Har jeg lige mødt THE ONE?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 22:29

Hej alle
det her er virkelig skræmmende at tænke på men, hvis du kan forestille dig din perfekte date.. og så tænke på alle de gange du var på en date med en mand/kvinde så blev du skuffet fordi det bare slet ikke gik som det skulle og aldrig levet op til dine krav osv..

men jeg har så mødt den her mand :lun: og hele daten gik præcis som jeg havde drømt om skulle ske oppe i mit hovede. Det var virkelig fantastisk, fra A til Z... virkelig en af de der sjældne date - og så er han bare så kær og sød!!

Han skriver så til mig over sms at han gerne vil se mig igen, og jeg sagde slf ja til det :dåne:

men det skræmmer mig lidt at det går så godt, og han går også for hurtig frem.
Det der skræmmer mig lidt er han skrev at hvis jeg stadig kan lide ham efter anden date så vil han gerne invitere mig hjem til ham, og så kunne vi spise noget mad. Men er det ikke alt for tidligt at tage hjem til ham (3 date) og mener han virkelig kun vi skal spise eller forventer han også intimitet?

Jeg vil gerne tage det stille og roligt så jeg foreslog at vi kunne tage endnu en kop kaffe. Jeg tænker jeg også vil fortælle ham (når vi ses igen) at jeg først vil besøge ham når vi har lært hinanden bedre at kende.

Jeg har været single i 2 år nu ca.. og det skræmmer mig mht tanken om at være intim med en anden mand.

Men tror i han vil være intim eller mener han bare ren aftensmad??

Og kan jeg tillade mig at sige til ham når vi ses, at jeg først vil besøge ham når jeg har lært ham bedre at kende?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf Filipai » 23. feb 2018, 22:39

Altså jeg tænker lidt den der 3. dates regel, og han altså derfor håber på intimitet :genert: Men han lyder som en sød fyr, og vil helt sikkert ikke forvente eller på nogen måde kræve at være intim hvis du tager hjem til ham. Det er jo fair nok lige at sige "Hey Kaj Mogens, jeg synes du er lækker, og vi skal nok nå dertil, men lige nu vil jeg bare gerne lære dig bedre at kende"

Man er jo forskellige, og det er helt fair.

Personligt vil jeg gerne have prøvet det dersens sex ret tidligt i forholdet, for at se om kemien også er der på lagnerne.

Og så tillykke med at have fundet dig en sød fyr, det er sgu da skide fedt :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf Juki » 23. feb 2018, 22:50

Det er svært at gisne om, men umiddelbart vil jeg også tænke at han gerne vil være lidt mere afslappet og intim end man fx kan være på en café. Det behøver ikke at være negativt, tænker jeg. Du har jo altid lov til at sige fra/nej, hvis det føles helt forkert. Hvis han er en ordentlig mand der vil dig på sigt, så vil han også respektere og kunne forstå det.

Jeg ville faktisk være mere bekymret for at han var så på, ivrig og går for hurtigt frem.

Det er vigtigt med bekræftelse og vise interesse i datingfasen, men det kan sagtens gøres uden at virke intimiderende(i mangel af bedre ord)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf Precaseptica » 23. feb 2018, 22:54

Er det ikke en meget god hovedregel ikke at tage hjem til folk man ses med til dating, hvis man ikke vil have sex med dem (endnu)?

Lad os sige forventningen ikke er der nu, men at daten går vildt godt og du charmer hjemmeskoene af ham. Så finder han på, at det kunne da være sjovt at knalde og så har vi en situation, der er udviklet helt naturligt. Hvordan ville du have det med det? Hvis svaret stadig er "nej tak" når det er øko-lyst, så hold dig til caféer og offentlige steder.
0
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:13

Men hvordan ved vi han mener sex og ikke bare aftensmad?
1
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:15

Jeg håber ikke han er too good to be true... at han er så charmerende og fantastisk men at der er noget skummelt ved det

en ting jeg husker han sagde var han har ikke været i et forhold efter han slog op med en han var gift med i 10 år (han er 34 år nu) så hele hans 20'erne har han været gift med en.. han slog op for 2 år siden.

hvordan ved jeg han vil noget seriøst og det ikke bare er en knald

han betalte dog for daten i dag.. vil en mand gå all in hvis jeg bare var en knald?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:16

