Er han interesseret i mig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Er han interesseret i mig?

Indlægaf Sladjah » 11. feb 2018, 08:55

Hej Alle
jeg har brug for lidt hjælp og høre andre folks meninger omkring min situation!

Jeg har mødt en rigtig sød fyr, gennem fælles venner (vi har 7/8 venner tilfælles) og vi er altid en gruppe når vi mødes og første gang var til nytårsaften hos min venindes lejlighed hvor han kigget rigtig meget på mig og kom også op til mig og vi fik snakket meget og grint meget sammen. Jeg føler han er meget genert så når jeg kigger på ham mens han kigger på mig så bliver han helt pinlig berørt og kigger væk :P og da jeg gik ind i et andet rum så fulgte han efter mig og sagde på en sjov måde: "når du er her!" agtigt - gennem hele aften snakket vi sammen og når vi ikke snakker sammen kigger vi meget på hinanden. Efter jeg kom hjem så skriver jeg til ham næste dag at det var hyggeligt at møde ham og jeg håber han kom godt hjem, og så svaret han at han også synes det var hyggeligt, og at han gik lige efter jeg gik.

Jeg spørg så min veninde hvad hun synes om ham hun siger at han er mega sød men der er 1 dårlig ting ved ham det er at han har MEGET travlt med sin arbejde og karriere, og det er helt fair men så travlt at man næsten ikke kan ses med ham så ofte. Og jeg har lige så travlt så det vil passe mig rigtig fint.

Han skriver så ikke til mig i 2 uger hvor jeg så vælger at skrive til ham hvordan det går osv og han svarer hurtigt, at han er hos sin forældre, jeg afslutter så (med vilje) samtalen og sagde at han så må hygge sig. I princippet tester jeg ham af, om han vil blive ved med at sms eller om han bare vil afslutte samtalen.. efter 5 min skriver han så og spørg ind til mig og hvordan det går, jeg afslutter IGEN samtalen hvor jeg bare skriver; det går fint ikke så meget.. og så spørg han ind til mit arbejde (så det er vel en god tegn)? At han spørg og lader samtalen køre?

Jeg ser ham så ikke indtil sidste uge hvor fællesvennerne og jeg tog forbi hans lejlighed. Han giver mig et high five når vi mødes og griner meget når vi sammen.. Han kigger så meget på mig når vi alle var der og da jeg gik ind i hans køkken fulgte han efter mig og vi snakket om hans lejlighed og hvordan han boet osv. Det var en rigtig hyggelig dag - han viser også tegn på han godt kan lide mig og fælles vennerne kender også til min forelskelse så jeg tror han også ved det.

vi har skrevet sammen over sms

men det har ik været det store

sidst vi skrev sammen var da han skrev han var død træt og lige kommet hjem og jeg fortalte ham at jeg håber han får slappet af

:forvirret:

som i kan se er jeg meget forvirret
for når vi mødes giver han mig tegn at han er interesseret men over sms er han ik så aktiv

hvad skal jeg gøre?
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Sladjah » 11. feb 2018, 09:00

det skal lige siges han er 30 år og jeg er 24 år
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf LaScrooge » 11. feb 2018, 09:10

Lad være med at teste ham og spille mærkelige spil. Hvis du kan lide ham så gør noget ved det.
30
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Contrast » 11. feb 2018, 09:30

Enig. Du skræmmer ham jo væk ved at være så afvisende i dine beskeder. Det er vel ikke det du vil?
4
Inge Færch Schott
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf kidkomb » 11. feb 2018, 09:42

Med stor sandsynlighed, ja.
Det er fint at føle lidt efter (teste som du kalder det) men du skal nok ikke blive ved, så kører han måske træt.
Inviter ham ud, bare gør det :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Sladjah » 11. feb 2018, 09:48

kidkomb skrev:Med stor sandsynlighed, ja.
Det er fint at føle lidt efter (teste som du kalder det) men du skal nok ikke blive ved, så kører han måske træt.
Inviter ham ud, bare gør det :banan:


