selv om der sikkert er mange flere jomfruer, end man går og tror. Statistik er taknemmelig, for det er måske et uddrag på 5000 unge, der så viser et gennemsnit. Men der er andre faktorer, der gør sig gældende, fx etnicitet, geografi og kultur, så man kunne sikkert foretage en undersøgelse med 5000 andre unge i andre områder og få et helt andet resultat.

Uanset hvad, så synes jeg, det er synd, at der er den tro og fokus på tidlig seksuel debut, som du også viser her, for jo flere, der som TS står frem med, at de er jomfruer, jo flere ville ikke føle sig presset til at gøre det, før de er klar.

TS, jeg synes, du bare skal tage det i den fart, som du er tryg ved og bare sige det til ham stille og roligt, at du ikke har noget imod at se film hos ham, men at det altså ikke ender med sex - ikke (kun) fordi du er jomfru, men fordi du skal kende ham bedre for at tage det skridt.

Og groft sagt, uanset om du så ikke var jomfru, og resten af landets unge heller ikke var det, så er det stadig helt i orden og fuldt acceptabelt at vente med sex. Og jeg mener personligt, at hvis det kan ødelægge en date og et spirende forhold til en mand, så er det sgu manden, der er problemet. For så må det være sex alene, han er ude efter, hvis han ikke kan vente. Der er jo oftest ikke tale om at vente flere måneder.

Og jeg har altså ellers ikke moralske opstød over folk, der har sex på første date, så længe det bare ikke er noget, de gør, fordi de føler sig presset af andres (inkl. datens) forventninger - og mest vigtigt, at de ikke gør det for at holde på daten. Det skal være fordi, man har lyst og ikke vil fortryde det bagefter, om så daten valgte at skride fem minutter efter.
11
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4585
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21021

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf catnip » 2. mar 2018, 12:04

Sladjah skrev:Jeg kan mærke mit humør er ret nede efter han skrev om vi ikke skulle se en film hos ham på 3 date. Jeg skal ses med ham i aften til en middag, jeg tænker jeg spørg ham hvad hans intentioner er for jeg vil heller ikke have han spilder sin tid med en som mig hvis han forventer sex allerede på 3 date.


Jeg synes det er helt fint at du lige forventningsafstemmer med ham i aften, men jeg ville vælge en anden formulering end den du nævner her. Som du skriver det her, kan det hurtigt opfattes som om du tillægger ham en masse motiver han måske slet ikke har. Og det kan virke anklagende.

Hvis du synes han er sød, så kan du måske i stedet sige at du synes det lyder rigtig hyggeligt med film, men at du at du tager hjem og sover...eller noget i den stil.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at gøre det mere dramatisk end det er, og I kan jo fint have en stille og rolig snak om det her, uden der behøver at være negativt ladede ord i samtalen (som fx "spilde hans tid" og "forvente").
6
- Nevertheless she persisted -
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Grissebassen » 2. mar 2018, 13:45

Om han kun er i det for sex kan man aldrig få en garanti for. Min kæreste lagde op til sex på både første og anden date. Jeg afslog. Jeg fortalte ham, at jeg havde brug for at vente lidt, hvilket han havde fuld forståelse for. Han har senere fortalt mig, at han, før jeg fortalte ham det, var bange for, at jeg ikke gad ham og var tiltrukket. Jeg var omvendt bange for, at han kun var i det for sex.
Normal er jeg ikke bleg for at hoppe i kanen tidligt. Men der var lidt mere på spil for mig med ham, og derfor følte jeg mig mest tryg ved at vente.

Det korte svar er ja. En mand kan godt føle, at man ikke vil ham og ikke er tiltrukket, hvis man afstår fra sex. Og det er ret usansynligt, at han ikke håber på sex på tredje date. Men derfor kan han sagtens være en fin fyr alligevel, som rigtig gerne vil dig.