VanillaQueen skrev:Jeg håber ikke han er too good to be true... at han er så charmerende og fantastisk men at der er noget skummelt ved det

en ting jeg husker han sagde var han har ikke været i et forhold efter han slog op med en han var gift med i 10 år (han er 34 år nu) så hele hans 20'erne har han været gift med en.. han slog op for 2 år siden.

hvordan ved jeg han vil noget seriøst og det ikke bare er en knald

han betalte dog for daten i dag.. vil en mand gå all in hvis jeg bare var en knald?



tænker at en mand vil jo ik betale og gå op i en date så meget hvis det bare var en knald?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. feb 2018, 23:28

Jeg var rimelig sikker på at min kæreste var the one efter første date. Han fulgte mig hjem (han ville ikke have jeg gik alene hjem kl. lort om natten) og jeg sagde at han kunne SOVE hos mig, med stort tryk på SOVE. Det accepterede han fuldt ud og vores forhold led ikke under at der gik 3-4 uger efter vi sås første gang før vi havde sex.

Vi sås 4 gange i samme uge efter vores første date. Det var ham der tog initiativ (jeg er ikke så modig :genert: ) og så kunne jeg ellers sige ja/nej efter forgodtbefindende.

Min kæreste er 7 år ældre end mig (lige fyldt 30) og sagde fra start af at han ikke gider alle de der "lege" eller skjulte intentioner. Hvis jeg var i tvivl, så skulle jeg bare spørge. I betragtning af at din date er oppe i den alder også, er det så ikke bare værd at bare at tage dialogen og spørge hvad forventningerne er?

Det tager noget af det sjove af al flirten, men så er der klare linjer og man ender ikke ud med en situation hvor man går fuldkommen galt af hinanden fordi ens forventninger er forskellige. Jeg var i hvert fald aldrig rigtig i tvivl om hvor jeg havde min kæreste og det var så meget nemmere end at skulle tænke 117 gange over hvad denne besked betød og om han mente noget andet når han sagde x, y og z.
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. feb 2018, 23:34

Nu har jeg læst alle dine indlæg i tråden, og selv med forbehold for, at du tydeligvis tænker og reflekterer højt, hvilket er helt fint, synes jeg, at der tegner sig et mønster, hvor du mere går op i regler og generelle handlemønstre end i kommunikation og dine egne grænser.

Det er enormt vigtigt at få slået fast, at uanset hvad hans opførsel betyder, har du noget at skulle have sagt. Fx. har du ikke pligt til intimitet, fordi du takker ja til hans invitation om at besøge ham til mad, og han måske sætter et skuffet fjæs op, fordi du da burde kunne regne ud, at... Du har heller ikke indirekte sagt ja til sex, hvis du faktisk møder op og er åben for den udvikling. Det hele afhænger af, hvad du har lyst til i den konkrete situation.

Der er desværre ikke en måde, hvorpå du kan vide, at han vil noget seriøst. Det ved han måske knap nok selv på nuværende tidspunkt, hvis du med "seriøst" mener, at han er afklaret med, om han ser dig som en potentiel kæreste. Det eneste, du kan gøre, er at fornemme dig frem, tage udgangspunkt i det, der konkret sker mellem jer, og ikke i en langtrækkende forestilling om, at han er den eneste ene, og respektere dine egne grænser, også hvis det skulle gøre dig upopulær.

En sidste ting, jeg sidder og tænker på, er, at hvis du generelt føler, at intimiteten kan blive et problem for dig, er det vigtigt, at du overvejer, hvordan du vil tackle det, da det ikke er sikkert, at tiden vil være en løsning. Hvad der kan være svært på tredie date, kan også være det på tiende, hvis kernen i det findes udenfor jeres relation.
Senest rettet af DetSorteCirkus 23. feb 2018, 23:37, rettet i alt 1 gang.
21
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:36

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg var rimelig sikker på at min kæreste var the one efter første date. Han fulgte mig hjem (han ville ikke have jeg gik alene hjem kl. lort om natten) og jeg sagde at han kunne SOVE hos mig, med stort tryk på SOVE. Det accepterede han fuldt ud og vores forhold led ikke under at der gik 3-4 uger efter vi sås første gang før vi havde sex.

Vi sås 4 gange i samme uge efter vores første date. Det var ham der tog initiativ (jeg er ikke så modig :genert: ) og så kunne jeg ellers sige ja/nej efter forgodtbefindende.