Er bare bange for han afviser mig

Jeg er så forvirret og ved ik hvor jeg har ham henne :(

er der ik en måde man 100% kan finde ud af om han kan lide mig?
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8238

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Fru Himmelblå » 11. feb 2018, 09:53

Sladjah skrev:
kidkomb skrev:Med stor sandsynlighed, ja.
Det er fint at føle lidt efter (teste som du kalder det) men du skal nok ikke blive ved, så kører han måske træt.
Inviter ham ud, bare gør det :banan:


Er bare bange for han afviser mig

Jeg er så forvirret og ved ik hvor jeg har ham henne :(

er der ik en måde man 100% kan finde ud af om han kan lide mig?


Jo, ved at spørge direkte. En anden rigtig fin indikator kan du få ved, at spørge ham ud og se om han siger ja.
14
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf kidkomb » 11. feb 2018, 09:58

Sladjah skrev:
kidkomb skrev:Med stor sandsynlighed, ja.
Det er fint at føle lidt efter (teste som du kalder det) men du skal nok ikke blive ved, så kører han måske træt.
Inviter ham ud, bare gør det :banan:


Er bare bange for han afviser mig

Jeg er så forvirret og ved ik hvor jeg har ham henne :(

er der ik en måde man 100% kan finde ud af om han kan lide mig?

Nope. For den eneste der reelt ved det er ham selv.
Så du er nødt til at springe ud i det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Juki » 11. feb 2018, 09:59

Jeg forstår ikke din logik bag måden du tester ham på.

Du vil gerne finde ud af om han er interesseret, men hver gang han viser interesse så lukker du samtalen ned :forvirret:

Hvordan hænger det sammen?
13
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf decibell » 11. feb 2018, 10:32

Jeg har altid sagt til min datter på 22, når hun spurgte mig: Hvad er det værste, der kan ske? For det er frygt, der styrer, og hvis man ser "det værste" i øjnene, så styrer frygten ikke lige så meget.

Så, TS, hvad er det værste, der kan ske? Du skriver, at du frygter, han afviser dig. Men hvad så hvis han gør? Hvad sker der ved det? Ja, det er nedern, det gør ondt i hjertet, men i det mindst ved du det så, i stedet for at gå der op og ned i humøret og i tvivl hele tiden. Groft sagt, så dør du jo heller ikke af det, hvis han afviser dig. Du kommer videre og glemmer det en dag, som måske endda er i nær fremtid, fordi det som regel hænger sammen med, hvor meget man selv er betaget af den anden person. Hvis han afviser dig, så er det også udelukkende fordi, han ikke føler det, der skal til for at bygge et forhold op - ikke fordi han ikke synes om dig som menneske, for det gør han. Ellers ville han ikke opføre sig, som han har gjort hidtil.

Og det hele er ud fra, AT han afviser dig! For det ved du ikke, om han gør, før du forsøger. :) Find modet, skriv en sms, hvor du spørger, om han har lyst til at mødes på en kop kaffe en dag. Er han interesseret, følger han op på det. Er han ikke, gør han ikke. Og så er det afklaret, og du kan komme videre.
9
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Sangius » 11. feb 2018, 11:27

Jeg inviterede mig selv på besøg hos min mand 2 gange i træk, før han fik nosset sig sammen og inviterede mig. Han var lige som dig, kørte et eller andet spil om antal dage der skulle gå mellem beskeder, og hvor interesseret man skal virke. Det keder mig, så spurgte bare direkte, om jeg ikke skulle på aftensmad en dag.
Vi har været sammen i 8 år nu.
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf vibbsen » 12. feb 2018, 17:21

Sladjah skrev:
kidkomb skrev:Med stor sandsynlighed, ja.
Det er fint at føle lidt efter (teste som du kalder det) men du skal nok ikke blive ved, så kører han måske træt.
Inviter ham ud, bare gør det :banan:


Er bare bange for han afviser mig

Jeg er så forvirret og ved ik hvor jeg har ham henne :(

er der ik en måde man 100% kan finde ud af om han kan lide mig?