Den nemme løsning er at snakke med ham om det. En ordentlig mand vil sagtens kunne forstå dit behov for at vente. Men hvis han ikke kender årsagen, er det jo umuligt for ham at forstå dine intentioner. Mænd kan jo også godt føle sig udnyttet og holdt hen. Jeg tror derfor, at det er ret vigtigt at du fortæller ham, at du gerne vil ham, men at du har brug for at vente med sex.
10
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf hotlips » 2. mar 2018, 15:10

decibell skrev:
hotlips skrev:
Det ved jeg ikke, umiddelbart synes jeg ikke det hun fortæller lyder helt godt og det er jo umuligt at gætte om det er fordi der ligger noget alvorligt bag eller det bare er et lidt forskruet billede af mænd som man må gå ud fra ikke kan være baseret på erfaring.

Det er højst usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25 og hvad der end er grunden vil jeg tro det kommer til at tage sin tid og så må man sq være ærlig, ikke så meget fordi det er et spørgsmål om at han får stillet sine lyster eller om han kan styre sig men det siger noget om hvad man er for en person i forhold til at være nogens kæreste og hvad det indebærer hvis man bliver kæreste med lige hende her.


Til det markerede:

Og det ved du bare - eller er det ikke rettere noget, du tror? Det kan godt være, vi lever i en seksuel fri alder, hvor statistikker nævner seksuel debut som 16-årig, men det er altså ikke ensbetydende med, at alle har haft sex, mens de var teens. Når der laves de undersøgelser, kræver det jo også, at jomfruerne deltager og fortæller, at de netop er jomfruer. Og det har alle dage været noget, som mange ikke er så glade for at indrømme, for det gør dem anderledes og mærkelige i mange andres øjne (tror de i hvert fald). Og det selv om der sikkert er mange flere jomfruer, end man går og tror. Statistik er taknemmelig, for det er måske et uddrag på 5000 unge, der så viser et gennemsnit. Men der er andre faktorer, der gør sig gældende, fx etnicitet, geografi og kultur, så man kunne sikkert foretage en undersøgelse med 5000 andre unge i andre områder og få et helt andet resultat.

Uanset hvad, så synes jeg, det er synd, at der er den tro og fokus på tidlig seksuel debut, som du også viser her, for jo flere, der som TS står frem med, at de er jomfruer, jo flere ville ikke føle sig presset til at gøre det, før de er klar.

TS, jeg synes, du bare skal tage det i den fart, som du er tryg ved og bare sige det til ham stille og roligt, at du ikke har noget imod at se film hos ham, men at det altså ikke ender med sex - ikke (kun) fordi du er jomfru, men fordi du skal kende ham bedre for at tage det skridt.

Og groft sagt, uanset om du så ikke var jomfru, og resten af landets unge heller ikke var det, så er det stadig helt i orden og fuldt acceptabelt at vente med sex. Og jeg mener personligt, at hvis det kan ødelægge en date og et spirende forhold til en mand, så er det sgu manden, der er problemet. For så må det være sex alene, han er ude efter, hvis han ikke kan vente. Der er jo oftest ikke tale om at vente flere måneder.

Og jeg har altså ellers ikke moralske opstød over folk, der har sex på første date, så længe det bare ikke er noget, de gør, fordi de føler sig presset af andres (inkl. datens) forventninger - og mest vigtigt, at de ikke gør det for at holde på daten. Det skal være fordi, man har lyst og ikke vil fortryde det bagefter, om så daten valgte at skride fem minutter efter.


Du indrømmer jo at du udmærket godt kender statistikken så måske du skulle droppe den der med at lyde som om det er noget JEG lige har fundet på.

Det er usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25, det kan man så mene om hvad man vil men det er ikke noget der går væk af at man prøver at lege at sådan er det ikke.

Det er lige som de der læser undersøgelser og så ikke mener det kan være rigtigt for sådan er det ikke for dem og det var det heller ikke for ens nabos søsters børn.

