Har du nøgenbilleder af dig selv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf HerErJeg » 20. jan 2018, 05:31

Der er mange overskrifter med diverse kendiskvinder der uberettiget har fået delt eller stjålet nøgenbilleder. Sådan billeder hopper ikke på telefonen af sig selv, så er det helt almindelig at have sig selv liggende?
Er det kærester der har taget skridtet videre fra det lille billede i tegnebogen, nu skal det være hele pakken?
Og så er der jo så de helt almindelige unge danskere der har deres billeder flyvende rundt, de er sikkert rigtig mange, og vi hører ikke om 99% af dem. Men igen, det er ikke billeder der tager sig selv...
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf cola » 20. jan 2018, 05:40

Ja jeg har rigtig mange nøgen billeder af mig selv, for mig har det været en "nååå ser jeg sådan ud" for jeg syntes aldrig spejlet viser det rigtigt.

Har jeg nogle af mine billeder ude på nettet et sted, ja det har jeg. for før jeg opdagede at folk misbrugte mine billeder sendte jeg villigt billeder af mig selv, nu gør jeg ikke længere og de få billeder af mig hvor der er "mindre tøj" end normalt, de blir nøje valgt ud så man ikke kan genkende mig.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Juki » 20. jan 2018, 06:17

Muligvis et eller andet sted i cyberspace eller på en server i et fremmed land.

Da jeg var yngre var det meget spændende og en måde at udforske sig selv og sin seksualitet på, evt. sammen med en kæreste. Eller bare at få noget bekræftelse fra fremmede.

Det har været i forskellige situationer. Nogle mere naturlige og uskyldige end andre. Var jeg blevet født 10-20 år tidligere havde der sikkert også fandtes familiebilleder af mig hvor jeg havde været topløs på stranden osv.

Jeg har dog aldrig fået taget frække billeder af mig selv hvor jeg har kunnet identificeres, fx på mit ansigt eller kendetegn som tatoveringer, og de derved kunne misbruges.

Det rører mig derfor heller ikke om der sidder nogle mennesker derude, bag en skærm et eller andet sted, der skulle have glæde af de billeder. Generelt siger det mig dog intet i dag. Jeg har ikke komplekser over min krop, men tanken om nogle fremmede, vamle, liderlige mænd, der sidder og savler og får spillet på kødfløjten tænder mig på ingen måde og jeg synes det er en direkte frastødende og primitiv adfærd :badr:

Da jeg var yngre kunne det godt tænde mig med den "magt" over liderlige mænd, men i dag synes jeg bare det er ynkeligt hvor lidt der nogle gange skal til for at få mænd op at ringe og smide om sig med ros og velmenende ord over et par bare bryster fx.
Senest rettet af Juki 20. jan 2018, 06:25, rettet i alt 2 gange.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Sangius » 20. jan 2018, 06:21

Har nogle billeder taget til min mand, hvor jeg har sexet undertøj på. Man kan ikke se mit ansigt. Jeg tog billederne med det i mente, at hvis de skulle ende et sted jeg ikke havde tiltænkt, at så ville jeg være ligeglad.

Hvis et (ret godt) billede af mig i hofteholdere og stiletter skulle ende på nettet, så ville jeg nok bare sige "ja, det er mig, og det er sgu efter en baby det der!" :afro:
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Persnikedy » 20. jan 2018, 06:24

Ja, det ligger endda på FB

Det er nu smagfuldt nok da man jo ikke kan se noget som ville få FB op i det røde felt.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf JoyNips » 20. jan 2018, 07:08

Ja og jeg har skam også både sendt og modtaget sådanne billeder.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4865

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Patience » 20. jan 2018, 07:24

Masser. Forskellige elskere gennem årene har sikkert også nogle liggende. Og min kæreste har en ret stor samling. Også nogle der ikke kun er nøgenbilleder - og man kan sagtens se det er mig.
Jeg er fuldstændig ligeglad med risikoen for at de skulle blive delt. Jeg tænker ikke der er så mange der har interesse i at se billeder af en ukendt, halvgammel tyk kvinde, men jeg nyder selv at få dem taget og se dem. Det er minder om gode oplevelser.
7
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Sorenspige » 20. jan 2018, 07:39

Nej.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2018, 07:52

Nej, det har jeg ikke.

Det har aldrig rigtig interesseret mig, hvis man kan udtrykke det på den måde, så jeg har hverken sendt eller modtaget nøgenbilleder. Min mand foretrækker billeder med fræk påklædning i stedet, så han er da i besiddelse af et par billeder af mig. Men intet hvor det ville kunne røre mig det mindste, hvis noget blev hacket, og de endte på nettet
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Hunkat » 20. jan 2018, 07:53

Jeg må også melde mig i koret som svarer ja.

Jeg forstår ikke helt at konceptet er så svært at forstå... man har da til alle tider 'hjulpet' sin partner med at 'prøve' nyt tøj i et prøverum, eller nusset lår (og evt. lidt mere) under bordet på en restaurant eller til en fest. Osv. Den slags hvor det var lidt pirrende at man var et semi-offentligt sted.
Nu kan man bare også gøre det uden at begge parter er tvunget til at være til stede, det er da klart at folk har eksperimenteret med det. Alle synes da det er fedt at en partner bliver helt vild af at kigge på ens krop, billede eller fysisk.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Muuh » 20. jan 2018, 08:11

Nej har jeg ikke og det skyldes, at jeg aldrig har været tilfreds med min krop, så det har ikke været noget jeg har haft lyst til at dokumentere på billeder, da det bestemt ikke er et syn jeg selv ville bryde mig om og da slet ikke dele med andre :genert:
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Planten » 20. jan 2018, 08:26

Jeg har ikke nogen nøgenbilleder af mig selv, men har både taget, sendt og modtaget. Bare ikke gemt - og på de afsendte kan man ikke se, det er mig. Medmindre man ligesom har været der ;)
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Daine » 20. jan 2018, 08:27

Nej, efter samme tankegang som Muuh.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Studsgaard » 20. jan 2018, 08:28

Ikke fuld nøgenbilleder nej.

Men mine bryster findes et par steder derude. Efter jeg fik dem lavet blev de delt på både et par operationssider og til nogen folk. Men det var ikke seksuelt, men bruger nogen dem til at kikke på, så fred være med det. Man kan ikke se mit ansigt, kun overkroppen med et par fine bryster.

Hvis jeg eksempelvis sender et billede til min mand, så er det ikke nøgen billeder men mere fotos der bruger antydningens magt til at pire fantasien.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Har du nøgenbilleder af dig selv?

Indlægaf Bøtte » 20. jan 2018, 08:51

Nej. Og andre har heller ikke.
0

Tilbage til "Forhold og sex"