Jo....Du skal bruge 4 håndplukkede pubes hår fra ham. 2 tsk flagermuse numsehuller. 4 øjenvipper fra en blind blæksprutte.

Det hele mixes i dampen fra kold kaffe. Hvis han kan lide dig vil der komme et stort rødt hjerte i røgen. Hvis han ikke kan lide dig kommer der et stort sort minus i røgen

It could work :stoned: :stoned: :stoned:

En ting her helt sikkert : Ingen mand på 30 gider lege "titte-bøh jeg-spiller-kostbar"særlig længe....Så du er nok nødt til enten at komme ud af busken af dig selv og spørge ham..Eller prøve ovenstående og se om det virker....Mit bedste bud vil nok være at komme ud af busken. Selvom I jo no vil lære hinanden at kende i forbindelse med at du skal rekvirerer de 4 pubeshår...
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf sansera » 14. feb 2018, 07:34

Ej men altså ... spørg om i skal ses, drik en kop kaffe og se hvor det tager jer hen.
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man helst ikke vil såres og er usikker og alt det der, men i er voksne mennesker begge to. Drop spil og tests og alt det teenagepjat. Det gør jo også bare dig selv helt forvirret. Ud i verden med dig. Prøv det af, og ja du kan blive såret, men et overlever du jo også og tænk; det kan jo også være at det skal være jer to. Hvorfor vente og tænke sig selv helt rundtosset?
2
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf sansera » 14. feb 2018, 07:37

Sangius skrev:Jeg inviterede mig selv på besøg hos min mand 2 gange i træk, før han fik nosset sig sammen og inviterede mig. Han var lige som dig, kørte et eller andet spil om antal dage der skulle gå mellem beskeder, og hvor interesseret man skal virke. Det keder mig, så spurgte bare direkte, om jeg ikke skulle på aftensmad en dag.
Vi har været sammen i 8 år nu.

Sjovt - jeg inviterede også mig selv hjem til min mand. Han spillede vist ikke spil, han skulle bare virkelig have klappet stavelserne i, at jeg faktisk mente min (undskyld, men for helvede ÅBENLYSE) interesse i ham alvorligt. Hvis jeg havde spillet spil og testet osv. så havde vi sgu nok ikke været sammen i dag. Han ville bare have taget for gode vare, at jeg nok ikke var så interesseret igen.
Vi har været sammen 12 år om 14 dage.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9660
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29251

Re: Er han interesseret i mig?

Indlægaf Sangius » 14. feb 2018, 08:18

sansera skrev:
Sangius skrev:Jeg inviterede mig selv på besøg hos min mand 2 gange i træk, før han fik nosset sig sammen og inviterede mig. Han var lige som dig, kørte et eller andet spil om antal dage der skulle gå mellem beskeder, og hvor interesseret man skal virke. Det keder mig, så spurgte bare direkte, om jeg ikke skulle på aftensmad en dag.
Vi har været sammen i 8 år nu.

Sjovt - jeg inviterede også mig selv hjem til min mand. Han spillede vist ikke spil, han skulle bare virkelig have klappet stavelserne i, at jeg faktisk mente min (undskyld, men for helvede ÅBENLYSE) interesse i ham alvorligt. Hvis jeg havde spillet spil og testet osv. så havde vi sgu nok ikke været sammen i dag. Han ville bare have taget for gode vare, at jeg nok ikke var så interesseret igen.
Vi har været sammen 12 år om 14 dage.


Min mand var så elendig til at score, så han havde læst nogle ting og forsøgte sig med det. Så det skræmte mig ikke væk :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Forhold og sex"