Man gør sjældent sig selv nogen tjeneste ved at skjule noget man godt ved vil være noget den anden med rimelig sandsynlighed godt vil vide og hvis man går ind i et forhold med en på 25 i Danmark så forventer man sex hvis man ikke har fået grund til andet, det kan man så sige er helt og aldeles min skyld, det er helt fint, men det ændrer ikke på at sådan er det for hovedparten af befolkningen..
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf decibell » 2. mar 2018, 15:57

hotlips skrev:
decibell skrev:
hotlips skrev:
Det ved jeg ikke, umiddelbart synes jeg ikke det hun fortæller lyder helt godt og det er jo umuligt at gætte om det er fordi der ligger noget alvorligt bag eller det bare er et lidt forskruet billede af mænd som man må gå ud fra ikke kan være baseret på erfaring.

Det er højst usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25 og hvad der end er grunden vil jeg tro det kommer til at tage sin tid og så må man sq være ærlig, ikke så meget fordi det er et spørgsmål om at han får stillet sine lyster eller om han kan styre sig men det siger noget om hvad man er for en person i forhold til at være nogens kæreste og hvad det indebærer hvis man bliver kæreste med lige hende her.


Til det markerede:

Og det ved du bare - eller er det ikke rettere noget, du tror? Det kan godt være, vi lever i en seksuel fri alder, hvor statistikker nævner seksuel debut som 16-årig, men det er altså ikke ensbetydende med, at alle har haft sex, mens de var teens. Når der laves de undersøgelser, kræver det jo også, at jomfruerne deltager og fortæller, at de netop er jomfruer. Og det har alle dage været noget, som mange ikke er så glade for at indrømme, for det gør dem anderledes og mærkelige i mange andres øjne (tror de i hvert fald). Og det selv om der sikkert er mange flere jomfruer, end man går og tror. Statistik er taknemmelig, for det er måske et uddrag på 5000 unge, der så viser et gennemsnit. Men der er andre faktorer, der gør sig gældende, fx etnicitet, geografi og kultur, så man kunne sikkert foretage en undersøgelse med 5000 andre unge i andre områder og få et helt andet resultat.

Uanset hvad, så synes jeg, det er synd, at der er den tro og fokus på tidlig seksuel debut, som du også viser her, for jo flere, der som TS står frem med, at de er jomfruer, jo flere ville ikke føle sig presset til at gøre det, før de er klar.

TS, jeg synes, du bare skal tage det i den fart, som du er tryg ved og bare sige det til ham stille og roligt, at du ikke har noget imod at se film hos ham, men at det altså ikke ender med sex - ikke (kun) fordi du er jomfru, men fordi du skal kende ham bedre for at tage det skridt.

Og groft sagt, uanset om du så ikke var jomfru, og resten af landets unge heller ikke var det, så er det stadig helt i orden og fuldt acceptabelt at vente med sex. Og jeg mener personligt, at hvis det kan ødelægge en date og et spirende forhold til en mand, så er det sgu manden, der er problemet. For så må det være sex alene, han er ude efter, hvis han ikke kan vente. Der er jo oftest ikke tale om at vente flere måneder.

Og jeg har altså ellers ikke moralske opstød over folk, der har sex på første date, så længe det bare ikke er noget, de gør, fordi de føler sig presset af andres (inkl. datens) forventninger - og mest vigtigt, at de ikke gør det for at holde på daten. Det skal være fordi, man har lyst og ikke vil fortryde det bagefter, om så daten valgte at skride fem minutter efter.


Du indrømmer jo at du udmærket godt kender statistikken så måske du skulle droppe den der med at lyde som om det er noget JEG lige har fundet på.

Det er usædvanligt at være jomfru i Danmark når man er 25, det kan man så mene om hvad man vil men det er ikke noget der går væk af at man prøver at lege at sådan er det ikke.

Det er lige som de der læser undersøgelser og så ikke mener det kan være rigtigt for sådan er det ikke for dem og det var det heller ikke for ens nabos søsters børn.