Min kæreste er 7 år ældre end mig (lige fyldt 30) og sagde fra start af at han ikke gider alle de der "lege" eller skjulte intentioner. Hvis jeg var i tvivl, så skulle jeg bare spørge. I betragtning af at din date er oppe i den alder også, er det så ikke bare værd at bare at tage dialogen og spørge hvad forventningerne er?

Det tager noget af det sjove af al flirten, men så er der klare linjer og man ender ikke ud med en situation hvor man går fuldkommen galt af hinanden fordi ens forventninger er forskellige. Jeg var i hvert fald aldrig rigtig i tvivl om hvor jeg havde min kæreste og det var så meget nemmere end at skulle tænke 117 gange over hvad denne besked betød og om han mente noget andet når han sagde x, y og z.



Han skrev også efter vi var på date "jeg synes du er rigtig sød, og jeg vil bare vide hvor det her fører hen, men hvad siger du til vi ses igen?" :)

med en smiley og :dåne: så faldt jeg lidt om for omg, han er så perfekt og så sød! Og ærlig. Og det er præcis det samme med din kæreste, så du synes jeg skal spørg ham når vi ses??

Tror du jeg kan tillade mig at spørg ham på 2 date og tror du også jeg kan tillade mig at sige jeg først vil hjem hos ham når vi har lært hinanden bedre at kende?
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf Juki » 23. feb 2018, 23:38

VanillaQueen skrev:
VanillaQueen skrev:Jeg håber ikke han er too good to be true... at han er så charmerende og fantastisk men at der er noget skummelt ved det

en ting jeg husker han sagde var han har ikke været i et forhold efter han slog op med en han var gift med i 10 år (han er 34 år nu) så hele hans 20'erne har han været gift med en.. han slog op for 2 år siden.

hvordan ved jeg han vil noget seriøst og det ikke bare er en knald

han betalte dog for daten i dag.. vil en mand gå all in hvis jeg bare var en knald?



tænker at en mand vil jo ik betale og gå op i en date så meget hvis det bare var en knald?

Sagtens.

Hvis hans intention er at komme i seng med dig så gør han det vel bedst ved at smigre dig først, give dig masser af komplimenter og opmærksomhed osv. Altså jeg tænker chancen er større for at få sex ved at opføre sig pænt, fremfor at være afvisende og uinteresseret? :)

Det er ikke for at skræmme dig, men der findes desværre ingen datingmanual. Han kan jo også sagtens være oprigtig interesseret, have sex med dig og miste interessen efterfølgende. Uden at han behøver have haft skumle bagtanker med det.
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. feb 2018, 23:44

VanillaQueen skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg var rimelig sikker på at min kæreste var the one efter første date. Han fulgte mig hjem (han ville ikke have jeg gik alene hjem kl. lort om natten) og jeg sagde at han kunne SOVE hos mig, med stort tryk på SOVE. Det accepterede han fuldt ud og vores forhold led ikke under at der gik 3-4 uger efter vi sås første gang før vi havde sex.

Vi sås 4 gange i samme uge efter vores første date. Det var ham der tog initiativ (jeg er ikke så modig :genert: ) og så kunne jeg ellers sige ja/nej efter forgodtbefindende.

Min kæreste er 7 år ældre end mig (lige fyldt 30) og sagde fra start af at han ikke gider alle de der "lege" eller skjulte intentioner. Hvis jeg var i tvivl, så skulle jeg bare spørge. I betragtning af at din date er oppe i den alder også, er det så ikke bare værd at bare at tage dialogen og spørge hvad forventningerne er?

Det tager noget af det sjove af al flirten, men så er der klare linjer og man ender ikke ud med en situation hvor man går fuldkommen galt af hinanden fordi ens forventninger er forskellige. Jeg var i hvert fald aldrig rigtig i tvivl om hvor jeg havde min kæreste og det var så meget nemmere end at skulle tænke 117 gange over hvad denne besked betød og om han mente noget andet når han sagde x, y og z.



Han skrev også efter vi var på date "jeg synes du er rigtig sød, og jeg vil bare vide hvor det her fører hen, men hvad siger du til vi ses igen?" :)

med en smiley og :dåne: så faldt jeg lidt om for omg, han er så perfekt og så sød! Og ærlig. Og det er præcis det samme med din kæreste, så du synes jeg skal spørg ham når vi ses??

Tror du jeg kan tillade mig at spørg ham på 2 date og tror du også jeg kan tillade mig at sige jeg først vil hjem hos ham når vi har lært hinanden bedre at kende?


Jeg ville ærlig talt bare skrive en besked tilbage og sige at jeg rigtig gerne ville ses igen - også hjemme hos ham, men at det intime må vente lidt indtil i kender hinanden bedre. Hvis du er utilpas med at det er hjemme hos ham, så foreslå noget andet at lave.

Vær ærlig om at du kan lide ham og gerne vil se hvad det fører til, men også at det der med at være intim sammen er et stort skridt du gerne vil vente lidt med. Hvis han bare er ude efter et hurtigt knald, så vil han nok trække sig ret hurtigt og så har du vidst ikke misset ud på noget, men ellers burde han da være forstående for det og igen - så har i rene linjer i forhold til hvad i forventer til hinanden :)
4
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:45

Juki skrev:
VanillaQueen skrev:
VanillaQueen skrev:Jeg håber ikke han er too good to be true... at han er så charmerende og fantastisk men at der er noget skummelt ved det

en ting jeg husker han sagde var han har ikke været i et forhold efter han slog op med en han var gift med i 10 år (han er 34 år nu) så hele hans 20'erne har han været gift med en.. han slog op for 2 år siden.

hvordan ved jeg han vil noget seriøst og det ikke bare er en knald

han betalte dog for daten i dag.. vil en mand gå all in hvis jeg bare var en knald?



tænker at en mand vil jo ik betale og gå op i en date så meget hvis det bare var en knald?

Sagtens.

Hvis hans intention er at komme i seng med dig så gør han det vel bedst ved at smigre dig først, give dig masser af komplimenter og opmærksomhed osv. Altså jeg tænker chancen er større for at få sex ved at opføre sig pænt, fremfor at være afvisende og uinteresseret? :)

Det er ikke for at skræmme dig, men der findes desværre ingen datingmanual. Han kan jo også sagtens være oprigtig interesseret, have sex med dig og miste interessen efterfølgende. Uden at han behøver have haft skumle bagtanker med det.




Det kommer aldrig til at ske lol .. med min ex kæreste sku der 6 måneder før jeg sov med ham og det skal der også med ham der for jeg vil gerne finde ud af om han vil noget seriøst eller han bare ser mig som en knald

Jeg tænker jeg spørg ham direkte når jeg mødes med ham næste gang
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf VanillaQueen » 23. feb 2018, 23:46

:( så irriterende hvis det ender med han kun ser mig som en knald han er virkelig drømmefyren

Men du har ret.. det ka være han er charmerende kun for at være det så han kan opnå hva han vil
0
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har jeg lige mødt THE ONE?

Indlægaf Juki » 23. feb 2018, 23:49

VanillaQueen skrev:
Juki skrev:
VanillaQueen skrev:
VanillaQueen skrev:Jeg håber ikke han er too good to be true... at han er så charmerende og fantastisk men at der er noget skummelt ved det

en ting jeg husker han sagde var han har ikke været i et forhold efter han slog op med en han var gift med i 10 år (han er 34 år nu) så hele hans 20'erne har han været gift med en.. han slog op for 2 år siden.

hvordan ved jeg han vil noget seriøst og det ikke bare er en knald

han betalte dog for daten i dag.. vil en mand gå all in hvis jeg bare var en knald?



tænker at en mand vil jo ik betale og gå op i en date så meget hvis det bare var en knald?

Sagtens.

Hvis hans intention er at komme i seng med dig så gør han det vel bedst ved at smigre dig først, give dig masser af komplimenter og opmærksomhed osv. Altså jeg tænker chancen er større for at få sex ved at opføre sig pænt, fremfor at være afvisende og uinteresseret? :)

Det er ikke for at skræmme dig, men der findes desværre ingen datingmanual. Han kan jo også sagtens være oprigtig interesseret, have sex med dig og miste interessen efterfølgende. Uden at han behøver have haft skumle bagtanker med det.




Det kommer aldrig til at ske lol .. med min ex kæreste sku der 6 måneder før jeg sov med ham og det skal der også med ham der for jeg vil gerne finde ud af om han vil noget seriøst eller han bare ser mig som en knald

Jeg tænker jeg spørg ham direkte når jeg mødes med ham næste gang

Hvad kommer ikke til at ske?

Men uanset om han er reel eller ej, så lad vær med at gøre ting du ikke kan stå inde for. Snak med ham hvis du er usikker eller i tvivl, og så nyd det! :D Forelskelse kan være fantastisk!
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"