Man gør sjældent sig selv nogen tjeneste ved at skjule noget man godt ved vil være noget den anden med rimelig sandsynlighed godt vil vide og hvis man går ind i et forhold med en på 25 i Danmark så forventer man sex hvis man ikke har fået grund til andet, det kan man så sige er helt og aldeles min skyld, det er helt fint, men det ændrer ikke på at sådan er det for hovedparten af befolkningen..


Ja, jeg kender statistikken, men en statistik er misvisende, ikke kun på grund af det førnævnte, men også fordi det ikke alle, der er 16 år, når det sker første gang. Det er bare flertallet (som bare behøver at være større end de andre aldersgrupper) i den gruppe, der er blevet spurgt. Der er også nogen yngre og nogen ældre. Uanset hvad, så er det direkte forkert, når man som dig udtrykker, at det er usædvanligt. Jeg siger ikke, du har fundet på det, jeg siger, at det er noget, du tror, for du VED det ærligt talt ikke. Og udtalelser som din er med til at give indtryk af, at det er sådan, og at det er underligt og mærkeligt at være jomfru i så "sen" en alder - og det er synd for de mennesker, der derfor føler sig presset til en debut før, de er klar.

Og derudover bør TS' status som jomfru ikke betyde en disse. For det er ikke et krav at få sex på 3. date, eller på noget som helst tidspunkt. Så hun behøver slet ikke angive nogen grund til at ønske at vente, andet end ikke at være klar.
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Liou » 2. mar 2018, 16:13

Det her er virkelig en af de der sager, hvor folk bare skulle snakke sammen i stedet. Jeg kan godt forstå, at det måske kan være sådan lidt... akavet at skulle spørge om hans intentioner. Men sagen er bare, at han er den eneste, der har svaret. At skulle bedømme en mands motiver ud fra andre mænds er lettere meningsløs, da vi jo alle er forskellige.

Altså personligt kan jeg ikke lide at vente for længe, så jo, for mig ville sex klart have været intentionen i sådan et tilfælde. Men det behøver det jo ikke være her. Jeg hefter mig ved, at han aldrig har snakket frækt til dig eller bragt det op. Det betyder ikke nødvendigvis at han ikke går med de tanker, men jeg tænker at det er mest normalt, at man kommer med nogle hints, små frække bemærkninger og sådan, hvis det er den vej tingene er ved at gå. Kunne det ikke også bare tænkes, at han gerne vil have en hyggelig hjemme aften med dig? Kun en måde at finde ud af det på.
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: 3 DATE lig med FILM = Sover han bare med mig?

Indlægaf Hunkat » 2. mar 2018, 16:36

Ved du hvad, jeg synes faktisk sagtens du kan fortælle ham at du altså ikke er klar lige nu. Jeg synes du skal vælge den formulering hvor han også lige får et "sandt) kompliment, ting glider bare lidt lettere når man også siger noget pænt.

Så, "Karl Emil, ved du hvad, jeg synes du er skidesød og vores dates har bare været virkelig hyggelige og super sjove. Du er faktisk også ret pæn og på et eller andet tidspunkt så tror jeg godt jeg gider kysse på dig men lige nu går tingene lidt hurtigt kan jeg mærke, bl.a. fordi jeg ikke rigtig har noget erfaring med fyre og sex. Så hvis du er seriøs om os to så har jeg brug for at tingene går i mit tempo som jeg ikke helt ved hvad er endnu. Hvis det ikke fungerer for dig så må du meget gerne sige til nu."
Jeg tænker at det kan han dårligt sige noget til andet end at det da er spændende at få lov til at være den første der får dig til at føle sådan. Ellers er han alligevel en hattenål og ud med ham.

Og så kan du jo overveje om du tør tage teten? Altså sige til ham at når du er klar så skal du nok give HAM med i seng og så faktisk også handle på det og gøre det? For så bliver det i dit tempo og jeg er sikker på han gerne vil hjælpe til hvis du går lidt i stå her og der ;)
11
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Forhold og sex"